plasti Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 (edytowane) witam zaklepuje miejsce w konkursie:), moj pomysl to synkretyzm klasycznego angielskiego detektywa z futurystycznym cyborgiem/maszyna/androidem, poza zwykla stojaca lub jakas inna, dolaczone atrybuty takie jak klasyczny angielski rower, lupa, czy fajka moja postac to cyborg/android ktoremu zostala wszczepiona pamiec jednego z najlepszych detektywow w historii, Sherlocka Holmesa ....... detektywowie przyszlosci to cyborgi ze wszczepiona pamiecia slawnego detektywa w historii we wszystkich modelach cyborgow, pamieci mialy byc podstawowe, pozbawione szczegolow z zycia detektywa, jednak pomimo tysiecy roznych jednostek cyborga z poprawna funkcjonalnoscia pamieci roznych slawnych detektywow w dziejach, pojawila sie jedna wersja z wadą, mianowicie jednostka otrzymala 90% zgodnosc pamieci detektywa, wersja ta miala zaszczepiona pamiec Sherlocka Holmesa cyborg przez to zaczal zachowywac sie dokladnie jak dawny Sherlock, na wlasna reke postaral sie o stary zuzyty, czesciowy stroj sherlocka, ktory byl jego ulubionym outfitem, oraz fajke i lupe cyborg jednak mial czesc fabrycznej pamieci przez co jego praca detektywistyczna wygladala z gola zabawnie, poprzez laczenie technik pracy, jednakze polaczone starodawne oraz supernowoczesne techniki sledzenia lacza sie w jedna idealna calosc, i o to wlasnie niezawodny NeoSherlock ....... oznajmiam, iz jestem tworca mojej postaci, nie opieralem bezposrednio jej wygladu na czyjejs pracy, jedyna mocna inspiracja jest postac klasycznego Sherlocka Holmes'a pozdrawiam Edytowane 27 Luty 2014 przez plasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheCapo Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 Ach też myślałem o Sherlocku. :) Dobry pomysł. Powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 3 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2013 pomysl na wstepna glowe, szybka robota, mysle jak to rozwinac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 nieźle nieźle. deprywacja sensoryczna kluczem do rozwiązania sprawy w skupieniu. fajna, minimalistyczna czapka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 niezłe masz tempo ! powodzenia w bitwie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 5 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 5 Grudzień 2013 nieźle nieźle. deprywacja sensoryczna kluczem do rozwiązania sprawy w skupieniu. fajna, minimalistyczna czapka. heh nawet niemyslalem o tym w taki sposob aby sobie ulatwiac, taka pierwsza mysl rzucila mi sie na musk :D ogolnie mam zamiar isc w prostote, ale dobrze zagrana :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 5 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 5 Grudzień 2013 maly update, rozwiniecie pomyslu, twarz bedzie jakby naciagnieta na elementy konstrukcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 8 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2013 kolejny update, oraz update historii bohatera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 9 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 9 Grudzień 2013 UP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 9 Grudzień 2013 Share Napisano 9 Grudzień 2013 Ten kask na glowie wyglada dosyc dziwnie szczerze mowiac. Taki dosyc nieforemny, bezksztaltny. Mysle, ze powinienes nad nim mocniej popracowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 10 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 10 Grudzień 2013 spoko, dzieki za opinie, cos sie pomysli :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 10 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 10 Grudzień 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Selena Napisano 13 Grudzień 2013 Share Napisano 13 Grudzień 2013 sugeruję niższy hełm zrobić, coś na kształt czaszki ludzkiej... popracuj może jeszcze nad diodami? za dużo ich tam, a jeśli chcesz taka ilość to może niech jedna się jakoś wyróżnia jako oko główne? nie wiem :) ogólnie nieźle...pozwoliłam sobie na poprawki Twojego gifa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hrynyma Napisano 13 Grudzień 2013 Share Napisano 13 Grudzień 2013 Witaj, moim skromnym zdaniem te wydłużone proporcje hełmu bardziej przemawiają do mnie niż powyższa sugestia, bez obrazy. Bardzo kibicuję twojej pracy. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 13 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2013 @Selena dzieki za opinie, przemysle ja, chce odbiec jaknajdalej od oklepanych stereotypow cyborga, chce zrobic cos unikalnego(wiem, wiem, nie ma nic unikalnego :P) pomimo iz moze sie niektorym nie podobac :) co do diod, to napewno bede nad nimi pracowal jeszcze :) @hyrynyma dzieki i na wzajem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Selena Napisano 13 Grudzień 2013 Share Napisano 13 Grudzień 2013 nie upieram sie akurat nad kształtem czaszki ludzkiej, po prostu ten jest mało ciekawy... można ja wydłużyć do tyłu (coś jak u aliena, owadów) lub dodać kilka ciekawych elementów aby proporcje były ciekawsze..popracuj nad bryłą może jeszcze? inspiracje: http://indulgy.net/jA/44/QF/106467978662570758dFUyy8HPc.jpg http://indulgy.net/8C/qA/oA/533887730795666530NgEhsytMc.jpg http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/93/b9/dd/93b9ddef579b03c390e9bcdc7d6a7d4d.jpg http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/a3/8b/92/a38b92a8899442c5c6e2364028e5dabf.jpg http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/cd/80/bc/cd80bce65026a1322e7f9c8397e06b2e.jpg http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2012/285/e/4/m4_cyber_armor_by_guhzcoituz-d5hl44v.jpg http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2013/237/3/7/helmet_set_no_3_concept_design__by_benedickbana-d6jndaz.jpg powodzenia ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 13 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2013 dzieki za materialy, rowniez powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 14 Grudzień 2013 Share Napisano 14 Grudzień 2013 Take troche teraz for fiesta sie robi. Tzn swiatla przednie. Ja bym bardziej w jakies przetloczenia na helmie poszedl w stylu zbroi z dragon ball naprzyklad XD.. Moze Metal Cooler badz freeza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 16 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 16 Grudzień 2013 update, wstepny zarys, w czarnych topornych elementach bedzie duzo wiecej detalu a biale plyty beda wpasowywane w calosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 30 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2013 kolor domyslny, dojdzie jeszcze sporo detalu(mam nadzieje), nastepnie ciuch, fanty, poza i kadr jak otworzycie w nowym oknie, bedzie wiekszy rozmiar, nie wiem czemu cos go zmniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biolo_idiota Napisano 31 Grudzień 2013 Share Napisano 31 Grudzień 2013 Jest naprawdę świetnie, ale twarz sprawia wrażenie jak by to była postać Anime z bardzo "Kawaii" oczami. Jeśli mogę coś poradzić, dodaj drugi kolor w na wysokości nosa albo jakieś kody teamu, czy serię produkcji. które zrobia trochę więcej szumu na głowie, bo inaczej będzie to detektyw future packman. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 31 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 31 Grudzień 2013 (edytowane) Jest naprawdę świetnie, ale twarz sprawia wrażenie jak by to była postać Anime z bardzo "Kawaii" oczami. Jeśli mogę coś poradzić, dodaj drugi kolor w na wysokości nosa albo jakieś kody teamu, czy serię produkcji. które zrobia trochę więcej szumu na głowie, bo inaczej będzie to detektyw future packman. hehe, pewnie, beda detale takie jak mowisz wlasnie :) Edytowane 31 Grudzień 2013 przez plasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 6 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 6 Styczeń 2014 wstepny ciuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 6 Styczeń 2014 Share Napisano 6 Styczeń 2014 no swietnie ! z detali to dlonie ma za male :), chodziaz to moze przez to ze kask powieksza glowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 7 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2014 dzieki, powieksze, zobacze jak to bedzie wygladac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 7 Styczeń 2014 Share Napisano 7 Styczeń 2014 Łooo Kolego. Bardzo ładnie tutaj działasz :D strasznie żałuję, że nie mam czasu żeby się wziąć za cokolwiek. Powodzenia! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz_s Napisano 7 Styczeń 2014 Share Napisano 7 Styczeń 2014 podobają mi się shadery, zwłaszcza ten na twarzy, ten na ciuchach też daje fajne wrażenie, tylko tekstura narzuty trochę psuje efekt bo na boku jest rozciągnięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 7 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2014 podobają mi się shadery, zwłaszcza ten na twarzy, ten na ciuchach też daje fajne wrażenie, tylko tekstura narzuty trochę psuje efekt bo na boku jest rozciągnięta ciuch jest bardzo wstepny, zmapowany by one click, wogole stracil sie pattern podstawowy, ale stwierdzilem ze i tak cos musze wrzucic :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 8 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 8 Styczeń 2014 (edytowane) poza i kadr jaki bede chcial uzyc na koniec koncowa barwa robota i stylizacja bedzie zblizona do dzisiejszej londynskiej policji Edytowane 8 Styczeń 2014 przez plasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 10 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2014 widze wysyp komentarzy :) , ale to chyba dobrze :D.... z racji tego ze jest juz wysyp miast jako enviro i interiory tez sie juz jakies tworza, ja zadecydowalem ze moim tlem bedzie pole inspirowane tymi pracami, z pracujacymi robotami w tle oraz jakims wypadkiem/zniszczonym robotem, mam zamiar zmienic pore na pozny wieczor albo noc, to wyjdzie w praniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 10 Styczeń 2014 Share Napisano 10 Styczeń 2014 Dobra poza, od razu widać miejsce na fajeczkę :D ale co do materiału - to co pokazywałeś jako "podglądowy" 100x bardziej mi się podobało niż ten. Ogarnij tylko mapowanie tak jak ktoś wspomniał i będzie bardzo fajny. Kratka jakoś odbiera cały urok ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 12 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2014 Dobra poza, od razu widać miejsce na fajeczkę :D ale co do materiału - to co pokazywałeś jako "podglądowy" 100x bardziej mi się podobało niż ten. Ogarnij tylko mapowanie tak jak ktoś wspomniał i będzie bardzo fajny. Kratka jakoś odbiera cały urok ;) w tej rece chcialem umiescic lupe, ale w sumie nie glupi pomysl z fajka :), jak ja wymodeluje to sprawdze... wrzucam dalsze postepy pracy, robot i ciuch dalej WIP, roboty tla beda modelowane i beda bardziej nowoczesne, kadr mysle pozostanie oraz nastroj zimnego poranka(mam nadzieje ze taki mi wyszedl, prace dalej beda prowadzone :] ) musze pomyslec nad obiektem badania detektywa, mam juz male zarysy ale to nic szczegolnego, jesli ktos bedzie mial jakis pomysl to slucham uwaznie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 12 Styczeń 2014 Share Napisano 12 Styczeń 2014 wow ! swietnie to wyglada !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz_s Napisano 12 Styczeń 2014 Share Napisano 12 Styczeń 2014 No ciekawie się zapowiada, będzie miał fajkę? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Przybyłek Napisano 12 Styczeń 2014 Share Napisano 12 Styczeń 2014 Może... chwast? Centaurea cyanus? http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:XN_Centaurea_cyanus_02.jpg Na monokulturze, w czasach zaawansowanego GMO, może to być nie lada temat dochodzenia :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 12 Styczeń 2014 Share Napisano 12 Styczeń 2014 Dobrze ze nie widac mu stóp bo mi sie nie podobaly:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 13 Styczeń 2014 Share Napisano 13 Styczeń 2014 Detektyw rolnik? Strasznie czysta ta przyszłość. Fajnie przemodelowałeś to ciquecento w detektywa xD... Nie mogłem się oprzeć :). To przez wzgląd na snetyment, gdyż miałem takie wozidło xD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 13 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 13 Styczeń 2014 (edytowane) @ttaaddeekk dzieki stary :D @mateusz_s bedzie bedzie :) @Marcin Przybyłek hahaha doooobre :D, moze zrobie taki jajcowy klimat :) @FF wczos!!!! cza bylo pisac wczesniej to by sie zmienilo :) @Sebazx6r hahaha dobre! :D btw, kto powiedzial ze musi byc brudno? :), klimat zniszczonej postapo przyszlosci jest mega oklepany juz :), zadymione w smogu miasta i pola Edytowane 13 Styczeń 2014 przez plasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biolo_idiota Napisano 15 Styczeń 2014 Share Napisano 15 Styczeń 2014 Czy Twój detektyw szuka wiatru w polu? O ile czapka fajnie leży, to ta peleryna wygląda jak wersje świąteczne grafiki na wszystkich stronach. Dodam czapkę mikołaja na tego zombie to będzie, że to święta! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igi Napisano 15 Styczeń 2014 Share Napisano 15 Styczeń 2014 Czegoś tu brakuje, czegoś jest za mało. Wydaje mi się, że obrazek powinien tłumaczyć się sam a opis powinien być tylko uzupełnieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 15 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 15 Styczeń 2014 bo najwazniejszych elementow brakuje, to nawet nie jest polmetek pracy..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 15 Styczeń 2014 Share Napisano 15 Styczeń 2014 Detektyw szukajacy sladow GMO lub kręgów zbozowych;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 15 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 15 Styczeń 2014 (edytowane) widze ze was bawi ta praca :D Edytowane 15 Styczeń 2014 przez plasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biolo_idiota Napisano 15 Styczeń 2014 Share Napisano 15 Styczeń 2014 Cały konkurs mi się bardzo podoba, ja ogólnie jestem dobrej myśli. GL! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikołaj Napisano 19 Styczeń 2014 Share Napisano 19 Styczeń 2014 Dobrze Ci idzie. Działaj, działaj, bo coś ostatnio tu trochę ucichło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 20 Styczeń 2014 Share Napisano 20 Styczeń 2014 Modelujemy nie śpimy ! :) Jest bardzo fajnie , tak trzymaj ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 20 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2014 dzieki panowie!.... troche dalej z postepem..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soyletGreen Napisano 22 Styczeń 2014 Share Napisano 22 Styczeń 2014 Orginalne i fajne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 28 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2014 maly up kolor ciucha zmienilem na szarawy, poniewaz taki jest przedstawiany w wiekszosci oryginalnych utworow o sherlocku, otexturowalem roboty w tle, przetestowalem render w lepszej jakosci, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 28 Styczeń 2014 Share Napisano 28 Styczeń 2014 Może cień chmur ożywiłby trochę oświetlanie? Trochę mi się kłóci dynamiczny design robota z tą zbożową sielanka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi