DrRambo Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 no to fajnie, życzę powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piopiowawa Napisano 27 Lipiec 2014 Share Napisano 27 Lipiec 2014 no to super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 16 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 16 Sierpień 2014 mam problem otuż jak prubuje zrobic lustrzane odbicie ramion i nóg to mi sie rozwala cały rig i wogle wszysko sie krzaczy jak to naprawic zrobic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piopiowawa Napisano 17 Sierpień 2014 Share Napisano 17 Sierpień 2014 mam problem otuż jak prubuje zrobic lustrzane odbicie ramion i nóg to mi sie rozwala cały rig i wogle wszysko sie krzaczy jak to naprawic zrobic ?? odpal czasem korektę pisowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 17 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 17 Sierpień 2014 何を言っていない nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piopiowawa Napisano 18 Sierpień 2014 Share Napisano 18 Sierpień 2014 ნუ პირველი და მერე რობოტი ჩონჩხი odpowiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 26 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2014 mo musiałem faktycznie to rozdzielić ibędę robił jeszcze raz. Kości uda mi się przerzucić na 2 stronę a tutaj malowanie czaszki w podobnym klimacie chce wszystkie sztywne elementy robota zrobić ( wzór zrobiony tylko w Photoshopie to jeszcze nie jest tekstura) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 26 Sierpień 2014 Share Napisano 26 Sierpień 2014 Calkiem spoko teksturki :). Mogą dużo wnieść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 14 Sierpień 2015 Autor Share Napisano 14 Sierpień 2015 (edytowane) po perturbacjach związanych z życiem w ciągłym biegu wracam do swojego rozpoczętego projektu. Skoro prototyp w firmie wchodzi niedługo do produkcji no i będę miał w związku z tym więcej czasu to przestąpiłem do robienia low poly mego robota i do tekstur. na chwile obecną zajołem się głową ma ona w tej chwili coś koło 5k poly. sory za małe rozdziałki ale wtej chwili mój laptop nie podoła z większymi :/ Edytowane 18 Sierpień 2015 przez dexter47 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 18 Sierpień 2015 Autor Share Napisano 18 Sierpień 2015 tekstura głowy już raczej gotowa jakieś uwagi ?? tylko konstruktywne proszę takie które pomogą mi coś wnieść lepszego do projektu :) Ps. coś się zepsuło i nie mogę dawać załączników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 18 Sierpień 2015 Share Napisano 18 Sierpień 2015 Oklejone tasma klejaca lub papierem? Po co ja brudzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 19 Sierpień 2015 Autor Share Napisano 19 Sierpień 2015 (edytowane) dzięki faktycznie tak wygląda choć ja bym powiedział że uzyskałem bardziej lepki efekt ;p materiał lepiej robić z materiału standard czy vraymlt jeśli mam potem zamiar przerzucić robota do np cryengine albo u4? Ps. brudzę ją bo będzie pasowało to do mojego wyobrażenia świata nazwijmy to "kosmiczną wersja mad-maxa" Edytowane 19 Sierpień 2015 przez dexter47 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 19 Sierpień 2015 Share Napisano 19 Sierpień 2015 Jak ci napisze zen ie wygladaja dobrze, troche takie bez ladu i skladu. Brud jednolicie czarny. Ichyba niska rozdialka. Zblizen nie planujesz? To moja opinia ale moze poczekamy na calos. Mi sie wydaje ze bez zabrudzen ten wzor powinien podkreslac ksztaly i robic ja ponetniejsza. w koncu to pani robot. A zrobisz jak uwazasz ;). Nawet spoko ten model by the way. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 10 Luty 2016 Autor Share Napisano 10 Luty 2016 (edytowane) zainwestowałem w nowy sprzęt zacząłem od nowa robić tekstury. używam Substance paintera (dopiero go ogarniam bawię się opcjami) Ps rozdziałka textury tej stopy to 4090, to nie jest Render tylko real time render Edytowane 10 Luty 2016 przez dexter47 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 17 Luty 2016 Autor Share Napisano 17 Luty 2016 (edytowane) powoli głowa zaczyna przypominać to co sobie wymyśliłem. nie wiem dlaczego jak chce otworzyć całego robota to jak dodaje smart materiał to mi wywala scenę. jeśli ktoś używa substance paintera i miał podobny problem proszę o kontakt. link do filmiku w trakcie pracy Edytowane 19 Luty 2016 przez dexter47 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 5 Marzec 2016 Autor Share Napisano 5 Marzec 2016 jeśli chodzi o tekstury części metalowych to już chyba koniec myśe tylko jeszcze nad jednym efektem ale jak będzie źle wyglądał to go nie zrobię Ps. kombinuje z różnymi ustawieniami monitora wiec powiedzcie jak u was wyglądają zrzuty z ekranu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piopiowawa Napisano 5 Marzec 2016 Share Napisano 5 Marzec 2016 jeśli chodzi o tekstury części metalowych to już chyba koniec myśe tylko jeszcze nad jednym efektem ale jak będzie źle wyglądał to go nie zrobię Ps. kombinuje z różnymi ustawieniami monitora wiec powiedzcie jak u was wyglądają zrzuty z ekranu proporcje "ciała" są totalnie z dupy, wygląda jak karzeł z latającymi kawałkami, zamiast poustawiać sobie najpierw to wszystko od razu rzut na modelowanie, ale to tylko moja opinia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 5 Marzec 2016 Autor Share Napisano 5 Marzec 2016 nie chciałem tego robić ale masz tu te swoje proporcje powiedz mi gdzie one są zachwiane bo ja nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piopiowawa Napisano 5 Marzec 2016 Share Napisano 5 Marzec 2016 proporcje nie oznaczają samej wysokości/długości modelu. Na screenach widać że jest karlicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 5 Marzec 2016 Autor Share Napisano 5 Marzec 2016 doucz sie trochę masz linka http://strawberrysingh.com/2013/06/24/whats-your-digits-take-3-proportions-challenge/ http://images4.fanpop.com/image/photos/22000000/Transformers-Arcee-fans-of-arcee-tf-22094584-900-900.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piopiowawa Napisano 5 Marzec 2016 Share Napisano 5 Marzec 2016 doucz sie trochę masz linka http://strawberrysingh.com/2013/06/24/whats-your-digits-take-3-proportions-challenge/ http://images4.fanpop.com/image/photos/22000000/Transformers-Arcee-fans-of-arcee-tf-22094584-900-900.jpg dzięki o wielki, będę zgłębiał w dzień i w nocy twą nieziemską mądrość i łaskę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabelt Napisano 5 Marzec 2016 Share Napisano 5 Marzec 2016 Kompletnie nieczytelne, lewitujące kawałki zardzewiałej blachy. Zrób coś z dobrego conceptu, naucz się techniki zanim się zabierzesz za design. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 10 Marzec 2016 Autor Share Napisano 10 Marzec 2016 robot kontynuacja jeśli ktoś potrafi zrobić tak żeby Rendery w vray wyglądały jak to co zrobiłem w substance painter proszę o rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 10 Marzec 2016 Share Napisano 10 Marzec 2016 Borykałem się z tym problemem kilka miesięcy temu. I znalazłem takie materiały. http://www.darrenwallace3d.com/2015/08/substance-painter-150-to-vray.html http://www.darrenwallace3d.com/2015/10/substance-painter-to-vray-tutorial.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 10 Marzec 2016 Autor Share Napisano 10 Marzec 2016 o dzięki tutek się przyda a wiesz może jak zrobić dobrze emission map i jak przerzucić to z substance do vray ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 10 Marzec 2016 Share Napisano 10 Marzec 2016 o dzięki tutek się przyda a wiesz może jak zrobić dobrze emission map i jak przerzucić to z substance do vray ? Nie wiem co to "emission map" Co do eksportu do VRay to dałem Ci do tego tutoriale, które udało mi się wyszukać, więcej niestety Ci nie pomogę ponieważ sam nie zgłębiałem tematu exportu z Substance do Vray. Stwierdziłem, że przekłamania materiałów są zbyt wielkie, a proces ten wymaga zbyt wiele korekt aby uzyskać dobry efekt, zadowalający, zdecydowałem więc odpuścić, przynajmniej na razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 11 Marzec 2016 Autor Share Napisano 11 Marzec 2016 a można wiedzieć co używasz do renderowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 11 Marzec 2016 Share Napisano 11 Marzec 2016 Nie korzystam z Substance, bo o to Ci chodzi pytając o renderowanie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 14 Maj 2016 Autor Share Napisano 14 Maj 2016 prace idą do przodu powoli ale jednak. to jest Render iray ma on ciekawe możliwości ale jeszcze nie wszystko ogarniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 20 Czerwiec 2016 Autor Share Napisano 20 Czerwiec 2016 praca nad hologramami rozpoczęta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrRambo Napisano 21 Czerwiec 2016 Share Napisano 21 Czerwiec 2016 ja bym zmienil te kopytka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 21 Czerwiec 2016 Autor Share Napisano 21 Czerwiec 2016 kopytka jeszcze nie skończone czy jest ktoś kto sie zna na Supstance painterze bo mam problem dziwny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keajra Napisano 22 Czerwiec 2016 Share Napisano 22 Czerwiec 2016 Pisze zupelnie szczerze i z mysla zeby Tobie pomoc. Zarzuc tego robota, bo z tego nie da sie nic juz zrobic. Wyglada bardzo nie estetycznie, jakbys nie mial zadengo pomyslu na niego czy konceptu przy modelowaniu. I to dotyczy kazdego elementu tego robota. Szczegolnie rzucaja sie w oczy "hologramy" - jakby dodane podczas stanu upojenia ;) Wyciagnij lekcje na przyszlosc, ten model do szuflady - nastepnym razem bogatszy o doswiadczenie, zacznij od pomyslu, rozrysowania projektu no i kurcze tego wszystkiego co TRZEBA zrobic przed modelowaniem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 28 Czerwiec 2016 Autor Share Napisano 28 Czerwiec 2016 Pisze zupelnie szczerze i z mysla zeby Tobie pomoc. Zarzuc tego robota, bo z tego nie da sie nic juz zrobic. Wyglada bardzo nie estetycznie, jakbys nie mial zadengo pomyslu na niego czy konceptu przy modelowaniu. I to dotyczy kazdego elementu tego robota. Szczegolnie rzucaja sie w oczy "hologramy" - jakby dodane podczas stanu upojenia ;) Wyciagnij lekcje na przyszlosc, ten model do szuflady - nastepnym razem bogatszy o doswiadczenie, zacznij od pomyslu, rozrysowania projektu no i kurcze tego wszystkiego co TRZEBA zrobic przed modelowaniem. Pozdrawiam Tesla też nie robił szkiców swoich projektów najpierw wszystko w głowie robił. co do projektu to mam zrobiony podrys nie tylko tego robota ale i całego świata w jakim ma się poruszać. aktualnie pracuje nad scenariuszem animacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 1 Lipiec 2016 Share Napisano 1 Lipiec 2016 Nie wiem na czym skupić wzrok trochę bolą oczy od patrzenia ;/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 18 Lipiec 2016 Share Napisano 18 Lipiec 2016 Obyś był genialny jak Tesla. Pierwszy post 19 grudnia 2013, a ma być jeszcze cały świat animacji w którym ma się poruszać, no i animacja. Daj spokój z tym "całym światem" i scenariuszem. Albo ja ci scenariusz podrzucę (uwierz mi, dość skomplikowany jeśli nie rigowałeś jeszcze i nie animowałeś): 1 krok lewą nogą 2 krok prawą ... 3 powtarzaj zapętlone kroki 1 i 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 19 Lipiec 2016 Share Napisano 19 Lipiec 2016 Dobry scenariusz @ikkiz :D Jeszcze nie udalo mi sie go zrealizowac plynnie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piopiowawa Napisano 19 Lipiec 2016 Share Napisano 19 Lipiec 2016 nie bądźcie śmieszni, mówimy tu o wielkich scenariuszach, granicy geniuszu i tworzywa, a wy tu o jakiś pierdołach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 19 Lipiec 2016 Share Napisano 19 Lipiec 2016 Na komorce az tak ten model nie boli. XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tiger250 Napisano 19 Lipiec 2016 Share Napisano 19 Lipiec 2016 Zdajesz sobie sprawę, że ten model nie jest w stanie sie utrzymać na takich stópkach? Nie mówiąc już o chodzeniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 1 Sierpień 2016 Autor Share Napisano 1 Sierpień 2016 Zdajesz sobie sprawę, że ten model nie jest w stanie sie utrzymać na takich stópkach? Nie mówiąc już o chodzeniu... powiedz to milionom kobiet chodzonym na obcasach a w modelu brak jeszcze hydrauliki zriggowane i przygotowane do przerzucenia do UE4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 1 Sierpień 2016 Share Napisano 1 Sierpień 2016 Brakuje głownych lini. które by spajały całość w całość. tak troche nawalone, bez jakiegoś większego sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Akierek Napisano 1 Sierpień 2016 Share Napisano 1 Sierpień 2016 Strasznie slabo to wyglada, slabo jesli chodzi o samo patrzenie na tego robota, wypala wzrok, nie mowiac juz o proporcjach( stopy malutkie). Moim zdaniem powinienes przemyslec concept jeszcze raz ponownie i stworzyc od nowa cos co nas oniesmieli, bo to narazie zmierza nie w tym kierunku co trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rain Napisano 1 Sierpień 2016 Share Napisano 1 Sierpień 2016 Zdecydowanie za dużo błyszczących elementów, cała postać staje się przez to nieczytelna. Głowa wydaje się być za duża co do reszty ciała, a ręce i nogi zbyt cienkie - więcej nie widzę bo jestem oślepiony przez halogeny :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tempe Napisano 13 Sierpień 2016 Share Napisano 13 Sierpień 2016 Moim zdaniem trochę za dużo błyskotek, za mało "meritum", brakuje jakiejś głównej linii, która trzymałaby to wszystko w kupie. Są też mocne strony, np. podoba mi się dłoń robota, niestety łączenia, zawiasy, czy też stawy są chyba nieprzemyślane co sprawia, że całość wygląda jakby miała runąć jak niepasujące do siebie klocki. Powinieneś zacząć od nowa i wykorzystać niektóre elementy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się