JonJoan Napisano 17 Lipiec 2018 Napisano 17 Lipiec 2018 Yans, Pelissa, no i oczywiście Tajfun. Te cudowne chwile... Nie powrócą już...
michalo Napisano 22 Październik 2018 Autor Napisano 22 Październik 2018 Hejka, skończyłem taki w miarę szybki buścik i chcaiłbym usłyszeć jakiś feedback. Chcę trochę rozweselić swoją galerię na Artstation ale nie chcę odwalić też kaszany. A tutaj mnie znacie, wiecie jak jest więc nie mam obaw się podzielić ;) Wzorowałem się głównie na tej pracy Floral by Lois van Baarle
genitalius Napisano 22 Październik 2018 Napisano 22 Październik 2018 No pieknie to wyglada zwlaszcza pierwszy render od gory, troche w stylu Cezara Brandao. Chce dac plusika ale nie dziala mi tam nic.
genitalius Napisano 22 Październik 2018 Napisano 22 Październik 2018 (edytowane) ok Boris tu widze bez ogrodek cukeirkow emenemsow i moich ulubionych snickersow wiec nieco zrewiduje swoj wpis. Podoba mi sie pierwszy render ze wzgledu na stylistyke. Tutaj zdecydowanie duzy plusik. Wrzutka z rzutu glowy bez wlosow faktycznie odslania troche niedociagneic w obrebie twarzy...moim zdaniem chodzi tutaj o ksztalt/umiejscowienie oczu/nosa i faktycznie moglbys z tym jeszcze cos zrobic jesli by Ci sie chcialo. Zerknij Do Cezara Brandao do jego teczki na zbrush Central, to jest bardzo zblizona stylistyka, lekka/szybka/bez detali z doskonale opanowanym warsztatem budowania kobiecosci. Wlosy, ktore zrobiles abrdzo dobrze maskuja wszelkie mankamenty twarzy, ktore widac zwlaszcza przy 3/4 portretu i w profilu zapewne rowniez...pozatym ladny render jak mowilem Edytowane 22 Październik 2018 przez genitalius
michalo Napisano 22 Październik 2018 Autor Napisano 22 Październik 2018 Hej, dzięki Panowie za słowa krytyki. Właśnie na takich komentarzach mi zależy, choć wolał bym OCHY i ACHY :P No właśnie tutaj jest problem, bo to miała być stylizowana główka więc tak trochę proporcje zachwaine. Od konceptu trochę dobiegłem robiąc mniejsze oczy bo jakoś mi pasowało. Mam takie poczucie estetyki, że mi się tak spodobało :P Cezar to taki mistrz w swoim fachu. Ale nie wzorowałem się na jego pracach. On robił taki semi-realizm. Wyidealizowane sexy laski. Ja celowałem raczej w taki styl (sprawdźcie, proszę ;P): https://www.artstation.com/artwork/4wBwW https://www.artstation.com/artwork/OQa6K https://www.artstation.com/artwork/O6LaJ https://www.artstation.com/artwork/9G2Py i zależało mi żeby dociągnąć lub chociaż doczołgać się do takiego poziomu. Za cienki bolek chyba jestem, żeby widzieć te błędy i dobrze je poprawić bez "palca" który pokaże - tutaj spier***.
Graft Napisano 23 Październik 2018 Napisano 23 Październik 2018 Generalnie spoko. Trzymanie się ilustracji 2d raczej nie ma sensu więc dobra decyzja z obraniem własnej interpretacji. Jeśli miałbym coś zmienić to uprościł bym te formy. Można powiedzieć że jest zbyt "anatomicznie" Przy takich rzeczach lepiej skupić się na dużych formach a nie żeby było poprawnie anatomicznie ;) Nie wiem czy dobrze to tłumaczę, ale chodzi mi o coś takiego generalnie im mniej tym więcej ;) Duże formy + łagodne przejścia
michalo Napisano 23 Październik 2018 Autor Napisano 23 Październik 2018 Wiem o co ci chodzi. To samo mówił Haz na swoim streamie (czasem go słucham sobie w pracy). Ale pozornie łatwe - jest to piekielnie trudne ;) Spróbuję ją trochę wygładzić tu i tam.
michalo Napisano 24 Październik 2018 Autor Napisano 24 Październik 2018 Kilka zmian. Szyję dopiero zauważyłem po renderze więc poprawię to następnym razem. jak ktoś chce zobaczyć wersje obrotowe to tutaj https://michalo.sirv.com/Spins/flowers%20tt%2001/flowers%20tt%2001.spin https://michalo.sirv.com/Spins/flowers%20tt%2002/flowers%20tt%2002.spin
olaf Napisano 24 Październik 2018 Napisano 24 Październik 2018 Piękne ale myślę, że jeszcze wiele dałoby wycisnąć z Twojej pracy lepszym oświetleniem i tłem.
michalo Napisano 24 Październik 2018 Autor Napisano 24 Październik 2018 Dzięki Boris ale tak łatwo się nie poddam ;) Poniekąd jestem zmuszony do przerwy ale będę dział. @Olaf popracuję trochę nad renderem. Do którego odnosi się twój komentarz? Docelowo chcę zrobić render w toolbagu, czyli ten "szary" ma najbardziej dopracowane oświetlenie. Tylko tam przesadziłem z saturacją i ciężko mi teraz zrobić taki z polypaintem. Kolorowy, to zbrushowy, raczej z sentymentu takie robię. Generalnie rzadko kiedy musiałem coś renderować żeby jakoś to wyglądało, i głównie to wizki propsów, i tutaj wiem, że nie domagam. Zawsze mi wystarczały zbrushowe viewporty :P
michalo Napisano 25 Październik 2018 Autor Napisano 25 Październik 2018 Hej, dzięki. Wrzucam renderek. Zrezygnowałem z polypaintu na skórze. Na razie nie znajdę czasu żeby go poprawić (mogę jedynie podłubać przy renderze). Chcociaż lubię takie "clayowe" rendery :/
pbcg Napisano 25 Październik 2018 Napisano 25 Październik 2018 Osobliwa istotka;) bardzooo ładne i te ciekawe kolorki.
olaf Napisano 25 Październik 2018 Napisano 25 Październik 2018 Miałem na myśli kolorowe. W takim razie czekam na Toolbaga, powodzenia :)
michalo Napisano 25 Październik 2018 Autor Napisano 25 Październik 2018 @pbcg - dzięki :D @olaf, wrzucone powyżej. Tak to widzę ;)
michalo Napisano 24 Lipiec 2019 Autor Napisano 24 Lipiec 2019 Odświeżam wątek razem z babeczką, którą sobie dłubię. Ogólnie miałem nie pokazywać, dopiero skończoną i upozowaną, ale wrzucę bo nowe forum mnie zmotywowało plus to, że... Zacząłem z t-pose i to coś co mnie zablokowało. Strasznie mi się pozuje bo irytuje mnie to, że wszystko co zrobiłem niszczę i nie deformuje się tam gdzie konkretnie chcę. Zwykle robię w pozie lub w osobnych częściach. Tutaj z kulki dynames, potem zremesher jako całość 😕 Jak robię w pozie odrazu idę tam gdzie chcę. Nie robię game-devu itp, więc t-pose i skomplikowanie pozowanie jest dla mnie nienaturalne. Render z toolbaga bo taki wrzuciłem sobie na dropboxa a piszę z roboty. W domu zrobię więcej (tył :P) jeśli kogoś to zainteresuje. Włosy to placeholder, zajęły mi z 5 minut. 2
KLICEK Napisano 24 Lipiec 2019 Napisano 24 Lipiec 2019 no ladnie wyglada, dej wiecej fot 🙂 rece w okolicach nagarsta bym odchudzil i dodal sutki 🙂 aaaa i kolana popraw bo tam koszmarek sie przytrafil 🙂 Co do pozowania, opisz jak robisz, czy na pelnym gestym meshu, czy na najnizszym subdivie? 1
michalo Napisano 25 Wrzesień 2019 Autor Napisano 25 Wrzesień 2019 Hejka, pozuję na low resie, z zremeshera. Czasem się nie pitolę i tnę obiek z dynamesh który i tak w końcu będzie miał wersję lowres do bardziej globalnych zmian w proporcjach pozie. Tutaj jakoś mi było szkoda pracy i porzuciłem ją 😉 Wrzucam inny porzucony/odroczony projekt. Koncept właściwie mój - zlepek różnych pomysłów. Tutaj już poza była zrobiona szybko więc dużo swobodniej się czułem budując na tym. 1
michalo Napisano 17 Luty 2022 Autor Napisano 17 Luty 2022 Kurdeee ile mnie tu nie było.. Ale dzisiaj zrobiłem speedzik, od dawna nic nie robiłem więc się cieszę. Paczajta jaki trick wymyśliłem w zbrushu 7
michalo Napisano 17 Luty 2022 Autor Napisano 17 Luty 2022 Spoko, ale nie wiem czy nie za dużo roboty 😉 Mam symetryczne oczy Robię ich duplikat, Kasuję jedno oko Włączam ghost view Tworzę array mesh i zrównuję kopię drugiego oka z tym z symetrycznego dupliaktu Teraz nie zezują oczy Czyli trick działa tylko na osi. 2 1
Sebazx6r Napisano 18 Luty 2022 Napisano 18 Luty 2022 Mi sie ten png nei wyswietla. By the way powieka powinna podazac za okiem 😉 Poza tym bardzo ladne. 2
michalo Napisano 16 Marzec 2022 Autor Napisano 16 Marzec 2022 (edytowane) Mam sporo rzeczy które chciałbym pokazać i wojuje z renderem. Ujdzie taki czy słabo? Edytowane 16 Marzec 2022 przez michalo 10
Destroyer Napisano 16 Marzec 2022 Napisano 16 Marzec 2022 @michalo u mnie wyświetla się tylko czarny obrazek 😕
michalo Napisano 16 Marzec 2022 Autor Napisano 16 Marzec 2022 4 minuty temu, Destroyer napisał: @michalo u mnie wyświetla się tylko czarny obrazek 😕 U mnie wszystko dobrze widać. Nie wiem czemu. Ale uploaduje jeszcze raz
Destroyer Napisano 16 Marzec 2022 Napisano 16 Marzec 2022 @michalo już wszystko działa, super model. To coś darksoulsowego czy własny pomysł? 1
michalo Napisano 16 Marzec 2022 Autor Napisano 16 Marzec 2022 (edytowane) 39 minut temu, Destroyer napisał: @michalo już wszystko działa, super model. To coś darksoulsowego czy własny pomysł? Mocno w darksoulsowych klimatach. Ale generalnie to modele zrobione do planszówki Kingdoms Forlorn, naszego studia Into The Unknown, któe niedawno odniosło spory sukces na Kickstarterze (uzbierali fundusze chyba w pół godz). Robiłem te modele na przestrzeni dwóch lat. A sporo tam podziałałem tylko nie miałem kiedy tego wyrenderwoać żeby się pochwalić wcześniej. Wrzucam link do kampanii, ale nie wszystko tam jest "moje" Edytowane 16 Marzec 2022 przez michalo 2
Destroyer Napisano 16 Marzec 2022 Napisano 16 Marzec 2022 (edytowane) 8 hours ago, michalo said: to modele zrobione do planszówki Kingdoms Forlorn, naszego studia Into The Unknown, któe niedawno odniosło spory sukces na Kickstarterze (uzbierali fundusze chyba w pół godz). Łoooo Paaanie! Kozacko to wygląda i super projekt! Gratuluje sukcesu kampanii. A te turntable to to nie 3d tylko kamera na szynach? Znalazłem stronę na kickstarterze, jesus f christ, że też komuś chciało się aż tyle pisać i grafik robić, to dobre 3km tekstu 🙂 prawie mi się rolak w myszce urwała 😄 Edytowane 17 Marzec 2022 przez Destroyer
michalo Napisano 17 Marzec 2022 Autor Napisano 17 Marzec 2022 8 godzin temu, Destroyer napisał: A te turntable to to nie 3d tylko kamera na szynach? Nie no.. te miniaturki są tak duże, że dronem latali XD To jeszcze obyczaj to, ponad połowę ja robiłem 🥸 https://www.facebook.com/watch/?v=329996835742291 tylko, że to nie jest jeszcze finałowy wygląd. To są chyba głównie wydruki pomalowane jakimś gruntem. Ale patrząc co oni zrobili z Aeon Trespass to nie ma się co martwić. Gra zostanie wysłana backerom chyba za jakieś 2 lata więc dopiero teraz będzie masowa produkcja. To jak chłopaki twierdzicie, że mój setup jest ok to niedługo porobię te rendery 2
Destroyer Napisano 17 Marzec 2022 Napisano 17 Marzec 2022 1 hour ago, michalo said: To jeszcze obyczaj to, ponad połowę ja robiłem 🥸 https://www.facebook.com/watch/?v=329996835742291 wow to ujęcia wyglądają bardzo dobrze trochę jak prawdziwe trochę jak render pewnie przez postprodukcję, fajny wygląd figurek przez ten materiał, wydobywa detal i daje ciekawy feeling całości, prezentacyjnie kawał dobrej roboty. Chyba fajnie być częścią czegoś takiego? 🙂
michalo Napisano 17 Marzec 2022 Autor Napisano 17 Marzec 2022 5 minut temu, Destroyer napisał: wow to ujęcia wyglądają bardzo dobrze trochę jak prawdziwe trochę jak render pewnie przez postprodukcję, fajny wygląd figurek przez ten materiał, wydobywa detal i daje ciekawy feeling całości, prezentacyjnie kawał dobrej roboty. Chyba fajnie być częścią czegoś takiego? 🙂 No, przyznam, że oglądałem ten filmik z dumą 😉 Naprawdę się postarali. Ale mają już doświadczenie. Aeon Trespass też odniósł wielki sukces. Wielu backerów KF wsparło wcześniej własnie AT. Kampania była dość dynamiczna i to był dla mnie pracowity okres. Into the Unknown to taki myślę, CDproject lub Techland planszówek. Oni naprawdę robią wyjątkową grę. Ja działam z nimi od 2 lat przy tych obu grach. Fajnie było być częścią tego (i nadal być), taki osobisty sukces chociaż nie odczuwam tego aż tak bardzo, bo ja działam przy tym zdalnie. Więc bardzo z ubocza a to co innego niż na żywo z ludźmi. Ale miło było poczytać komentarze nt. moich figurek. Sam b. rzadko dostaje takie commenty, bo w sumie kto mnie zna? A oni już mają dużą społeczność zgromadzoną wokół swoich gier więc i odzew jest większy. 1
Destroyer Napisano 17 Marzec 2022 Napisano 17 Marzec 2022 @michalo kurcze świetnie to brzmi! zazdro 😛 Pozostaje tylko pogratulować takich fajnych projektów i oby więcej 🙂 1
RaVirr Napisano 17 Marzec 2022 Napisano 17 Marzec 2022 5 godzin temu, michalo napisał: Nie no.. te miniaturki są tak duże, że dronem latali XD To jeszcze obyczaj to, ponad połowę ja robiłem 🥸 https://www.facebook.com/watch/?v=329996835742291 tylko, że to nie jest jeszcze finałowy wygląd. To są chyba głównie wydruki pomalowane jakimś gruntem. Ale patrząc co oni zrobili z Aeon Trespass to nie ma się co martwić. Gra zostanie wysłana backerom chyba za jakieś 2 lata więc dopiero teraz będzie masowa produkcja. To jak chłopaki twierdzicie, że mój setup jest ok to niedługo porobię te rendery JEZU JAKIE TO JEST PIĘKNE. Gratulacje roboty i kozackich modeli 😮
michalo Napisano 17 Marzec 2022 Autor Napisano 17 Marzec 2022 Dzięki wam wszystkim za miłe słowa. Będzie tego ze 20-parę. Nie chcę robić kilku shotów każdemu bo to za dużo i komu się będzie chciało na to patzeć, tylko taką zbiorczą galerię. Tak jak ten rycerz powyżej tylko dorzucić mu jeszcze jedno ujęcie. W taki sposób Myślicie, że 3 rzuty na jednym obrazku to ok? Nie za dużo? Nie za mało? 3/4 z przou 3/4 z tyłu i jeszcze jakiś z lepszego kąta. 3
Nezumi Napisano 17 Marzec 2022 Napisano 17 Marzec 2022 Zajebista robota jak zwykle. Wedlug mnie nieparzysta liczba zawsze wyglada lepiej. Lepiej jeden badz trzy. Dwa jakos tak dupowato wygladaja. To jak z kwiatkami - albo dajesz jeden albo trzy, nie?Mozesz pograc kompozycja troche i zrobic na przyklad dwie figurki cale (przod/tyl) a trzecia to zblizenie na glowe na przyklad, wieksze nieco, w tle. Rob jak chcesz - material wejsciowy masz super. Jak z pannami. Ladna bedzie nadal ladna chocby odziana w kiepskie ciuchy a brzydkiej nie pomoze nawet najfajniejsza kreacja. #harshtruths 😉 1
michalo Napisano 17 Marzec 2022 Autor Napisano 17 Marzec 2022 Dzięki, pomyślę! 31 minut temu, Nezumi napisał: Wedlug mnie nieparzysta liczba zawsze wyglada lepiej. Lepiej jeden badz trzy. Dwa jakos tak dupowato wygladaja. Powiedz to żonie 😉 5
Nezumi Napisano 17 Marzec 2022 Napisano 17 Marzec 2022 15 minutes ago, michalo said: Dzięki, pomyślę! Powiedz to żonie 😉 Szach i mat. 🤐 4
michalo Napisano 18 Marzec 2022 Autor Napisano 18 Marzec 2022 Jeszcze rozkminiam te renderowanie. A moze z zbrusha styknie? Trochę podrasowałęm filterkami Sorry ale te BPRy mają dla mnie jakiś urok.. i nawet z blurem\ każdy detal widać \ Ale Toolbag chyba lepiej? 5
ArnoldSzczesliwy Napisano 19 Marzec 2022 Napisano 19 Marzec 2022 te z bprka chyba lepsze, ale jak chce ci sie yebac to mozesz decimationa zrobic i na szybko rozlozyc uvke, i smart materialami w marmosecie sie pobawic 2
Nezumi Napisano 19 Marzec 2022 Napisano 19 Marzec 2022 W zetce mozez sie pobawic zwyklym materialem i swiatlami. Mozna spoko efektu osiagnac. No i mozesz walnac lekki jakis polypaint chocby zeby krawedzie zaznaczyc albo wglebienia. Z BPR mozna bardzo duzo wyciagnac, potem zapisac sobie ustawienia swiatel i materialu i jak potrzebujesz to wgrywasz i lecisz z renderem raz dwa. 1
michalo Napisano 21 Marzec 2022 Autor Napisano 21 Marzec 2022 No to nie pomogliście 😉 Kurcze nigdy nie zrobię tych renderów. Nie wiem co sobie wyobrażam ale nie potrafię tego zrobić. @ArnoldSzczesliwy No włąsnie UV master nie radzi sobie z niektórymi siatkami. Próbowałem na smoku uv-ki robić i w miarę to szło ale na podstawce zawiecha nie przejdzie to chyba.. a są jeszcze gorsze siatki. Zajmie mi to wieczność. Już chyba lepiej w czasie modelowania myśleć o renderze i coś sobie kolorwoać, uvałkować itp.. teraz już za późno. A czemu ten bpr lepszy? Nie narobię wiochy? Taki jeszcze zrobiłem testowy 2
Nezumi Napisano 21 Marzec 2022 Napisano 21 Marzec 2022 A tak z ciekawosci to robisz decimate na tych siatkach? Ja tak ostatnio renderowalem rzeczy od jednego koleszki i tez probowalem zrobic UVke na siatce z 27 milionow poly 🤣. Day Decimate i pojdzie. Poza tym jak dajesz jeden material to po co ci UVki? A polypainta mozesz bez UVlek renderowac przeciez. Tylko zaznacz przy decimate zeby polypainta zachowal. 1
KLICEK Napisano 21 Marzec 2022 Napisano 21 Marzec 2022 no wlasnie nie napinaj sie, bo skonczysz na tym ze to jebniesz. Imo renderowanie musisz tak ogarnac zeby max zajmowalo 10 min ustawienie wszystkiego. Jezeli chodzi o marmo, to ja robilem tak ze laczylem wszystkie meshe dawalem dynamesh i przepalelem detal dopiero uv (ael to tez nie wszedzie zadziala) 1
michalo Napisano 21 Marzec 2022 Autor Napisano 21 Marzec 2022 @Nezumi Chodziło mi o to co zaproponował Arnold - a do tego trzeba już UVaki @Chłopaki 😉 , wszystkie modele co wrzucam do renerów są w wersji do druku więc mało mają. Tylko UV master czasem się wiesza, czasem czegoś nie przełknie. I tak jak mówisz Klicek, nie chcę spędzić godzin nad każdym modelem. Nie próbowałem dynameshować tego razem. Może łatwiej, i z polygrupami itp. Spróbuję jeszcze tak. Chce zrobić to w miarę ładnie, żeby wstydu nie było ;0 Mi osobiście ten ostatni renderek co wrzuciłęm (taki pomarańczowy z BPRa) podoba. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się