Napisano 25 Listopad 201311 l ale jaja, kilka miesięcy temu rysowałem z identycznego momentu który spauzowałem w Chernobyl Diaries, to się dopiero nazywa za***isty zbieg okoliczności, szkoda że rysunku już nie mam na kompie ;P
Napisano 3 Grudzień 201311 l Autor tr3buh Patrz jaki ten internet mały... :) Okładeczka robiona dla undergroundowego bandu WickedWaltz, premiera niedługo nawet nie wiem kiedy.;p pozwolili pokazać wcześniej (okładka skłądana na pięć części i pakowana do płytki)
Napisano 4 Grudzień 201311 l prawdopodobnie jako okładka spełni swoje oczojebne zadanie ;) .. . patrząc jednak od strony samej ilustracji obraz jest deko płaski ze względu zastosowania tego samego waloru cienia i nasycenia koloru na pierwszym i ostatnim planie na pierwszym twój obraz z samym walorem ..na drugim moja szybka podmalówka pozdro..
Napisano 4 Grudzień 201311 l Autor nom... masz rację można było to lepiej rozplanować, ale powiem Ci że mocno spłaszczyłeś obrazek swoją podmalówką (szczególnie rejon od wulkanu do wodospadu po lewej stronie) a walor w miejscach których zaznaczyłeś wcale nie jest taki sam, kolor na tych skałkach jest ciemniejszy i cieplejszy niż w najciemniejszym miejscu na chmurkach
Napisano 9 Kwiecień 201410 l Autor Siemka kilka nowości ode mnie: dłuugo skrobany wipek w czasie wolnym, jakbyście mieli jakieś sugestie z chęcią posłucham dałem radę poprawić przed drukiem okładeczkę zgodnie z sugestiami lee666 speed(matte)paintingi z facebookowej grupy i bazgroły
Napisano 11 Kwiecień 201410 l http://s25.postimg.org/k5qwu75kf/Aligator_Concept_IV.jpg - zdesaturuj tło. Szare tła zwykle prezentują się lepiej. ostatnie linearty fajnie wygladaja :D dawaj ich wiecej!
Napisano 13 Kwiecień 201410 l Autor telthona etrom dzięki ! gadzinę oczywiście poprawię, wrzucę jak będzie coś więcej, czyli generalnie mówicie że moje renderki wypadają dużo słabiej na tle moich lineartów ? :)
Napisano 11 Lipiec 201410 l Autor trochę mi to zajęło :) ale skończyłem (wip we wcześniejszych postach): i tego nie wrzucałem : Edytowane 11 Lipiec 201410 l przez rosikowski
Napisano 12 Lipiec 201410 l Cześć Rosik. Fajny konceptowy stwór i szkicory wyżej ! Tylko czemu tak mało ? :P dajesz więcej takich przyjemniaczków :) Może w innych ujęciach albo pokazać z jakimiś unikalnymi zdolnościami siania terroru i zniszczenia :D
Napisano 16 Lipiec 201410 l Autor SamaeL89 Dzięki ! na pewno następnym razem :) telthona Dzięki mistrzyni :) wrzucam jeszcze tutaj zmyślony krajobraz z poprzedniego postu (photo bash + dużo podmalówki) bo w poprzednim poście się coś posypało
Napisano 2 Listopad 201410 l Autor Jedna z ilustracji jaką zrobiłem dla nadchodzącej gry planszowej "Rycerze Pustkowi" będzie ich sporo, także systematycznie będę je wrzucał, narazie jedna: "dolina królowej"
Napisano 5 Listopad 201410 l Autor Wielkie podziękowania za fronta, (mój pierwszy odkąd tu jestem ;p) grass dzięki !
Napisano 6 Listopad 201410 l Autor Następna lokacja dla Rycerzy pustkowi "Scierville" Więcej o samej grze znajdziecie tutaj: http://boardtime.pl/2014/11/scierville-wita-glupcow.html
Napisano 4 Grudzień 201410 l Autor skalpel3d Dzięki !:) a tymczasem następne Edytowane 5 Grudzień 201410 l przez rosikowski
Napisano 5 Grudzień 201410 l Mega prace :) z tą ostatnią jest coś nie tak bo jej nie widzę :p Już wszystko ok ^^ Praca niszczy :) oczekuję więcej! Edytowane 5 Grudzień 201410 l przez DPFantasy
Napisano 3 Marzec 201510 l Świetne prace kolego z Gorzowa. Miło zobaczyć tu kogoś z rodzimego miasta. (musimy kiedyś obgadać sprawę korepetycji z dp hehe :D)
Napisano 19 Październik 20159 l Autor Sinusoida :D Dawno na maxa nie zaglądałem, dalej dziargam w ps... wrzucam trochę ostatniej komerchy i prywatnych... tutaj ilustracje do kart do gry Andromedy, wydanej przez Galaktę i trochę prywatnych więcej powrzucam na dniach...
Napisano 19 Październik 20159 l Trzy ostatnie są prześwietne! Golem jest super! Co do pejzażu - wszystko malowałes ? Czy posiłkowałes się zdjęciami?
Napisano 20 Październik 20159 l Autor DAGOO Dzięki ! apropo pejzażu takie miałem refki, wszystko malowane, żadnego photobashu
Napisano 27 Październik 20159 l dobrze by ci zrobiło zdobyc troche wiecej wiedzy o anatomii, bo te stwory i roboty nie wygladaja wiarygodnie
Napisano 27 Październik 20159 l Autor Rozpu Dzięki za komentarz ! rzeczywiście nie jest za dobrze, szczególnie w tych z andromedy z postu #122 pocieszyć się mogę że są one z mniej więcej dwóch lat wstecz... a z tą jaszczurką też coś nie tak ? bo ona jest świeża :| nowe szkice: Edytowane 27 Październik 20159 l przez rosikowski
Napisano 27 Październik 20159 l Wydaje mi się, że powinieneś bardziej skupić się na silhouettach tych mechów, bo są trochę mało ciekawe. Mimo, że detale i wnętrze sylwetki jest bardzo fajne, to ich ogólny feel jakoś nie do końca chwyta.
Napisano 29 Październik 20159 l Odniosę się do postu 127. Generalnie przegiąłeś z detalem- zobacz, że prawie każdy dobry design ma miejsca spokojne i miejsca z detalem. U ciebie wszystko jest nim przesycone przez co oko nie może odpocząć i nie ma punktu zaczepienia. Te dwa mniejsze mechy już mają to lepiej zrobione moim zdaniem. Pozdro
Napisano 30 Październik 20159 l Autor rymin Dzięki ! rzeczywiście, zabije trochę detalu jak będę tego mecha wykańczał, chcę zrobić sexy render :)za parę dni usiądę, a tym czasem myśląc o anatomii, sylwetkach, wydziergałam coś takiego
Napisano 30 Październik 20159 l No poza mysleniem warto jeszcze pocwiczyc. Nie bardzo wiem co sie dzieje w pierwszym ale drugi ma uklad miesniowy jak dwunozny. Zarowno przednie konczyny jak i klatka piersiowa. Z taka budowa nie jest w stanie funkcjonowac, bo jest to mega nieefektywne przy poruszaniu sie na czterech konczynach. Dodatkowo umiesnienie klatki piersiowej jak w tym po prawej to ogromna strata kalorii w walce czy pogoni. Duzo ciezkich miesni odbierajacych dynamike i powiekszajacych bilans kaloryczny. Jeden z powodow dla ktorych nie widzimy ich w zoo jest pewnie taki,ze taki stwor by nie przetrwal. Mniej inspiracji okladkami Flexa wiecej zrozumienia roli miesni w egzystencji drapieznikow ;)
Napisano 2 Listopad 20159 l Autor olaf nom, z klatką piersiową pojechałem za bardzo, teraz widzę, a układ mięśniowy celowo był dany od dwunożnych tylko nie wyszło, może powinienem bardziej wyprostować wtedy takiegoż stwora następne luźne eksploracje, ten u dołu też spartolony z układem mięśniowym dwunożnych a to niedzielna zabawa po święcie zmarłych,
Napisano 2 Listopad 20159 l Fajnie jakbys np sciagnal sobie jakis szkielet z ukladem miesniowym czworonoga i oznaczyl miesnie posturalne. One w zasadzie nigdy nie rosna wiec majac je jakos obrysowane -lub ich czesci jak w czworobocznym gorna czesc - wiesz gdzie bedzie bestia nabywala masy, a gdzie uwypukli sie jedynie rzezba przy niskiej tkance tluszczowej i ciekiej skorze.
Napisano 2 Listopad 20159 l https://anatomiaartistica.files.wordpress.com/2014/09/ellenberger-atlas-animal-anatomy-for-artists.pdf
Napisano 3 Styczeń 20169 l Autor dla Galakty, do planszówki "zombie terror" podstawa w modo, +masa fot + podmalówka, tak jak Shaddy Safadi nakazał spitpaint (30 minut) kadr z Crank`a i to co lubię najbardziej, za mało i tak pracuję, ale coś tam dłubie po listopadowej depresji, ciężki ten freelance....
Napisano 3 Luty 20169 l no Panie, nie dość, ze jestes z mojego rodzinnego miasta to czeszesz te piksele jak dziki =D zajebista teczka, gimme moar! ;v
Napisano 7 Luty 20169 l Autor wwysocki dzięki! takie piękne miasto i wyjechałeś ? no coś ty ? ;) PolakParafii no właśnie się obijałem od października do stycznia tego roku, taki depresykny okres miałem teraz coś zacząłem więcej dłubać, zlecenia się pojawiły i ogólnie jest lepiej.. generalnie pamiętajcie panie i panowie żeby nie żyć samą pracą i dla przyjemności koniecznie trzeba dla siebie robić, regularnie !!! najlepiej tak o:
Napisano 24 Luty 20169 l Mam wrażenie, że jest coś nie tak z światłem na drugim obrazku. Jeżeli światło pada z góry i jest highlight na policzku, to czemu nie ma go na nosie? Można przypuścić, że jakiś budynek lub coś innego zasłania tą postać, ale jeżeli tak jest to czemu miecz (jego górna część) i włosy nie są w cieniu? Przepraszam jeżeli źle mówię. Chcę tylko pomóc :). Tak po za tym obie prace są MEGA! :D
Napisano 24 Luty 20169 l Ja dorzucę swoje trzy grosze co do cienia. Patrząc na cień padający od miecza czyta się, że źródło światła jest gdzieś w górze z prawej strony. Patrząc na cień od samej postaci czyta się, że źródło światła jest niemal na wprost bohaterki, nieco po prawej. Poczyniłam taki szybki szkic: Założyłam, że prawdziwe jest źródło światła od cienia miecza - cień bohaterki trzeba poprawić tak, żeby nie był ani wyżej od niej, ani na równi z nią. Jeśli zachować drugą opcję oświetlenia, to wtedy cień od nadzianej głowy wyleci poza kadr. Mam nadzieję, że nie napisałam nic obrazburczego. Poza tym obrazki miodne, bardzo miło się to ogląda :)
Napisano 28 Luty 20169 l Autor cho.co Wojsuj Dzięki ! macie racje, cienie poprawiłem, dzięki, dzięki! :) następne: niestety została mi sztywna poza z modelu z daza, trzeba studiować więcej anatomii :) proces:
Napisano 25 Marzec 20168 l Autor natas Dzięki ! jakoś daję rade :) pare kart dla Rycerzy Pustkowi od Badger`s Nest tutaj totalnie rozwaliłem kompozycję matte...: i kurczaki...
Napisano 20 Luty 20187 l Autor zaniepokojony śmiercią digarta wracam dbać o polskie forum nie było mnie dwa lata, więc po kolei od najświeższych... to u mnie słychać : poniżej mały step by step ostatniego, tak podchodzę prawie do wszystkiego co tworze czasami tylko maluję niżej taka średniawka a co tam u was ? :D max3d.pl żyje i ma się dobrze widzę
Napisano 20 Luty 20187 l a to troche szkoda, że ten zachód Słońca i pojazdy nie będą w jakimś projekcie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto