PLS Napisano 14 Listopad 2013 Napisano 14 Listopad 2013 Wracam do klimatów fantasy, tym razem chciałbym Wam przedstawić orkowego berserkera;] Soft się nie zmienił, czyli baza w maxie, sculpt w ZBrushu a później rigg, pozowanie, oświetlenie i render w maxie z V-Rayem. Kiedyś myślałem (w sumie nadal myślę) o stworzeniu opowiadania w formie nieco komiksowej z tego typu ilustracjami. Jednak na razie kończy się jedynie na myśleniu;/ ZBrush:
Idlero Napisano 14 Listopad 2013 Napisano 14 Listopad 2013 Na pierwszy renderze świetne compo, wygląda to profesjonalnie. Fajna dynamika twarzy. Front się należy. Na drugim renderze metal ostrza trochę nudny. Po za tym bardzo dobrze.
Fixed Napisano 14 Listopad 2013 Napisano 14 Listopad 2013 Rewelacja, bardzo filmowe. Mimika świetna, na obu obrazkach. Widać charakter postaci, czuję klimat :) pozdro
xmass Napisano 14 Listopad 2013 Napisano 14 Listopad 2013 Uwielbiam twoje prace! Miażdżący design! 5* i front jak nic! Pozdr.
Vehr Napisano 14 Listopad 2013 Napisano 14 Listopad 2013 Oooo masakra, Mega design i detal. gratulacje!
szokun10 Napisano 14 Listopad 2013 Napisano 14 Listopad 2013 Jakzwykle mega pracka - mi sie podoba dynamika obrazka - jak by byla to wyjeta stilka z cinemtaica. Krew , fajna Ztka- no i obrazek odrazu skupia na ryju besti - super!
gnacik Napisano 14 Listopad 2013 Napisano 14 Listopad 2013 Tak jak kolega wyżej napisał. Jakby żywcem wyjęte z jakiegoś cinematika :-)
_LoGaN_ Napisano 14 Listopad 2013 Napisano 14 Listopad 2013 Czadzik, moze bym mu troche lapki zwiekszyl bo jakies takie przymalawe w stosunku do reszty ale poza tym niema sie do czego przyczepic :), miodzio.
Mulholland Napisano 14 Listopad 2013 Napisano 14 Listopad 2013 Masakra, obydwie pracki. Świetnie się na to patrzy. Ale zrobić przy tej technice komiks, czy opowiadanie to kupa roboty :)
PLS Napisano 14 Listopad 2013 Autor Napisano 14 Listopad 2013 Dzięki za Wasze opinie, cieszy mnie że ogólnie Wam się podoba. Ja miałem z tym pierwszym renderem nieco zgryz, bo wcześniej zrobiłem go z zupełnie innym oświetleniem i otoczeniem. Jednak szybko doszedłem do wniosku że wygląda tragicznie, wyrzuciłem to i zrobiłem na nowo. Drugi render (bardziej studyjny ukazujący jedynie samą postać) też myślałem aby zrobić na nowo, ale w końcu dałem sobie spokój. Generalnie należę do osób, które przeważnie są niezadowolone z własnych prac, czyli - zawsze wszystko można zrobić lepiej;] Zrobienie przy tej technice ilustrowanego opowiadania z pewnością zajęłoby trochę czasu, jednak jest to bardziej realne niż wykonanie animacji - która też dawniej mi się marzyła ale jednak trzeba liczyć siły na zamiary, więc animację musiałem odpuścić;)
Gość bartolezo Napisano 15 Listopad 2013 Napisano 15 Listopad 2013 Świetnie to wygląda mimika twarzy w jak najlepszym porządku. Ostrze moim zdaniem na drugim renderze też wygląda dobrze nie z godzę się z opiniami kolegów powyżej że jest nudne po prostu wygląda naturalnie a w takiej grafice to jest najważniejsze aby zachować naturalność postaci nadać jej charakter i pamiętać o proporcjach.
michalz00 Napisano 15 Listopad 2013 Napisano 15 Listopad 2013 Zrobienie przy tej technice ilustrowanego opowiadania z pewnością zajęłoby trochę czasu, jednak jest to bardziej realne niż wykonanie animacji - która też dawniej mi się marzyła ale jednak trzeba liczyć siły na zamiary, więc animację musiałem odpuścić;) Szkoda bo chętnie bym obejrzał taką animację. Przy takich umiejętnościach i wyczuciu kadru byłoby co oglądać. Praca świetna. Tak samo jak poprzednia (ta cyberpunkowa ;) ) ta też opowiada jakąś historię. Takie pracki lubię najbardziej :) Gratulacje.
mallow Napisano 15 Listopad 2013 Napisano 15 Listopad 2013 Jest moc. Model i render na wysokim poziomie. Tylko ten miecz trochę mało na stal wygląda, a bardziej na plastik czy kamień.
l337 Napisano 15 Listopad 2013 Napisano 15 Listopad 2013 Ta praca jest źle podlinkowana w rekomendacjach na głównej (gdy klika się na pracę klimenta). Świetny render i kompozycja.
deshu Napisano 16 Listopad 2013 Napisano 16 Listopad 2013 Ej no ale daj większe rozdzielczości! Przecież widać, ze w jednym pixelu się dwa detale nie zmieszczą. Bardzo fajnie. Wyszedł z niego taki hardy kloc - jak na orka przystało. Właśnie dobrze, że nie ma większych łap, bo wtedy były wielkolud, a nie ork. Morde ma super. Lubie też motyw ubabranej bezładnie farbą japy. Gothic w wydaniu 18+ Gratulejszyn. Rzadko tak oklepane tematy, odznaczają się oryginalnym designem.
WWWoj Napisano 16 Listopad 2013 Napisano 16 Listopad 2013 Chociaż w sumie to bliżej mu do Uruk Haia niż do bersekera ;)
Traitor Napisano 16 Listopad 2013 Napisano 16 Listopad 2013 Niesamowity obrazek. Wyglada jak kadr wyjety ze swietnego cinematiku.
ezils Napisano 18 Listopad 2013 Napisano 18 Listopad 2013 Pierwszy obrazek full profeska, super to wygląda. Od razu mi się Gothic przypomniał. Model świetny, czuć moc orka.
PLS Napisano 18 Listopad 2013 Autor Napisano 18 Listopad 2013 Jeszcze raz dzięki wielkie za opinie. Zdaję sobie sprawę, że niektóre rzeczy mogą bardziej podobać się jednym a innym mniej. No ale cieszy mnie że ogólne wrażenie jest pozytywne. Padły stwierdzenia, że wygląda jak kadr z cinematicu - taki właśnie styl mi się podoba, dlatego skoro nie jestem w stanie wykonać całej animacji w takim stylu to przynajmniej stillki czasem takie zrobię;) Przy animacji jest kupa roboty (parę już w swoim życiu wykonałem), jednak teraz podchodzę do tego tak, że jak już robić to porządnie, bo jak chcesz na szybko i na skróty to lepiej w ogóle nie robić. Sam jednak nie jestem w stanie zrobić tego tak jakbym to sobie wyobrażał. Pomimo, że łyknąłem (w mniejszym bądź większym stopniu) praktycznie każdy element zabawy z 3d, czyli modelowanie, teksturowanie, riggowanie, animowanie, oświetlenie, renderowanie czy postprodukcję, to jednak i tak obecnie nie podjąłbym się zrobienia bardziej rozbudowanej animacji samodzielnie. Najwyżej jakąś 30 sekundową zajawkę;]
KaliditusZaliditey Napisano 21 Listopad 2013 Napisano 21 Listopad 2013 Kozactwo, realizacja i koncept.
slowmotion Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 Swietna praca. Mozna wiedizec ile Ci zajelo zrobienie tego? Pzdr
PLS Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Napisano 19 Styczeń 2014 Dzięki:] W tym czasie pracowałem jeszcze nad innymi projektami, więc trudno powiedzieć ile czasu zajął mi akurat ten. Tutaj wszystko wykonywałem od zera, czyli najpierw sam pomysł na ogólną stylistykę i bohaterów, później tworzenie modeli i rendering. Czasowo ok 4 tygodni.
Miłosz3ds Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Ło, bardzo dobre! Poczęstujesz jakimiś bonusami, tzn siateczką, clayem, info o świeceniu i postprodukcji? :) Pozdrawiam!
peter_f Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Absolutnie rewelacyjna praca! Po prostu geniusz! 5*****
Rekomendowane odpowiedzi