xeav Napisano 10 Czerwiec 2006 Napisano 10 Czerwiec 2006 Żaby Haribo. Mniam. zjadłoby się :-) wiedziałem, że coś mi przypomina :) zaba po sterydach ? ja ją tylko odżywkami :) a tu wire
Lis Napisano 10 Czerwiec 2006 Napisano 10 Czerwiec 2006 Ogólnie bardzo fajowo tylko mały szczegół. To niejest taśma filmowa.
Kub@ Napisano 10 Czerwiec 2006 Napisano 10 Czerwiec 2006 Jakies żyjątko głębinowe czy coś.. sam nie wiem ? te pałeczki troche sztucznie wyszły :
maczuga Napisano 10 Czerwiec 2006 Napisano 10 Czerwiec 2006 to na pewno jest speed? ile się renderowało?
Veemo Napisano 10 Czerwiec 2006 Napisano 10 Czerwiec 2006 Taki modelik zrobiłem: Miał to być pinokio, ale wyszło coś troszkę innego. ;) P.S. Kabelki lewitują. :/ Nie zauważyłem, jutro poprawię ale dzisiaj już mi się nie chce.
xeav Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 Veemo, ładnie, przydał by Ci się taki shader jak ma DraB
Kub@ Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 to na pewno jest speed? ile się renderowało? render koło godziny, modelowanie ok 30 minut, na końcu zmieniłem kolorki.
ZiBi_PL Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 ten pinoki chyba zapil mor.... gdzie :D juz go lubie
Vorek Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 pierwsze poważniejsze podejśće do ZB, speed to nie jest "czysty" bo zapoznawałem się z programem dłubiąc, więc trochę zeszło na czytanie manuali i takich tam :) Pozdrawiam
Lis Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 Brawo Vorku :-) Trzeba będzie zainstalować. Brysha
zeet Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 Taki berecik dla samuraja ,Modo+Zbrush [/img]
maczuga Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 fajne ;) ten smok mi sie podoba, ile to wszystko modelowales?
zeet Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 Sam berecik i maskę kilka minut, smok około 30-40 min w Zbrush. Niedokończone niestety bo dużo baboli wyszło.
Vorek Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 nauki ciąg dalszy, jeszcze jedna czaszeczka :) Pozdrawiam
ZiBi_PL Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 fajne. ja juz tyle podejsc robilem do Zb ale nigdy mi nic nie wyszlo. Moze ktos zapoda jakies fajne linki do tutkow ? Tylko takie dla total noob :D To co jest w programie jakos nic mi nie pokazalo. za szybko to sie tam robi bez analizy co d oczego =/
Vorek Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 http://www.pixologic.com/zbrush/education/education_main.html http://www.zbrushcentral.com/zbc/index.php http://www.3dbuzz.com (sekcja vtm - zbrush) nic Ci więcej nie potrzeba ;) Pozdrawiam
ZiBi_PL Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 dzieki vorek jutro to posprawdzam ;] a tu takie smieszne sluchawki do mp3 ;] render:mental
RA Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 Dareq, bardzo fajne, proste, ale miłe dla oka.
AnyMan Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 Dareg --> Możesz zdradzić tajniki materiału tegoż stojaczka czy też serweterki? Shame, ale nie wiem jak się to nazywa fachowo;d.
ZiBi_PL Napisano 14 Czerwiec 2006 Napisano 14 Czerwiec 2006 daymon - wyglada jakbys to farbami malowal :D fajne ;]
dariusz Napisano 14 Czerwiec 2006 Napisano 14 Czerwiec 2006 Odkurzacz, troche dłużej niż poprzedni: AnyMan to zwykły Vraymtl, bez żadnych udziwnień. nawet nie mam już tego pliku. wszystko zależy od tego co odbija materiał.
Rafalf Napisano 14 Czerwiec 2006 Napisano 14 Czerwiec 2006 swietny odkurzacz. taka zabudowa w sumie jeszcze nie dokończona ale umieszcze:P
daymon Napisano 15 Czerwiec 2006 Napisano 15 Czerwiec 2006 Kilka godzin z renderingiem+10 minut w photoshopie
RA Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 Zaczęło się od kszesła w Rhino (10-15 minut), a skończyło na mini scence. Zapomniałem wyłączyć bump dla podłogi. :/ pozdrawiam
tweety Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 całkiem niezłe :) idealne dla jakiejś galerii czy muzeum. dopracuj tylko dolną część ściany (może jakieś zawijasy wokół tych kwadratowych uwypukleń?) Pozdrawiam
RA Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 Myślałem nad jakimiś drzwiami typu "wycięty kawałek ściany", ale to w scence, którą mam nadzieję lada dzień zacząć. :) Będzie mniej więcej w tym stylu.
tweety Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 czyli takie drzwi jak są w owalnym gabinecie w Białym Domu? nieźle. szykuje się ciekawa scenka. tylko proszę złam te białe ściany jakimiś kolorowymi akcentami. złoto by było tutaj jak najbardziej na miejscu :) Pozdrawiam
Vorek Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 a takie tam mazianie, nauki ZB ciąg dalszy ;] bardzo przyjemny programik
patry Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 heh, on ma gęsią skórkę chyba :) Modelik, super.
nielot007 Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 Witam!! taki o to speed(??) modelowane 2-3 h dokladnie nie wiem wiem ze duzo ale ja nie umiem organiki wiec wolno idzie :) musze sie wkoncu nauczyc modelowac modele organiczne wiec taki maly "test" aha bez blueprintow zaznaczam :D ps. wasnie zaznajomilem sie z soft selection swietne narzedzie polecam kazdemu jestem nim zauroczony ulatwia kapitalnie sprawe super P. swego czasu w swoim tutku go urzywal... swietna sprawa pozdro
RA Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 Miejscami wygląda to tak jak byś pociągnął filletem. :D Ale ja się nie czepiam, według mnie całkiem fajnie wyszło. Może trochę za gęsta siatka jak na ilość szczegółów, ale jest dobrze. A co z resztą głowy? ;) pozdrawiam
XaoC Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 A no takie cus, nic szczególnego i bylo tego duzo, ale co tam:
nielot007 Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 a co robi to soft selection? ulatwia zycie :D a tak na serio soft selection czyli mieka selekcja, zaznacza (Kolorami) jak inne vertexy maja reagowac na ten ktory zaznaczylismy i jak przesowam vertex ktory zaznaczylem to dzieki soft selection vertexy w "poblizu" odpowiednio tez sie przesuwaja (w zaleznosci od "natezenia" soft selection ) nie wiem czy dobrze wytlumaczylem :) pozdro
mkk3a Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 dobrze wytłumaczyles jeszze mozna dodać ze obok jest pokazany wykres zależności stopnia zaznaczenia od odległosci, domyslnie jest to jakas sinusoida ale mozna ją mocno zmienić. faktycznie bardzo fajne narzedzie, ja akurat je poznałem w pierwszym tygodniu pracy z maxem :)
zeet Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 ZeetBRUSH :) mordka -siatka wyjściowa Modo,to te coś z prawej strony .Czas około 40 min
nielot007 Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 Witam!! RA sie pyta gdzie reszta tyle udalo mi sie zrobic na reszte juz nie mialem sil zaczynam next head :D pozdro
peterr Napisano 22 Czerwiec 2006 Napisano 22 Czerwiec 2006 Takie modele z teksturkami i marnym oświetleniem ...robiłem to niedawno ..odwzrorowywałem swój długopis.
Rekomendowane odpowiedzi