Skocz do zawartości

[FD] Thea's Reconnaissance


norden

Rekomendowane odpowiedzi

Uklad Sloneczny XXV wieku zostal calkowicie skolonizowany. Kazdy zamieszkany ksiezyc, planeta charakteryzowala sie odmienna kultura, systemem sprawowania rzadow. Prowadzone przez detektywow najwazniejsze sprawy rozgrywaly sie na przestrzeni calego systemu. Technologia dawala mozliwosc transformacji wygladu umozliwiajac wtopienie sie w dowolna grupe spoleczna.

 

W czasie interesow rok wczesniej ktos wazny 'umarl' w nieokreslonych okolicznosciach. Cialo znaleziono zawiniete w worek orbitujacy dookola Marsa. Potezna ziemska familia z tradycjami wynajela detektywow majacych dociec prawdy. Thea otrzymala zadanie werbunku zamoznego przemyslowca.Staly uczestnik balu w kolonii ksiezycowej zamieszany w machlojki z korporacja z Ceres, z pewnoscia moglby dostarczyc nieco interesujacych informacji. Agenci, detektywi z Marsa doniesli, ze zarzad korporacji jest glownym podejrzanym w sprawie.

 

W pracy zostaly uzyte fragmenty fotografii wykonanych przeze mnie (np w zoo) jednak bardzo przeze mnie pozmieniane by dopasowac je do sceny. Uzywalem rowniez jako wskazowki przy wielu elementach fotografii ktore mozna odnalezc w sieci. W obrazie sa rowniez zawarte obiekty stworzone z wykorzystaniem 3d. Wiele fragmentow bylo po prostu zbyt trudnych geometrycznie by w krotkim czasie wykonac je odrecznie metoda wykreslenia lub za pomoca fizycznego modelu.

gp9l.jpg

to79.jpg

Edytowane przez norden
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Photobashing lvl99. Naprawdę szacun za wykonanie. Jeśli miałbym się do czegoś przyczepić to jeżeli bym zobaczył ten obraz po raz pierwszy, to raczej bym nie powiedział, że dotyczy detektywa przyszłości:D Chociaż z drugiej strony to fajnie, że wyszedłeś poza schemat. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem, tak co do jakości nie mam uwag :), skill, so perfect, but ... mam wątpliwości jeżeli idzie o nawiązanie do tematu i tu mnie to nie niestety nie przekonuje, sam obraz powinien widzowi przekazywać historię, tu imo, mamy scenkę rodzajową z życia marsjan ;).

 

//Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miriam:/>

Czy kazdy detektyw powienien miec plaszcz i kapelusz? Ja doskonale rozumiem ze tworzenie stereotypow to najprostsza droga do szczescia i pieniedzy. Ja niestety interesuje sie historia i historia wywiadu, kontrwywiadu. Obejrzyj sobie miedzy innymi Akwarium (to chyba taki bardziej popularny polski film na ten temat). Najwazniejsze u szpiega lub detektywa to nie rzucanie sie w oczy. Nie ukrywam rowniez iz zawsze uwazam ze przedstawaianie przyszlosci powinno byc malo zrozumiale dla ludzi zyjacych w terazniejszosci. Styl calej pracy oparlem inspirujac sie "Stars my destination" Alfreda Bestera. Powyzszy obrazek i jego dziwnosc zatem mial taki wlasnie byc i to bylo pierwsze moje zalozenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Gdybym pokazal ludzi korporacji i dal kapelusz pani detektyw nie bylbym w stanie wrzucic tej pracy poniewaz bylaby nieprawda ; ] Prawdziwy detektyw czeka, obserwuje i stara sie przekonac ta czy inna droga ludzi do wspolpracy. Kapelusze i plaszcze tylko ich demaskuja. Glupia holywoodzka nalecialosc dla szarej masy widzow z popcornem.

 

Dobry przyklad jest w grze ktora wciaz nie wyszla. Mowie o Watch Dogs gdzie haker chodzi w czapce i niepozornym plaszczu.

 

Inny przyklad to wszelakiej masci terrorysci. Zawsze staraja sie wtopic w spoleczenstwo i otoczenie.

Edytowane przez norden
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietna praca. Nic dodac nic ujac, i bardzo dobrze wlasnie ze tak to wszystko przedstawiles. Nie musi byc wszystko podane na tacy, czytelne i proste jak cep. Przeciez tutaj i tak wiele wskazuje na zgodnosc z tematem - tawrz postaci, szczegolnie oczy tajemnicze i natychmiast widac ze cos kombinuje:) i ten czip czy tez inny gadzet elektroniczny na platkch, daje do zrozumenia ze to nie jest ot taka sobie spacerujaca postac . Swietne, klimat zachwyca i wykonanie najwyzsza klasa. Brawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladne, barokowe i oryginalne. Podoba mi sie stylistyka. Ale prawda, ze bez opisu nie dziala. Z innym opisem mozna to dopasowac do calej listy innych konkursow z konkursem mody na czele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pierwszy rzut oka to jak malowidla z supermarketu ale fajnie to opisales. do takich prostych ludzi jak ja nie trafia taka metafora, po przeczytaniu interpretacji nawet mi sie podoba i kompletny bajzel rodem z okladek beletrystyki nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olaf:/> Ja sam traktuje ten obrazek jako koncept do historyjki i dopiero ogladajac wiecej fragmentow daloby sie pukladac wszystkie puzzle w jedna calosc. Mam prywatnie dluga tradycje tworzenia historyjek z ktorych wybieram fragment i konceptuje go. To byla kiedys moja metoda na stworzenie portfolio gdy szukalem pracy a nie koniecznei mialem inspiracje na tworzenie odrebnych obrazow nie majacych ze soba niczego wspolnego. Kiedys sie sprawdzilo i mysle ze to nie jest zla metoda w podejsciu. Chcialbym keidys na maxie lub innym serwisie startowac w konkursie na storyboard albo cos takiego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Obiecalem sobie samemu, ze na dzien przed koncem konkursu spojrze jeszcze raz na ten obrazek po 4 tygodniach nie patrzenia na niego by ewentualnie cos poprawic. Mialem jedna sam do siebie uwage na temat tego sciemnienia po prawej + jeszcze pare innych issue z kierunkiem oswietlenia na paru elementach... ale stwierdzilem: To po prostu warto zapamietac na przyszly czas i nie bede juz nic poprawial. Ponizej zamieszczam ponownie link do pracy w 4k ktory jest praca finalowa na jutrzejsze zamkniecie bitwy 2d.

PRACA DO FINALU 4K:

gp9l.jpg

 

W tak zwanym miedzyczasie prowadzilem rowniez moje male eksperymenty. Interesowalo mnie bardzo jak uzyskac efekt starego obrazu olejnego na jednej z wczesniejszych wersji pracy. Wrzucam jako ciekawostke:

156.jpg

Edytowane przez norden
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prutznel:/>

Potrzebujesz trzech rzeczy:

-Obrazka ktory chcesz zamienic na olej.

-Tekstury spekan farby

-Tekstury dobrej deski

 

Lakier i farba przez lata lapia najrozniejszy syf z powietrza wiec obraz ciemnieje, biele ida w zolcie itd. Dokladnie nei wiem jak wyglada ten proces i od czego zalezy. Bierzesz dwie tekstury i wrzucasz je na multiply nad obrazek. Sam obrazek warto albo namalowac w taki sposob by wygladal jak pociagniecia pedzla, albo modyfikujesz istniejacy by cos takiego uzyskac. Ciemne spekania wyciagasz color range przesuwasz o jeden pixel w dol (relief...) i podbijasz do bialego. Potem jeszcze mozna bawic sie nad szczegolami uzywajac innych tekstur, ale to jest jedna z metod by cos mniej wiecej takiego uzyskac.

72.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prutznel:/> Ja jeszcze cudowalem z tym by sprobowac naprawde odwzorowac "ksztalt" powierzchni lakieru i rozmywalem np w 16bitach te wyciagniete na layer pekniecia + jakies filtry dodatkowe z tego co tam photoshopa posiada. Anyway by naprawde zrobic cos takiego trzebaby sobie napisac wlasny algorytm by z samej tekstury pekniec zrobic takiego speculara jaka bylaby na starym popekanym lakierze, ale to juz troche za duzo zachodu jak na osobe prywatna ; ] W sensie sa ciekawsze rzeczy dookola do robienia niz symulacja spekan lakieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności