Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Kolejny model robiony już dość dawno dla wprawy i radości własnej. Model "Origowany" i w planach była animacja ale jak to z projektami własnymi bywa stoją ostatnie w kolejce :)

 

Samochód to Riley Brookland 9 z 1931 roku po modyfikacjach (między innymi silnik lotniczy). Model bazuje na istniejącej współczesnej przeróbce.

 

Model i Render: MODO 601

 

Pozdrawiam

 

Marcin Przybyś

Division48

 

a0.jpg

 

a1.jpg

 

a2.jpg

 

a3.jpg

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

uuuuufffff, swietny model i prezentacja!!!!

 

5* i oby byl front

 

pozdro

Napisano

Jedyne do czego mogę się przyczepić to dziwny DOF, z przodu i na środku ostrość jest żyleta, by nagle na przy samej końcówce auta przejść w out of focus. Poza tym super, dałem 5 gwiazdek :)

Napisano

Piekne to wszystko.

Pierwszy obrazek tylko niepotrzebnie az taki duzy chyba.

Napisano

Swietny model. Z czasem i za modo trzeba sie bedzie zabrac. To modowski renderer ło cuda bardzo ladnie...

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim:)

 

Tamyl91 - Dziwny bo nie naturalny z kamery. Taka stylistyka, ja lubię takie zmiękczenia.

FF - Zmniejszyłem :) Faktycznie za duży wszedł.

Sebazx6r - Ano warto szczególnie że teraz Luxology działa razem z The Foundry co może oznaczać że NUKE, Modo i MARI będą integrowane w jeden system a to możne oznaczać miazgę na rynku (Przynajmniej jeśli chodzi o około FX'owe klimaty).

Napisano

Piękny ten model. Render i prezentacja też wyśmienita. Zasłużona piona i czekamy na front. :)

 

To modowski renderer ło cuda bardzo ladnie...
W modelowaniu jakie cuda się dzieją. Wielu ludków mówi że modo przebija wszystko w temacie polymodelingu.
Napisano
  • Autor

Może nie przebija ale walczy o to dość intensywnie. Jak dla mnie gdyby trochę z May'i (animacja) i Hudinie'ego (particle) wrzucić do modo + możliwość współpracy z Renderman'em (na razie tylko Maxwell działa ok z modo) to modo było by programem idealnym :) Na razie modo cały czas jest świetne jako dodatek do modelowania a nie główny element piplline'u.

 

Ale patrząc na to jak szybko się zmienia to jest na dobrej drodze i trzymam za to kciuki bo pod względem interfejsu, intuicyjności i łatwości obsługi kładzie konkurencję na całej linii.

Napisano

Super to wszystko wygląda bardzo podoba mi sie stylistyka 1 ujecia i te dodatki 2d, buduje to fajny klimat :)(1ujecie leci do inspiracji do mojego nowego projektu pod wzgledem renderu :)) Zblizenia troche mnie odpychaja przez ten bardzo dziwny dof ale to kwestia gustu. Natomiast ostatniego ujęcia chyba bym nie dawal psuje piekno reszty, wyglada troche jak zblizenie na zabawkowy silnik a nie prawdziwych wymiarow motor.

Napisano

Zawsze wiedziałem że klasyki to piękne auta i dzieła sztuki. Współczesnym samochodom brakuje tego czegoś co maja klasyki. Świetna praca i rendery gratulacje:)

Napisano

Orgazmiczne, oh orgazmiczne. I temat i to co z nim zrobiłeś. Aż się błędów nie chce szukać i wytykać.

Mi sie dof podoba:)

Napisano

Przepięknie! Tak jak zazwyczaj realizacje z tematyki motoryzacyjnej ani mnie ziębią ani parzą, tak koło Twojej pracy ciężko przejść obojętnie. Dałeś czadu. Big + za Modo - jeden z moich ulubionych softów :)

Napisano

Właśnie jestem na etapie nauki renderowania w Modo - a jakość tej pracy tym bardziej mnie motywuje !

Eh...już się nie mogę doczekać 701 i co wyniknie dobrego z tej komitywy z Foundy.

Napisano

Baaardzo fajne. Gratuluje modelu i renderu. Mam nadzieję że to nie ostatnia taka Twoja praca tutaj.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności