PLS Napisano 14 Listopad 2013 Share Napisano 14 Listopad 2013 Wracam do klimatów fantasy, tym razem chciałbym Wam przedstawić orkowego berserkera;] Soft się nie zmienił, czyli baza w maxie, sculpt w ZBrushu a później rigg, pozowanie, oświetlenie i render w maxie z V-Rayem. Kiedyś myślałem (w sumie nadal myślę) o stworzeniu opowiadania w formie nieco komiksowej z tego typu ilustracjami. Jednak na razie kończy się jedynie na myśleniu;/ ZBrush: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 14 Listopad 2013 Share Napisano 14 Listopad 2013 5* 10 durnych znakow, bla, bla...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idlero Napisano 14 Listopad 2013 Share Napisano 14 Listopad 2013 Na pierwszy renderze świetne compo, wygląda to profesjonalnie. Fajna dynamika twarzy. Front się należy. Na drugim renderze metal ostrza trochę nudny. Po za tym bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Profeska Napisano 14 Listopad 2013 Share Napisano 14 Listopad 2013 Pierwszy klasa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixed Napisano 14 Listopad 2013 Share Napisano 14 Listopad 2013 Rewelacja, bardzo filmowe. Mimika świetna, na obu obrazkach. Widać charakter postaci, czuję klimat :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmass Napisano 14 Listopad 2013 Share Napisano 14 Listopad 2013 Uwielbiam twoje prace! Miażdżący design! 5* i front jak nic! Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vehr Napisano 14 Listopad 2013 Share Napisano 14 Listopad 2013 Oooo masakra, Mega design i detal. gratulacje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szokun10 Napisano 14 Listopad 2013 Share Napisano 14 Listopad 2013 Jakzwykle mega pracka - mi sie podoba dynamika obrazka - jak by byla to wyjeta stilka z cinemtaica. Krew , fajna Ztka- no i obrazek odrazu skupia na ryju besti - super! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gnacik Napisano 14 Listopad 2013 Share Napisano 14 Listopad 2013 Tak jak kolega wyżej napisał. Jakby żywcem wyjęte z jakiegoś cinematika :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_LoGaN_ Napisano 14 Listopad 2013 Share Napisano 14 Listopad 2013 Czadzik, moze bym mu troche lapki zwiekszyl bo jakies takie przymalawe w stosunku do reszty ale poza tym niema sie do czego przyczepic :), miodzio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 14 Listopad 2013 Share Napisano 14 Listopad 2013 Masakra, obydwie pracki. Świetnie się na to patrzy. Ale zrobić przy tej technice komiks, czy opowiadanie to kupa roboty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLS Napisano 14 Listopad 2013 Autor Share Napisano 14 Listopad 2013 Dzięki za Wasze opinie, cieszy mnie że ogólnie Wam się podoba. Ja miałem z tym pierwszym renderem nieco zgryz, bo wcześniej zrobiłem go z zupełnie innym oświetleniem i otoczeniem. Jednak szybko doszedłem do wniosku że wygląda tragicznie, wyrzuciłem to i zrobiłem na nowo. Drugi render (bardziej studyjny ukazujący jedynie samą postać) też myślałem aby zrobić na nowo, ale w końcu dałem sobie spokój. Generalnie należę do osób, które przeważnie są niezadowolone z własnych prac, czyli - zawsze wszystko można zrobić lepiej;] Zrobienie przy tej technice ilustrowanego opowiadania z pewnością zajęłoby trochę czasu, jednak jest to bardziej realne niż wykonanie animacji - która też dawniej mi się marzyła ale jednak trzeba liczyć siły na zamiary, więc animację musiałem odpuścić;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość bartolezo Napisano 15 Listopad 2013 Share Napisano 15 Listopad 2013 Świetnie to wygląda mimika twarzy w jak najlepszym porządku. Ostrze moim zdaniem na drugim renderze też wygląda dobrze nie z godzę się z opiniami kolegów powyżej że jest nudne po prostu wygląda naturalnie a w takiej grafice to jest najważniejsze aby zachować naturalność postaci nadać jej charakter i pamiętać o proporcjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalz00 Napisano 15 Listopad 2013 Share Napisano 15 Listopad 2013 Zrobienie przy tej technice ilustrowanego opowiadania z pewnością zajęłoby trochę czasu, jednak jest to bardziej realne niż wykonanie animacji - która też dawniej mi się marzyła ale jednak trzeba liczyć siły na zamiary, więc animację musiałem odpuścić;) Szkoda bo chętnie bym obejrzał taką animację. Przy takich umiejętnościach i wyczuciu kadru byłoby co oglądać. Praca świetna. Tak samo jak poprzednia (ta cyberpunkowa ;) ) ta też opowiada jakąś historię. Takie pracki lubię najbardziej :) Gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mallow Napisano 15 Listopad 2013 Share Napisano 15 Listopad 2013 Jest moc. Model i render na wysokim poziomie. Tylko ten miecz trochę mało na stal wygląda, a bardziej na plastik czy kamień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igi Napisano 15 Listopad 2013 Share Napisano 15 Listopad 2013 Pięknie jest :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
l337 Napisano 15 Listopad 2013 Share Napisano 15 Listopad 2013 Ta praca jest źle podlinkowana w rekomendacjach na głównej (gdy klika się na pracę klimenta). Świetny render i kompozycja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WWWoj Napisano 15 Listopad 2013 Share Napisano 15 Listopad 2013 swietne!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 16 Listopad 2013 Share Napisano 16 Listopad 2013 Ej no ale daj większe rozdzielczości! Przecież widać, ze w jednym pixelu się dwa detale nie zmieszczą. Bardzo fajnie. Wyszedł z niego taki hardy kloc - jak na orka przystało. Właśnie dobrze, że nie ma większych łap, bo wtedy były wielkolud, a nie ork. Morde ma super. Lubie też motyw ubabranej bezładnie farbą japy. Gothic w wydaniu 18+ Gratulejszyn. Rzadko tak oklepane tematy, odznaczają się oryginalnym designem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WWWoj Napisano 16 Listopad 2013 Share Napisano 16 Listopad 2013 Chociaż w sumie to bliżej mu do Uruk Haia niż do bersekera ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Selena Napisano 16 Listopad 2013 Share Napisano 16 Listopad 2013 świetny render:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 16 Listopad 2013 Share Napisano 16 Listopad 2013 Niesamowity obrazek. Wyglada jak kadr wyjety ze swietnego cinematiku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macksy Napisano 17 Listopad 2013 Share Napisano 17 Listopad 2013 Miazga, 100 gwiazdek! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ezils Napisano 18 Listopad 2013 Share Napisano 18 Listopad 2013 Pierwszy obrazek full profeska, super to wygląda. Od razu mi się Gothic przypomniał. Model świetny, czuć moc orka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrhoho Napisano 18 Listopad 2013 Share Napisano 18 Listopad 2013 wow, robi wrazenie :) tak trzymac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLS Napisano 18 Listopad 2013 Autor Share Napisano 18 Listopad 2013 Jeszcze raz dzięki wielkie za opinie. Zdaję sobie sprawę, że niektóre rzeczy mogą bardziej podobać się jednym a innym mniej. No ale cieszy mnie że ogólne wrażenie jest pozytywne. Padły stwierdzenia, że wygląda jak kadr z cinematicu - taki właśnie styl mi się podoba, dlatego skoro nie jestem w stanie wykonać całej animacji w takim stylu to przynajmniej stillki czasem takie zrobię;) Przy animacji jest kupa roboty (parę już w swoim życiu wykonałem), jednak teraz podchodzę do tego tak, że jak już robić to porządnie, bo jak chcesz na szybko i na skróty to lepiej w ogóle nie robić. Sam jednak nie jestem w stanie zrobić tego tak jakbym to sobie wyobrażał. Pomimo, że łyknąłem (w mniejszym bądź większym stopniu) praktycznie każdy element zabawy z 3d, czyli modelowanie, teksturowanie, riggowanie, animowanie, oświetlenie, renderowanie czy postprodukcję, to jednak i tak obecnie nie podjąłbym się zrobienia bardziej rozbudowanej animacji samodzielnie. Najwyżej jakąś 30 sekundową zajawkę;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaliditusZaliditey Napisano 21 Listopad 2013 Share Napisano 21 Listopad 2013 Kozactwo, realizacja i koncept. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brave Napisano 25 Listopad 2013 Share Napisano 25 Listopad 2013 miodzio - prezepiekna robota! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slowmotion Napisano 17 Styczeń 2014 Share Napisano 17 Styczeń 2014 Swietna praca. Mozna wiedizec ile Ci zajelo zrobienie tego? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLS Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2014 Dzięki:] W tym czasie pracowałem jeszcze nad innymi projektami, więc trudno powiedzieć ile czasu zajął mi akurat ten. Tutaj wszystko wykonywałem od zera, czyli najpierw sam pomysł na ogólną stylistykę i bohaterów, później tworzenie modeli i rendering. Czasowo ok 4 tygodni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 19 Styczeń 2014 Share Napisano 19 Styczeń 2014 Ło, bardzo dobre! Poczęstujesz jakimiś bonusami, tzn siateczką, clayem, info o świeceniu i postprodukcji? :) Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 19 Styczeń 2014 Share Napisano 19 Styczeń 2014 Absolutnie rewelacyjna praca! Po prostu geniusz! 5***** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi