Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

:) " Uwaga uwaga, będę puszczał bąka."

 

Myślałem, że już coś zobaczę, a tu w zasadzie tylko miniaturka do tematu.

Napisano

Pierwszy przystojniak ekstra! Dziewuszka też fajna, tylko przydało by się jej trochę ramiona poszerzy, dodać barki. Bardziej by to grało ze sobą.

 

Będę wpadał :)

Napisano

Mads Mikkelsen, calkiem spoko, czasem rzuc okiem na jakies inne głowy, referencje, jak są osadzone oczy - mięsień wokol oka, szczególnie uwypuklenie nad gorną powieką, przestudiuj jak wyglada ucho (slimaki itp.), ta fałdka szyi od koszuli tez niebardzo lezy.

Napisano

rice: dzięki, chociaż jakbyś wytłumaczył o co chodzi konkretniej to byłoby fajnie

Trisquote: haha no jest trochę podobieństwa:)

Hatt3r: thx, true i dzięki muszę porobić trochę studiów poszczególnych części głowy, co do fałdki na szyi to chciałem zrobić efekt ściśnięcia szyi przez krawat, no ale fakt nie wyszło za dobrze

 

a no i tak to mads mikkelsen

Napisano

dalej trejo będę chciał go wykończyć tak na 100% także ryj powinien się jeszcze zmienić

powalczyłem też pierwszy raz z fiber meshem, po cześci jestem zadowolony ale porobiły się jakieś bugi lekkie w niektórych miejscach..także z tym też muszę jeszcze powalczyć

wszelkie sugestie mile widziane, pozdrawiam

http://i.imgur.com/uvQCFPs.jpg

 

uvQCFPs.jpg

Napisano

Fajnie ci idzie - jest bardziej podobny do siebie niż w ostatnim poście.

Myślę że wąsy powinny być bardziej opadające ku dołowi a oczy odrobinę większe.

Kość nosowa i chrząstki trochę może zbyt silnie odseparowane od siebie. Wierzchołek też chyba powinien bardziej stapiać się ze skrzydłami.

Może czoło, wał nadoczodołowy powinien być bardziej wychylony do przodu? Zależy pewnie od foty.. Myślę, że dodało by to trochę podobieństwa.

Napisano

Super!

Daj może jakiś link do próbki pana to zobaczymy podobieństwo.

 

Trochę jakby tors był źle ułożony co daje wrażenie głowy mocno wychylonej do przodu

 

Na renderze skóra trochę słąbo ale oczy za to mi się bardzo podobają.

Napisano

Masz bardzo przyjemny dla oka warsztat. Ostatni skulpt chyba wiem na wizerunku jakiego pana sie wzorowales, bardzo fajny render, super oczy noi skulpt rowniez niczego sobie jak na moj gust bardzo udane proby.

Napisano

Miła dla oka panienka ;-) Dziwnie tylko ten kaptur z tylu wygląda ale ubranko ogólnie spoko. Łatwo takie rzeczy ogarnąć w Marvelousie?

Z bardziej przyziemnych rzeczy to sciegno Achillesa chyba trochę pofalowane.

Napisano (edytowane)

Bardzo fajnie wygląda. Próbowałem Marvelousa i bardzo przydatny soft, ale narazie wolę osobiście sięnauczyć robienia dobrych fałdek i ubrań, ale jak już ma się to ogarnięte to jak najbardziej świetny soft : )

Edytowane przez Domi
Napisano

michalo: dzięki, jeśli chodzi o marvelousa to dość prosto jeśli chcesz mieć tylko wstępną bazę jak wyżej. Przy bardziej skomplikowanych ubraniach trzeba się trochę nasiedzieć choć to pewnie kwestia doświadczenia.. Druga sprawa to czasami tworzy zmarszczki które ciężko przełożyć na lp, bo np za bardzo zawija materiał(wiadomo że jest to też kwestia dobrego kroju), także bez tradycyjnego rzeźbienia raczej się nie obejdzie - chyba że jesteś ex krawcową na emeryturze i potrafisz uszyć to idealnie:)

 

Domi: dokładnie, mam podobny plan bo ciężko nawet potem poprawić po m. jak się nie ma tej wiedzy.

Napisano

Kurcze, aż się momentami wierzyć nie chce, że to godzinka :) Rzeźbione ze spherek czy z jakichś baz? Dynamesh?

Bardzo fajne wyczucie formy, szczególnie przyjemnie wygląda na pierwszej główce z dużym nochalem.

Napisano

Pierwszy i ostatni bardzo charakterne. W drugim proporcje na twarzy rozjechane, potrzeba tam trochę roboty jeszcze. Nie odpuszczej tak bardzo stóp, 3 minuty mniej na dłonie i 3 wiecej na glówna bryłe od kolan w dół. ;)

Napisano

Odrecznie robisz takie ladnie ciecia pod szwy? W Zetce przydalaby sie opcja narysowania krzywej i nadania jednej sily nacisku. Chyba ze jest taka opcja xD ale o nie do konca nie slyszalem.Nie wiem jak curve w zakładce strokes.

Napisano

Monio: dzięki, tak mam problem żeby rozdzielić równo prace na wszystkie części, najczęściej na łep i od pasa w góre trace najwiecej. Ogólnie 1h na full body to za mało dla mnie póki co tak czy tak

Sebazx6r: odręcznie, te konkretne robiłem bruszem Kingslien'na, jeśli nie znasz to łapaj

http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?71622-Ryan-Kingslien-s-Sketchbook-2-0-(Contains-Nudity)

 

nie mam za dużo czasu, 2 po godzince

 

EYKpOMa.jpg

UtIegBC.jpg

Napisano

Thx juz zassalem. Ale chyba wiem jak do tego podejsc ja robie modele np.: w May i grab doc w zbrushu potem na dokumencie NxN wymiar i mam alphe. Do nitek to chyba lepiej insert brusha zrobic. bo tak to gesto musi byc. Wlasnie sobie pasek zrobilem na insert brushu leciutki jak piurko :). Fajne glowki by the way.

Napisano (edytowane)

Ta pani ma chyba zbyt wąskie czoło, albo dziwne proporcje oczu (za wąskie), coś tam nie gra. I ucho jak młody słoń.

 

Chudzielec z poprzedniego posta bardzo fajny. Chyba im brzydsze (w założeniu) tym ci lepiej wychodzi, widać to też na poprzednich stronach, jest kilka świetnych sculptów, ale to zawsze jakieś pomarszczone albo potworzaste (np. czarownica i oteksturowany staruszek). Kobiece gładkie twarze ci nie wychodzą.

Edytowane przez Ania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności