Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

Chcę przedstawić wam moją najnowszą prywatną prackę.

Soft: zbrush, mari, maya, shave and a haircut, vray, nuke

 

cyberGirl_1.png

 

Pozdrawiam

Xaia

 

[ATTACH=CONFIG]89777[/ATTACH]

Edytowane przez Xaia
  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ogólnei bardzo fajnie ale minka nie przekonuje trochę i shader twarzy z bliska. Poza tym na tym roundzie od metalowej osłony nie powinno być wiecej światła?

Napisano

@legomir - Dziękuje za opinię. To moja pierwsza ludzka postać w takim zbliżeniu. Ciągle się uczę i myślę, że następna będzie lepsza.

 

Tak teraz patrzę i się zastanawiam czy compo nie wyciągnęło mi zbyt mocno speculara na twarzy. Mogę wrzucić kawałek twarzy z beauty passa dla porównania. Przydałoby się świeże spojrzenie kogoś kto siedzi w temacie bo ja sam już nie wiem co lepiej wygląda.

 

@plasti - tak, od kiedy się dowiedziałem, że pracują nad grą to wpadłem w tematykę po uszy ;)

Napisano

Super. Shader skóry bardzo mi się podoba, chociaż tak jak zauważył legomir - wydaje mi się, że metal powinien bardziej świecić, przez to odnosi się wrażenie, że zbroja jak i twarz były oddzielnie renderowane i łączone w postpro.

Gość Chrupek3D
Napisano

mina niezła, ale chyba nos coś nie leży... wygląda jak doklejany.

Napisano

Nos mi się nie podoba, za mało wyrzeźbiony. Skóra mogłaby być trochę gładsza, ale może w dalekiej przyszłości wszyscy kopcą pety. ;)

Cała reszta i klimat bardzo na plus.

Napisano

Moim zdaniem shader skory jest calkiem niezły. W większej rozdzialce troszkę wlosy odstają od reszty pracy, no i faktycznie ten nos jakos dziwny jest. Podoba mi się lekko szyderczy uśmiech dziewczyny a co do gladkosci twarzy to raczej na plus, bo człowiek już ma dość tych wypacykowanych modelek z kilogramowa szpachla na twarzy.

Napisano

Dziękuje za komentarze, przy następnej pracy na pewno wezmę to wszystko pod uwagę. Już kilka osób zwróciło mi uwagę na ten nos więc muszę się temu przyjrzeć dokładniej. Już chyba wiem gdzie popsułem :).

Pierwszy raz w mojej karierze podjąłem temat włosów, wykorzystałem vray mtl hair 3, włosy to był chyba jeden z trudniejszych elementów całego procesu.

Napisano
Dziękuje za komentarze, przy następnej pracy na pewno wezmę to wszystko pod uwagę. Już kilka osób zwróciło mi uwagę na ten nos więc muszę się temu przyjrzeć dokładniej. Już chyba wiem gdzie popsułem :).

Pierwszy raz w mojej karierze podjąłem temat włosów, wykorzystałem vray mtl hair 3, włosy to był chyba jeden z trudniejszych elementów całego procesu.

 

Pamietam ze przy moich gniotach tez szczegolnie zwracalem uwage na krance nosa nie doswietlone - super te sprawe zalatwial Maxwell wraz ze swoim shaderem z reflection 90 :) to wiele daje, ale nie mozna przesadzic bo bedzie wygladala skora jak metal. W rendererach biasowych trzeba to zfakowac - mysle ze odpowiednie GI moze pomoc.

 

Praca bardzo fajna.

Napisano

koncowki włosow troszke zbyt ostre, bardziej miękko powinny sie konczyć i ten zwisający kosmyk troszke psuje efekt, w pełnej rozdziałce szczegolnie to widac - tak jakby był doklejony w PS - ( aaa no i w refleksach okularow tez powinny być widoczne włosy)

Napisano

Swietna praca, zanim przeczytalem opis pomyslalem ze ktos z ekipy pracujacy nad Cyberpunkiem wrzucil jakiegos arta zza kulis:). Jak dla mnie shader skory bardzo dobry, nie trzeba mu wiecej speculara bo bedzie wygladala jak woskowa figura, moze poprobowalbym z wieszym radiusem dla SSS. Ale i tak jest git, jedynie wlasnie ten nosek odrealnia ja jako "zywa" postac. Co mi sie rzucilo w oczy to te wytloczenia na ramce gogli. Taki element bylby robiony maszynowo i te wlebienia bieglyby rowno wzdluz oprawki a tobie widac reka drzala przy malowaniu tego ;). Ale to taki szczegol tylko, zeby nie bylo ze sie czepiam :) Gratuluje fronta bo w pelni zasluzony

Napisano

@Pawelkos, strasznie trudno mi się precyzyjnie maluje w Mari bez Lazy mouse, ale prawda mogłem po prostu w photoshopie to poprawić :). Wszystkie komentarze zanotowane i przyszłości będę zwracał na takie rzeczy szczególną uwagę.

 

Pewnie ze względu na błędy, które mi wytknęliście i których jestem teraz w pełni świadom, praca nie dostała się do galerii na cgsociety i 3dtotal. Muszę się jeszcze wiele nauczyć.

Napisano

dobry jest! usta i wlosy swietne! jedyne co mi nie lezy to te male kropki na ramce okularów (na dole i na gorze) - powinny byc raczej rowno ulozone - niby maly szczegol a jakos pierwsze co mi do oka wpadlo...

Napisano

Nos u dołu ładnie i gładko przechodzi jako całość, ale skrzydełka już faktycznie są nieco oderwane. Ale to nic praca i ten zalotny grymas ajjj :)

Napisano

Zawsze można do czegoś się doczepić ale ludzie rodzą się z różnymi nosami ale te dziurki w brylach to chyba sama ręcznie robiła :D bo nie wiem jak to wytłumaczy ;p Ogólnie mi się podoba no i rzeczywiście włosy są ponaklejane powinny być osobno za ładna praca żeby oszczędzić trochę czasu na render takim kosztem chyba że mamy czekać na animacje :D




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności