Skocz do zawartości

Scena 3d: Zapomniany ogród [UPDATE]


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

 

Dotarłem do etapu w którym powiedziałem stop zmianom. Dopracowałem to co było, oto rezultat. Zapewne są tutaj osoby które zrobiłyby coś inaczej, lepiej, jednak uznaję że swoją wizję zrealizowałem.

 

Bardzo dziękuję wszystkim którzy pomogli - poprzez rady, krytykę i sporo porad! Dzięki raz jeszcze. Enjoy.

 

Technikalia:

wykorzystano: 3ds max 2009, v-ray, advanced painter, onyx tree, ivy grow.

scena ma 11145018 faces.

roślinność była doczytywana z proxy.

Post produkcja w paint shop pro.

Rendering fialnych ujęć trwał około 2,5h na ujęcie.

 

Bardzo zalecam kliknięcie i obejrzenie w 100% ;) Linki poniżej:

 

http://img10.imageshack.us/img10/610/2finalk.jpg

http://img688.imageshack.us/img688/4681/1finalk.jpg

http://img846.imageshack.us/img846/4448/3finalk.jpg

 

Rendery

 

1finalk.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

2finalk.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

UPDATE: wersja w deszczu

 

3finalk.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez arturskoczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wiem, że już koniec, ale pokusiłbym się jednak o wypełnienie pustych przestrzeni między drzewami po prawej, bo wzrok mimochodem ucieka po chwili w tamtą stronę. Korony drzew za palmiarnią nadałyby też większej głębi i poprawiły odbiór.

Mimo powyższego bardzo dobra praca:) Gratuluję i czekam na następne.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim ;)

 

Jeśli chodzi o rośliny to używałem onyx'a. Najpierw importowalem do maxa, ustawialem wszystko, potem do proxy. Wyzwaniem było to aby w miarę materiały wyglądały. Niestety nie było szans na zrobienie transluency na wszystkich roślinach (komp mimo wszystko średnio wyrabiał na tym projekcie) dlatego bawiłem się w transluency tylko na drzewach po prawej i palmach. o ile na drzewach wyszlo, to na palmach średnio :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę ;)

 

Scena ma: (z summary info) 11145018 faces (nie myślałem że aż tyle...). Większość produkują nity oraz elementy otoczenia.

 

Renderowana na i7 2600k @ 4,4ghz, 8gb ram (przy finalych renderach użycie pamięci było w granicach 92-95% czyli na granicy). Rendery finalne w rozdzielczości 2800 po dłużej krawędzi zajęły około 2,5 h na ujęcie (mogłoby być krócej ale jeden wątek wyłączyłem aby móc inne rzeczy an komputerze robić).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna praca. Nie mogłem się oderwać od wpatrywania się w szczegóły ;) Ktoś wcześniej napisał że drzewa za palmiarnią dały by jeszcze większą głębie, ma racje ale i tak urywa tylną część ciała (i nie chodzi tu o plecy ;) ). W czym renderowane? Vray, Mental? pozdrawiam

Edytowane przez Pony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Metoda na deszcz prosta - post pro :) ogólnie noise, motion blur, tryb mieszania warstwy 'lighten' i kilka warstw tego. Wykorzystałem do nadania głębi mapę z-depth (tak samo do mgły). Deszcz blisko ma jeszcze nadany blur, bo krople bliżej są większe, ten dalszy to zwykły noise. Sporo wymazywałem, bo pod drzewami wiadomo że tak dużo kropel nie powinno byc. Ogólnie trochę czasochłonne aby uzyskać dobry efekt - ale nie jest to trudne.

 

 

2. Ustawienia poniżej, ale nie ma tutaj nic wyjątkowego. Ustawienia pochodzą z wersji pochmurnej / deszczowej (były tam delikatne modyfikacje siły świecenia). W wersji ze słońcem słońce determinowało niebo, reszta ustawień identyczna.

 

ustawieniarenderer.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość qrdziel

A czym się wzorowaleś? Wygląda na kew garden w richmond. Na twoim miejscu wysłał bym tam próbki i pewnie jeszcze kiss funtów na tym zarobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności