michalo Napisano 22 Marzec 2015 Autor Napisano 22 Marzec 2015 Po dłuższej przerwie powracam do nauki. Ta fantazyjna buźka na podstawie modelki z tego tutka ==> https://www.youtube.com/watch?v=pirv3EzznR8 Postać rysowana od razu w pozie, bez symetrii. Proszę jak zawsze o szczere komentarze. Pozdrowionka.
Ottom Napisano 22 Marzec 2015 Napisano 22 Marzec 2015 Bardzo fajna teczka:) Będę śledził na pewno :) myślę, że wiele się tu nauczę:)
michalo Napisano 25 Marzec 2015 Autor Napisano 25 Marzec 2015 Dzięki! Sam mam nadzieję, że się nauczę, więc dalej męczę formę.. Tutaj górna część ciała. Chyba trochę proporcje nie teges i pogubiłem się trochę z rękoma. Widzę parę błędów ale prosze o wasze komentarze. Głowa z głowy.
Sebazx6r Napisano 28 Marzec 2015 Napisano 28 Marzec 2015 Michalo nie obraź się, jako postacie karykaturalne lub kreskówka git, ale ten profil tej babce to skaszaniles tak samo jak kilka mieisecy temu w innych swoich rzeźbach. Ogólnie pomimo ,że wygląda to spoko to w samych główkach nie widzę progresu. Nie myślałeś zrobić coś od A do Z? Wszystko takie niedokończone zostawiasz, a przecież jest potencjał.
michalo Napisano 20 Październik 2016 Autor Napisano 20 Październik 2016 Postanowiłem reaktywować trochę ten wątek, ale mniej pod kontem anatomii. Pora na "te sprawy". Jako, że trochę się zmieniło w moim życia od tamtego czasu i nie mam już tyle czasu na jakieś fajne sprawy związane stricte z anatomią. Ale żeby nie zakładać nowego wątku i umożliwić innym łatwiejszy wgląd do starszych rzeczy, będę wrzucał tutaj prace wszelakie. Próbowałem używać deviantart ale tam za dużo deviantów hehe.. rozdają jakieś lamy na prawo i lewo, wszędzie jakieś hentaje, komercha i inne shity. Nie mój klimat, żeby tam pisać. Wrzócam pracę pod krytykę. Robię już to bardzo długo ale na prawdę cierpię na brak czasu. Przeszła szereg transformacji. Miałbyć bust, wydruk a zmierzam do ilustracji. Tutaj kilka screenów, renderów bpr i mały filmik z zbrush timeline. Fajna sprawa ale bardzo pierwotne edytowanie ;) Pozdrawiam Ps. Seba, miałeś wtedy rację i nie obraziłem się ;) [ATTACH=CONFIG]102540[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]102541[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]102542[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]102545[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]102546[/ATTACH]
michalo Napisano 25 Październik 2016 Autor Napisano 25 Październik 2016 Trochę poprawiłem tu i tam, BPR turntable. Ogólnie trochę testuje. [video=youtube_share;IPq0uoufoNk]
genitalius Napisano 25 Październik 2016 Napisano 25 Październik 2016 calkiem przyjemne sa te ludzkie postaci robione do tej pory, nie widze tym zbyt duzo poswieconego miejsca na mechaniczna i sztuczna maniere ruchu wyrazona w kresce, wzamian za to bardzo mila dla oka swoboda w poslugiwaniu sie narzedziem. Fajnie, ze miejscami pozostawiasz fakture narzedzia(mocna alfe) na powierzchni rzezbionych obiektow.W nowej pracce mordka stwora jest dla mnie niezbyt zrozumiala.Poza jest zbyt sztywna. Troche tak jakby przed chwila zostal razony gromem z jasnego nieba i mial zaraz upasc jak kloda na ziemie. Poprostu dynamika ruchu slabo sie czyta o ile w pracach wczesniejszych jest ona calkiem zrecznie pokazywana.
michalo Napisano 27 Październik 2016 Autor Napisano 27 Październik 2016 Trochę popsułeś mi szyki ponieważ miała to być bardzo dynamiczna poza - jest w ruchu, atakuje z góry burząc przy tym wieżę. Jeszcze się przyjrzę tej pozie. Dzięki za spostrzeżenie i pozytywne słowa o innych pracach.
