damian85osg Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 (edited) http://pixologic.com/zbrush/features/ZBrush4R6/ Edited June 27, 2013 by damian85osg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucek Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Krew mnie zalewa jak słyszę o nowych, niesamowitych możliwościach;) Podobnie jak w przypadku poprzedniego remshera powstrzymam się od huraoptymizmu póki sam tego nie dotknę;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 zremesher cudo ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotisded Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 No super, a ma już 64 bity ten zbrush ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
indian Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Zremesher zrywa pape z dachu :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Kotisded - Nope. Zbrush5 będzie miał, pewnie dopiero w przyszłym roku. Tylko wtedy będziesz potrzebował minimum 2 razy tyle ramu dla tej samej wydajności więc bez ~16 gigsów nie ma co się bawić w 64 bity. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthus Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 OMG! Zremesher miażdży!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 A pokaże ktoś na obrazku o co z tym ZRemesherem chodzi? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramon Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 robi ci idealną siatkę z quadów z byle jakiej siatki. nawet na twarzy są loopy pod animacje. i generalnie nie tylko twarz remes***e wszystko Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Normalnie miazga...ZRemesher bije wszystko! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Właśnie przetestowałem ZRemeshera i chce mi się płakać ze szczęścia. :D Branża czekała na coś takiego od lat. Odpaliłem zetkę dla testów i pomyślałem że sobie w 20 minut narysuje guidsy na starym modelu i wyjdzie mi ładna siateczka, Qremesher bardzo często pomijał guidsy, nawet te oczywiste jak loop do okoła oczodołu. Z ciekawości odpaliłem Zremeshera tak po prostu bez rysowanych guidsów i zrobił mi idealna siatkę... Jeszcze nawet nie testowałem jak dział to z guidsami bo ten algorytm jest tak wyśmienity że na razie ich nie potrzebowałem. To jest rewolucja. Początek końca ery polymodelingu. :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramon Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 testował to ktoś na furach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 @Monio dodając do tego kontrole gestosci siatki to jest wypas. Dzieki za informacje, bo nie miałem okazji przetestować. I chyba masz racje, czyzby koniec polymodelingu? Jak działa to jak napisales to Autodesk "trzepie portkami". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patris Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Z ciekawości wrzuciłam siatkę z którą miałam zawsze problemy, wywalał mi się Zbrush!, cóz.. miała błędy, a ZRemesher co...? Przemielił i dał mi ciudo siateczkę, normalnie cud :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxymilianMax Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 zibrasz jest kompatybilny wstecz, to znaczy ze pliczek z 4.6 otworzysz w 4.5 gites Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ant-3d Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 no i zniszczyli system.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/topology/zremesher/ Koniecznie przyswójcie ten manual. Tym można zdziałać cuda, wyśmienite siatki do animacji albo 90% roboty z siatką jeśli chodzi o gameart. :) Rzeczy do obadania: guidsy, dwa tryby symetrii, malowanie wag na polypaincie no i retopologia fragmentu mesha. Do tego topobrush żeby mieć pełną kontrole nad niektórymi fragmentami i jest perfekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Przetestowalem i to jest niewiarygodne. Na domyślnych ustawieniach Zremesher czyni cuda z siatka, dodając guidsy można poprowadzić edgeflow w dowolny sposób. Obiekt konwertowany z nurbsow do poly w maxie miał masakryczna siatke, Zremesher plus 2 krzywe na poprawne loopy plus jeden klik i plakalem ze szczęścia. Pixologic dowalili do pieca, niejeden artysta zmieni podejście do modelowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jefim Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramon Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 zbrushowe działa dużo lepiej. Na tym filmiku widać straszne błędy jakie robi ten mudboxowy remesh Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Jakie błędy, ja tam nie widzę wielkiej różnicy, aż za dobrze wyglada w tym filmiku z mudboxa, pewnie coś poprawiali ręcznie:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Potrzebne by było porównanie na tym samym meshu i bez zastosowania guidsów. Na razie wygląda że ten mudowy remesher daje efekty bardziej jak qremesher, na przykład nie zagęszczając ułożenia loopów na ostrych krawędziach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest e=mc^2 Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 ciekawe jak to dziala z hard surfacem Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 dobrze, zalezy co chcesz osiagnac czy obrysy czy czysta siatek pod dalszy sculpt, jedziesz albo w dol z curves strenght albo w gore Link to comment Share on other sites More sharing options...
tr3buh Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Araiel Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Potrzebne by było porównanie na tym samym meshu i bez zastosowania guidsów. Na razie wygląda że ten mudowy remesher daje efekty bardziej jak qremesher, na przykład nie zagęszczając ułożenia loopów na ostrych krawędziach. Tutaj parę rzeczy porównawczych z forum polycount: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramon Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Mówiłem że mudabox kopie siatkę tutaj to widać dokładnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Takie porównanie że nie ma porównania. ;) Mud radzi sobie słabiej niż Qremesher. Brak symetrii jak dla mnie stawia go w rankingu niżej niż 3dcoata mimo że ten robi najgorszą siatkę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 No,teraz to widać różnicę:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
tr3buh Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 siatka z 3dcoatu i mudboxa jest ohydna i wulgarna ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Tymczasem tak u konkurencji sprawdza się Generator Asymetrycznych Siatek™ Autodesk cannot into space. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Ale... ale... Mudbox ma obracanie modelu z przyciskiem i jest wykorzystywany w mega PRO pipelineach... nooo.... A tak na serio to jak juz cos zaczeli sensownego do tego softu dodawac poza malowankami to Zbrush przyszedl i pozamiatal. Jak zwykle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Apropos asymetrycznych siatek, to nie ma w mudzie czegoś w stylu mirror and weld ze zbrusha? Wtedy by można bez problemu naprawić:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 O ile wiem to nie ma takiej opcji w mudzie. Można zduplikować mesh i go flipnąć po danej osi ale nie ma żadnej możliwości łączenia meshy. Nawet jakby była to żeby to zadziałało potrzebowałbyś mieć na samym środku loopa z quadów a jak widać jest to cholernie trudne bo uzyskania bo loopy lubią sobie skręcać w bok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 No to faktycznie dupiasto:D. Trzeba skakać do maxa czy maya. Może poprawią w następnym mudzie;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
blood_brother Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Chyba nie było: http://robertvignone.blogspot.com/2013/07/automatic-topology-mudbox-vs-zbrush.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now