norden Napisano 25 Styczeń 2014 Napisano 25 Styczeń 2014 (edytowane) Uklad Sloneczny XXV wieku zostal calkowicie skolonizowany. Kazdy zamieszkany ksiezyc, planeta charakteryzowala sie odmienna kultura, systemem sprawowania rzadow. Prowadzone przez detektywow najwazniejsze sprawy rozgrywaly sie na przestrzeni calego systemu. Technologia dawala mozliwosc transformacji wygladu umozliwiajac wtopienie sie w dowolna grupe spoleczna. W czasie interesow rok wczesniej ktos wazny 'umarl' w nieokreslonych okolicznosciach. Cialo znaleziono zawiniete w worek orbitujacy dookola Marsa. Potezna ziemska familia z tradycjami wynajela detektywow majacych dociec prawdy. Thea otrzymala zadanie werbunku zamoznego przemyslowca.Staly uczestnik balu w kolonii ksiezycowej zamieszany w machlojki z korporacja z Ceres, z pewnoscia moglby dostarczyc nieco interesujacych informacji. Agenci, detektywi z Marsa doniesli, ze zarzad korporacji jest glownym podejrzanym w sprawie. W pracy zostaly uzyte fragmenty fotografii wykonanych przeze mnie (np w zoo) jednak bardzo przeze mnie pozmieniane by dopasowac je do sceny. Uzywalem rowniez jako wskazowki przy wielu elementach fotografii ktore mozna odnalezc w sieci. W obrazie sa rowniez zawarte obiekty stworzone z wykorzystaniem 3d. Wiele fragmentow bylo po prostu zbyt trudnych geometrycznie by w krotkim czasie wykonac je odrecznie metoda wykreslenia lub za pomoca fizycznego modelu. Edytowane 27 Luty 2014 przez norden
Rotcore Napisano 25 Styczeń 2014 Napisano 25 Styczeń 2014 yeah... fajny witraż na razie... powodzenia, jak norden zawitał to będzie ciekawie ;)
norden Napisano 30 Styczeń 2014 Autor Napisano 30 Styczeń 2014 (edytowane) koniec. Jakub Grygier "Thea's Reconnaissance" wersja4k: http://imageshack.com/a/img62/6646/gp9l.jpg wersja2k: Edytowane 31 Styczeń 2014 przez norden
plasti Napisano 31 Styczeń 2014 Napisano 31 Styczeń 2014 O K*RWA jesli chodzi o wykonanie to pozamiatane, moj nr 1!
rymin Napisano 31 Styczeń 2014 Napisano 31 Styczeń 2014 Photobashing lvl99. Naprawdę szacun za wykonanie. Jeśli miałbym się do czegoś przyczepić to jeżeli bym zobaczył ten obraz po raz pierwszy, to raczej bym nie powiedział, że dotyczy detektywa przyszłości:D Chociaż z drugiej strony to fajnie, że wyszedłeś poza schemat. Pozdrawiam
miriam Napisano 1 Luty 2014 Napisano 1 Luty 2014 Powiem, tak co do jakości nie mam uwag :), skill, so perfect, but ... mam wątpliwości jeżeli idzie o nawiązanie do tematu i tu mnie to nie niestety nie przekonuje, sam obraz powinien widzowi przekazywać historię, tu imo, mamy scenkę rodzajową z życia marsjan ;). //Pozdr.
norden Napisano 1 Luty 2014 Autor Napisano 1 Luty 2014 miriam:/> Czy kazdy detektyw powienien miec plaszcz i kapelusz? Ja doskonale rozumiem ze tworzenie stereotypow to najprostsza droga do szczescia i pieniedzy. Ja niestety interesuje sie historia i historia wywiadu, kontrwywiadu. Obejrzyj sobie miedzy innymi Akwarium (to chyba taki bardziej popularny polski film na ten temat). Najwazniejsze u szpiega lub detektywa to nie rzucanie sie w oczy. Nie ukrywam rowniez iz zawsze uwazam ze przedstawaianie przyszlosci powinno byc malo zrozumiale dla ludzi zyjacych w terazniejszosci. Styl calej pracy oparlem inspirujac sie "Stars my destination" Alfreda Bestera. Powyzszy obrazek i jego dziwnosc zatem mial taki wlasnie byc i to bylo pierwsze moje zalozenie.
zerocool-wolomin Napisano 1 Luty 2014 Napisano 1 Luty 2014 Dokładnie takie same odczucia jak Miriam, świetny skill, piękne kolory i wielki niedosyt. Gdybyś pokazał ludzi korporacji, jakiś element spinajácy historię, może kapelusz dla pani detektyw, opis nie byłby potrzebny.
tr3buh Napisano 1 Luty 2014 Napisano 1 Luty 2014 mi sie podoba, świetnie to wygląda, historia nie historia whatever...
norden Napisano 1 Luty 2014 Autor Napisano 1 Luty 2014 (edytowane) Gdybym pokazal ludzi korporacji i dal kapelusz pani detektyw nie bylbym w stanie wrzucic tej pracy poniewaz bylaby nieprawda ; ] Prawdziwy detektyw czeka, obserwuje i stara sie przekonac ta czy inna droga ludzi do wspolpracy. Kapelusze i plaszcze tylko ich demaskuja. Glupia holywoodzka nalecialosc dla szarej masy widzow z popcornem. Dobry przyklad jest w grze ktora wciaz nie wyszla. Mowie o Watch Dogs gdzie haker chodzi w czapce i niepozornym plaszczu. Inny przyklad to wszelakiej masci terrorysci. Zawsze staraja sie wtopic w spoleczenstwo i otoczenie. Edytowane 1 Luty 2014 przez norden
Marcin Przybyłek Napisano 1 Luty 2014 Napisano 1 Luty 2014 No co tu dużo gadać. Fantastyczne. Zastanawiam się tylko, czy całość jest spójna. Nie sprawia wrażenia czegoś w rodzaju patchworka? Może nie :). Piękne.
Aretus1 Napisano 2 Luty 2014 Napisano 2 Luty 2014 Swietna praca. Nic dodac nic ujac, i bardzo dobrze wlasnie ze tak to wszystko przedstawiles. Nie musi byc wszystko podane na tacy, czytelne i proste jak cep. Przeciez tutaj i tak wiele wskazuje na zgodnosc z tematem - tawrz postaci, szczegolnie oczy tajemnicze i natychmiast widac ze cos kombinuje:) i ten czip czy tez inny gadzet elektroniczny na platkch, daje do zrozumenia ze to nie jest ot taka sobie spacerujaca postac . Swietne, klimat zachwyca i wykonanie najwyzsza klasa. Brawo.
Kaset Napisano 3 Luty 2014 Napisano 3 Luty 2014 Ladne, barokowe i oryginalne. Podoba mi sie stylistyka. Ale prawda, ze bez opisu nie dziala. Z innym opisem mozna to dopasowac do calej listy innych konkursow z konkursem mody na czele.
olaf Napisano 6 Luty 2014 Napisano 6 Luty 2014 na pierwszy rzut oka to jak malowidla z supermarketu ale fajnie to opisales. do takich prostych ludzi jak ja nie trafia taka metafora, po przeczytaniu interpretacji nawet mi sie podoba i kompletny bajzel rodem z okladek beletrystyki nie przeszkadza.
norden Napisano 7 Luty 2014 Autor Napisano 7 Luty 2014 olaf:/> Ja sam traktuje ten obrazek jako koncept do historyjki i dopiero ogladajac wiecej fragmentow daloby sie pukladac wszystkie puzzle w jedna calosc. Mam prywatnie dluga tradycje tworzenia historyjek z ktorych wybieram fragment i konceptuje go. To byla kiedys moja metoda na stworzenie portfolio gdy szukalem pracy a nie koniecznei mialem inspiracje na tworzenie odrebnych obrazow nie majacych ze soba niczego wspolnego. Kiedys sie sprawdzilo i mysle ze to nie jest zla metoda w podejsciu. Chcialbym keidys na maxie lub innym serwisie startowac w konkursie na storyboard albo cos takiego...
adek Napisano 9 Luty 2014 Napisano 9 Luty 2014 Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu. Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.
Kalberos Napisano 26 Luty 2014 Napisano 26 Luty 2014 jeśli to nie problem, biorę sobie to na tapetę :D powodzenia w konkursie, trzymam kciuki
norden Napisano 27 Luty 2014 Autor Napisano 27 Luty 2014 (edytowane) Obiecalem sobie samemu, ze na dzien przed koncem konkursu spojrze jeszcze raz na ten obrazek po 4 tygodniach nie patrzenia na niego by ewentualnie cos poprawic. Mialem jedna sam do siebie uwage na temat tego sciemnienia po prawej + jeszcze pare innych issue z kierunkiem oswietlenia na paru elementach... ale stwierdzilem: To po prostu warto zapamietac na przyszly czas i nie bede juz nic poprawial. Ponizej zamieszczam ponownie link do pracy w 4k ktory jest praca finalowa na jutrzejsze zamkniecie bitwy 2d. PRACA DO FINALU 4K: W tak zwanym miedzyczasie prowadzilem rowniez moje male eksperymenty. Interesowalo mnie bardzo jak uzyskac efekt starego obrazu olejnego na jednej z wczesniejszych wersji pracy. Wrzucam jako ciekawostke: Edytowane 27 Luty 2014 przez norden
prutznel Napisano 27 Luty 2014 Napisano 27 Luty 2014 Fajnie ten efekt wyszedł. Zdradzisz szczegóły jak to uzyskałeś?
limbo Napisano 27 Luty 2014 Napisano 27 Luty 2014 Jedna drobna uwaga: popraw jej usta. Albo spłaszcz, by wyglądały jak namalowane na masce, albo domaluj detali/weź z innego zdjęcia. Dla mnie, póki co psują pracę.
norden Napisano 27 Luty 2014 Autor Napisano 27 Luty 2014 Prutznel:/> Potrzebujesz trzech rzeczy: -Obrazka ktory chcesz zamienic na olej. -Tekstury spekan farby -Tekstury dobrej deski Lakier i farba przez lata lapia najrozniejszy syf z powietrza wiec obraz ciemnieje, biele ida w zolcie itd. Dokladnie nei wiem jak wyglada ten proces i od czego zalezy. Bierzesz dwie tekstury i wrzucasz je na multiply nad obrazek. Sam obrazek warto albo namalowac w taki sposob by wygladal jak pociagniecia pedzla, albo modyfikujesz istniejacy by cos takiego uzyskac. Ciemne spekania wyciagasz color range przesuwasz o jeden pixel w dol (relief...) i podbijasz do bialego. Potem jeszcze mozna bawic sie nad szczegolami uzywajac innych tekstur, ale to jest jedna z metod by cos mniej wiecej takiego uzyskac.
prutznel Napisano 28 Luty 2014 Napisano 28 Luty 2014 Dzięki, chodziło mi właśnie o ten efekt reliefu z przesunięcia, bo to widać że nie jest tylko sama faktura pomnożona. Ale to podobnie można chyba samym filtrem zrobić? czy to już nie to samo będzie
norden Napisano 28 Luty 2014 Autor Napisano 28 Luty 2014 Prutznel:/> Ja jeszcze cudowalem z tym by sprobowac naprawde odwzorowac "ksztalt" powierzchni lakieru i rozmywalem np w 16bitach te wyciagniete na layer pekniecia + jakies filtry dodatkowe z tego co tam photoshopa posiada. Anyway by naprawde zrobic cos takiego trzebaby sobie napisac wlasny algorytm by z samej tekstury pekniec zrobic takiego speculara jaka bylaby na starym popekanym lakierze, ale to juz troche za duzo zachodu jak na osobe prywatna ; ] W sensie sa ciekawsze rzeczy dookola do robienia niz symulacja spekan lakieru.
telthona Napisano 21 Marzec 2014 Napisano 21 Marzec 2014 piękne! i nawet historia stojąca za obrazkiem ciekawa! :)
polon Napisano 4 Kwiecień 2014 Napisano 4 Kwiecień 2014 jak dla mnie to naprawdę masa pracy przy szczegółach, wygląda bardzo skrupulatnie - dla mnie Twoja praca obrazuje dokładnie to co opisujesz słowami :)
Rekomendowane odpowiedzi