Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 94
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
mam problem otuż jak prubuje zrobic lustrzane odbicie ramion i nóg to mi sie rozwala cały rig i wogle wszysko sie krzaczy jak to naprawic zrobic ??

 

odpal czasem korektę pisowni

Napisano

mo musiałem faktycznie to rozdzielić ibędę robił jeszcze raz. Kości uda mi się przerzucić na 2 stronę a tutaj malowanie czaszki w podobnym klimacie chce wszystkie sztywne elementy robota zrobić ( wzór zrobiony tylko w Photoshopie to jeszcze nie jest tekstura)

Napisano (edytowane)

po perturbacjach związanych z życiem w ciągłym biegu wracam do swojego rozpoczętego projektu. Skoro prototyp w firmie wchodzi niedługo do produkcji no i będę miał w związku z tym więcej czasu to przestąpiłem do robienia low poly mego robota i do tekstur. na chwile obecną zajołem się głową ma ona w tej chwili coś koło 5k poly. sory za małe rozdziałki ale wtej chwili mój laptop nie podoła z większymi :/

Edytowane przez dexter47
Napisano

tekstura głowy już raczej gotowa jakieś uwagi ??

tylko konstruktywne proszę takie które pomogą mi coś wnieść lepszego do projektu :)

 

Ps. coś się zepsuło i nie mogę dawać załączników?

Napisano (edytowane)

dzięki faktycznie tak wygląda choć ja bym powiedział że uzyskałem bardziej lepki efekt ;p

materiał lepiej robić z materiału standard czy vraymlt jeśli mam potem zamiar przerzucić robota do np cryengine albo u4?

 

Ps. brudzę ją bo będzie pasowało to do mojego wyobrażenia świata nazwijmy to "kosmiczną wersja mad-maxa"

Edytowane przez dexter47
Napisano

Jak ci napisze zen ie wygladaja dobrze, troche takie bez ladu i skladu. Brud jednolicie czarny. Ichyba niska rozdialka. Zblizen nie planujesz?

To moja opinia ale moze poczekamy na calos. Mi sie wydaje ze bez zabrudzen ten wzor powinien podkreslac ksztaly i robic ja ponetniejsza. w koncu to pani robot.

A zrobisz jak uwazasz ;).

Nawet spoko ten model by the way.

Napisano (edytowane)

zainwestowałem w nowy sprzęt zacząłem od nowa robić tekstury. używam Substance paintera (dopiero go ogarniam bawię się opcjami)

Ps rozdziałka textury tej stopy to 4090, to nie jest Render tylko real time render

Edytowane przez dexter47
Napisano (edytowane)

powoli głowa zaczyna przypominać to co sobie wymyśliłem. nie wiem dlaczego jak chce otworzyć całego robota to jak dodaje smart materiał to mi wywala scenę. jeśli ktoś używa substance paintera i miał podobny problem proszę o kontakt.

 

link do filmiku w trakcie pracy

Edytowane przez dexter47
Napisano

jeśli chodzi o tekstury części metalowych to już chyba koniec myśe tylko jeszcze nad jednym efektem ale jak będzie źle wyglądał to go nie zrobię

Ps. kombinuje z różnymi ustawieniami monitora wiec powiedzcie jak u was wyglądają zrzuty z ekranu

Napisano
jeśli chodzi o tekstury części metalowych to już chyba koniec myśe tylko jeszcze nad jednym efektem ale jak będzie źle wyglądał to go nie zrobię

Ps. kombinuje z różnymi ustawieniami monitora wiec powiedzcie jak u was wyglądają zrzuty z ekranu

 

proporcje "ciała" są totalnie z dupy, wygląda jak karzeł z latającymi kawałkami, zamiast poustawiać sobie najpierw to wszystko od razu rzut na modelowanie, ale to tylko moja opinia.

Napisano

Kompletnie nieczytelne, lewitujące kawałki zardzewiałej blachy. Zrób coś z dobrego conceptu, naucz się techniki zanim się zabierzesz za design.

Napisano
o dzięki tutek się przyda a wiesz może jak zrobić dobrze emission map i jak przerzucić to z substance do vray ?

 

Nie wiem co to "emission map"

 

Co do eksportu do VRay to dałem Ci do tego tutoriale, które udało mi się wyszukać, więcej niestety Ci nie pomogę ponieważ sam nie zgłębiałem tematu exportu z Substance do Vray.

Stwierdziłem, że przekłamania materiałów są zbyt wielkie, a proces ten wymaga zbyt wiele korekt aby uzyskać dobry efekt, zadowalający, zdecydowałem więc odpuścić, przynajmniej na razie.

Napisano

Pisze zupelnie szczerze i z mysla zeby Tobie pomoc. Zarzuc tego robota, bo z tego nie da sie nic juz zrobic. Wyglada bardzo nie estetycznie, jakbys nie mial zadengo pomyslu na niego czy konceptu przy modelowaniu. I to dotyczy kazdego elementu tego robota. Szczegolnie rzucaja sie w oczy "hologramy" - jakby dodane podczas stanu upojenia ;)

 

Wyciagnij lekcje na przyszlosc, ten model do szuflady - nastepnym razem bogatszy o doswiadczenie, zacznij od pomyslu, rozrysowania projektu no i kurcze tego wszystkiego co TRZEBA zrobic przed modelowaniem.

 

Pozdrawiam

Napisano
Pisze zupelnie szczerze i z mysla zeby Tobie pomoc. Zarzuc tego robota, bo z tego nie da sie nic juz zrobic. Wyglada bardzo nie estetycznie, jakbys nie mial zadengo pomyslu na niego czy konceptu przy modelowaniu. I to dotyczy kazdego elementu tego robota. Szczegolnie rzucaja sie w oczy "hologramy" - jakby dodane podczas stanu upojenia ;)

 

Wyciagnij lekcje na przyszlosc, ten model do szuflady - nastepnym razem bogatszy o doswiadczenie, zacznij od pomyslu, rozrysowania projektu no i kurcze tego wszystkiego co TRZEBA zrobic przed modelowaniem.

 

Pozdrawiam

Tesla też nie robił szkiców swoich projektów najpierw wszystko w głowie robił. co do projektu to mam zrobiony podrys nie tylko tego robota ale i całego świata w jakim ma się poruszać. aktualnie pracuje nad scenariuszem animacji.

 

LjT18Dn.jpg

 

 

 

5HPFrAI.jpg

 

vfGfkuj.jpg

Napisano

Obyś był genialny jak Tesla. Pierwszy post 19 grudnia 2013, a ma być jeszcze cały świat animacji w którym ma się poruszać, no i animacja.

Daj spokój z tym "całym światem" i scenariuszem. Albo ja ci scenariusz podrzucę (uwierz mi, dość skomplikowany jeśli nie rigowałeś jeszcze i nie animowałeś):

1 krok lewą nogą

2 krok prawą ...

3 powtarzaj zapętlone kroki 1 i 2

Napisano
Zdajesz sobie sprawę, że ten model nie jest w stanie sie utrzymać na takich stópkach? Nie mówiąc już o chodzeniu...

 

powiedz to milionom kobiet chodzonym na obcasach a w modelu brak jeszcze hydrauliki

 

zriggowane i przygotowane do przerzucenia do UE4

 

pNigTj1.jpg

hfAdxwt.jpg

mJ4hyIG.jpg

I0kBejM.jpg

ZK84hTh.jpg

muUPqNM.jpg

Napisano

Strasznie slabo to wyglada, slabo jesli chodzi o samo patrzenie na tego robota, wypala wzrok, nie mowiac juz o proporcjach( stopy malutkie). Moim zdaniem powinienes przemyslec concept jeszcze raz ponownie i stworzyc od nowa cos co nas oniesmieli, bo to narazie zmierza nie w tym kierunku co trzeba.

Napisano

Zdecydowanie za dużo błyszczących elementów, cała postać staje się przez to nieczytelna. Głowa wydaje się być za duża co do reszty ciała, a ręce i nogi zbyt cienkie - więcej nie widzę bo jestem oślepiony przez halogeny :P

Napisano

Moim zdaniem trochę za dużo błyskotek, za mało "meritum", brakuje jakiejś głównej linii, która trzymałaby to wszystko w kupie. Są też mocne strony, np. podoba mi się dłoń robota, niestety łączenia, zawiasy, czy też stawy są chyba nieprzemyślane co sprawia, że całość wygląda jakby miała runąć jak niepasujące do siebie klocki. Powinieneś zacząć od nowa i wykorzystać niektóre elementy.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności