Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wracam do klimatów fantasy, tym razem chciałbym Wam przedstawić orkowego berserkera;] Soft się nie zmienił, czyli baza w maxie, sculpt w ZBrushu a później rigg, pozowanie, oświetlenie i render w maxie z V-Rayem. Kiedyś myślałem (w sumie nadal myślę) o stworzeniu opowiadania w formie nieco komiksowej z tego typu ilustracjami. Jednak na razie kończy się jedynie na myśleniu;/

 

mh4s.jpg

 

 

rxn4.jpg

 

 

ZBrush:

 

7axh.jpg

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na pierwszy renderze świetne compo, wygląda to profesjonalnie. Fajna dynamika twarzy. Front się należy.

Na drugim renderze metal ostrza trochę nudny. Po za tym bardzo dobrze.

Napisano

Jakzwykle mega pracka - mi sie podoba dynamika obrazka - jak by byla to wyjeta stilka z cinemtaica. Krew , fajna Ztka- no i obrazek odrazu skupia na ryju besti - super!

Napisano

Dzięki za Wasze opinie, cieszy mnie że ogólnie Wam się podoba. Ja miałem z tym pierwszym renderem nieco zgryz, bo wcześniej zrobiłem go z zupełnie innym oświetleniem i otoczeniem. Jednak szybko doszedłem do wniosku że wygląda tragicznie, wyrzuciłem to i zrobiłem na nowo. Drugi render (bardziej studyjny ukazujący jedynie samą postać) też myślałem aby zrobić na nowo, ale w końcu dałem sobie spokój. Generalnie należę do osób, które przeważnie są niezadowolone z własnych prac, czyli - zawsze wszystko można zrobić lepiej;]

Zrobienie przy tej technice ilustrowanego opowiadania z pewnością zajęłoby trochę czasu, jednak jest to bardziej realne niż wykonanie animacji - która też dawniej mi się marzyła ale jednak trzeba liczyć siły na zamiary, więc animację musiałem odpuścić;)

Gość bartolezo
Napisano

Świetnie to wygląda mimika twarzy w jak najlepszym porządku. Ostrze moim zdaniem na drugim renderze też wygląda dobrze nie z godzę się z opiniami kolegów powyżej że jest nudne po prostu wygląda naturalnie a w takiej grafice to jest najważniejsze aby zachować naturalność postaci nadać jej charakter i pamiętać o proporcjach.

Napisano
Zrobienie przy tej technice ilustrowanego opowiadania z pewnością zajęłoby trochę czasu, jednak jest to bardziej realne niż wykonanie animacji - która też dawniej mi się marzyła ale jednak trzeba liczyć siły na zamiary, więc animację musiałem odpuścić;)

 

Szkoda bo chętnie bym obejrzał taką animację. Przy takich umiejętnościach i wyczuciu kadru byłoby co oglądać. Praca świetna. Tak samo jak poprzednia (ta cyberpunkowa ;) ) ta też opowiada jakąś historię. Takie pracki lubię najbardziej :)

 

Gratulacje.

Napisano

Ta praca jest źle podlinkowana w rekomendacjach na głównej (gdy klika się na pracę klimenta). Świetny render i kompozycja.

Napisano

Ej no ale daj większe rozdzielczości!

Przecież widać, ze w jednym pixelu się dwa detale nie zmieszczą.

 

Bardzo fajnie. Wyszedł z niego taki hardy kloc - jak na orka przystało.

Właśnie dobrze, że nie ma większych łap, bo wtedy były wielkolud, a nie ork.

 

Morde ma super. Lubie też motyw ubabranej bezładnie farbą japy.

 

Gothic w wydaniu 18+

 

Gratulejszyn. Rzadko tak oklepane tematy, odznaczają się oryginalnym designem.

Napisano

Jeszcze raz dzięki wielkie za opinie. Zdaję sobie sprawę, że niektóre rzeczy mogą bardziej podobać się jednym a innym mniej. No ale cieszy mnie że ogólne wrażenie jest pozytywne. Padły stwierdzenia, że wygląda jak kadr z cinematicu - taki właśnie styl mi się podoba, dlatego skoro nie jestem w stanie wykonać całej animacji w takim stylu to przynajmniej stillki czasem takie zrobię;) Przy animacji jest kupa roboty (parę już w swoim życiu wykonałem), jednak teraz podchodzę do tego tak, że jak już robić to porządnie, bo jak chcesz na szybko i na skróty to lepiej w ogóle nie robić. Sam jednak nie jestem w stanie zrobić tego tak jakbym to sobie wyobrażał. Pomimo, że łyknąłem (w mniejszym bądź większym stopniu) praktycznie każdy element zabawy z 3d, czyli modelowanie, teksturowanie, riggowanie, animowanie, oświetlenie, renderowanie czy postprodukcję, to jednak i tak obecnie nie podjąłbym się zrobienia bardziej rozbudowanej animacji samodzielnie. Najwyżej jakąś 30 sekundową zajawkę;]

Napisano

Dzięki:] W tym czasie pracowałem jeszcze nad innymi projektami, więc trudno powiedzieć ile czasu zajął mi akurat ten. Tutaj wszystko wykonywałem od zera, czyli najpierw sam pomysł na ogólną stylistykę i bohaterów, później tworzenie modeli i rendering. Czasowo ok 4 tygodni.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności