Napisano 16 Sierpień 201410 l Autor mam problem otuż jak prubuje zrobic lustrzane odbicie ramion i nóg to mi sie rozwala cały rig i wogle wszysko sie krzaczy jak to naprawic zrobic ??
Napisano 17 Sierpień 201410 l mam problem otuż jak prubuje zrobic lustrzane odbicie ramion i nóg to mi sie rozwala cały rig i wogle wszysko sie krzaczy jak to naprawic zrobic ?? odpal czasem korektę pisowni
Napisano 26 Sierpień 201410 l Autor mo musiałem faktycznie to rozdzielić ibędę robił jeszcze raz. Kości uda mi się przerzucić na 2 stronę a tutaj malowanie czaszki w podobnym klimacie chce wszystkie sztywne elementy robota zrobić ( wzór zrobiony tylko w Photoshopie to jeszcze nie jest tekstura)
Napisano 14 Sierpień 20159 l Autor po perturbacjach związanych z życiem w ciągłym biegu wracam do swojego rozpoczętego projektu. Skoro prototyp w firmie wchodzi niedługo do produkcji no i będę miał w związku z tym więcej czasu to przestąpiłem do robienia low poly mego robota i do tekstur. na chwile obecną zajołem się głową ma ona w tej chwili coś koło 5k poly. sory za małe rozdziałki ale wtej chwili mój laptop nie podoła z większymi :/ Edytowane 18 Sierpień 20159 l przez dexter47
Napisano 18 Sierpień 20159 l Autor tekstura głowy już raczej gotowa jakieś uwagi ?? tylko konstruktywne proszę takie które pomogą mi coś wnieść lepszego do projektu :) Ps. coś się zepsuło i nie mogę dawać załączników?
Napisano 19 Sierpień 20159 l Autor dzięki faktycznie tak wygląda choć ja bym powiedział że uzyskałem bardziej lepki efekt ;p materiał lepiej robić z materiału standard czy vraymlt jeśli mam potem zamiar przerzucić robota do np cryengine albo u4? Ps. brudzę ją bo będzie pasowało to do mojego wyobrażenia świata nazwijmy to "kosmiczną wersja mad-maxa" Edytowane 19 Sierpień 20159 l przez dexter47
Napisano 19 Sierpień 20159 l Jak ci napisze zen ie wygladaja dobrze, troche takie bez ladu i skladu. Brud jednolicie czarny. Ichyba niska rozdialka. Zblizen nie planujesz? To moja opinia ale moze poczekamy na calos. Mi sie wydaje ze bez zabrudzen ten wzor powinien podkreslac ksztaly i robic ja ponetniejsza. w koncu to pani robot. A zrobisz jak uwazasz ;). Nawet spoko ten model by the way.
Napisano 10 Luty 20169 l Autor zainwestowałem w nowy sprzęt zacząłem od nowa robić tekstury. używam Substance paintera (dopiero go ogarniam bawię się opcjami) Ps rozdziałka textury tej stopy to 4090, to nie jest Render tylko real time render Edytowane 10 Luty 20169 l przez dexter47
Napisano 17 Luty 20169 l Autor powoli głowa zaczyna przypominać to co sobie wymyśliłem. nie wiem dlaczego jak chce otworzyć całego robota to jak dodaje smart materiał to mi wywala scenę. jeśli ktoś używa substance paintera i miał podobny problem proszę o kontakt. link do filmiku w trakcie pracy Edytowane 19 Luty 20169 l przez dexter47
Napisano 5 Marzec 20169 l Autor jeśli chodzi o tekstury części metalowych to już chyba koniec myśe tylko jeszcze nad jednym efektem ale jak będzie źle wyglądał to go nie zrobię Ps. kombinuje z różnymi ustawieniami monitora wiec powiedzcie jak u was wyglądają zrzuty z ekranu
Napisano 5 Marzec 20169 l jeśli chodzi o tekstury części metalowych to już chyba koniec myśe tylko jeszcze nad jednym efektem ale jak będzie źle wyglądał to go nie zrobię Ps. kombinuje z różnymi ustawieniami monitora wiec powiedzcie jak u was wyglądają zrzuty z ekranu proporcje "ciała" są totalnie z dupy, wygląda jak karzeł z latającymi kawałkami, zamiast poustawiać sobie najpierw to wszystko od razu rzut na modelowanie, ale to tylko moja opinia.
Napisano 5 Marzec 20169 l Autor nie chciałem tego robić ale masz tu te swoje proporcje powiedz mi gdzie one są zachwiane bo ja nie widze
Napisano 5 Marzec 20169 l proporcje nie oznaczają samej wysokości/długości modelu. Na screenach widać że jest karlicą.
Napisano 5 Marzec 20169 l Autor doucz sie trochę masz linka http://strawberrysingh.com/2013/06/24/whats-your-digits-take-3-proportions-challenge/ http://images4.fanpop.com/image/photos/22000000/Transformers-Arcee-fans-of-arcee-tf-22094584-900-900.jpg
Napisano 5 Marzec 20169 l doucz sie trochę masz linka http://strawberrysingh.com/2013/06/24/whats-your-digits-take-3-proportions-challenge/ http://images4.fanpop.com/image/photos/22000000/Transformers-Arcee-fans-of-arcee-tf-22094584-900-900.jpg dzięki o wielki, będę zgłębiał w dzień i w nocy twą nieziemską mądrość i łaskę
Napisano 5 Marzec 20169 l Kompletnie nieczytelne, lewitujące kawałki zardzewiałej blachy. Zrób coś z dobrego conceptu, naucz się techniki zanim się zabierzesz za design.
Napisano 10 Marzec 20169 l Autor robot kontynuacja jeśli ktoś potrafi zrobić tak żeby Rendery w vray wyglądały jak to co zrobiłem w substance painter proszę o rady
Napisano 10 Marzec 20169 l Borykałem się z tym problemem kilka miesięcy temu. I znalazłem takie materiały. http://www.darrenwallace3d.com/2015/08/substance-painter-150-to-vray.html http://www.darrenwallace3d.com/2015/10/substance-painter-to-vray-tutorial.html
Napisano 10 Marzec 20169 l Autor o dzięki tutek się przyda a wiesz może jak zrobić dobrze emission map i jak przerzucić to z substance do vray ?
Napisano 10 Marzec 20169 l o dzięki tutek się przyda a wiesz może jak zrobić dobrze emission map i jak przerzucić to z substance do vray ? Nie wiem co to "emission map" Co do eksportu do VRay to dałem Ci do tego tutoriale, które udało mi się wyszukać, więcej niestety Ci nie pomogę ponieważ sam nie zgłębiałem tematu exportu z Substance do Vray. Stwierdziłem, że przekłamania materiałów są zbyt wielkie, a proces ten wymaga zbyt wiele korekt aby uzyskać dobry efekt, zadowalający, zdecydowałem więc odpuścić, przynajmniej na razie.
Napisano 14 Maj 20168 l Autor prace idą do przodu powoli ale jednak. to jest Render iray ma on ciekawe możliwości ale jeszcze nie wszystko ogarniam
Napisano 21 Czerwiec 20168 l Autor kopytka jeszcze nie skończone czy jest ktoś kto sie zna na Supstance painterze bo mam problem dziwny
Napisano 22 Czerwiec 20168 l Pisze zupelnie szczerze i z mysla zeby Tobie pomoc. Zarzuc tego robota, bo z tego nie da sie nic juz zrobic. Wyglada bardzo nie estetycznie, jakbys nie mial zadengo pomyslu na niego czy konceptu przy modelowaniu. I to dotyczy kazdego elementu tego robota. Szczegolnie rzucaja sie w oczy "hologramy" - jakby dodane podczas stanu upojenia ;) Wyciagnij lekcje na przyszlosc, ten model do szuflady - nastepnym razem bogatszy o doswiadczenie, zacznij od pomyslu, rozrysowania projektu no i kurcze tego wszystkiego co TRZEBA zrobic przed modelowaniem. Pozdrawiam
Napisano 28 Czerwiec 20168 l Autor Pisze zupelnie szczerze i z mysla zeby Tobie pomoc. Zarzuc tego robota, bo z tego nie da sie nic juz zrobic. Wyglada bardzo nie estetycznie, jakbys nie mial zadengo pomyslu na niego czy konceptu przy modelowaniu. I to dotyczy kazdego elementu tego robota. Szczegolnie rzucaja sie w oczy "hologramy" - jakby dodane podczas stanu upojenia ;) Wyciagnij lekcje na przyszlosc, ten model do szuflady - nastepnym razem bogatszy o doswiadczenie, zacznij od pomyslu, rozrysowania projektu no i kurcze tego wszystkiego co TRZEBA zrobic przed modelowaniem. Pozdrawiam Tesla też nie robił szkiców swoich projektów najpierw wszystko w głowie robił. co do projektu to mam zrobiony podrys nie tylko tego robota ale i całego świata w jakim ma się poruszać. aktualnie pracuje nad scenariuszem animacji.
Napisano 18 Lipiec 20168 l Obyś był genialny jak Tesla. Pierwszy post 19 grudnia 2013, a ma być jeszcze cały świat animacji w którym ma się poruszać, no i animacja. Daj spokój z tym "całym światem" i scenariuszem. Albo ja ci scenariusz podrzucę (uwierz mi, dość skomplikowany jeśli nie rigowałeś jeszcze i nie animowałeś): 1 krok lewą nogą 2 krok prawą ... 3 powtarzaj zapętlone kroki 1 i 2
Napisano 19 Lipiec 20168 l Dobry scenariusz @ikkiz :D Jeszcze nie udalo mi sie go zrealizowac plynnie :D
Napisano 19 Lipiec 20168 l nie bądźcie śmieszni, mówimy tu o wielkich scenariuszach, granicy geniuszu i tworzywa, a wy tu o jakiś pierdołach.
Napisano 19 Lipiec 20168 l Zdajesz sobie sprawę, że ten model nie jest w stanie sie utrzymać na takich stópkach? Nie mówiąc już o chodzeniu...
Napisano 1 Sierpień 20168 l Autor Zdajesz sobie sprawę, że ten model nie jest w stanie sie utrzymać na takich stópkach? Nie mówiąc już o chodzeniu... powiedz to milionom kobiet chodzonym na obcasach a w modelu brak jeszcze hydrauliki zriggowane i przygotowane do przerzucenia do UE4
Napisano 1 Sierpień 20168 l Brakuje głownych lini. które by spajały całość w całość. tak troche nawalone, bez jakiegoś większego sensu.
Napisano 1 Sierpień 20168 l Strasznie slabo to wyglada, slabo jesli chodzi o samo patrzenie na tego robota, wypala wzrok, nie mowiac juz o proporcjach( stopy malutkie). Moim zdaniem powinienes przemyslec concept jeszcze raz ponownie i stworzyc od nowa cos co nas oniesmieli, bo to narazie zmierza nie w tym kierunku co trzeba.
Napisano 1 Sierpień 20168 l Zdecydowanie za dużo błyszczących elementów, cała postać staje się przez to nieczytelna. Głowa wydaje się być za duża co do reszty ciała, a ręce i nogi zbyt cienkie - więcej nie widzę bo jestem oślepiony przez halogeny :P
Napisano 13 Sierpień 20168 l Moim zdaniem trochę za dużo błyskotek, za mało "meritum", brakuje jakiejś głównej linii, która trzymałaby to wszystko w kupie. Są też mocne strony, np. podoba mi się dłoń robota, niestety łączenia, zawiasy, czy też stawy są chyba nieprzemyślane co sprawia, że całość wygląda jakby miała runąć jak niepasujące do siebie klocki. Powinieneś zacząć od nowa i wykorzystać niektóre elementy. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto