Skocz do zawartości

Scena 3D: Efekt makiety Tilt Shift


Gość Chrupek3D

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 94
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dostajesz ode mnie oscara za reżyserie:) Trailer trzyma w napięciu, wrogowie się obserwują aż w końcu krokodyl daje noge;) Ogólnie bardzo zabawne i lekkie(ten slogan z łatwą kasąmnie zabił). Trzymam kciuki żeby to wszystko było jeszcze lepsze.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

bolitic: mam nadzieje, ze nie myślałeś o wrzucaniu do kosza :D

 

xmass: wolałbym lutownice, bo moja nie łapie lutów, a mam kondensatory do przylutowania...ale ostatecznie może być oscar :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra robota:) przypomina mi się taka gra, Croc:Legend of the Gobbos, czy mi się wydaje czy chcieliście zrobić całkiem nową wersję z krokodylkiem? obie mają baaaaardzo wiele wspólnego i ciężko mi będzie uwierzyć że Croc nie miał wpływu na powstanie właśnie takiej gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

właściwie to nie wiem czemu krokodyl, tak jakoś poszło :-)

Dopiero na etapie sprawdzania konkurencji dowiedziałem się o istnieniu Croc'a i za późno juz było na zmianę głównego bohatera.

Jeśli chodzi o wzorowanie sie to z pewnością Spyro i Mario Galaxy II.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ruchu ladnie sie to wszystko prezentuje, i otoczenie rowniez bardzo przyjemne dla oka. Bede jedyny ktory sie przyczepi do czegos:] otoz w moim odczuciu nosek krokodylka troche za mocna sie wygina przy ruchach przez co wyglada bardzo gumowo, ale widocznie mi sie tylko to rzucilo w oczy. Generalnie super i czekam na ciag dalszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szacun, modele i texturki super :D

 

Filmik jak dla mnie troche nie ma kopa, jest trochę ślamazarny.

W sumie szkoda, że to nie jakiś remake Croca... Croc był świetny :D

 

Gratuluje i powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

09121986: Dzięki za wpis na Vimeo, niestety musieliśmy go zniknąć, bo to nie jest nasza strona docelowa. Zapraszamy ponownie za jakiś czas:-)

 

_michal: no trochę nadrobiłem tych platformówek, jeszcze kilka miesięcy temu nie wiedziałem co to Spyro ;)

 

michax56: Dzięki, może kiedyś Pixar się o nas upomni, ale nie ten z Maxa3d :D

 

Sebazx6r: texturki są jechanie po AO wypalanego z HP do LP... normal map nie ma.

 

zio_mal: zanim się ukaże, trzeba będzie zebrać datki na Indiegogo, ale demko zachęcające wypuścimy o ile stwierdzimy, że jest zachęcające ;)

 

mallow: no kciuki się przydadzą, straciliśmy na to kawał życia :-)

 

Pawelkos: pracując nad intrem, korzystałem z animacji Croko z różnych okresów. Wysoce prawdopodobne, że wykorzystałem tę z bardziej ruchomym kinolem.

 

PIraT: Dzięki. Każdemu serce bije w innym rytmie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy, na co i za ile $ będzie to dostępne? Czy unity w wersji free nie ma jakiś większych ograniczeń co do tego by wypuścić grę do sprzedaży? Możesz podesłać coś z game play-a?...i najważniejsze fajnie to wyszło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Unity3D jest teraz zupelnie free takze na platformy mobilne - jednak wiem ze wczesniej bylo tak ze mozna bylo uzywac free do projektow komercyjnych wylacznie jesli studio bylo odpowiednio male, jesli zas sie bylo wiekszym studiem - byl nakaz kupna wersji PRO. My z Chrupkiem zaliczamy sie do malych studii i mozmey za free wydac.

 

W sumie z gameplay mozna pokazac, ale Chrupek musi sie zgodzic, dla mnie nie ma problemu :).

 

Na razie robimy na Androida, ale jak bedzie sukcess to pewnie i iOS sie zalapie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Na razie robimy na Androida, ale jak bedzie sukcess to pewnie i iOS sie zalapie ;)

 

Tak z ciekawości zapytam - skąd taka kolejność? Nie znam dokładnych statystyk, ale z kilku artykułów, które czytałem, to co prawda telefonów z Androidem jest więcej, ale podobno użytkownicy z iOS częściej coś kupują. Nie wiem czy to prawda, poza tym artykuły na ten temat czytałem jakiś czas temu. Może się już pozmieniało na rynku, ale ciekawi mnie decyzjo o robienie gry najpierw na androida.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mallow: coraz więcej firm tak robi. Podczas tegorocznego Google I/O podało między innymi wyniki sprzedaży aplikacji. W porównaniu z tamtym rokiem jest naprawdę nieźle.

 

Rynek trochę się zmienił, ale też pojawiło się kilka modeli sprzedaży aplikacji, których nie ma w iOS. Popularna np. : in-app billing, czyli aplikacja jest darmowa, ale w grze pojawia się opcja dokupienia czegoś - różnie to jest rozwiązywane. Złe rozwiązanie tutaj skutkuje porzuceniem gry i negatywnymi komentarzami (ze niby wyciagamy kase). Ale to calkiem niezla forma dystrybujcji. Puszczasz aplikacje za darmo, informujesz, ze za free sa np. 3 levele. Jesli chcesz grac dalej - kup pelna wersje. Tutaj tez trudniejsze jest tez ewentualne zlamanie aplikacji. Bo samo .apk jesli ktos by wyeksportowal - bedzie to to samo apk, ktore pobierasz za free. Jedynie pozniej manager licencjonowania androida sprawdza co i jak.

 

Jest tez opcja z reklamami -> patrz angry birds.

 

Naprawde sporo zmian na plus zmienilo sie w Androidzie. Jak rozumiem, chlopaki nie nastawiaja sie na PL tylko. Naprawde ludzie kupuja juz apki w Play Storze. Musza sie jednak zastanowic nad forma w jakiej to udostepnia.

 

Np. puszczenie gry tylko i wylacznie jako platna aplikacja, bez wersji darmowej, bez mozliwosci pogrania chociaz chwile moze skazac gre zaraz na poczatku na porazke. Ale jak widze takie podejscie do tworzenia tej, takie detale, filmy promocyjne. Tak to powinno wygladac i wroze dobrze temu projektowi. Aby tylko wytrzymali do konca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

Dzięki Adku za cenne uwagi.

 

Prawdopodobnie wypuścimy demo na obie platformy, ale jeszcze nad tym debatujemy :-)

Demo będzie gotowe, kiedy zapniemy na ostatni guzik pozostałe sprawy, jak konta na portalach, strone www, filmy promocyjne i artykuły na temat powstawania gry. Nie chcemy niczego robić pochopnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

Levus: dzięki, nawet pisałem o tym błędzie pod filmem, ale mi się wykasowało. Z anglika to ja jestem zdolny inaczej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

Jonasz_Real: dzięki. Wiem o tym, po prostu nie zwróciłem uwagi robiąc subdiv w Blenderze i tak zostało... a wiadomo, że do niektórych rzeczy już ciężko wrócić ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się typo nieco czepił. Myślę, ze kerningiem się ktoś za bardzo bawił albo jakiegoś taniego fonta wybraliście. Reszta miła, choć zmontowałbym inaczej, krócej i dynaiczniej.

 

Powodzenia z indie studiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Typo leży. To nawet ja widzę. Te napisy na końcu są w ogole wg mnie rozciągnięte, czyli podstawowy błąd jakiego nie powinno się robić. Nie po to ktoś tworzy fonta, że później proporcje liter zmieniać :)

 

Tak samo w Waszym logo, mogliście wybrać coś ładniejszego, to jest Times New Roman?

 

Napisy kolorowe znowu mi się podobają. W ogóle ja już sie nauczyłem żeby z fontami nie przesadzać, nie wiem ilu styli używacie, ale ograniczłbym ich ilość do minimum i był konsekwentny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

Dzięki Panowie, kompletnie zapomniałem o typo. Skupiałem się na innych rzeczach. Fonciaki to standardowe adobiaki z AE powyginane przeze mnie, jak widać, mało elegancko :-)

 

Adku, logo wymyślałem ze standardowych czcionek windowsa :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jednak przygotowuje sie do animacji i testuje sobie scatter Blenderowego Cycles.

Chyba za dużego dałem, zwłaszcza na krokodyla... jego nogi są jak żelki z coca coli :-)

 

iphoneb.png

 

Witam

Czy mógłbyś o ile to możliwe zapodać screena nodów cyclesa tych "żelek" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

Idaho:dopiero dzisiaj przeczytałem Twojego posta... sorka ;)

 

wrzucam dwa stworaki, które będę jutro Zbruszował...

To trzeba chyba w Chrome oglądać.

 

lis:

https://sketchfab.com/show/f2c4f7e680444d3e9f0f4e333f57d605

 

jesz:

hhttps://sketchfab.com/show/be7d3c571c614b9c9b712feb64cc7276

Edytowane przez Chrupek3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

dzięki, ja w sumie też bym dał więcej kolców, ale muszę liczyć poligony ;)

 

no niestety wszystkie zwierzaki popełniam ja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

dzięki, może zatrudnią mnie w Pixarze ;)

 

no i jeszcze Kojocina, właściwie to w Blenderu robiona, a w Zetce dałem tylko lekki uśmiech. Narzędzia Blendera do poprawiania mimiki, są delikatnie mówiąc... niedoskonałe. Gdyby nie to, nie tykał bym Zetki... jest za delikatna, wolę siermiężne ruchy w Sculptris:-)

 

Edytowane przez Chrupek3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

Adku, no troszkę się rozkraczyło w czasie... ja mam mało czasu, a Bolitic jeszcze mniej :-)

Dokończe te dwie postacie i ruszamy z demem na Indiegogo... skręcimy jakiś testowy poziom, żeby ludziska sobie pobiegały na andku i iOSie.

Dam znać jak się wyklaruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności