Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 185
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Widzisz, tobie się silnik zmieścił, a Niemcom coś wystawało, musieli wyciąć dziury i przyspawać menażki w tych miejscach :)

Mówię o tych bąblach z boku. Będziesz tam modelował to co wystawało?

(pewnie stylista od karoserii, który narysował płatowiec musiał przeklinać: szajse, szwajne, na tych od silnika, co mu popsuli dizajn) Ja za gówniarza, jak kleiłem papierowe modele to też nie mogłem przeżyć, że trzeba takie coś przykleić, bo wypukłość z papieru ciężko zrobić. No i tym zastrzałom nie mogłem się nadziwić pod statecznikiem, jak w starym dwupłatowcu. To co, za słaby ogonek zrobili i trzeba było podpierać?

Edytowane przez ikkiz
Napisano

Przejrzałem kilka publikacji z rysunkami 109g i we wszystkich górna linia panelu jest prosta natomiast w oryginalnej dokumentacji przebiega po łuku i może dlatego u Ciebie silnik siedzi za nisko?

Napisano (edytowane)

jatat - będę to jeszcze dopasowywał, to była pierwsza przymiarka i chodziło mi bardziej o to czy mi nie wylezie coś poza obrys. Póki co poprawiłem trochę proporcję szpejów na tylnej ścianie i dłubie dalej te pierdółki.

 

LzJuYT.jpg

7zdc1C.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow
Napisano

A co to za czary się tu dzieją na ekranie mego monitora?

 

*sprawdza nazwę tematu*

 

A to by się zgadzało! :D

 

Fajne to "E" ;)

 

No i ładnie wykadrowałeś te dwa ostatnie rendery, dobrze się patrzy na całość!

Napisano
Przejrzałem kilka publikacji z rysunkami 109g i we wszystkich górna linia panelu jest prosta natomiast w oryginalnej dokumentacji przebiega po łuku i może dlatego u Ciebie silnik siedzi za nisko?

To jest inna wersja - DB 605 ze sprężarką z DB 603, która była większa i wymuszała zmianę lewego łoża.

Pozdrawiam, G.

Napisano

Nie chodzi o silnik tylko przebieg linii panelu czyli różnice w opracowaniach a rzeczywistym kształtem panelu ta zielona na górnym rysunku jest G10 czyli G8 z nowym silnikiem DB605D na dolnym rysunku oryginalnym niemieckim jest G2 z silnikiem DB 605A na wszystkich oryginalnych rysunkach modelu G tak właśnie przebiega ta linia, a jeśli chodzi o łoże to masz racje dla wersji z silnikiem DB605D i DB 605AS ( sprężarka od 603)powinno być wykrzywione. Miałem na uwadze uzyskanie dodatkowych 5 cm na podniesienie silnika do góry bez wyłażenia poza panele.

Napisano (edytowane)

Wracam do pracy po odpoczynkowej przerwie. Brakuje jeszcze ciut szpejów, więc do końca pracy jeszcze trochę modelowania zostało. Najgorzej że nie mam pojęcia jak wyglądają brakujące szpeje na dole tyłu silnika, na żadnym zdjęciu tego nie widać dobrze, a jak już widać to nie ta wersja silnika...no ale trudno, póki co trzeba pokończyć to co wiadomo, np. połączenie działka 30 mm mk 108 z korpusem silnika.

 

IvIg23.jpg

OUQdBf.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow
Napisano

Ladnie cisniesz, co tu wiecej powiedziec, tylko przylgadac sie i podziwiac:). BTW ile to juz ma poly z wlaczonymi turbosmoothami? Jedynie przyszepie sie do prezentacji, jak dla mnie za ciemno, dalbys tam jakies domelight a nie samo sky+sun bo miejsca ciemno i nie mozna sie przyjrzec ;)

Napisano (edytowane)

Pawelkos - Dla siebie, choć byli już zainteresowani kupnem. Dłubie bo mnie to relaksuje. A jak zabrnąłem z tym tak daleko to chce to skończyć wreszcie :)

 

Lewą stronę silnika uważam za skończoną.

eHjtBy.jpg

DafOtQ.jpg

pU5mEM.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow
Napisano (edytowane)

o ile się nie mylę to w komorze silnikowej nie było zmian

zdjęcie co ci dałem to wersja g4. kolejna zmana konstrukcyjna silnika była dopiero w wersi F.

PS. masz może gdzieś plany Bf 110 ?

Edytowane przez dexter47

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności