Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

ale jaja, kilka miesięcy temu rysowałem z identycznego momentu który spauzowałem w Chernobyl Diaries, to się dopiero nazywa za***isty zbieg okoliczności, szkoda że rysunku już nie mam na kompie ;P

Napisano

tr3buh Patrz jaki ten internet mały... :)

 

Okładeczka robiona dla undergroundowego bandu WickedWaltz, premiera niedługo nawet nie wiem kiedy.;p pozwolili pokazać wcześniej (okładka skłądana na pięć części i pakowana do płytki)

5ko3.jpg

Napisano

prawdopodobnie jako okładka spełni swoje oczojebne zadanie ;) .. . patrząc jednak od strony samej ilustracji obraz jest deko płaski ze względu zastosowania tego samego waloru cienia i nasycenia koloru na pierwszym i ostatnim planie

 

na pierwszym twój obraz z samym walorem ..na drugim moja szybka podmalówka

 

pozdro..

l1wq.jpg

Napisano

nom... masz rację można było to lepiej rozplanować, ale powiem Ci że mocno spłaszczyłeś obrazek swoją podmalówką (szczególnie rejon od wulkanu do wodospadu po lewej stronie) a walor w miejscach których zaznaczyłeś wcale nie jest taki sam, kolor na tych skałkach jest ciemniejszy i cieplejszy niż w najciemniejszym miejscu na chmurkach

Napisano

Siemka kilka nowości ode mnie:

 

dłuugo skrobany wipek w czasie wolnym, jakbyście mieli jakieś sugestie z chęcią posłucham

Aligator_Concept_IV.jpg

 

dałem radę poprawić przed drukiem okładeczkę zgodnie z sugestiami lee666

CD_Cover_Wicked_Waltz_Final.jpg

CD_Cover_Wicked_Waltz_Final_zoom.jpg

 

speed(matte)paintingi z facebookowej grupy

 

mayan_scycrapers.jpg

 

Sea_wizard_and_the_shhrimps.jpg

 

unusual_robot.jpg

 

i bazgroły

DZIK.jpg

orz.jpg

conc.jpg

Napisano

telthona etrom dzięki ! gadzinę oczywiście poprawię, wrzucę jak będzie coś więcej, czyli generalnie mówicie że moje renderki wypadają dużo słabiej na tle moich lineartów ? :)

Napisano

Cześć Rosik.

Fajny konceptowy stwór i szkicory wyżej ! Tylko czemu tak mało ? :P

dajesz więcej takich przyjemniaczków :)

Może w innych ujęciach albo pokazać z jakimiś unikalnymi zdolnościami siania terroru i zniszczenia :D

Napisano

SamaeL89 Dzięki ! na pewno następnym razem :)

 

telthona Dzięki mistrzyni :)

 

wrzucam jeszcze tutaj zmyślony krajobraz z poprzedniego postu (photo bash + dużo podmalówki) bo w poprzednim poście się coś posypało

 

attachment.php?attachmentid=95881&stc=1&d=1405492720

Napisano

Jedna z ilustracji jaką zrobiłem dla nadchodzącej gry planszowej "Rycerze Pustkowi" będzie ich sporo, także systematycznie będę je wrzucał, narazie jedna:

"dolina królowej"

 

attachment.php?attachmentid=97185&stc=1&d=1414937144

Napisano (edytowane)

Mega prace :) z tą ostatnią jest coś nie tak bo jej nie widzę :p

 

Już wszystko ok ^^ Praca niszczy :) oczekuję więcej!

Edytowane przez DPFantasy
Napisano

Sinusoida :D

 

Dawno na maxa nie zaglądałem, dalej dziargam w ps... wrzucam trochę ostatniej komerchy i prywatnych...

 

tutaj ilustracje do kart do gry Andromedy, wydanej przez Galaktę

piotr-rossa-kluczowe-miejsca-ii-copy.jpg?1445270886

 

 

 

piotr-rossa-demonstracja-sily.jpg?1445271264

piotr-rossa-dwie-sc-copy.jpg?1445271267

piotr-rossa-nieoczekiwana-uzytecznosc-doitright-2-copy.jpg?1445271269

piotr-rossa-rozproszenie-go-copy.jpg?1445271036

piotr-rossa-przegrupowanie-copy.jpg?1445271034

piotr-rossa-wezwanie-do-bz-copy.jpg?1445271038

 

i trochę prywatnych

piotr-rossa-winters-tell-post-pro.jpg?1429456966

piotr-rossa-skeczes-rocks-six-rec-bee-dee-post-pro-ii.jpg?1430646597

piotr-rossa-nasa-brainstorm-render-it-climber.jpg?1441960432

 

więcej powrzucam na dniach...

Napisano (edytowane)

Rozpu Dzięki za komentarz ! rzeczywiście nie jest za dobrze, szczególnie w tych z andromedy z postu #122 pocieszyć się mogę że są one z mniej więcej dwóch lat wstecz... a z tą jaszczurką też coś nie tak ? bo ona jest świeża :|

 

nowe szkice:

4ea01529653503.55fd4b7a88544.jpgb5957229653503.55fd4b7a86c21.jpg41255230148283.561564580a87f.jpg

Edytowane przez rosikowski
  • Like 1
Napisano

Wydaje mi się, że powinieneś bardziej skupić się na silhouettach tych mechów, bo są trochę mało ciekawe. Mimo, że detale i wnętrze sylwetki jest bardzo fajne, to ich ogólny feel jakoś nie do końca chwyta.

Napisano

Odniosę się do postu 127. Generalnie przegiąłeś z detalem- zobacz, że prawie każdy dobry design ma miejsca spokojne i miejsca z detalem. U ciebie wszystko jest nim przesycone przez co oko nie może odpocząć i nie ma punktu zaczepienia. Te dwa mniejsze mechy już mają to lepiej zrobione moim zdaniem. Pozdro

Napisano

rymin Dzięki ! rzeczywiście, zabije trochę detalu jak będę tego mecha wykańczał, chcę zrobić sexy render :)za parę dni usiądę,

a tym czasem myśląc o anatomii, sylwetkach, wydziergałam coś takiego

 

attachment.php?attachmentid=100328&stc=1&d=1446231131

Napisano

No poza mysleniem warto jeszcze pocwiczyc. Nie bardzo wiem co sie dzieje w pierwszym ale drugi ma uklad miesniowy jak dwunozny. Zarowno przednie konczyny jak i klatka piersiowa. Z taka budowa nie jest w stanie funkcjonowac, bo jest to mega nieefektywne przy poruszaniu sie na czterech konczynach. Dodatkowo umiesnienie klatki piersiowej jak w tym po prawej to ogromna strata kalorii w walce czy pogoni. Duzo ciezkich miesni odbierajacych dynamike i powiekszajacych bilans kaloryczny. Jeden z powodow dla ktorych nie widzimy ich w zoo jest pewnie taki,ze taki stwor by nie przetrwal. Mniej inspiracji okladkami Flexa wiecej zrozumienia roli miesni w egzystencji drapieznikow ;)

Napisano

olaf nom, z klatką piersiową pojechałem za bardzo, teraz widzę, a układ mięśniowy celowo był dany od dwunożnych tylko nie wyszło, może powinienem bardziej wyprostować wtedy takiegoż stwora

 

następne luźne eksploracje, ten u dołu też spartolony z układem mięśniowym dwunożnych

attachment.php?attachmentid=100339&stc=1&d=1446484983

 

a to niedzielna zabawa po święcie zmarłych,

attachment.php?attachmentid=100340&stc=1&d=1446484993

Napisano

Fajnie jakbys np sciagnal sobie jakis szkielet z ukladem miesniowym czworonoga i oznaczyl miesnie posturalne. One w zasadzie nigdy nie rosna wiec majac je jakos obrysowane -lub ich czesci jak w czworobocznym gorna czesc - wiesz gdzie bedzie bestia nabywala masy, a gdzie uwypukli sie jedynie rzezba przy niskiej tkance tluszczowej i ciekiej skorze.

Napisano

dla Galakty, do planszówki "zombie terror"

 

podstawa w modo, +masa fot + podmalówka, tak jak Shaddy Safadi nakazał

 

piotr-rossa-zlo-czai-sie-wszedzie-step-iii.jpg?1451468169

piotr-rossa-regroup.jpg?1451814381

attachment.php?attachmentid=100808&stc=1&d=1451852948

 

 

 

spitpaint (30 minut) kadr z Crank`a

attachment.php?attachmentid=100809&stc=1&d=1451853277

 

i to co lubię najbardziej, za mało i tak pracuję, ale coś tam dłubie po listopadowej depresji, ciężki ten freelance....

attachment.php?attachmentid=100807&stc=1&d=1451852937

attachment.php?attachmentid=100805&stc=1&d=1451852295

attachment.php?attachmentid=100806&stc=1&d=1451852363

Napisano

wwysocki dzięki! takie piękne miasto i wyjechałeś ? no coś ty ? ;)

PolakParafii no właśnie się obijałem od października do stycznia tego roku, taki depresykny okres miałem teraz coś zacząłem więcej dłubać, zlecenia się pojawiły i ogólnie jest lepiej.. generalnie pamiętajcie panie i panowie żeby nie żyć samą pracą i dla przyjemności koniecznie trzeba dla siebie robić, regularnie !!!

 

najlepiej tak o:

attachment.php?attachmentid=101116&stc=1&d=1454874483

Napisano

Mam wrażenie, że jest coś nie tak z światłem na drugim obrazku. Jeżeli światło pada z góry i jest highlight na policzku, to czemu nie ma go na nosie? Można przypuścić, że jakiś budynek lub coś innego zasłania tą postać, ale jeżeli tak jest to czemu miecz (jego górna część) i włosy nie są w cieniu? Przepraszam jeżeli źle mówię. Chcę tylko pomóc :). Tak po za tym obie prace są MEGA! :D

Napisano

Ja dorzucę swoje trzy grosze co do cienia. Patrząc na cień padający od miecza czyta się, że źródło światła jest gdzieś w górze z prawej strony. Patrząc na cień od samej postaci czyta się, że źródło światła jest niemal na wprost bohaterki, nieco po prawej. Poczyniłam taki szybki szkic:

cien_.jpg

Założyłam, że prawdziwe jest źródło światła od cienia miecza - cień bohaterki trzeba poprawić tak, żeby nie był ani wyżej od niej, ani na równi z nią. Jeśli zachować drugą opcję oświetlenia, to wtedy cień od nadzianej głowy wyleci poza kadr. Mam nadzieję, że nie napisałam nic obrazburczego. Poza tym obrazki miodne, bardzo miło się to ogląda :)

Napisano

cho.co Wojsuj Dzięki ! macie racje, cienie poprawiłem, dzięki, dzięki! :)

następne:

AF4mnhd.jpg

 

niestety została mi sztywna poza z modelu z daza, trzeba studiować więcej anatomii :)

proces:

Dc2Fhgy.jpg

Napisano

zaniepokojony śmiercią digarta wracam dbać o polskie forum

nie było mnie dwa lata, więc po kolei od najświeższych... to u mnie słychać :

peter-rossa-sciss-jet.jpg?1518786896

peter-rossa-23-czerw-2017-step-2-sci-fi.jpg?1502873999

peter-rossa-space-bat.jpg?1516792153

peter-rossa-marsian-acid-test.jpg?1518900722

peter-rossa-corridor.jpg?1504171308

peter-rossa-20-02-2017-environment-design-painting-iiib.jpg?1503943192

peter-rossa-xxspace.jpg?1504171490

 

poniżej mały step by step ostatniego, tak podchodzę prawie do wszystkiego co tworze

peter-rossa-space-1.jpg?1480952059

 

czasami tylko maluję

peter-rossa-treees.jpg?1483981937

 

niżej taka średniawka

peter-rossa-fun-city-urban-base.jpg?1516818614

 

a co tam u was ? :D max3d.pl żyje i ma się dobrze widzę

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności