plasti Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 (edytowane) witam zaklepuje miejsce w konkursie:), moj pomysl to synkretyzm klasycznego angielskiego detektywa z futurystycznym cyborgiem/maszyna/androidem, poza zwykla stojaca lub jakas inna, dolaczone atrybuty takie jak klasyczny angielski rower, lupa, czy fajka moja postac to cyborg/android ktoremu zostala wszczepiona pamiec jednego z najlepszych detektywow w historii, Sherlocka Holmesa ....... detektywowie przyszlosci to cyborgi ze wszczepiona pamiecia slawnego detektywa w historii we wszystkich modelach cyborgow, pamieci mialy byc podstawowe, pozbawione szczegolow z zycia detektywa, jednak pomimo tysiecy roznych jednostek cyborga z poprawna funkcjonalnoscia pamieci roznych slawnych detektywow w dziejach, pojawila sie jedna wersja z wadą, mianowicie jednostka otrzymala 90% zgodnosc pamieci detektywa, wersja ta miala zaszczepiona pamiec Sherlocka Holmesa cyborg przez to zaczal zachowywac sie dokladnie jak dawny Sherlock, na wlasna reke postaral sie o stary zuzyty, czesciowy stroj sherlocka, ktory byl jego ulubionym outfitem, oraz fajke i lupe cyborg jednak mial czesc fabrycznej pamieci przez co jego praca detektywistyczna wygladala z gola zabawnie, poprzez laczenie technik pracy, jednakze polaczone starodawne oraz supernowoczesne techniki sledzenia lacza sie w jedna idealna calosc, i o to wlasnie niezawodny NeoSherlock ....... oznajmiam, iz jestem tworca mojej postaci, nie opieralem bezposrednio jej wygladu na czyjejs pracy, jedyna mocna inspiracja jest postac klasycznego Sherlocka Holmes'a pozdrawiam Edytowane 27 Luty 2014 przez plasti
TheCapo Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 Ach też myślałem o Sherlocku. :) Dobry pomysł. Powodzenia :)
plasti Napisano 3 Grudzień 2013 Autor Napisano 3 Grudzień 2013 pomysl na wstepna glowe, szybka robota, mysle jak to rozwinac
polka dot Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 nieźle nieźle. deprywacja sensoryczna kluczem do rozwiązania sprawy w skupieniu. fajna, minimalistyczna czapka.
plasti Napisano 5 Grudzień 2013 Autor Napisano 5 Grudzień 2013 nieźle nieźle. deprywacja sensoryczna kluczem do rozwiązania sprawy w skupieniu. fajna, minimalistyczna czapka. heh nawet niemyslalem o tym w taki sposob aby sobie ulatwiac, taka pierwsza mysl rzucila mi sie na musk :D ogolnie mam zamiar isc w prostote, ale dobrze zagrana :)
plasti Napisano 5 Grudzień 2013 Autor Napisano 5 Grudzień 2013 maly update, rozwiniecie pomyslu, twarz bedzie jakby naciagnieta na elementy konstrukcji
plasti Napisano 8 Grudzień 2013 Autor Napisano 8 Grudzień 2013 kolejny update, oraz update historii bohatera
Traitor Napisano 9 Grudzień 2013 Napisano 9 Grudzień 2013 Ten kask na glowie wyglada dosyc dziwnie szczerze mowiac. Taki dosyc nieforemny, bezksztaltny. Mysle, ze powinienes nad nim mocniej popracowac.
plasti Napisano 10 Grudzień 2013 Autor Napisano 10 Grudzień 2013 spoko, dzieki za opinie, cos sie pomysli :)
Selena Napisano 13 Grudzień 2013 Napisano 13 Grudzień 2013 sugeruję niższy hełm zrobić, coś na kształt czaszki ludzkiej... popracuj może jeszcze nad diodami? za dużo ich tam, a jeśli chcesz taka ilość to może niech jedna się jakoś wyróżnia jako oko główne? nie wiem :) ogólnie nieźle...pozwoliłam sobie na poprawki Twojego gifa:)
hrynyma Napisano 13 Grudzień 2013 Napisano 13 Grudzień 2013 Witaj, moim skromnym zdaniem te wydłużone proporcje hełmu bardziej przemawiają do mnie niż powyższa sugestia, bez obrazy. Bardzo kibicuję twojej pracy. Pozdrawiam.
plasti Napisano 13 Grudzień 2013 Autor Napisano 13 Grudzień 2013 @Selena dzieki za opinie, przemysle ja, chce odbiec jaknajdalej od oklepanych stereotypow cyborga, chce zrobic cos unikalnego(wiem, wiem, nie ma nic unikalnego :P) pomimo iz moze sie niektorym nie podobac :) co do diod, to napewno bede nad nimi pracowal jeszcze :) @hyrynyma dzieki i na wzajem :)
Selena Napisano 13 Grudzień 2013 Napisano 13 Grudzień 2013 nie upieram sie akurat nad kształtem czaszki ludzkiej, po prostu ten jest mało ciekawy... można ja wydłużyć do tyłu (coś jak u aliena, owadów) lub dodać kilka ciekawych elementów aby proporcje były ciekawsze..popracuj nad bryłą może jeszcze? inspiracje: http://indulgy.net/jA/44/QF/106467978662570758dFUyy8HPc.jpg http://indulgy.net/8C/qA/oA/533887730795666530NgEhsytMc.jpg http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/93/b9/dd/93b9ddef579b03c390e9bcdc7d6a7d4d.jpg http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/a3/8b/92/a38b92a8899442c5c6e2364028e5dabf.jpg http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/cd/80/bc/cd80bce65026a1322e7f9c8397e06b2e.jpg http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2012/285/e/4/m4_cyber_armor_by_guhzcoituz-d5hl44v.jpg http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2013/237/3/7/helmet_set_no_3_concept_design__by_benedickbana-d6jndaz.jpg powodzenia ^^
plasti Napisano 13 Grudzień 2013 Autor Napisano 13 Grudzień 2013 dzieki za materialy, rowniez powodzenia :)
Sebazx6r Napisano 14 Grudzień 2013 Napisano 14 Grudzień 2013 Take troche teraz for fiesta sie robi. Tzn swiatla przednie. Ja bym bardziej w jakies przetloczenia na helmie poszedl w stylu zbroi z dragon ball naprzyklad XD.. Moze Metal Cooler badz freeza.
plasti Napisano 16 Grudzień 2013 Autor Napisano 16 Grudzień 2013 update, wstepny zarys, w czarnych topornych elementach bedzie duzo wiecej detalu a biale plyty beda wpasowywane w calosc
plasti Napisano 30 Grudzień 2013 Autor Napisano 30 Grudzień 2013 kolor domyslny, dojdzie jeszcze sporo detalu(mam nadzieje), nastepnie ciuch, fanty, poza i kadr jak otworzycie w nowym oknie, bedzie wiekszy rozmiar, nie wiem czemu cos go zmniejsza
Biolo_idiota Napisano 31 Grudzień 2013 Napisano 31 Grudzień 2013 Jest naprawdę świetnie, ale twarz sprawia wrażenie jak by to była postać Anime z bardzo "Kawaii" oczami. Jeśli mogę coś poradzić, dodaj drugi kolor w na wysokości nosa albo jakieś kody teamu, czy serię produkcji. które zrobia trochę więcej szumu na głowie, bo inaczej będzie to detektyw future packman.
plasti Napisano 31 Grudzień 2013 Autor Napisano 31 Grudzień 2013 (edytowane) Jest naprawdę świetnie, ale twarz sprawia wrażenie jak by to była postać Anime z bardzo "Kawaii" oczami. Jeśli mogę coś poradzić, dodaj drugi kolor w na wysokości nosa albo jakieś kody teamu, czy serię produkcji. które zrobia trochę więcej szumu na głowie, bo inaczej będzie to detektyw future packman. hehe, pewnie, beda detale takie jak mowisz wlasnie :) Edytowane 31 Grudzień 2013 przez plasti
ttaaddeekk Napisano 6 Styczeń 2014 Napisano 6 Styczeń 2014 no swietnie ! z detali to dlonie ma za male :), chodziaz to moze przez to ze kask powieksza glowe.
plasti Napisano 7 Styczeń 2014 Autor Napisano 7 Styczeń 2014 dzieki, powieksze, zobacze jak to bedzie wygladac
Miłosz3ds Napisano 7 Styczeń 2014 Napisano 7 Styczeń 2014 Łooo Kolego. Bardzo ładnie tutaj działasz :D strasznie żałuję, że nie mam czasu żeby się wziąć za cokolwiek. Powodzenia! :D
mateusz_s Napisano 7 Styczeń 2014 Napisano 7 Styczeń 2014 podobają mi się shadery, zwłaszcza ten na twarzy, ten na ciuchach też daje fajne wrażenie, tylko tekstura narzuty trochę psuje efekt bo na boku jest rozciągnięta
plasti Napisano 7 Styczeń 2014 Autor Napisano 7 Styczeń 2014 podobają mi się shadery, zwłaszcza ten na twarzy, ten na ciuchach też daje fajne wrażenie, tylko tekstura narzuty trochę psuje efekt bo na boku jest rozciągnięta ciuch jest bardzo wstepny, zmapowany by one click, wogole stracil sie pattern podstawowy, ale stwierdzilem ze i tak cos musze wrzucic :)
plasti Napisano 8 Styczeń 2014 Autor Napisano 8 Styczeń 2014 (edytowane) poza i kadr jaki bede chcial uzyc na koniec koncowa barwa robota i stylizacja bedzie zblizona do dzisiejszej londynskiej policji Edytowane 8 Styczeń 2014 przez plasti
plasti Napisano 10 Styczeń 2014 Autor Napisano 10 Styczeń 2014 widze wysyp komentarzy :) , ale to chyba dobrze :D.... z racji tego ze jest juz wysyp miast jako enviro i interiory tez sie juz jakies tworza, ja zadecydowalem ze moim tlem bedzie pole inspirowane tymi pracami, z pracujacymi robotami w tle oraz jakims wypadkiem/zniszczonym robotem, mam zamiar zmienic pore na pozny wieczor albo noc, to wyjdzie w praniu
Miłosz3ds Napisano 10 Styczeń 2014 Napisano 10 Styczeń 2014 Dobra poza, od razu widać miejsce na fajeczkę :D ale co do materiału - to co pokazywałeś jako "podglądowy" 100x bardziej mi się podobało niż ten. Ogarnij tylko mapowanie tak jak ktoś wspomniał i będzie bardzo fajny. Kratka jakoś odbiera cały urok ;)
plasti Napisano 12 Styczeń 2014 Autor Napisano 12 Styczeń 2014 Dobra poza, od razu widać miejsce na fajeczkę :D ale co do materiału - to co pokazywałeś jako "podglądowy" 100x bardziej mi się podobało niż ten. Ogarnij tylko mapowanie tak jak ktoś wspomniał i będzie bardzo fajny. Kratka jakoś odbiera cały urok ;) w tej rece chcialem umiescic lupe, ale w sumie nie glupi pomysl z fajka :), jak ja wymodeluje to sprawdze... wrzucam dalsze postepy pracy, robot i ciuch dalej WIP, roboty tla beda modelowane i beda bardziej nowoczesne, kadr mysle pozostanie oraz nastroj zimnego poranka(mam nadzieje ze taki mi wyszedl, prace dalej beda prowadzone :] ) musze pomyslec nad obiektem badania detektywa, mam juz male zarysy ale to nic szczegolnego, jesli ktos bedzie mial jakis pomysl to slucham uwaznie :)
mateusz_s Napisano 12 Styczeń 2014 Napisano 12 Styczeń 2014 No ciekawie się zapowiada, będzie miał fajkę? :)
Marcin Przybyłek Napisano 12 Styczeń 2014 Napisano 12 Styczeń 2014 Może... chwast? Centaurea cyanus? http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:XN_Centaurea_cyanus_02.jpg Na monokulturze, w czasach zaawansowanego GMO, może to być nie lada temat dochodzenia :).
FF Napisano 12 Styczeń 2014 Napisano 12 Styczeń 2014 Dobrze ze nie widac mu stóp bo mi sie nie podobaly:D
Sebazx6r Napisano 13 Styczeń 2014 Napisano 13 Styczeń 2014 Detektyw rolnik? Strasznie czysta ta przyszłość. Fajnie przemodelowałeś to ciquecento w detektywa xD... Nie mogłem się oprzeć :). To przez wzgląd na snetyment, gdyż miałem takie wozidło xD.
plasti Napisano 13 Styczeń 2014 Autor Napisano 13 Styczeń 2014 (edytowane) @ttaaddeekk dzieki stary :D @mateusz_s bedzie bedzie :) @Marcin Przybyłek hahaha doooobre :D, moze zrobie taki jajcowy klimat :) @FF wczos!!!! cza bylo pisac wczesniej to by sie zmienilo :) @Sebazx6r hahaha dobre! :D btw, kto powiedzial ze musi byc brudno? :), klimat zniszczonej postapo przyszlosci jest mega oklepany juz :), zadymione w smogu miasta i pola Edytowane 13 Styczeń 2014 przez plasti
Biolo_idiota Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 Czy Twój detektyw szuka wiatru w polu? O ile czapka fajnie leży, to ta peleryna wygląda jak wersje świąteczne grafiki na wszystkich stronach. Dodam czapkę mikołaja na tego zombie to będzie, że to święta!
Igi Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 Czegoś tu brakuje, czegoś jest za mało. Wydaje mi się, że obrazek powinien tłumaczyć się sam a opis powinien być tylko uzupełnieniem
plasti Napisano 15 Styczeń 2014 Autor Napisano 15 Styczeń 2014 bo najwazniejszych elementow brakuje, to nawet nie jest polmetek pracy.....
Traitor Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 Detektyw szukajacy sladow GMO lub kręgów zbozowych;)
plasti Napisano 15 Styczeń 2014 Autor Napisano 15 Styczeń 2014 (edytowane) widze ze was bawi ta praca :D Edytowane 15 Styczeń 2014 przez plasti
Biolo_idiota Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 Cały konkurs mi się bardzo podoba, ja ogólnie jestem dobrej myśli. GL!
Mikołaj Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Dobrze Ci idzie. Działaj, działaj, bo coś ostatnio tu trochę ucichło.
NV Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Modelujemy nie śpimy ! :) Jest bardzo fajnie , tak trzymaj !
plasti Napisano 20 Styczeń 2014 Autor Napisano 20 Styczeń 2014 dzieki panowie!.... troche dalej z postepem.....
plasti Napisano 28 Styczeń 2014 Autor Napisano 28 Styczeń 2014 maly up kolor ciucha zmienilem na szarawy, poniewaz taki jest przedstawiany w wiekszosci oryginalnych utworow o sherlocku, otexturowalem roboty w tle, przetestowalem render w lepszej jakosci,
deshu Napisano 28 Styczeń 2014 Napisano 28 Styczeń 2014 Może cień chmur ożywiłby trochę oświetlanie? Trochę mi się kłóci dynamiczny design robota z tą zbożową sielanka:)
Rekomendowane odpowiedzi