Graft Napisano 27 Październik 2016 Napisano 27 Październik 2016 Ja to widzę tak, że cały efekt psują te łapy ułożone w linii prostej z głową, oraz prostopadle do tułowia. Zamiast pozy samego skoku można by zrobić moment tuż przed nim. Kiedy kumuluje energię i napina się jak łuk żeby potem zaatakować. Wprowadziło by to dodatkowy element napięcia i oczekiwania. ;) Chodzi mi o coś takiego. Niekoniecznie musi być taka poza, ale chodzi mi bardziej o uchwycenie idei
michalo Napisano 31 Październik 2016 Autor Napisano 31 Październik 2016 Dzięki za podmalunek. Masz rację, że ta poza trochę psuje efekt. Popracuję nad tym, poza a'la dragonball byłą by może spoko. :)
michalo Napisano 2 Listopad 2016 Autor Napisano 2 Listopad 2016 Zmieniłem pozę i koncepcję - Trafiła go strzała, coś jak w Hobbicie Smaug'a. Na mój zniszczony ektorami i logami wzrok jest spoko. Tylko, że poprzednia poza też była dla mnie ok, heh. Więc proszę o ocenę. Chcę zrobić małe compo i skończyć to wreszcie. Tylko poza więc wszelkie deformacje i znikształcenia są obecne. Z braku czasu tylko to.. Ale jak czytam sobie fajny temat na wolnych dyskusjach to się tak nie użalam :) OO i fajny tip dla zetki, nowość jak dla mnie bo wcześniej o tym nie wiedziałem. Można zapisywać mesh z TPose Mastera żeby potem go wczytać i użyć :P Mała rzecz a cieszy.
michalo Napisano 21 Listopad 2016 Autor Napisano 21 Listopad 2016 (edytowane) Kolejna wrzutka. Już nie będę robił projektu, który ma być skończony, bez jaśniejszego konceptu. Za dużo mieszam w tym i eksperymentuje. Zmodyfikowałem trochę proporcje i scenę. Wywaliłem wieżę, dodałem skrzydła i rogi. Smok jest bardziej masywny, ma dłuższą szyję. Wydaje mi się lepsze. Ogon trochę za gruby co do reszty nie mam pewności. Fajny tip jeśli macie nie symetryczny model na którym chcecie dodać symetryczny obiekt (tak właśnie zrobiełm rogi i skrzydła). Robicie array mesh , mirror, włączacie transpose i mniej więcej ustawiacie w miejscu (finalnie ręcznie trzeba ustawić) Mniej więcej bo ciężko to zrobić idealnie. Tak samo można wstawiać twarze do niesymetrycznego modelu ,chcąc nadal na nich rzeźbić symetrycznie używając dynamesh itp. Transposee symetry nie zawsze działa. Tyle. Dajcie znać co sądzicie. Edytowane 21 Listopad 2016 przez michalo
michalo Napisano 23 Grudzień 2016 Autor Napisano 23 Grudzień 2016 Myślałem, że skończę do świąt ale nie uda się. Nie wiem czy będe ją kontynuował, musze troche odświerzyć wiedzę bo cieżko mi było przebrnąć. Rzeźbiona w pozie z bazy zspheres. Głowa osobno symetrycznie, reprojektowana na baze, bez próby uchwycenia podoboieństwa (trochę włosy. Poniżej wysyłam linka do pozy i modeli z której rzeźbiłem. Dawno nie robiłem takich rzeczy dla tego wznawiam ćwiczenia. Widzę gdzie wiedza nie domaga, co do formy to sami ocencie. https://www.posespace.com/posetool/showcontact.aspx?sku=trisha025 Wesołych świąt wszystkim :) [ATTACH=CONFIG]103063[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]103064[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]103065[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]103066[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]103067[/ATTACH]
Graft Napisano 24 Grudzień 2016 Napisano 24 Grudzień 2016 Fajnie wyszło i aż się prosi o jakiś lepszy render ;)
michalo Napisano 28 Grudzień 2016 Autor Napisano 28 Grudzień 2016 Dzięki :) Wrzucam "lepszy" render. Model będzie na sketchfab do ściągnięcia i wglądu dla zainteresowanych. Ale jeszcze prawdopodobnie podrzeźbię parę miejsc :P
genitalius Napisano 3 Styczeń 2017 Napisano 3 Styczeń 2017 popracowalbym jeszcze nad nadgarstkiem prawej dloni i ciezarem aby moznabylo go poczuc w okolicach zgietej nogi jak cialo w tym miejscu poszerza sie nieco pod wplywem nacisku(od strony wewnetrznej bardzo dobrze to uchwyciles), tak samo jak i na styku zgietej nogi i walca na ktorym postac spoczywa. Pozatym super, poza naprawde trudna zwlaszcza ta wygieta noga.
michalo Napisano 4 Styczeń 2017 Autor Napisano 4 Styczeń 2017 Dzięki za radę. Chętnie powrócę do niej tylko jeszcze trochę brak mi wiedzy/umiejętności. Poprawiłbym jeszcze parę miejsc - stopy, przeramiona, obręcz barkowa - tam najbarzdiej moja wiedza nie domaga. Ta zgięta noga też była dla mnei niezłą zagadką. Przy następnym posicie wrzócę główkę do pokazania, a powyższe studium do sketchfab do ściągnięcia, to będzie można lepiej zobaczyć problemy, które z nią miałem. Dzięki.
michalo Napisano 4 Styczeń 2017 Autor Napisano 4 Styczeń 2017 Tutaj odnośnik do Sketchfab o którym wspominałem. https://skfb.ly/YAMP A tutaj podobieństow, nad którym się męczę. Prawdopodobnie rozpoznacie postać poprzez niektóre cechy charakterystyczne ale jakoś chyba ciężko mi to idzie. Tak czy siak, wrzucam to ca na razie mam.
michalo Napisano 10 Styczeń 2017 Autor Napisano 10 Styczeń 2017 Brnę w to dalej. Na razie powrót do symetrii oprócz ostatniego obrazka. Tutaj szybki test wyrazu twarzy jaki będzie miał. Pod warunkiem, że będzie wyglądał jak On.
Mockinbird Napisano 10 Styczeń 2017 Napisano 10 Styczeń 2017 Cześć! Michalo to Marcin Gortat! Podstawowe cechy już ma. Teraz szczegóły. Jesteś na dobrej drodze.
michalo Napisano 17 Styczeń 2017 Autor Napisano 17 Styczeń 2017 Dzięki Mockinbird! Twoja opinia na prawdę dużo dla mnie znaczy. Niestety, cały tydzień miałem kocioł i nie mogłęm zająć się główką. Jednak, żeby za bardzo się nie kurzyło, dorobiłem trochę ciała. Tak ma wyglądać docelowo poza, poniżej piersi będzie ucięte i jakaś podstawka + koszulka Wizards jak na focie lub Gortat camp. tutaj moje bazowa refka A tutaj rzeźba. Trochę za duża definichja mięśni ale to na początek.
JackTheRippy Napisano 17 Styczeń 2017 Napisano 17 Styczeń 2017 Dobrze wyglada, ja bym moze tylko zrobil szerzej troche w pasie i klatce :) Ale musialbym refki poogladac aby stwierdzic dokladnie
Ania Napisano 17 Styczeń 2017 Napisano 17 Styczeń 2017 Za bardzo wcięte między szyją a ramionami. Zbyt symetryczna poza, to nigdy nie wygląda dobrze. Nawet na refce jedną rękę ma trochę wyżej i pod innym kątem niż drugą. Ale to pewnie sam wiesz. Oryginał ma okrąglejsze, bardziej mięsiste uszy, tu pewnie wkleiłeś uszy z jakiegoś starego modelu.
michalo Napisano 17 Styczeń 2017 Autor Napisano 17 Styczeń 2017 Jack, proporcje jeszcze premierze bo znalazłem kilka refek w miarę. Pewnie mam złe bo Gortat do niskich nie należy. Ania, wszystko robię sam. To model dla mnie więc nie zrobił bym takich skrótów. Głowa z bazy niedawno umieszczonej na artstation (zapomniałem autora, model z assasina) a ciało z zspheres. Wszelkie błędy wynikają z błędów w wiedzy lub obserwacji. Dzięki za wskazanie. Symetria zniknie jak tylko uznam proporcje za dobre i podrzexbie lepiej plecy i dłonie. Dzięki.
michalo Napisano 22 Styczeń 2017 Autor Napisano 22 Styczeń 2017 Trochę poprawek, nadal symetryczna poza ale następnym razem już będzie taka jak należy. Poprawiłem proporcje. Wszystko mierzone 'na oko'.
michalo Napisano 1 Kwiecień 2017 Autor Napisano 1 Kwiecień 2017 Wracam po przerwie do projektu. Mały update - trudno mi ocenić czy już straciłem całkiem podobieństwo czy coś uchwyciłem. moja główna refka to http://superhit.pl/wp-content/uploads/2016/10/Gortat.jpg ale nie chodzi mi o kopię. Z perspektywy czasu żałuję, że nie zrobiłem całego ciała. Nie ukrywam, że stylówa a'la Hossein DIba ;P
Graft Napisano 2 Kwiecień 2017 Napisano 2 Kwiecień 2017 Uważaj na to jak używasz pędzla Dam standard, tam gdzie skóra się fałduje bo chyba za duże bruzdy robisz.
michalo Napisano 3 Kwiecień 2017 Autor Napisano 3 Kwiecień 2017 Masz rację. To jedna z tyhc rzeczy, która jest prawie, że ooczywista :) Dzięki za radę.
michalo Napisano 7 Czerwiec 2017 Autor Napisano 7 Czerwiec 2017 Trochę z całkiem innej beczki, ale nie chcę tworzyć nowej teki. Tutaj rzadko wrzucam, a nazwa teczki pozostawia pole do manewru ;) Takie oto buciki wymodelowane w zbrushu, teksturowane i renderowane w blender cycles. Właściwie pierwszy raz robię buty - sportowe, kolarskie.
Elzbieta Napisano 12 Czerwiec 2017 Napisano 12 Czerwiec 2017 Niesamowicie jest tak popatrzeć jak ktoś coraz to bardziej ulepsza swoje dzieło, ten Gortat jest ŚWIETNY. Chociaż jednocześnie wątpię, żeby był aż tak muskularny w rzeczywistości... ale takiego to bym schrupała, nie powiem, że nie.
michalo Napisano 28 Czerwiec 2017 Autor Napisano 28 Czerwiec 2017 Dzięki Elzbieta, miło to usłyszeć. Co do muskulatury, to trochę taki jest - szukałem co mogłem ;) A teraz trochę odgrzane kotlety, bo ostatnio nie miałem okazji zrobić nic prywatnie. Główki z bazy, na szybko - godz. - półtorej sztuka. Miało coś z tego być, a wyszło gó... jak zwykle więc mam trochę żalu, ale zanim polecą łzy, kończę ;) A na dodatek stary już projekt octo-gitary.
Graft Napisano 5 Lipiec 2017 Napisano 5 Lipiec 2017 Główki z pamięci robione? wszystkie mają jakąś zbliżoną fizjonomię :D
michalo Napisano 5 Lipiec 2017 Autor Napisano 5 Lipiec 2017 Świetne spostrzeżenie Graft - Robione z tej samej bazy, może dlatego :) Ale z pamięci.
tr3buh Napisano 5 Lipiec 2017 Napisano 5 Lipiec 2017 nie wiem czy robienie gøówek z pamiéci jest dobrym pomyslem, wiecej sie nauczysz robiac ze zdjec
michalo Napisano 6 Lipiec 2017 Autor Napisano 6 Lipiec 2017 Masz rację, ale tutaj nie chciałem robić kilkugodzinnych sesji zwłaszcza, że to do skali 1/35 i chodziło o finał w takiej skali. Teżchciałem sprawdzić jak tam z moją wiedzą, czy jestem w stanie coś wydłubać bez podpierania się referencjami. Po wakacja ruszam znowu z tematem anatomii, w sensie uczenia się jej - i to by była moja jedyna aktywność w digitalu, bo z freelance w ogólnym rozrachunku i tak gówno mam bo wiedza przy tym za bardzo nie rośnie - liczy się deadline i droga do niego ;) Co widać po kurzu w tej teczce.. Do tego czasu mam kilka projektów, które może skończę, co też pozwoli mi się trochę rozruszać w zetce.
michalo Napisano 17 Lipiec 2017 Autor Napisano 17 Lipiec 2017 Dla rozgrzewki, bo ostatnio mało czasu daję Zetce (no ale plan jest ambitny) taka oto pani. Jak już mam dosyć rzeźbienia to bawię się bpr'em kolejne półtorej godziny, więc może być różne do patrzenia ;)
michalo Napisano 19 Lipiec 2017 Autor Napisano 19 Lipiec 2017 Ale szał ;) Po ciężkim psychicznie dniu coś na odstresowanie i sprawdzenie sił. Brak realizmu zamierzony, bo na ten niestety teraz mnie nie stać. Taki trochę też sprawdzian sił - dawno nie robiłem portretu. 1,5 h. Ciężko było, zwłaszcza usta. Robiony z bazy female head planes. Render oczywiście filtrowany bpr. Koniec z komerchą ;)
genitalius Napisano 21 Lipiec 2017 Napisano 21 Lipiec 2017 ostatnia postac, cala figurka, bardzo ladne eleganckie proporcje.
michalo Napisano 1 Sierpień 2017 Autor Napisano 1 Sierpień 2017 Dzięki genitalius. Tym bardziej się cieszę bo nie specjalnie mierzyłem kobitkę ze zdjęć. Mam nadzieję, że kiedyś wrócę do tej pozy i skończę;) Z braku czasu odgrzewam główkę z ostatniego posta, z fiber meshem. W końcu usiadłem do kompa i z tej radości sam nie wiedziałem co robić. No to padło na fibermesh. Też tak macie, że czasem wam tworzy fibery, gdzie używając groom brusha od razu jest crash? Jedyna solucja to usunięcia zbugowanego fibermesha i zrobienie maski od nowa.
michalo Napisano 2 Listopad 2017 Autor Napisano 2 Listopad 2017 Wrzucam żeby odkurzyć wątek. Trochę ostatnio rzeźbię tą babeczkę z 9-tej strony (trzeci dzień, po trochu). Na razie moja "wiedza" + ładne foteczki z posespace. Więc błędów w anatomii pewnie kupa. Proporcje na oko. No cheating ;) Ten set, jakby ktoś był ciekaw. Plus studium czaszki.
michalo Napisano 27 Listopad 2017 Autor Napisano 27 Listopad 2017 Testuje sobie BPR od czasu do czasu jak nie mam dostępu do roboczego kompa. Earthquake project w oryginale. Trochę tylko obniżyłem wartość BPR Shadow i zostawiłem materiały i światło, a dodałem filtry. Nie renderuje się tak szybko jakbym tego chciał no ale wygląda chyba spoko co? Sprawdzam też sobie serwis do robinia spinów. https://michalo.sirv.com/Spins/earthquake%20BPR/earthquake%20BPR.spin
michalo Napisano 27 Listopad 2017 Autor Napisano 27 Listopad 2017 (edytowane) No grubas nie mój neistety - to projekt z zbrusha, ja tylko go sobie renderowałem ;) Edit: jakby ktoś był zainteresowany takimi spinami 360, obczaiłem skrypt i sposób na wyciąganie sekwencji obrazów z Zbrusha. Działa świetnie. Edytowane 29 Listopad 2017 przez michalo
michalo Napisano 12 Lipiec 2018 Autor Napisano 12 Lipiec 2018 Odświeżam wątek bo już taki zapomniany. Robię sobie dla zabawy i ćwiczeń figurę Thorgala na podstawie "Gwiezdnego dziecka". Główny koncept z okłądki ale też czerpię ze środka, bo jednak trochę się różnią w tej scenie. Mam już zblokowaną pełną figurę ale wrzucam taki roboczy buścik. [video=youtube_share;BHwm2RtFKlg] Nie działa linkowanie do Vimeo :(
Graft Napisano 12 Lipiec 2018 Napisano 12 Lipiec 2018 Ciekawe jak by wyglądała po wydrukowaniu. Bawiłeś się w takie coś kiedyś ?
michalo Napisano 12 Lipiec 2018 Autor Napisano 12 Lipiec 2018 Dobrej jakości drukarka za xxx tyś. to właściwie tak jak widzisz na monitorze. Ogólnie cały czas się "bawię" ale z fizycznym rezultatem to raczej bezpośrednio nie mam styczności. Na artstation mam kilka modeli co poszło do druku jak chcesz zopbaczyć, ale to 1:35 (+- 52mm). Ten model, co prawda dla funu, ale z detalem celuję pod 1/16+. Chcę go na koniec pomalować i zrobić jakiś render zabawkowy.
michalo Napisano 12 Lipiec 2018 Autor Napisano 12 Lipiec 2018 Popatrze na to pod tym względem. A taki on jest:
pbcg Napisano 16 Lipiec 2018 Napisano 16 Lipiec 2018 Bardzo ładna ta figurka z thorgala. Aż mi szkoda że się pozbyłem komiksów z thorgal'em, a miał się tego całą serie:( Powodzenia z resztą tułowia.
michalo Napisano 16 Lipiec 2018 Autor Napisano 16 Lipiec 2018 Hej dzięki! Też miałem tego kupę - Thorgal, Funky Koval, Kajko i Kokosz, Tytus.. wszystko z lat 90-tych. Niestety nie dotrwało czasów kiedy lepiej bym je docenił :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się