Napisano 30 Grudzień 201212 l Witam, Kolejny model robiony już dość dawno dla wprawy i radości własnej. Model "Origowany" i w planach była animacja ale jak to z projektami własnymi bywa stoją ostatnie w kolejce :) Samochód to Riley Brookland 9 z 1931 roku po modyfikacjach (między innymi silnik lotniczy). Model bazuje na istniejącej współczesnej przeróbce. Model i Render: MODO 601 Pozdrawiam Marcin Przybyś Division48
Napisano 30 Grudzień 201212 l Jedyne do czego mogę się przyczepić to dziwny DOF, z przodu i na środku ostrość jest żyleta, by nagle na przy samej końcówce auta przejść w out of focus. Poza tym super, dałem 5 gwiazdek :)
Napisano 30 Grudzień 201212 l Piekne to wszystko. Pierwszy obrazek tylko niepotrzebnie az taki duzy chyba.
Napisano 30 Grudzień 201212 l Swietny model. Z czasem i za modo trzeba sie bedzie zabrac. To modowski renderer ło cuda bardzo ladnie... Edytowane 30 Grudzień 201212 l przez Sebazx6r
Napisano 30 Grudzień 201212 l piękny, model, piękny render, super prezentacja. nie ma się do czego przyczepiać. *****
Napisano 30 Grudzień 201212 l Autor Dzięki wszystkim:) Tamyl91 - Dziwny bo nie naturalny z kamery. Taka stylistyka, ja lubię takie zmiękczenia. FF - Zmniejszyłem :) Faktycznie za duży wszedł. Sebazx6r - Ano warto szczególnie że teraz Luxology działa razem z The Foundry co może oznaczać że NUKE, Modo i MARI będą integrowane w jeden system a to możne oznaczać miazgę na rynku (Przynajmniej jeśli chodzi o około FX'owe klimaty).
Napisano 30 Grudzień 201212 l Piękny ten model. Render i prezentacja też wyśmienita. Zasłużona piona i czekamy na front. :) To modowski renderer ło cuda bardzo ladnie...W modelowaniu jakie cuda się dzieją. Wielu ludków mówi że modo przebija wszystko w temacie polymodelingu.
Napisano 30 Grudzień 201212 l Autor Może nie przebija ale walczy o to dość intensywnie. Jak dla mnie gdyby trochę z May'i (animacja) i Hudinie'ego (particle) wrzucić do modo + możliwość współpracy z Renderman'em (na razie tylko Maxwell działa ok z modo) to modo było by programem idealnym :) Na razie modo cały czas jest świetne jako dodatek do modelowania a nie główny element piplline'u. Ale patrząc na to jak szybko się zmienia to jest na dobrej drodze i trzymam za to kciuki bo pod względem interfejsu, intuicyjności i łatwości obsługi kładzie konkurencję na całej linii.
Napisano 30 Grudzień 201212 l Super to wszystko wygląda bardzo podoba mi sie stylistyka 1 ujecia i te dodatki 2d, buduje to fajny klimat :)(1ujecie leci do inspiracji do mojego nowego projektu pod wzgledem renderu :)) Zblizenia troche mnie odpychaja przez ten bardzo dziwny dof ale to kwestia gustu. Natomiast ostatniego ujęcia chyba bym nie dawal psuje piekno reszty, wyglada troche jak zblizenie na zabawkowy silnik a nie prawdziwych wymiarow motor.
Napisano 31 Grudzień 201212 l Prawda jest taka technologia idzie na przod. Nie ma nudy są since pod oczami :).
Napisano 31 Grudzień 201212 l Zawsze wiedziałem że klasyki to piękne auta i dzieła sztuki. Współczesnym samochodom brakuje tego czegoś co maja klasyki. Świetna praca i rendery gratulacje:)
Napisano 2 Styczeń 201312 l Orgazmiczne, oh orgazmiczne. I temat i to co z nim zrobiłeś. Aż się błędów nie chce szukać i wytykać. Mi sie dof podoba:)
Napisano 3 Styczeń 201312 l Przepięknie! Tak jak zazwyczaj realizacje z tematyki motoryzacyjnej ani mnie ziębią ani parzą, tak koło Twojej pracy ciężko przejść obojętnie. Dałeś czadu. Big + za Modo - jeden z moich ulubionych softów :)
Napisano 3 Styczeń 201312 l Właśnie jestem na etapie nauki renderowania w Modo - a jakość tej pracy tym bardziej mnie motywuje ! Eh...już się nie mogę doczekać 701 i co wyniknie dobrego z tej komitywy z Foundy.
Napisano 10 Styczeń 201312 l Baaardzo fajne. Gratuluje modelu i renderu. Mam nadzieję że to nie ostatnia taka Twoja praca tutaj.