Skocz do zawartości

Speed Modelling, modeling 3D, modele testowe.


Salvator

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dziekuje za mile komentarze :) eh to beta wiec nie moge zadnych tutkow robic... podpisalam pakt ;)

 

Robert_krecik - poczatek niezly - proponuje, nawet jesli robisz potworki, chwycic jakis obrazek anatomi glowy.... czlowieka czy zwierzecia, nie wazne... to pomoze :)

 

ok... kowboj potrzebowal kolegi wiec dzisiaj mu go wymodzilam...

 

wild_west_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert widze ze wychodzi Ci juz to lepiej, ciagle jednak wyglada to troche packowato, uzywaj tez miejszych koncowek na krawedziach szczegolnie i zarysuj detale przez drobne szczeliny rysowane cienkim ujemnym pedzlem :> Jak na mud boxa to przydaloby sie tez posciagac troche tychkrawedzi do siebie pinchem bodajze :> Sprubuj cos zrobic aby to wygladalo bardziej kamieniscie (w sensie na bryle stala a nie ciecz) Wiesz np jak masz te rogi to to nie moga byc tak po prostu wyciagniete wierzcholki... sprubuj blisko nich wlasnie zrobic wklesle miejsca gdzie ta czaszka miala by miec szczeliny z ktorych rozki by wyrastaly, potem obrysuj to troche aby tez skora byla wypietrzniana same roki tez trzeba ropracowac. Generalnie duzo malych pedzelkow i dlubania, to jak z farbami, pier zarysowujesz wszytsko wielkimi pedzlami i nastepnie zchodzisz coraz to do miejszych i robisz detal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem wrzucać odchudzoną wersje tego czegoś, ale zrobię to po dodaniu detali, o których wspomniałeś. Wiem, że model jest mało dokładny, ale częściowo jest to spowodowane nie wydolnością mojego kompa ;] ciężko się robi jak sie ma slajdy ;p no ale postaram się ;] dzięki za komentarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A robisz ten objekt z kulki? Czy miales juz jakis lekki base mesh? Wiem jak to jest z ta niewydolnoscia komputerow :p Sprubuj moze zrobic nastepnym razem jakos lekko zarys w jakims innym programie 3d, albo chociarz rozciagnieta kulke ale nie taka gesta, daj to potem do Box'a, porub cos aby nadc ksztalt, max jakies 2 sub, potem wruc do innego 3d, dodaj pare extrude np tam gdzie maja byc rogi itd :p, zawsze mozesz troche tez zmodyfikowac siatke, dodac loop tu i tam i dopiero wgrac to spowrotem do box'a i tworzyc dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka tam pruba stworzenia glowy ^^.. problem taki niedobry ze wlasnie base mesh dla glowy byl dziadowski :p no ale nie wiem, mniejsza nie tlumacze sie :) Powiedzcie tylko co wyglada niedobrze. Z zalozenia ma byc to glowa kobieca :> i nie za brzydkej kobiety do tego. Hmmm pewnie i tak bedzie pare wersji jeszcze nim mi dobrze w koncu wyjdzie porzadnie. Pokazuje jednak to co mi dzis wyszlo :)

gl1.jpg

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok no to oceniam :]

1. Jak dla mnie czoło jest za duże, ale mogę się mylić, w każdym bądź razie mi nie pasuje.

2. Popraw uszy :] ale to chyba sam wiesz

3. Nos troche za gruby

4. Poza tym myślę, że wszystko dobrze. Pozdro

 

Ps Łuk brwiowy coś nie taki :] czekam na następną prace, ale wrażenie ogólne dobre. W czym robiłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najwiekszej konkurencji MudBox'a to robilem (moim zdaniem latwiejszej i wydajniejszej itd) Glowa taka glupkowata bo mi sie symetra trszasnela i potem jak musialem to poprawic czyli odciac polowe zweldowac mirrory to sie pogrubila glowa :p a pozatym j tak nie lubie ^^' ostatni raz robie kobiete, bo to ani nie ma ostrych rys, ani nie wiem... ciezko sie to robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj podjęłem nieudaną próbe stworzenia ciałka dla mojego aliena :/:

 

Front

253a1236434b8cb9.jpg

Back

46cbd7703717ce04.jpg

 

Persp

a9ffcb3bf09c3e34.jpg

 

Chciałem Was spytać drodzy userzy: Co jest przyczyną tego, że zagłębienia, wypukłości na moim modelu są jakby "różno poligonowe" ? Problem w tym, że jak chcę je wygładzić to całkowicie zanikają, może powinienen pracować z różna intensywnością brusha na wgłębieniach i ich krawędziach ? Sam już nie wiem, dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc :).

 

Ps. Jak by to miało jakieś znaczenie to ciałko jest z ZSphery.

 

Dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert hmm, musisz nazbierać sobie referencji i obserwować, na początku ciężko z głowy modelować, warto częściowo mieć jakiś podkład, może łatwiej będzie z siatki bazowej , mojego autorstwa ( niestety :) , nie jest doskonała ale łatwiej z niej coś zrobić niż z kulki :) (plik obj w załączniku) :

 

Base mesh preview:

base_mesh.jpg

 

Black beast retouch:

black_beast2_4fun.jpg

 

Pozdrawiam Brumugun.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, zawsze mam problem z ustami. Model wyszedł jak wyszedł, ale głównie po to go zrobiłem, żeby poćwiczyć nad zmarszczkami i tego typu pierdółkami :). Sculptowanie ust na razie nie wychodzi mi najlepiej, dlatego zostawiłem takie jakie były w modelu bazowym :).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem

 

To moj pierwszy speedzik (nazwijmy to tak :))

Pierwsza pracka od baaardzo dawna.

czekam na krytyke

 

wzorowalem sie na glosniku z zestawu logitech Z-4 (wzor obok siatek)

pozdrawiam

 

glosnikz4zv2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób materiał i wyrenderuj bo sama siatka dużo nie przedstawia ;d aczkolwiek nie widzę żebyś coś w niej zakręcił ( chociaż ja sie tam nie znam ;d ). A teraz daje dziadka ;d wiem wiem ... troszkę mnie poniosło ;]

Ps to coś nad uszami to miały być włosy, ale po raz xxxxx mi nie wyszły :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności