Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie,

Dotar艂em do etapu w kt贸rym powiedzia艂em stop zmianom. Dopracowa艂em to co by艂o, oto rezultat. Zapewne s膮 tutaj osoby kt贸re zrobi艂yby co艣 inaczej, lepiej, jednak uznaj臋 偶e swoj膮 wizj臋 zrealizowa艂em.

Bardzo dzi臋kuj臋 wszystkim kt贸rzy pomogli - poprzez rady, krytyk臋 i sporo porad! Dzi臋ki raz jeszcze. Enjoy.

Technikalia:

wykorzystano: 3ds max 2009, v-ray, advanced painter, onyx tree, ivy grow.

scena ma 11145018 faces.

ro艣linno艣膰 by艂a doczytywana z proxy.

Post produkcja w paint shop pro.

Rendering fialnych uj臋膰 trwa艂 oko艂o 2,5h na uj臋cie.

Bardzo zalecam klikni臋cie i obejrzenie w 100% ;) Linki poni偶ej:

http://img10.imageshack.us/img10/610/2finalk.jpg

http://img688.imageshack.us/img688/4681/1finalk.jpg

http://img846.imageshack.us/img846/4448/3finalk.jpg

Rendery

1finalk.jpg

Uploaded with ImageShack.us

2finalk.jpg

Uploaded with ImageShack.us

UPDATE: wersja w deszczu

3finalk.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez arturskoczek

  • Odpowiedzi 33
  • Wy艣wietle艅 8,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wiem, 偶e ju偶 koniec, ale pokusi艂bym si臋 jednak o wype艂nienie pustych przestrzeni mi臋dzy drzewami po prawej, bo wzrok mimochodem ucieka po chwili w tamt膮 stron臋. Korony drzew za palmiarni膮 nada艂yby te偶 wi臋kszej g艂臋bi i poprawi艂y odbi贸r.

Mimo powy偶szego bardzo dobra praca:) Gratuluj臋 i czekam na nast臋pne.

Pozdr

Napisano
  • Autor

Dzi臋kuj臋 wszystkim ;)

Je艣li chodzi o ro艣liny to u偶ywa艂em onyx'a. Najpierw importowalem do maxa, ustawialem wszystko, potem do proxy. Wyzwaniem by艂o to aby w miar臋 materia艂y wygl膮da艂y. Niestety nie by艂o szans na zrobienie transluency na wszystkich ro艣linach (komp mimo wszystko 艣rednio wyrabia艂 na tym projekcie) dlatego bawi艂em si臋 w transluency tylko na drzewach po prawej i palmach. o ile na drzewach wyszlo, to na palmach 艣rednio :P

Napisano

Masakra. Urywa cztery litery... Ustawi臋 sobie na tapet臋 jak pozwolisz :)

Jakbys tylko m贸g艂 zdradzi膰 ile tr贸jk膮t贸w jest w tej scenie (razem z drzewkami) i jak d艂ugo to renderowa艂e艣? Na jakim sprz臋cie?

Napisano
  • Autor

Pozwol臋 ;)

Scena ma: (z summary info) 11145018 faces (nie my艣la艂em 偶e a偶 tyle...). Wi臋kszo艣膰 produkuj膮 nity oraz elementy otoczenia.

Renderowana na i7 2600k @ 4,4ghz, 8gb ram (przy finalych renderach u偶ycie pami臋ci by艂o w granicach 92-95% czyli na granicy). Rendery finalne w rozdzielczo艣ci 2800 po d艂u偶ej kraw臋dzi zaj臋艂y oko艂o 2,5 h na uj臋cie (mog艂oby by膰 kr贸cej ale jeden w膮tek wy艂膮czy艂em aby m贸c inne rzeczy an komputerze robi膰).

Napisano

艢wietna praca. Nie mog艂em si臋 oderwa膰 od wpatrywania si臋 w szczeg贸艂y ;) Kto艣 wcze艣niej napisa艂 偶e drzewa za palmiarni膮 da艂y by jeszcze wi臋ksz膮 g艂臋bie, ma racje ale i tak urywa tyln膮 cz臋艣膰 cia艂a (i nie chodzi tu o plecy ;) ). W czym renderowane? Vray, Mental? pozdrawiam

Edytowane przez Pony

Napisano

Sorry nie mog艂em si臋 powstrzyma膰 :D

velociraptorb.jpg

5*! 艣wietna robota :)

Napisano

Wszyscy powinni zaplacic za klimayczne tej pracki ;) bardzo ciekawa, Arthus pomysl na dino 100% trafny. Gratuluje i pozdrawiam.

Napisano

Praca znakomita, klimatyczna :)

Wydaje mi si臋 tylko, ze ptaki w locie s膮 ciut za du偶e (ale to drobiazg przy ca艂ym ogromie pracy).

Napisano

Jest 艣wietnie. Potrzymam t臋 prac臋 na tapecie przez jaki艣 czas :)

Napisano

Ha.

Kilka dni temu by艂em w Palmenhaus Sch枚nbrunn.

艢wietne wykonanie.

Napisano

Najlepsza praca jak膮 od dawien dawna widzia艂em na tym forum. GRATULACJE!!!!

Napisano
  • Autor

Siatk臋 mog臋 zamie艣ci膰, ale na prawd臋 niewiele tam wida膰. Zreszt膮 obiekt jest prosty - to ilo艣膰 element贸w robi efekt.

Dzi臋kuj臋 bardzo za pochwa艂y, gwiazdki i fronta :) No i jestem mile zaskoczony 偶e pojawiaj膮 si臋 g艂osy o srebrnej/z艂otej galerii ;)

Napisano

Co艣 niesamowitego daj臋 10* :). Wpatrywa艂em si臋 bardzo d艂ugo w t膮 prac臋, ogrom pracy niesamowity. Gratuluj臋 fronta w 200% zas艂u偶onego :). Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Zrobi艂em jeszcze jedn膮 wersj臋. Szczeg贸艂y w 1 po艣cie ;)

Edytowane przez arturskoczek

Napisano

a m贸g艂by艣 wrzuci膰 ustawienia rendera ?

Napisano
  • Autor

1. Metoda na deszcz prosta - post pro :) og贸lnie noise, motion blur, tryb mieszania warstwy 'lighten' i kilka warstw tego. Wykorzysta艂em do nadania g艂臋bi map臋 z-depth (tak samo do mg艂y). Deszcz blisko ma jeszcze nadany blur, bo krople bli偶ej s膮 wi臋ksze, ten dalszy to zwyk艂y noise. Sporo wymazywa艂em, bo pod drzewami wiadomo 偶e tak du偶o kropel nie powinno byc. Og贸lnie troch臋 czasoch艂onne aby uzyska膰 dobry efekt - ale nie jest to trudne.

2. Ustawienia poni偶ej, ale nie ma tutaj nic wyj膮tkowego. Ustawienia pochodz膮 z wersji pochmurnej / deszczowej (by艂y tam delikatne modyfikacje si艂y 艣wiecenia). W wersji ze s艂o艅cem s艂o艅ce determinowa艂o niebo, reszta ustawie艅 identyczna.

ustawieniarenderer.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

A czym si臋 wzorowale艣? Wygl膮da na kew garden w richmond. Na twoim miejscu wys艂a艂 bym tam pr贸bki i pewnie jeszcze kiss funt贸w na tym zarobisz.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci