Napisano 27 Maj 201311 l Wow! Niesamowite, postacie wyszły świetnie. Jedynie ruch kamery (to pierwsze ujęcie, zbyt liniowy chyba i prosty). Ale wypaśnie to wygląda.
Napisano 28 Maj 201311 l Dostajesz ode mnie oscara za reżyserie:) Trailer trzyma w napięciu, wrogowie się obserwują aż w końcu krokodyl daje noge;) Ogólnie bardzo zabawne i lekkie(ten slogan z łatwą kasąmnie zabił). Trzymam kciuki żeby to wszystko było jeszcze lepsze. Pozdr.
Napisano 28 Maj 201311 l bolitic: mam nadzieje, ze nie myślałeś o wrzucaniu do kosza :D xmass: wolałbym lutownice, bo moja nie łapie lutów, a mam kondensatory do przylutowania...ale ostatecznie może być oscar :-)
Napisano 29 Maj 201311 l Whoa, rewelka! Aż nostalgia za gardło złapała, klimat jak ze Spyro czy Crasha na PSX. :D
Napisano 29 Maj 201311 l xD świetne chciałby tak umieć malować texturki. Naprawde szczere gratulacje :).....
Napisano 30 Maj 201311 l dobra robota:) przypomina mi się taka gra, Croc:Legend of the Gobbos, czy mi się wydaje czy chcieliście zrobić całkiem nową wersję z krokodylkiem? obie mają baaaaardzo wiele wspólnego i ciężko mi będzie uwierzyć że Croc nie miał wpływu na powstanie właśnie takiej gry.
Napisano 30 Maj 201311 l właściwie to nie wiem czemu krokodyl, tak jakoś poszło :-) Dopiero na etapie sprawdzania konkurencji dowiedziałem się o istnieniu Croc'a i za późno juz było na zmianę głównego bohatera. Jeśli chodzi o wzorowanie sie to z pewnością Spyro i Mario Galaxy II.
Napisano 30 Maj 201311 l W pracy kolega tez mi wpsomnial o Crock, jednak zaznaczyl ze to bardziej przygodowka niz platformowka a my robimy czysty platform game.
Napisano 30 Maj 201311 l spyro i croc to praktycznie takie same gry. fajnie że robicie klasykę w nowym wydaniu:) będę wam kibicował, chętnie zagram jak gra się już ukarze.
Napisano 30 Maj 201311 l Rewelacyjny dizajn postaci. Bardzo to sympatycznie wygląda. Wykonanie na wysokim poziomie. Powodzenia, trzymam kciuki.
Napisano 30 Maj 201311 l W ruchu ladnie sie to wszystko prezentuje, i otoczenie rowniez bardzo przyjemne dla oka. Bede jedyny ktory sie przyczepi do czegos:] otoz w moim odczuciu nosek krokodylka troche za mocna sie wygina przy ruchach przez co wyglada bardzo gumowo, ale widocznie mi sie tylko to rzucilo w oczy. Generalnie super i czekam na ciag dalszy
Napisano 30 Maj 201311 l Szacun, modele i texturki super :D Filmik jak dla mnie troche nie ma kopa, jest trochę ślamazarny. W sumie szkoda, że to nie jakiś remake Croca... Croc był świetny :D Gratuluje i powodzenia!
Napisano 30 Maj 201311 l 09121986: Dzięki za wpis na Vimeo, niestety musieliśmy go zniknąć, bo to nie jest nasza strona docelowa. Zapraszamy ponownie za jakiś czas:-) _michal: no trochę nadrobiłem tych platformówek, jeszcze kilka miesięcy temu nie wiedziałem co to Spyro ;) michax56: Dzięki, może kiedyś Pixar się o nas upomni, ale nie ten z Maxa3d :D Sebazx6r: texturki są jechanie po AO wypalanego z HP do LP... normal map nie ma. zio_mal: zanim się ukaże, trzeba będzie zebrać datki na Indiegogo, ale demko zachęcające wypuścimy o ile stwierdzimy, że jest zachęcające ;) mallow: no kciuki się przydadzą, straciliśmy na to kawał życia :-) Pawelkos: pracując nad intrem, korzystałem z animacji Croko z różnych okresów. Wysoce prawdopodobne, że wykorzystałem tę z bardziej ruchomym kinolem. PIraT: Dzięki. Każdemu serce bije w innym rytmie ;)
Napisano 31 Maj 201311 l Kiedy, na co i za ile $ będzie to dostępne? Czy unity w wersji free nie ma jakiś większych ograniczeń co do tego by wypuścić grę do sprzedaży? Możesz podesłać coś z game play-a?...i najważniejsze fajnie to wyszło ;)
Napisano 31 Maj 201311 l Unity3D jest teraz zupelnie free takze na platformy mobilne - jednak wiem ze wczesniej bylo tak ze mozna bylo uzywac free do projektow komercyjnych wylacznie jesli studio bylo odpowiednio male, jesli zas sie bylo wiekszym studiem - byl nakaz kupna wersji PRO. My z Chrupkiem zaliczamy sie do malych studii i mozmey za free wydac. W sumie z gameplay mozna pokazac, ale Chrupek musi sie zgodzic, dla mnie nie ma problemu :). Na razie robimy na Androida, ale jak bedzie sukcess to pewnie i iOS sie zalapie ;)
Napisano 31 Maj 201311 l Fakin skucha... Dla waszej giery kupie telefon z androidem:). Czekam na jakiś pokaz gameplay'u. Trzymam kciuki!
Napisano 31 Maj 201311 l (...) Na razie robimy na Androida, ale jak bedzie sukcess to pewnie i iOS sie zalapie ;) Tak z ciekawości zapytam - skąd taka kolejność? Nie znam dokładnych statystyk, ale z kilku artykułów, które czytałem, to co prawda telefonów z Androidem jest więcej, ale podobno użytkownicy z iOS częściej coś kupują. Nie wiem czy to prawda, poza tym artykuły na ten temat czytałem jakiś czas temu. Może się już pozmieniało na rynku, ale ciekawi mnie decyzjo o robienie gry najpierw na androida.
Napisano 31 Maj 201311 l @mallow: coraz więcej firm tak robi. Podczas tegorocznego Google I/O podało między innymi wyniki sprzedaży aplikacji. W porównaniu z tamtym rokiem jest naprawdę nieźle. Rynek trochę się zmienił, ale też pojawiło się kilka modeli sprzedaży aplikacji, których nie ma w iOS. Popularna np. : in-app billing, czyli aplikacja jest darmowa, ale w grze pojawia się opcja dokupienia czegoś - różnie to jest rozwiązywane. Złe rozwiązanie tutaj skutkuje porzuceniem gry i negatywnymi komentarzami (ze niby wyciagamy kase). Ale to calkiem niezla forma dystrybujcji. Puszczasz aplikacje za darmo, informujesz, ze za free sa np. 3 levele. Jesli chcesz grac dalej - kup pelna wersje. Tutaj tez trudniejsze jest tez ewentualne zlamanie aplikacji. Bo samo .apk jesli ktos by wyeksportowal - bedzie to to samo apk, ktore pobierasz za free. Jedynie pozniej manager licencjonowania androida sprawdza co i jak. Jest tez opcja z reklamami -> patrz angry birds. Naprawde sporo zmian na plus zmienilo sie w Androidzie. Jak rozumiem, chlopaki nie nastawiaja sie na PL tylko. Naprawde ludzie kupuja juz apki w Play Storze. Musza sie jednak zastanowic nad forma w jakiej to udostepnia. Np. puszczenie gry tylko i wylacznie jako platna aplikacja, bez wersji darmowej, bez mozliwosci pogrania chociaz chwile moze skazac gre zaraz na poczatku na porazke. Ale jak widze takie podejscie do tworzenia tej, takie detale, filmy promocyjne. Tak to powinno wygladac i wroze dobrze temu projektowi. Aby tylko wytrzymali do konca :)
Napisano 31 Maj 201311 l Dzięki Adku za cenne uwagi. Prawdopodobnie wypuścimy demo na obie platformy, ale jeszcze nad tym debatujemy :-) Demo będzie gotowe, kiedy zapniemy na ostatni guzik pozostałe sprawy, jak konta na portalach, strone www, filmy promocyjne i artykuły na temat powstawania gry. Nie chcemy niczego robić pochopnie.
Napisano 1 Czerwiec 201311 l No czad intro, powodzenia z przedsięwzięciem! PS: Nie powinno być "NO this time" lecz "NOT this time" ??;)
Napisano 1 Czerwiec 201311 l Levus: dzięki, nawet pisałem o tym błędzie pod filmem, ale mi się wykasowało. Z anglika to ja jestem zdolny inaczej ;)
Napisano 1 Czerwiec 201311 l Świetnie to wygląda, stworki mega. Biegałem sobie jakiś czas temu krokodylkiem chyba, wrzucałeś tutaj na forum, nie? :D
Napisano 3 Czerwiec 201311 l świetny projekt :) Bulldog najlepiej wypadł. Życzę dalszych sukcesów :) Ps. razi mi troszkę mirroring kropek np. na krokodylu.
Napisano 3 Czerwiec 201311 l Jonasz_Real: dzięki. Wiem o tym, po prostu nie zwróciłem uwagi robiąc subdiv w Blenderze i tak zostało... a wiadomo, że do niektórych rzeczy już ciężko wrócić ;-)
Napisano 5 Czerwiec 201311 l dodaliśmy dźwięk: http://www.crokomobile.com/en/game_info.html Edytowane 5 Czerwiec 201311 l przez Chrupek3D
Napisano 5 Czerwiec 201311 l Ja bym się typo nieco czepił. Myślę, ze kerningiem się ktoś za bardzo bawił albo jakiegoś taniego fonta wybraliście. Reszta miła, choć zmontowałbym inaczej, krócej i dynaiczniej. Powodzenia z indie studiem.
Napisano 5 Czerwiec 201311 l Tak. Typo leży. To nawet ja widzę. Te napisy na końcu są w ogole wg mnie rozciągnięte, czyli podstawowy błąd jakiego nie powinno się robić. Nie po to ktoś tworzy fonta, że później proporcje liter zmieniać :) Tak samo w Waszym logo, mogliście wybrać coś ładniejszego, to jest Times New Roman? Napisy kolorowe znowu mi się podobają. W ogóle ja już sie nauczyłem żeby z fontami nie przesadzać, nie wiem ilu styli używacie, ale ograniczłbym ich ilość do minimum i był konsekwentny.
Napisano 5 Czerwiec 201311 l Dzięki Panowie, kompletnie zapomniałem o typo. Skupiałem się na innych rzeczach. Fonciaki to standardowe adobiaki z AE powyginane przeze mnie, jak widać, mało elegancko :-) Adku, logo wymyślałem ze standardowych czcionek windowsa :-)
Napisano 15 Czerwiec 201311 l Jeśli ktoś chce nas poobserwować w różnych miejscach to zapraszamy: Oficjalna strona Facebook Twitter Google +
Napisano 9 Lipiec 201311 l a jednak przygotowuje sie do animacji i testuje sobie scatter Blenderowego Cycles. Chyba za dużego dałem, zwłaszcza na krokodyla... jego nogi są jak żelki z coca coli :-) Witam Czy mógłbyś o ile to możliwe zapodać screena nodów cyclesa tych "żelek" ?
Napisano 30 Sierpień 201311 l Idaho:dopiero dzisiaj przeczytałem Twojego posta... sorka ;) wrzucam dwa stworaki, które będę jutro Zbruszował... To trzeba chyba w Chrome oglądać. lis: https://sketchfab.com/show/f2c4f7e680444d3e9f0f4e333f57d605 jesz: hhttps://sketchfab.com/show/be7d3c571c614b9c9b712feb64cc7276 Edytowane 30 Sierpień 201311 l przez Chrupek3D
Napisano 3 Wrzesień 201311 l Zbruszowałem sobie jeża, są tam jeszcze krzywizny, bo wymiataczem brusza nie jestem, ale jesz fajny jeżt.
Napisano 3 Wrzesień 201311 l Przyjemny gość :) Kto wymyśla design zwierzaków? Ja bym tego jeża widział z większą ilością kolców. Ale to tylko mój pomysł. Nawet Croco ma więcej szpikulców na ciele ;) Pozdrawiam i jedziesz dalej!!!
Napisano 3 Wrzesień 201311 l dzięki, ja w sumie też bym dał więcej kolców, ale muszę liczyć poligony ;) no niestety wszystkie zwierzaki popełniam ja...
Napisano 3 Wrzesień 201311 l To ja Ci składam gratulacje bo design Croco i Freddy'ego the Snake'a niszczy :) Wprost nie moge się napatrzeć jak Croco'wi ryj się gibie ;) Pozdr*100!
Napisano 3 Wrzesień 201311 l dzięki, może zatrudnią mnie w Pixarze ;) no i jeszcze Kojocina, właściwie to w Blenderu robiona, a w Zetce dałem tylko lekki uśmiech. Narzędzia Blendera do poprawiania mimiki, są delikatnie mówiąc... niedoskonałe. Gdyby nie to, nie tykał bym Zetki... jest za delikatna, wolę siermiężne ruchy w Sculptris:-) Edytowane 3 Wrzesień 201311 l przez Chrupek3D
Napisano 10 Wrzesień 201311 l A jak ogólnie idzie postęp z projektem? W pojedynkę to chyba nie jest łatwo. Ale to co widać to jest naprawdę dobre.
Napisano 10 Wrzesień 201311 l Adku, no troszkę się rozkraczyło w czasie... ja mam mało czasu, a Bolitic jeszcze mniej :-) Dokończe te dwie postacie i ruszamy z demem na Indiegogo... skręcimy jakiś testowy poziom, żeby ludziska sobie pobiegały na andku i iOSie. Dam znać jak się wyklaruje.
Napisano 11 Wrzesień 201311 l ukończyłem chłopaków dwóch... https://www.youtube.com/watch?v=kJgJD5hxBYk&feature=youtu.be Edytowane 11 Wrzesień 201311 l przez Chrupek3D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto