tr3buh Napisano 25 Listopad 2013 Napisano 25 Listopad 2013 ale jaja, kilka miesięcy temu rysowałem z identycznego momentu który spauzowałem w Chernobyl Diaries, to się dopiero nazywa za***isty zbieg okoliczności, szkoda że rysunku już nie mam na kompie ;P
rosikowski Napisano 3 Grudzień 2013 Autor Napisano 3 Grudzień 2013 tr3buh Patrz jaki ten internet mały... :) Okładeczka robiona dla undergroundowego bandu WickedWaltz, premiera niedługo nawet nie wiem kiedy.;p pozwolili pokazać wcześniej (okładka skłądana na pięć części i pakowana do płytki)
lee666 Napisano 4 Grudzień 2013 Napisano 4 Grudzień 2013 prawdopodobnie jako okładka spełni swoje oczojebne zadanie ;) .. . patrząc jednak od strony samej ilustracji obraz jest deko płaski ze względu zastosowania tego samego waloru cienia i nasycenia koloru na pierwszym i ostatnim planie na pierwszym twój obraz z samym walorem ..na drugim moja szybka podmalówka pozdro..
rosikowski Napisano 4 Grudzień 2013 Autor Napisano 4 Grudzień 2013 nom... masz rację można było to lepiej rozplanować, ale powiem Ci że mocno spłaszczyłeś obrazek swoją podmalówką (szczególnie rejon od wulkanu do wodospadu po lewej stronie) a walor w miejscach których zaznaczyłeś wcale nie jest taki sam, kolor na tych skałkach jest ciemniejszy i cieplejszy niż w najciemniejszym miejscu na chmurkach
rosikowski Napisano 9 Kwiecień 2014 Autor Napisano 9 Kwiecień 2014 Siemka kilka nowości ode mnie: dłuugo skrobany wipek w czasie wolnym, jakbyście mieli jakieś sugestie z chęcią posłucham dałem radę poprawić przed drukiem okładeczkę zgodnie z sugestiami lee666 speed(matte)paintingi z facebookowej grupy i bazgroły
telthona Napisano 11 Kwiecień 2014 Napisano 11 Kwiecień 2014 http://s25.postimg.org/k5qwu75kf/Aligator_Concept_IV.jpg - zdesaturuj tło. Szare tła zwykle prezentują się lepiej. ostatnie linearty fajnie wygladaja :D dawaj ich wiecej!
rosikowski Napisano 13 Kwiecień 2014 Autor Napisano 13 Kwiecień 2014 telthona etrom dzięki ! gadzinę oczywiście poprawię, wrzucę jak będzie coś więcej, czyli generalnie mówicie że moje renderki wypadają dużo słabiej na tle moich lineartów ? :)
rosikowski Napisano 11 Lipiec 2014 Autor Napisano 11 Lipiec 2014 (edytowane) trochę mi to zajęło :) ale skończyłem (wip we wcześniejszych postach): i tego nie wrzucałem : Edytowane 11 Lipiec 2014 przez rosikowski
SentieL Napisano 12 Lipiec 2014 Napisano 12 Lipiec 2014 Cześć Rosik. Fajny konceptowy stwór i szkicory wyżej ! Tylko czemu tak mało ? :P dajesz więcej takich przyjemniaczków :) Może w innych ujęciach albo pokazać z jakimiś unikalnymi zdolnościami siania terroru i zniszczenia :D
telthona Napisano 14 Lipiec 2014 Napisano 14 Lipiec 2014 super jaszczur wyszedl :D fajny render kolcow :D
rosikowski Napisano 16 Lipiec 2014 Autor Napisano 16 Lipiec 2014 SamaeL89 Dzięki ! na pewno następnym razem :) telthona Dzięki mistrzyni :) wrzucam jeszcze tutaj zmyślony krajobraz z poprzedniego postu (photo bash + dużo podmalówki) bo w poprzednim poście się coś posypało
rosikowski Napisano 2 Listopad 2014 Autor Napisano 2 Listopad 2014 Jedna z ilustracji jaką zrobiłem dla nadchodzącej gry planszowej "Rycerze Pustkowi" będzie ich sporo, także systematycznie będę je wrzucał, narazie jedna: "dolina królowej"
rosikowski Napisano 5 Listopad 2014 Autor Napisano 5 Listopad 2014 Wielkie podziękowania za fronta, (mój pierwszy odkąd tu jestem ;p) grass dzięki !
rosikowski Napisano 6 Listopad 2014 Autor Napisano 6 Listopad 2014 Następna lokacja dla Rycerzy pustkowi "Scierville" Więcej o samej grze znajdziecie tutaj: http://boardtime.pl/2014/11/scierville-wita-glupcow.html
skalpel3d Napisano 6 Listopad 2014 Napisano 6 Listopad 2014 Super grafiki, mają swój klimat :) Front jak najbardziej zasłużony :)
rosikowski Napisano 4 Grudzień 2014 Autor Napisano 4 Grudzień 2014 (edytowane) skalpel3d Dzięki !:) a tymczasem następne Edytowane 5 Grudzień 2014 przez rosikowski
DPFantasy Napisano 5 Grudzień 2014 Napisano 5 Grudzień 2014 (edytowane) Mega prace :) z tą ostatnią jest coś nie tak bo jej nie widzę :p Już wszystko ok ^^ Praca niszczy :) oczekuję więcej! Edytowane 5 Grudzień 2014 przez DPFantasy
Sinusoida Napisano 3 Marzec 2015 Napisano 3 Marzec 2015 Świetne prace kolego z Gorzowa. Miło zobaczyć tu kogoś z rodzimego miasta. (musimy kiedyś obgadać sprawę korepetycji z dp hehe :D)
rosikowski Napisano 19 Październik 2015 Autor Napisano 19 Październik 2015 Sinusoida :D Dawno na maxa nie zaglądałem, dalej dziargam w ps... wrzucam trochę ostatniej komerchy i prywatnych... tutaj ilustracje do kart do gry Andromedy, wydanej przez Galaktę i trochę prywatnych więcej powrzucam na dniach...
DAGOO Napisano 19 Październik 2015 Napisano 19 Październik 2015 Trzy ostatnie są prześwietne! Golem jest super! Co do pejzażu - wszystko malowałes ? Czy posiłkowałes się zdjęciami?
rosikowski Napisano 20 Październik 2015 Autor Napisano 20 Październik 2015 DAGOO Dzięki ! apropo pejzażu takie miałem refki, wszystko malowane, żadnego photobashu
rosikowski Napisano 26 Październik 2015 Autor Napisano 26 Październik 2015 następny stworek do Rycerzy pustkowi
Rozpu Napisano 27 Październik 2015 Napisano 27 Październik 2015 dobrze by ci zrobiło zdobyc troche wiecej wiedzy o anatomii, bo te stwory i roboty nie wygladaja wiarygodnie
rosikowski Napisano 27 Październik 2015 Autor Napisano 27 Październik 2015 (edytowane) Rozpu Dzięki za komentarz ! rzeczywiście nie jest za dobrze, szczególnie w tych z andromedy z postu #122 pocieszyć się mogę że są one z mniej więcej dwóch lat wstecz... a z tą jaszczurką też coś nie tak ? bo ona jest świeża :| nowe szkice: Edytowane 27 Październik 2015 przez rosikowski 1
DraxMustHurt Napisano 27 Październik 2015 Napisano 27 Październik 2015 Wydaje mi się, że powinieneś bardziej skupić się na silhouettach tych mechów, bo są trochę mało ciekawe. Mimo, że detale i wnętrze sylwetki jest bardzo fajne, to ich ogólny feel jakoś nie do końca chwyta.
Rozpu Napisano 29 Październik 2015 Napisano 29 Październik 2015 stare dobre http://www.draconian.com/body/finalmusc.jpg
rymin Napisano 29 Październik 2015 Napisano 29 Październik 2015 Odniosę się do postu 127. Generalnie przegiąłeś z detalem- zobacz, że prawie każdy dobry design ma miejsca spokojne i miejsca z detalem. U ciebie wszystko jest nim przesycone przez co oko nie może odpocząć i nie ma punktu zaczepienia. Te dwa mniejsze mechy już mają to lepiej zrobione moim zdaniem. Pozdro
rosikowski Napisano 30 Październik 2015 Autor Napisano 30 Październik 2015 rymin Dzięki ! rzeczywiście, zabije trochę detalu jak będę tego mecha wykańczał, chcę zrobić sexy render :)za parę dni usiądę, a tym czasem myśląc o anatomii, sylwetkach, wydziergałam coś takiego
olaf Napisano 30 Październik 2015 Napisano 30 Październik 2015 No poza mysleniem warto jeszcze pocwiczyc. Nie bardzo wiem co sie dzieje w pierwszym ale drugi ma uklad miesniowy jak dwunozny. Zarowno przednie konczyny jak i klatka piersiowa. Z taka budowa nie jest w stanie funkcjonowac, bo jest to mega nieefektywne przy poruszaniu sie na czterech konczynach. Dodatkowo umiesnienie klatki piersiowej jak w tym po prawej to ogromna strata kalorii w walce czy pogoni. Duzo ciezkich miesni odbierajacych dynamike i powiekszajacych bilans kaloryczny. Jeden z powodow dla ktorych nie widzimy ich w zoo jest pewnie taki,ze taki stwor by nie przetrwal. Mniej inspiracji okladkami Flexa wiecej zrozumienia roli miesni w egzystencji drapieznikow ;)
rosikowski Napisano 2 Listopad 2015 Autor Napisano 2 Listopad 2015 olaf nom, z klatką piersiową pojechałem za bardzo, teraz widzę, a układ mięśniowy celowo był dany od dwunożnych tylko nie wyszło, może powinienem bardziej wyprostować wtedy takiegoż stwora następne luźne eksploracje, ten u dołu też spartolony z układem mięśniowym dwunożnych a to niedzielna zabawa po święcie zmarłych,
olaf Napisano 2 Listopad 2015 Napisano 2 Listopad 2015 Fajnie jakbys np sciagnal sobie jakis szkielet z ukladem miesniowym czworonoga i oznaczyl miesnie posturalne. One w zasadzie nigdy nie rosna wiec majac je jakos obrysowane -lub ich czesci jak w czworobocznym gorna czesc - wiesz gdzie bedzie bestia nabywala masy, a gdzie uwypukli sie jedynie rzezba przy niskiej tkance tluszczowej i ciekiej skorze.
EthicallyChallenged Napisano 2 Listopad 2015 Napisano 2 Listopad 2015 https://anatomiaartistica.files.wordpress.com/2014/09/ellenberger-atlas-animal-anatomy-for-artists.pdf
rosikowski Napisano 3 Styczeń 2016 Autor Napisano 3 Styczeń 2016 dla Galakty, do planszówki "zombie terror" podstawa w modo, +masa fot + podmalówka, tak jak Shaddy Safadi nakazał spitpaint (30 minut) kadr z Crank`a i to co lubię najbardziej, za mało i tak pracuję, ale coś tam dłubie po listopadowej depresji, ciężki ten freelance....
PolakParafii Napisano 3 Styczeń 2016 Napisano 3 Styczeń 2016 O SŁODKI JEZU, świetna wrzuta, widać że się nie obijasz :P
wwysocki Napisano 3 Luty 2016 Napisano 3 Luty 2016 no Panie, nie dość, ze jestes z mojego rodzinnego miasta to czeszesz te piksele jak dziki =D zajebista teczka, gimme moar! ;v
rosikowski Napisano 7 Luty 2016 Autor Napisano 7 Luty 2016 wwysocki dzięki! takie piękne miasto i wyjechałeś ? no coś ty ? ;) PolakParafii no właśnie się obijałem od października do stycznia tego roku, taki depresykny okres miałem teraz coś zacząłem więcej dłubać, zlecenia się pojawiły i ogólnie jest lepiej.. generalnie pamiętajcie panie i panowie żeby nie żyć samą pracą i dla przyjemności koniecznie trzeba dla siebie robić, regularnie !!! najlepiej tak o:
rosikowski Napisano 22 Luty 2016 Autor Napisano 22 Luty 2016 (edytowane) Edytowane 22 Luty 2016 przez rosikowski
Wojsuj Napisano 24 Luty 2016 Napisano 24 Luty 2016 Mam wrażenie, że jest coś nie tak z światłem na drugim obrazku. Jeżeli światło pada z góry i jest highlight na policzku, to czemu nie ma go na nosie? Można przypuścić, że jakiś budynek lub coś innego zasłania tą postać, ale jeżeli tak jest to czemu miecz (jego górna część) i włosy nie są w cieniu? Przepraszam jeżeli źle mówię. Chcę tylko pomóc :). Tak po za tym obie prace są MEGA! :D
cho.co Napisano 24 Luty 2016 Napisano 24 Luty 2016 Ja dorzucę swoje trzy grosze co do cienia. Patrząc na cień padający od miecza czyta się, że źródło światła jest gdzieś w górze z prawej strony. Patrząc na cień od samej postaci czyta się, że źródło światła jest niemal na wprost bohaterki, nieco po prawej. Poczyniłam taki szybki szkic: Założyłam, że prawdziwe jest źródło światła od cienia miecza - cień bohaterki trzeba poprawić tak, żeby nie był ani wyżej od niej, ani na równi z nią. Jeśli zachować drugą opcję oświetlenia, to wtedy cień od nadzianej głowy wyleci poza kadr. Mam nadzieję, że nie napisałam nic obrazburczego. Poza tym obrazki miodne, bardzo miło się to ogląda :)
rosikowski Napisano 28 Luty 2016 Autor Napisano 28 Luty 2016 cho.co Wojsuj Dzięki ! macie racje, cienie poprawiłem, dzięki, dzięki! :) następne: niestety została mi sztywna poza z modelu z daza, trzeba studiować więcej anatomii :) proces:
rosikowski Napisano 25 Marzec 2016 Autor Napisano 25 Marzec 2016 natas Dzięki ! jakoś daję rade :) pare kart dla Rycerzy Pustkowi od Badger`s Nest tutaj totalnie rozwaliłem kompozycję matte...: i kurczaki...
rosikowski Napisano 20 Luty 2018 Autor Napisano 20 Luty 2018 zaniepokojony śmiercią digarta wracam dbać o polskie forum nie było mnie dwa lata, więc po kolei od najświeższych... to u mnie słychać : poniżej mały step by step ostatniego, tak podchodzę prawie do wszystkiego co tworze czasami tylko maluję niżej taka średniawka a co tam u was ? :D max3d.pl żyje i ma się dobrze widzę 1
olaf Napisano 20 Luty 2018 Napisano 20 Luty 2018 kilka z tych SF to całkiem mocna wrzuta. Do jakiego projektu to było?
olaf Napisano 20 Luty 2018 Napisano 20 Luty 2018 a to troche szkoda, że ten zachód Słońca i pojazdy nie będą w jakimś projekcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się