dexter47 Napisano 16 Sierpień 2014 Autor Napisano 16 Sierpień 2014 mam problem otuż jak prubuje zrobic lustrzane odbicie ramion i nóg to mi sie rozwala cały rig i wogle wszysko sie krzaczy jak to naprawic zrobic ??
piopiowawa Napisano 17 Sierpień 2014 Napisano 17 Sierpień 2014 mam problem otuż jak prubuje zrobic lustrzane odbicie ramion i nóg to mi sie rozwala cały rig i wogle wszysko sie krzaczy jak to naprawic zrobic ?? odpal czasem korektę pisowni
dexter47 Napisano 17 Sierpień 2014 Autor Napisano 17 Sierpień 2014 何を言っていない nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
piopiowawa Napisano 18 Sierpień 2014 Napisano 18 Sierpień 2014 ნუ პირველი და მერე რობოტი ჩონჩხი odpowiedziałem
dexter47 Napisano 26 Sierpień 2014 Autor Napisano 26 Sierpień 2014 mo musiałem faktycznie to rozdzielić ibędę robił jeszcze raz. Kości uda mi się przerzucić na 2 stronę a tutaj malowanie czaszki w podobnym klimacie chce wszystkie sztywne elementy robota zrobić ( wzór zrobiony tylko w Photoshopie to jeszcze nie jest tekstura)
Sebazx6r Napisano 26 Sierpień 2014 Napisano 26 Sierpień 2014 Calkiem spoko teksturki :). Mogą dużo wnieść.
dexter47 Napisano 14 Sierpień 2015 Autor Napisano 14 Sierpień 2015 (edytowane) po perturbacjach związanych z życiem w ciągłym biegu wracam do swojego rozpoczętego projektu. Skoro prototyp w firmie wchodzi niedługo do produkcji no i będę miał w związku z tym więcej czasu to przestąpiłem do robienia low poly mego robota i do tekstur. na chwile obecną zajołem się głową ma ona w tej chwili coś koło 5k poly. sory za małe rozdziałki ale wtej chwili mój laptop nie podoła z większymi :/ Edytowane 18 Sierpień 2015 przez dexter47
dexter47 Napisano 18 Sierpień 2015 Autor Napisano 18 Sierpień 2015 tekstura głowy już raczej gotowa jakieś uwagi ?? tylko konstruktywne proszę takie które pomogą mi coś wnieść lepszego do projektu :) Ps. coś się zepsuło i nie mogę dawać załączników?
Sebazx6r Napisano 18 Sierpień 2015 Napisano 18 Sierpień 2015 Oklejone tasma klejaca lub papierem? Po co ja brudzisz?
dexter47 Napisano 19 Sierpień 2015 Autor Napisano 19 Sierpień 2015 (edytowane) dzięki faktycznie tak wygląda choć ja bym powiedział że uzyskałem bardziej lepki efekt ;p materiał lepiej robić z materiału standard czy vraymlt jeśli mam potem zamiar przerzucić robota do np cryengine albo u4? Ps. brudzę ją bo będzie pasowało to do mojego wyobrażenia świata nazwijmy to "kosmiczną wersja mad-maxa" Edytowane 19 Sierpień 2015 przez dexter47
Sebazx6r Napisano 19 Sierpień 2015 Napisano 19 Sierpień 2015 Jak ci napisze zen ie wygladaja dobrze, troche takie bez ladu i skladu. Brud jednolicie czarny. Ichyba niska rozdialka. Zblizen nie planujesz? To moja opinia ale moze poczekamy na calos. Mi sie wydaje ze bez zabrudzen ten wzor powinien podkreslac ksztaly i robic ja ponetniejsza. w koncu to pani robot. A zrobisz jak uwazasz ;). Nawet spoko ten model by the way.
dexter47 Napisano 10 Luty 2016 Autor Napisano 10 Luty 2016 (edytowane) zainwestowałem w nowy sprzęt zacząłem od nowa robić tekstury. używam Substance paintera (dopiero go ogarniam bawię się opcjami) Ps rozdziałka textury tej stopy to 4090, to nie jest Render tylko real time render Edytowane 10 Luty 2016 przez dexter47
dexter47 Napisano 17 Luty 2016 Autor Napisano 17 Luty 2016 (edytowane) powoli głowa zaczyna przypominać to co sobie wymyśliłem. nie wiem dlaczego jak chce otworzyć całego robota to jak dodaje smart materiał to mi wywala scenę. jeśli ktoś używa substance paintera i miał podobny problem proszę o kontakt. link do filmiku w trakcie pracy Edytowane 19 Luty 2016 przez dexter47
dexter47 Napisano 5 Marzec 2016 Autor Napisano 5 Marzec 2016 jeśli chodzi o tekstury części metalowych to już chyba koniec myśe tylko jeszcze nad jednym efektem ale jak będzie źle wyglądał to go nie zrobię Ps. kombinuje z różnymi ustawieniami monitora wiec powiedzcie jak u was wyglądają zrzuty z ekranu
piopiowawa Napisano 5 Marzec 2016 Napisano 5 Marzec 2016 jeśli chodzi o tekstury części metalowych to już chyba koniec myśe tylko jeszcze nad jednym efektem ale jak będzie źle wyglądał to go nie zrobię Ps. kombinuje z różnymi ustawieniami monitora wiec powiedzcie jak u was wyglądają zrzuty z ekranu proporcje "ciała" są totalnie z dupy, wygląda jak karzeł z latającymi kawałkami, zamiast poustawiać sobie najpierw to wszystko od razu rzut na modelowanie, ale to tylko moja opinia.
dexter47 Napisano 5 Marzec 2016 Autor Napisano 5 Marzec 2016 nie chciałem tego robić ale masz tu te swoje proporcje powiedz mi gdzie one są zachwiane bo ja nie widze
piopiowawa Napisano 5 Marzec 2016 Napisano 5 Marzec 2016 proporcje nie oznaczają samej wysokości/długości modelu. Na screenach widać że jest karlicą.
dexter47 Napisano 5 Marzec 2016 Autor Napisano 5 Marzec 2016 doucz sie trochę masz linka http://strawberrysingh.com/2013/06/24/whats-your-digits-take-3-proportions-challenge/ http://images4.fanpop.com/image/photos/22000000/Transformers-Arcee-fans-of-arcee-tf-22094584-900-900.jpg
piopiowawa Napisano 5 Marzec 2016 Napisano 5 Marzec 2016 doucz sie trochę masz linka http://strawberrysingh.com/2013/06/24/whats-your-digits-take-3-proportions-challenge/ http://images4.fanpop.com/image/photos/22000000/Transformers-Arcee-fans-of-arcee-tf-22094584-900-900.jpg dzięki o wielki, będę zgłębiał w dzień i w nocy twą nieziemską mądrość i łaskę
diabelt Napisano 5 Marzec 2016 Napisano 5 Marzec 2016 Kompletnie nieczytelne, lewitujące kawałki zardzewiałej blachy. Zrób coś z dobrego conceptu, naucz się techniki zanim się zabierzesz za design.
dexter47 Napisano 10 Marzec 2016 Autor Napisano 10 Marzec 2016 robot kontynuacja jeśli ktoś potrafi zrobić tak żeby Rendery w vray wyglądały jak to co zrobiłem w substance painter proszę o rady
2013 Napisano 10 Marzec 2016 Napisano 10 Marzec 2016 Borykałem się z tym problemem kilka miesięcy temu. I znalazłem takie materiały. http://www.darrenwallace3d.com/2015/08/substance-painter-150-to-vray.html http://www.darrenwallace3d.com/2015/10/substance-painter-to-vray-tutorial.html
dexter47 Napisano 10 Marzec 2016 Autor Napisano 10 Marzec 2016 o dzięki tutek się przyda a wiesz może jak zrobić dobrze emission map i jak przerzucić to z substance do vray ?
2013 Napisano 10 Marzec 2016 Napisano 10 Marzec 2016 o dzięki tutek się przyda a wiesz może jak zrobić dobrze emission map i jak przerzucić to z substance do vray ? Nie wiem co to "emission map" Co do eksportu do VRay to dałem Ci do tego tutoriale, które udało mi się wyszukać, więcej niestety Ci nie pomogę ponieważ sam nie zgłębiałem tematu exportu z Substance do Vray. Stwierdziłem, że przekłamania materiałów są zbyt wielkie, a proces ten wymaga zbyt wiele korekt aby uzyskać dobry efekt, zadowalający, zdecydowałem więc odpuścić, przynajmniej na razie.
dexter47 Napisano 11 Marzec 2016 Autor Napisano 11 Marzec 2016 a można wiedzieć co używasz do renderowania?
2013 Napisano 11 Marzec 2016 Napisano 11 Marzec 2016 Nie korzystam z Substance, bo o to Ci chodzi pytając o renderowanie tak?
dexter47 Napisano 14 Maj 2016 Autor Napisano 14 Maj 2016 prace idą do przodu powoli ale jednak. to jest Render iray ma on ciekawe możliwości ale jeszcze nie wszystko ogarniam
dexter47 Napisano 21 Czerwiec 2016 Autor Napisano 21 Czerwiec 2016 kopytka jeszcze nie skończone czy jest ktoś kto sie zna na Supstance painterze bo mam problem dziwny
keajra Napisano 22 Czerwiec 2016 Napisano 22 Czerwiec 2016 Pisze zupelnie szczerze i z mysla zeby Tobie pomoc. Zarzuc tego robota, bo z tego nie da sie nic juz zrobic. Wyglada bardzo nie estetycznie, jakbys nie mial zadengo pomyslu na niego czy konceptu przy modelowaniu. I to dotyczy kazdego elementu tego robota. Szczegolnie rzucaja sie w oczy "hologramy" - jakby dodane podczas stanu upojenia ;) Wyciagnij lekcje na przyszlosc, ten model do szuflady - nastepnym razem bogatszy o doswiadczenie, zacznij od pomyslu, rozrysowania projektu no i kurcze tego wszystkiego co TRZEBA zrobic przed modelowaniem. Pozdrawiam
dexter47 Napisano 28 Czerwiec 2016 Autor Napisano 28 Czerwiec 2016 Pisze zupelnie szczerze i z mysla zeby Tobie pomoc. Zarzuc tego robota, bo z tego nie da sie nic juz zrobic. Wyglada bardzo nie estetycznie, jakbys nie mial zadengo pomyslu na niego czy konceptu przy modelowaniu. I to dotyczy kazdego elementu tego robota. Szczegolnie rzucaja sie w oczy "hologramy" - jakby dodane podczas stanu upojenia ;) Wyciagnij lekcje na przyszlosc, ten model do szuflady - nastepnym razem bogatszy o doswiadczenie, zacznij od pomyslu, rozrysowania projektu no i kurcze tego wszystkiego co TRZEBA zrobic przed modelowaniem. Pozdrawiam Tesla też nie robił szkiców swoich projektów najpierw wszystko w głowie robił. co do projektu to mam zrobiony podrys nie tylko tego robota ale i całego świata w jakim ma się poruszać. aktualnie pracuje nad scenariuszem animacji.
Sebazx6r Napisano 1 Lipiec 2016 Napisano 1 Lipiec 2016 Nie wiem na czym skupić wzrok trochę bolą oczy od patrzenia ;/.
ikkiz Napisano 18 Lipiec 2016 Napisano 18 Lipiec 2016 Obyś był genialny jak Tesla. Pierwszy post 19 grudnia 2013, a ma być jeszcze cały świat animacji w którym ma się poruszać, no i animacja. Daj spokój z tym "całym światem" i scenariuszem. Albo ja ci scenariusz podrzucę (uwierz mi, dość skomplikowany jeśli nie rigowałeś jeszcze i nie animowałeś): 1 krok lewą nogą 2 krok prawą ... 3 powtarzaj zapętlone kroki 1 i 2
Nezumi Napisano 19 Lipiec 2016 Napisano 19 Lipiec 2016 Dobry scenariusz @ikkiz :D Jeszcze nie udalo mi sie go zrealizowac plynnie :D
piopiowawa Napisano 19 Lipiec 2016 Napisano 19 Lipiec 2016 nie bądźcie śmieszni, mówimy tu o wielkich scenariuszach, granicy geniuszu i tworzywa, a wy tu o jakiś pierdołach.
tiger250 Napisano 19 Lipiec 2016 Napisano 19 Lipiec 2016 Zdajesz sobie sprawę, że ten model nie jest w stanie sie utrzymać na takich stópkach? Nie mówiąc już o chodzeniu...
dexter47 Napisano 1 Sierpień 2016 Autor Napisano 1 Sierpień 2016 Zdajesz sobie sprawę, że ten model nie jest w stanie sie utrzymać na takich stópkach? Nie mówiąc już o chodzeniu... powiedz to milionom kobiet chodzonym na obcasach a w modelu brak jeszcze hydrauliki zriggowane i przygotowane do przerzucenia do UE4
Maciek Jutrzenka Napisano 1 Sierpień 2016 Napisano 1 Sierpień 2016 Brakuje głownych lini. które by spajały całość w całość. tak troche nawalone, bez jakiegoś większego sensu.
Akierek Napisano 1 Sierpień 2016 Napisano 1 Sierpień 2016 Strasznie slabo to wyglada, slabo jesli chodzi o samo patrzenie na tego robota, wypala wzrok, nie mowiac juz o proporcjach( stopy malutkie). Moim zdaniem powinienes przemyslec concept jeszcze raz ponownie i stworzyc od nowa cos co nas oniesmieli, bo to narazie zmierza nie w tym kierunku co trzeba.
Rain Napisano 1 Sierpień 2016 Napisano 1 Sierpień 2016 Zdecydowanie za dużo błyszczących elementów, cała postać staje się przez to nieczytelna. Głowa wydaje się być za duża co do reszty ciała, a ręce i nogi zbyt cienkie - więcej nie widzę bo jestem oślepiony przez halogeny :P
Tempe Napisano 13 Sierpień 2016 Napisano 13 Sierpień 2016 Moim zdaniem trochę za dużo błyskotek, za mało "meritum", brakuje jakiejś głównej linii, która trzymałaby to wszystko w kupie. Są też mocne strony, np. podoba mi się dłoń robota, niestety łączenia, zawiasy, czy też stawy są chyba nieprzemyślane co sprawia, że całość wygląda jakby miała runąć jak niepasujące do siebie klocki. Powinieneś zacząć od nowa i wykorzystać niektóre elementy. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się