damian85osg Napisano 27 Czerwiec 2013 Share Napisano 27 Czerwiec 2013 (edytowane) http://pixologic.com/zbrush/features/ZBrush4R6/ Edytowane 27 Czerwiec 2013 przez damian85osg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 27 Czerwiec 2013 Share Napisano 27 Czerwiec 2013 Krew mnie zalewa jak słyszę o nowych, niesamowitych możliwościach;) Podobnie jak w przypadku poprzedniego remshera powstrzymam się od huraoptymizmu póki sam tego nie dotknę;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 28 Czerwiec 2013 Share Napisano 28 Czerwiec 2013 zremesher cudo ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 28 Czerwiec 2013 Share Napisano 28 Czerwiec 2013 No super, a ma już 64 bity ten zbrush ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 28 Czerwiec 2013 Share Napisano 28 Czerwiec 2013 Zremesher zrywa pape z dachu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 28 Czerwiec 2013 Share Napisano 28 Czerwiec 2013 Kotisded - Nope. Zbrush5 będzie miał, pewnie dopiero w przyszłym roku. Tylko wtedy będziesz potrzebował minimum 2 razy tyle ramu dla tej samej wydajności więc bez ~16 gigsów nie ma co się bawić w 64 bity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthus Napisano 28 Czerwiec 2013 Share Napisano 28 Czerwiec 2013 OMG! Zremesher miażdży!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 28 Czerwiec 2013 Share Napisano 28 Czerwiec 2013 A pokaże ktoś na obrazku o co z tym ZRemesherem chodzi? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 29 Czerwiec 2013 Share Napisano 29 Czerwiec 2013 robi ci idealną siatkę z quadów z byle jakiej siatki. nawet na twarzy są loopy pod animacje. i generalnie nie tylko twarz remes***e wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 29 Czerwiec 2013 Share Napisano 29 Czerwiec 2013 Normalnie miazga...ZRemesher bije wszystko! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 29 Czerwiec 2013 Share Napisano 29 Czerwiec 2013 Właśnie przetestowałem ZRemeshera i chce mi się płakać ze szczęścia. :D Branża czekała na coś takiego od lat. Odpaliłem zetkę dla testów i pomyślałem że sobie w 20 minut narysuje guidsy na starym modelu i wyjdzie mi ładna siateczka, Qremesher bardzo często pomijał guidsy, nawet te oczywiste jak loop do okoła oczodołu. Z ciekawości odpaliłem Zremeshera tak po prostu bez rysowanych guidsów i zrobił mi idealna siatkę... Jeszcze nawet nie testowałem jak dział to z guidsami bo ten algorytm jest tak wyśmienity że na razie ich nie potrzebowałem. To jest rewolucja. Początek końca ery polymodelingu. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 29 Czerwiec 2013 Share Napisano 29 Czerwiec 2013 testował to ktoś na furach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 29 Czerwiec 2013 Share Napisano 29 Czerwiec 2013 @Monio dodając do tego kontrole gestosci siatki to jest wypas. Dzieki za informacje, bo nie miałem okazji przetestować. I chyba masz racje, czyzby koniec polymodelingu? Jak działa to jak napisales to Autodesk "trzepie portkami". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patris Napisano 29 Czerwiec 2013 Share Napisano 29 Czerwiec 2013 Z ciekawości wrzuciłam siatkę z którą miałam zawsze problemy, wywalał mi się Zbrush!, cóz.. miała błędy, a ZRemesher co...? Przemielił i dał mi ciudo siateczkę, normalnie cud :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaxymilianMax Napisano 29 Czerwiec 2013 Share Napisano 29 Czerwiec 2013 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 29 Czerwiec 2013 Share Napisano 29 Czerwiec 2013 zibrasz jest kompatybilny wstecz, to znaczy ze pliczek z 4.6 otworzysz w 4.5 gites Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ant-3d Napisano 29 Czerwiec 2013 Share Napisano 29 Czerwiec 2013 no i zniszczyli system.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 30 Czerwiec 2013 Share Napisano 30 Czerwiec 2013 http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/topology/zremesher/ Koniecznie przyswójcie ten manual. Tym można zdziałać cuda, wyśmienite siatki do animacji albo 90% roboty z siatką jeśli chodzi o gameart. :) Rzeczy do obadania: guidsy, dwa tryby symetrii, malowanie wag na polypaincie no i retopologia fragmentu mesha. Do tego topobrush żeby mieć pełną kontrole nad niektórymi fragmentami i jest perfekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 30 Czerwiec 2013 Share Napisano 30 Czerwiec 2013 Przetestowalem i to jest niewiarygodne. Na domyślnych ustawieniach Zremesher czyni cuda z siatka, dodając guidsy można poprowadzić edgeflow w dowolny sposób. Obiekt konwertowany z nurbsow do poly w maxie miał masakryczna siatke, Zremesher plus 2 krzywe na poprawne loopy plus jeden klik i plakalem ze szczęścia. Pixologic dowalili do pieca, niejeden artysta zmieni podejście do modelowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jefim Napisano 30 Czerwiec 2013 Share Napisano 30 Czerwiec 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 30 Czerwiec 2013 Share Napisano 30 Czerwiec 2013 zbrushowe działa dużo lepiej. Na tym filmiku widać straszne błędy jakie robi ten mudboxowy remesh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 30 Czerwiec 2013 Share Napisano 30 Czerwiec 2013 Jakie błędy, ja tam nie widzę wielkiej różnicy, aż za dobrze wyglada w tym filmiku z mudboxa, pewnie coś poprawiali ręcznie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 1 Lipiec 2013 Share Napisano 1 Lipiec 2013 Potrzebne by było porównanie na tym samym meshu i bez zastosowania guidsów. Na razie wygląda że ten mudowy remesher daje efekty bardziej jak qremesher, na przykład nie zagęszczając ułożenia loopów na ostrych krawędziach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość e=mc^2 Napisano 1 Lipiec 2013 Share Napisano 1 Lipiec 2013 ciekawe jak to dziala z hard surfacem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 1 Lipiec 2013 Share Napisano 1 Lipiec 2013 dobrze, zalezy co chcesz osiagnac czy obrysy czy czysta siatek pod dalszy sculpt, jedziesz albo w dol z curves strenght albo w gore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr3buh Napisano 1 Lipiec 2013 Share Napisano 1 Lipiec 2013 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Araiel Napisano 1 Lipiec 2013 Share Napisano 1 Lipiec 2013 Potrzebne by było porównanie na tym samym meshu i bez zastosowania guidsów. Na razie wygląda że ten mudowy remesher daje efekty bardziej jak qremesher, na przykład nie zagęszczając ułożenia loopów na ostrych krawędziach. Tutaj parę rzeczy porównawczych z forum polycount: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 1 Lipiec 2013 Share Napisano 1 Lipiec 2013 Mówiłem że mudabox kopie siatkę tutaj to widać dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 1 Lipiec 2013 Share Napisano 1 Lipiec 2013 Takie porównanie że nie ma porównania. ;) Mud radzi sobie słabiej niż Qremesher. Brak symetrii jak dla mnie stawia go w rankingu niżej niż 3dcoata mimo że ten robi najgorszą siatkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 1 Lipiec 2013 Share Napisano 1 Lipiec 2013 No,teraz to widać różnicę:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr3buh Napisano 2 Lipiec 2013 Share Napisano 2 Lipiec 2013 siatka z 3dcoatu i mudboxa jest ohydna i wulgarna ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 3 Lipiec 2013 Share Napisano 3 Lipiec 2013 Tymczasem tak u konkurencji sprawdza się Generator Asymetrycznych Siatek™ Autodesk cannot into space. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 3 Lipiec 2013 Share Napisano 3 Lipiec 2013 Ale... ale... Mudbox ma obracanie modelu z przyciskiem i jest wykorzystywany w mega PRO pipelineach... nooo.... A tak na serio to jak juz cos zaczeli sensownego do tego softu dodawac poza malowankami to Zbrush przyszedl i pozamiatal. Jak zwykle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 3 Lipiec 2013 Share Napisano 3 Lipiec 2013 Apropos asymetrycznych siatek, to nie ma w mudzie czegoś w stylu mirror and weld ze zbrusha? Wtedy by można bez problemu naprawić:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 3 Lipiec 2013 Share Napisano 3 Lipiec 2013 O ile wiem to nie ma takiej opcji w mudzie. Można zduplikować mesh i go flipnąć po danej osi ale nie ma żadnej możliwości łączenia meshy. Nawet jakby była to żeby to zadziałało potrzebowałbyś mieć na samym środku loopa z quadów a jak widać jest to cholernie trudne bo uzyskania bo loopy lubią sobie skręcać w bok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 3 Lipiec 2013 Share Napisano 3 Lipiec 2013 No to faktycznie dupiasto:D. Trzeba skakać do maxa czy maya. Może poprawią w następnym mudzie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 5 Lipiec 2013 Share Napisano 5 Lipiec 2013 Chyba nie było: http://robertvignone.blogspot.com/2013/07/automatic-topology-mudbox-vs-zbrush.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się