Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Powolutku zaczynam kończyć projekt, nie wiem czy będę teksturował to jakimiś high super ultra teksturami jechał bo nie wyrobię z 4gb ramu do tego sporo czasu mi to zajmię, a mam na głowię parę projektów do zrobienia, ale podstawe tekstury na pewno się pokażą, jak nie będą dobrze się prezentować to zostawię sam model i zrobię ładną prezentację na behance ;)

 

117r2w6.png

 

2py6c76.png

 

2nhhybm.png

 

Większe rendery tym razem i dokładniejsze, pozdrawiam ;)

  • Odpowiedzi 164
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hymm... może masz rację, powalczę. Obiecuję :) Na nowy miesiąc powinna się pokazać oteksturowana gąsienica na początek zacznę od poważnych rzeczy i dużo " mięsożernych " Pozdrawiam !

Napisano

Będe musiał się pobawić displacementem spróbować zrobić jak najlepszy efekt a zarazem żeby w miarę mało zjadał ( gąsienice to jedyny obiekt na którym chce użyć disp ) myślę nad kolorem i brudem. Tekstury na cylindrach do wymiany, i ciemniejszą rdzę.

ws-hwfhczfvwrfffokdhuez.jpg

 

Pozdrawiam ;)

Napisano
No i zrobione :) Teraz górny przód.

10003494_383296215144920_460155793_n.jpg

dzięki jeszcze raz Pixel-Factory ;)

 

Powiedz jaki dajesz materiał, światło i ustawienia renderowania że uzyskujesz taki ładnie widoczny obiekt bez tekstur z poligonami?

Napisano

Fajnie że jedziesz już w texturami . Ja niestety w nawale pracy nie mam czasu na e-100 .

Oglądałeś jakieś zdjęcia gąsienic zanim zabrałeś się za textury ?

Twoje ogniwa wygladają jak w muzealnego czołgu stojącego pod chmurką , za dużo rdzy .

tu masz ogniwa w stanie magazynowym

M113_Track_Shoes_and_Track_Pads.jpg

tu masz te same z warunk~ów frontowych:

M113-tracks-closeup-2.jpg

a tu masz eksponat muzealny:

m113_track_1_large.jpg

pamiętaj też że skoro robisz scenkę z włoch to bierz pod uwagę jaki tam jet klimat i wpływ otoczenia , włochy ta sporo pyłu na pojazdach ale też spoto metalicznych otarć od brukowanych ulic .

Napisano (edytowane)

No nic stawiam na moro style ! Boczek póki co na tym kończę. Trawa i kamienie itp na koniec.

 

Untitled-_exxxsha.jpg

 

Wiecejjpg_exxxapw.jpg

 

Teraz zabieram się za przód, pozdro ! ;)

Edytowane przez Kir4
Napisano

Hej

Samolot i czołg wsadzisz do jednego projektu?? bo w pierwszym poście napisałeś, że robisz postprodukcje. Ramu Ci wystarczy?? bo to tylko będzie jedna klata zrobiona?? i jakieś budynki tak??

Pozdrawiam i super ten czołg wygląda jestem ciekaw jak wszystko zrobisz jak to będzie wyglądać :)

Napisano

Cześć, Samolot i czołg wsadzę do jednego projektu być może jak nie starczy ramu to będę zlepiał wszystko. Będę się starał jak najbardziej optymalnie i dobrze to zrobić. W ostateczności będę lepił. Klatek minimum 4 maks 10. Budynki to podstawa, już zacząłem nawet myśleć jak to powinno wyglądać w głowie trzymam, będę musiał przelać na tablet żeby przypadkiem mi gdzieś to nie uciekło. Dzięki sam jestem ciekaw jak mi to wyjdzie i czy w ogóle coś wyjdzie ;) Ale z ramem powinienem dać radę jakoś. Vray proxy, instancje itp. powinny na pewno pomóc.

Napisano

Kto tak powiedział ? :P Oczywiście że kończę !

 

2 godziny = Koloseum przód

 

xl-utpmxnzztukgoirlvukm.jpg

 

 

zu-awhwbpmmzkdatamscjqd.jpg

 

 

Poprzednie koloseum na pierwszej stronie które się znajduję było nie prawidłowo zrobione, źle sklonowane, teraz podbiłem umiejętności i poszło mi to o wiele szybciej i lepiej. Pozdrawiam ;)

Napisano

Nie ogarniam czemu tak robisz, ale tworzysz naprawdę genialne modele, które mapujesz w tak dziwaczny sposób, że zaczynają wyglądać jak low poly z gry na PS.

 

Wydaje mi się, że to wina low rez tekstur na bumpach bardzo to widać, no ale to może być tego inna przyczyna.

Napisano

No właśnie dlatego wolałem surowe modele zostawiać... muszę się koniecznie nauczyć mapować, no i wyczuć etykę. Bo na prawdę mam tak niską samokrytykę w temacie teksturowania że nie wiem po prostu jak podbić doświadczenie w tym.

Macie może jakiś spis materiałów które najczęściej się przydają przy elewacjach / wnętrzach / przedmiotach pojedynczych ? Postaram się uzupełnić dysk twardy hd teksturami. Vray niskie ustawienia dałem tego też może być wina. Ale co fakt to fakt tekstury się nadają tylko do obrazka 800px 800px a render będzie powiększony do 2,5k px. Jeżeli macie jakieś rady, tutoriale, chętnie skorzystam. Pozdrawiam !

Napisano

jak dla mnie skala tekstur jest zaburzona w stosunku do wielkości obiektu,

poza tym w jaki sposób to oteksturowałeś, bo trochę to wygląda jakby jedna tekstura była wrzucona na projekcję cylindryczną,

trochę przypadkowo się rozkładają te bumpy wszystkie,

eśli możesz to wrzuć uvw jak masz rozłożone mapowanie, to na pewno ktoś doradzi, co by tu poprawić.

Napisano

Sprawa wygląda tak że dzisiaj sobie parę godzin przy tym posiedziałem i zastanawiam się czy taka forma tektur by dobrze wyglądała ? Bo sam mam mieszane uczucia.

 

Lepiej już to zaczyna wyglądać ? Do tego nie ma jeszcze wysokiego AO które będzie potrzebne.

 

10n94de.jpg

 

 

tutaj nody:

 

tn-uacpbtlpvqlzweguaueg.jpg

 

Pozdrawiam i liczę na wasz udział w temacie.

Napisano

Ogólnie to myślę czy przypadkiem nie zrezygnować z czarnych linii i zastąpić je bumpem. Bo na chwilę obecną wszystko płaskie się wydaje.. ;f

 

2nv721d.jpg

 

DrRambo o takie wyblaknięcie chodziło ? Macie jakiś pomysł jak zrobić żeby to nie było takie płaskie ?

Napisano

lepiej, ale od tego słońca po tylu latach, koloseum miałoby taki kolor:

 

depositphotos_37010813-Ancient-wall-built-of-white-stone.jpg

 

i takie coś bym widział

 

taki też chyba w rzeczywistości ma kolor

 

jeżeli chodzi o to, że płaskie, to jeżeli nie będzie dużych zbliżeń na ten obiekt to dodaj po prostu bump (czyli i czarne linie i bump) i powinno być ładnie

Napisano

Koloseum prawie oteksturowane... a tutaj takie COŚ

 

2898lfs.jpg

 

Pozdro, wszystkie modele moje wziąłem z poprzedniej nie dokończonej sceny ;)

Napisano

YetoKnight to jest początek początków jeszcze trochę modeli do tej sceny porobię. Nie wspomnę że sporo teksturowania jest. Koloseum jest w nierealnej skali ale nie uśmiecha mi się klepać całego rzymu żeby ładnie ująć koloseum, tak że troszkę posłużę się główką i zrobię coś po swojemu, w końcu 3D jest nie ograniczone i można co nie co wydusić.

 

Byczek82, z pluginu jakiego korzystam w C4D to tylko i wyłącznie na modelach z wypukłościami i to działa na zasadzie circle point po zaznaczeniu 8 pointów w obrębie kwadratu robi mi się samo koło a tak to wszystko ręcznie. Po prostu cloner odwalił roboty, ale nauczyłem się paru rzeczy też przy robieniu Coloseum. Dzięki za komentarze, pozdrawiam i oczekujcie na więcej ! ;)

Napisano

Coloseum w Rzymie ? Jeżeli tak to okolica chyba wygląda troszkę inaczej ;) Ten ostatni render to chyba tak przez przypadek mam nadzieję. Ostateczny kadr musi być inny bo teraz to nie wiadomo na co patrzeć. Brakuje punktu ciężkości. IMHO.

Pozdrawiam B.

Napisano (edytowane)
Coloseum w Rzymie ? Jeżeli tak to okolica chyba wygląda troszkę inaczej ;)

 

 

Koloseum jest w nierealnej skali ale nie uśmiecha mi się klepać całego rzymu żeby ładnie ująć koloseum, tak że troszkę posłużę się główką i zrobię coś po swojemu, w końcu 3D jest nie ograniczone i można co nie co wydusić.

 

 

Czy wszystko co robię musi być idealnie zerżnięte z rzeczywistości ? Nie przesadzajmy. Budynki powyżej są podane przykładowo. Postaram się

zrobić budynki oznaczające klimat Koloseum Pozdrawiam

 

byłby ktoś w stanie pomóc mi dorwać zdjęcia rzymu z drugiej wojny światowej tak żebym skminił klimat budowli w tamtych czasach ? Dzięki z góry

Edytowane przez Kir4
Napisano

Witam ! W końcu poczułem przypływ siły na robotkę. Tak więc zarzucam świeżutkie rendery. Ogólnie ujęć będzie trochę więc nie zrażać się. Obiekty nałogowo tworzę do sceny. Tak więc na pewno ułożenia wszystkiego się zmienią dojdzie na pewno jakiś żołnierz którego będę rzeźbił w Zbrushu.

 

Na chwilą obecną wygląda to tak:

 

2945nxi.jpg

 

Zwykły renderer + noise leciutki:

 

2wedkhy.jpg

 

Tutaj mamy viewport:

 

k2grig.jpg

 

Dla ciekawski:

 

Czołg: https://www.behance.net/gallery/16032269/M24-Chaffe-Tank-3D-Big-presentation

 

Budynki:

 

https://freelancers3d.com/portfolio/79/waldenburg-walbrzych-rynek-3d

 

Inne assesty zarzucę w wolnym czasie. Mam wielką nadzieję że powstanie z tego coś potężnego. Będę uczył się teksturowania tak długo aż załapię i dopiero zacznę scenę teksturować. Bo wiem że jak zacznę teksturować to zarzucę jakiś niewypał i zepsuję końcowy efekt a tego nie chcę. Pozdrawiam, zapraszam do udziału w temacie ! ;)

Napisano (edytowane)

Teksturuję czołg pod scenę zrobiłem enviro na speedzie 1h. Szykuję materiały. I zastanawiam się tylko jaki materiał użyć żeby wyglądał dobrze. Macie jakieś pomysły ?

 

37470129756007839002.png

56875284993474769382.png

 

21419009767881755607.png

24349572106816076677.png

 

Pozdro !

Edytowane przez Kir4
Napisano
li3b6.jpg Muszę znaleźć jakąś ciekawą teksturę dosyć dużą z brudem bo render traci na jakości i zanikają od jednolitości detale. I teraz to wygląda nie ciekawie, nie mam pomysłu... gwiazdki to postprodukcja w photshopie bo nie miałem sił już na noc bodypainta odpalać.
Napisano

A możesz wskazać, które to detale zanikają? Według mnie dobrze to teraz wygląda, nawet bardzo. Jak coś jest upaciane błotem to detal raczej znika ;) Może jakies refki masz ?

Napisano (edytowane)
Muszę znaleźć jakąś ciekawą teksturę dosyć dużą z brudem bo render traci na jakości i zanikają od jednolitości detale. ...........

 

Czyli że co, szukasz jednej gotowej textury z brudem? To się nie może udać, Pisałem już wcześniej że bez zrobienia UV-ki nie ma co liczyć na to że model będzie wyglądał dobrze. Jak chcesz dopasować ową texturę do modelu? Nawet gdybyś ją znalazł, w co wątpię, brud się rozkłada w określonych miejscach, podobnie z fakturą która nie jest jednakowa na wszystkich elementach, a gdzie mapa odbić? Najlepszym dowodem na to co mówię jest choćby to że gwiazdy musisz dodawać w postprodukcji....zrobiłeś niezły model to zrób następny krok , rozłóż siatki i zrób textury. Nie idź na łatwiznę, bo to droga do nikąd.

Edytowane przez kliment woroszyłow
Napisano

Dzięki za udziały w temacie ;) @Kliment Gwiazdę to nie problem dodać przez uvke tylko wczoraj nie miałem sił już. Bo wiem że BodyPaint w C4D jest męczący. Nie wiem dokładnie jak rozkładać siatki przy tylu szczegółach. Mam przykładowo wziąć sobie górną część czołgu i rozkładać siatkę i tak po kolei ? Mam tylko 4GB ram więc też nie moge raczej wszystkiego mapować bo mi ram na to nie pozwoli. Postaram się rozłożyć siatkę tych najważniejszych elementów i pomalować parę detali żeby to lepiej wyglądało. Bo teraz co zrobiłem to wrzucilem po prostu shader vray dirt na cały model i już, droga na łatwiznę i przy tym nie mam jakiejś grubej satysfakcji. Dlatego zaraz za robotę się biorę. Dzięki Kliment!

 

medwed@ dzięki, taki shader to nie problem. Ale dzięki może przyda się w przyszłości.

 

STRZYG@ być może masz rację. https://www.behance.net/gallery/16032269/M24-Chaffe-Tank-3D-Big-presentation Może przesadzam z tymi detalami hymm Pozdrawiam Czekajcie na Mapki

Napisano

Dobra ruszyłem z mapowaniem... zacząłem od góry.

 

axasxtahflfawtbewytmpkawdhzbfesauspwzlpkgwwhjbofryghihkqweoptycasffedeekijfsnsncsukhylrmiyzvxzrhuwpdvkbmtwzybrcermxzouchntveeini

 

Podoba się ? ( to nie koniec dopiero góra tam gdzie są napisy i gwiazdki )

Napisano (edytowane)

A te myślniki po bokach gwiazdy to co oznaczają?

Przypatrz się dokładniej jak wyglądają amerykańskie gwiazdy co ? Co by nie być gołosłowny chodzi mi o to że Twoja gwiazda jest Rosyjska a jak widać po napisach to zdaje się amerykański czołg.

 

Gwiazda USA:

K3Z0D8.jpg

 

Gwiazda rosyjska:

WkaSBw.jpg

 

Zrób może tak:

 

xR052L.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności