adek Napisano 29 Październik 2014 Napisano 29 Październik 2014 Austris Cingulis z Viscorbel wziął pod lupę silnik Unreal Engine 4 i sprawdził jak ten silnik sprawdza się jeśli chodzi o narzędzie do tworzenia wizualizacji architektonicznych. Pełna treść: UE4 i wizualizacje architektoniczne w czasie rzeczywistym
pxl666 Napisano 30 Październik 2014 Napisano 30 Październik 2014 straszny flicker...ogolnie pisalem na forum o techdemie ue4 , takim wlasnie archiviz. wyglada nienajgorzej i napewno jest to krok w dobrym kierunku , ale na swietne efekty przyjdzie nam jeszcze poczekac...
Mortom Napisano 30 Październik 2014 Napisano 30 Październik 2014 Jak dla mnie to gama za wysoko ustawiona i jakoś to dziwacznie się ogląda. Ciekaw jestem jak by wyglądała wersja dzienna. No ale parę lat temu nawet bym nie uwierzył że to real time :)
Temporal Napisano 30 Październik 2014 Napisano 30 Październik 2014 Dupy nie urywa, ale od pewnych zastosowan sie sprawdzi. Dobrze ze na filmiku widac ze to real time, a nie jak w przypadku zapowiedzi pewnych gier, gdzie leci prerender, a w dniu premiery okazuje sie ze wszystko wyglada gorzej.
narwik Napisano 30 Październik 2014 Napisano 30 Październik 2014 Na minus grają te wyśmiukane ujęcia. Real time to jest real time, chwytasz myszkę i jedziesz. A tutaj tylko slider w lewo i prawo, to po co robić to jako RT.
Rozpustelnik Napisano 31 Październik 2014 Napisano 31 Październik 2014 Architektonicznie słabiutko, panie, słabiutko... Podkład muzyczny też nie zachęca... Takie zabawy amatorskie.
Traitor Napisano 31 Październik 2014 Napisano 31 Październik 2014 Dolujace, nie chcialbym mieszkac w tak przedstawionym pomieszczeniu:)
olaf Napisano 31 Październik 2014 Napisano 31 Październik 2014 swietne rozwiązanie jezeli nie wiesz w ktorym miejscu w mieszkaniu ustawić apteczkę.
mantragora Napisano 31 Październik 2014 Napisano 31 Październik 2014 Czytajac wasze komentarze przypomnialo mi sie to:
MariushO Napisano 1 Listopad 2014 Napisano 1 Listopad 2014 Czytajac wasze komentarze przypomnialo mi sie to: strzał w dziesiątke...
olaf Napisano 28 Styczeń 2015 Napisano 28 Styczeń 2015 na turbosquidzie wszyscy powinni teraz wyedytowac modele i dodać tagi Unreal Engine.
deshu Napisano 29 Styczeń 2015 Napisano 29 Styczeń 2015 Jak dla mnie bomba. 90% klientów wizek mieszkaniowych wolałoby takiej jakości "gre" niz pare obrazków photoreal.
Lukx Napisano 29 Styczeń 2015 Napisano 29 Styczeń 2015 Czytajac wasze komentarze przypomnialo mi sie to: hehehe, perfekcyjna puenta całego tego forum :) buraczarstwo tutaj na stałe zakwitło :) sami ultra spece :)
adek Napisano 29 Styczeń 2015 Autor Napisano 29 Styczeń 2015 @Lukx: warto mieć na uwadze, że połączyłem komentarze ze starym wątkiem (link w newsie). A więc pierwsze komentarze tutaj dotyczą poprzedniego newsa. Ale ktoś wrzucił nowy film tutaj - nie chciałem tworzyć nowego wątku. @deshu: jeśli sprzedajesz prezentację. Jeśli klient chce film - możliwości interaktywne są dla ciebie
ikkiz Napisano 29 Styczeń 2015 Napisano 29 Styczeń 2015 Rany, co wy z tymi suchymi badylami w wazonach. Technologia świetna, ale wazonów z badylami naliczyłem 6, albo 7.
Bhaal Napisano 30 Styczeń 2015 Napisano 30 Styczeń 2015 Te badyle, za dużo o 3 - stanowczo!! Te firanki są jak nie firanki.. za oknem biało? W ogóle jakoś... biało. Real time wygląda jak by ktoś grał w grę real time, to nie jest hollywoodzki film :/ Vray lepszy, mental ray lepszy, default scanline lepszy.. gdyby to było z 30 lat temu na atari to bym dostał zawału serca ale w dzisiejszych czasach tabletów i Unity Free... takie sobie. W ogóle po co to komu? Architekci budują budynki i nie oglądają ich, do gry też takie sobie bo za mało akcji. W ogóle po co to ktoś zrobił? Ja mam tam blendera i w Gimpie lepsze textury umiem robić. W ogóle to 60 FPS i Full HD? Jaki kodek koleś użył bo chyba coś kiepskiego (nie wierzę w to, że Youtube kompresuje tak strasznie). W ogóle to wyłączyłem po 0.0002 s oglądania bo jakoś nie zachęciła mnie fabuła, muzyka (w szczególności, lubię najpierw zamknąć oczy i słuchać soundtracku a później oglądać właściwy trailer). W sumie napisałbym autorowi, że spoko idzie dobrą drogą ale do elity mu daleko i powinien zająć się sztuką a później 3D komputerowym. Ogólnie to kaszana sztuka dla sztuki... PS. W ogóle ktoś wie jak zassać filmy z Digital Tutors za free? Najlepiej podstawy grafiki komputerowej albo ktoś ma wersję CAM? Może być z szumem, chodzącym kotem na ekranie itp. byle bym widział 3x3 pixele tutoriala za darmo!
pxl666 Napisano 30 Styczeń 2015 Napisano 30 Styczeń 2015 ten drugi o wiele lepszy chcialbym dostac pliki do obejrzenia w domku
Iwan Napisano 30 Styczeń 2015 Napisano 30 Styczeń 2015 ten drugi o wiele lepszy chcialbym dostac pliki do obejrzenia w domku Build jest na stronie autora, na projekt raczej nie ma co liczyć (chociażby ze względu na użycie płatnych modeli). Sam projekt świetny, nawet pomimo pewnych detali, do których można by się czepić.
skocu Napisano 30 Styczeń 2015 Napisano 30 Styczeń 2015 Jak dla mnie bomba. 90% klientów wizek mieszkaniowych wolałoby takiej jakości "gre" niz pare obrazków photoreal. Też tak uważam. Klienci końcowi, którzy inwestują we wnętrze chcieliby sobie "pochodzić, podobierać". Lepszej jakości nie potrzebują do podejmowania decyzji. Pójdźcie do pierwszego lepszego salonu z meblami,armaturą, płytkami itd. Tam projektanci jadą softem typu Cad Kuchnie, Cad Cośtam i pokazują ludziom koncepcje a nie mega-wypas-obrazki. I tak do katalogów czy jako premium content nadal zostaną wypieszczone obrazki photoreal. W zasadzie oba podejścia już funkcjonują równolegle bo nie konkurują tylko się uzupełniają.
Temporal Napisano 30 Styczeń 2015 Napisano 30 Styczeń 2015 Te badyle, za dużo o 3 - stanowczo!! Te firanki są jak nie firanki.. za oknem biało? W ogóle jakoś... biało. Real time wygląda jak by ktoś grał w grę real time, to nie jest hollywoodzki film :/ Vray lepszy, mental ray lepszy, default scanline lepszy.. gdyby to było z 30 lat temu na atari to bym dostał zawału serca ale w dzisiejszych czasach tabletów i Unity Free... takie sobie. W ogóle po co to komu? Architekci budują budynki i nie oglądają ich, do gry też takie sobie bo za mało akcji. W ogóle po co to ktoś zrobił? Ja mam tam blendera i w Gimpie lepsze textury umiem robić. W ogóle to 60 FPS i Full HD? Jaki kodek koleś użył bo chyba coś kiepskiego (nie wierzę w to, że Youtube kompresuje tak strasznie). W ogóle to wyłączyłem po 0.0002 s oglądania bo jakoś nie zachęciła mnie fabuła, muzyka (w szczególności, lubię najpierw zamknąć oczy i słuchać soundtracku a później oglądać właściwy trailer). W sumie napisałbym autorowi, że spoko idzie dobrą drogą ale do elity mu daleko i powinien zająć się sztuką a później 3D komputerowym. Ogólnie to kaszana sztuka dla sztuki... PS. W ogóle ktoś wie jak zassać filmy z Digital Tutors za free? Najlepiej podstawy grafiki komputerowej albo ktoś ma wersję CAM? Może być z szumem, chodzącym kotem na ekranie itp. byle bym widział 3x3 pixele tutoriala za darmo! problemy emocjonalne? trzeba zaczac odrozniac narzekanie od krytyki. Jak na ironie, to twoj wpis podchodzi pod to pierwsze. Zawsze trzeba pod kazdym newsem pisac ochy i achy? Ludzie przedstawiaja swoje opinie i wiekszosc ludzi robi to kulturalnie, wiec wstrzymaj sie Panie z tym slabym sarkazmem.
Zbychowaty Napisano 31 Styczeń 2015 Napisano 31 Styczeń 2015 Deshu, Skocu - pod warunkiem, że klienci będą skorzy do płacenia za takie spacery ;)
deshu Napisano 3 Luty 2015 Napisano 3 Luty 2015 No oczywiście;) Chętny może być np developer. Co tam parę kafli inwestycji.
MariushO Napisano 3 Luty 2015 Napisano 3 Luty 2015 No oczywiście;) Chętny może być np developer. Co tam parę kafli inwestycji. Jesli piszesz o paru kaflach "taniej" to pewnie będą skorzy, odliczy się od ceny wiele godzin renderowania(których ilością "prawdziwi wizkowcy" pewnie strasznie sie podniecają ) w zamian za mozliwosc zobaczenia projektu "na żywo". Jakoś nie wierzę, ze kontrahent wyczuje różnicę, czy szum w cieniu za ostatnią półką jest, albo czy przypadkiem nie przepalone są refleksy na słoiku z kwiatami, który znajduje sie na górnej półce po lewej stronie kadru! Oczywiście bez urazy dla wszystkich! Pozdrawiam!
deshu Napisano 3 Luty 2015 Napisano 3 Luty 2015 Błędem jest myślenie, że tej steny nie musisz renderować. Musisz, i jest tego renderowania sporo więcej niż przy wizkach.
MariushO Napisano 3 Luty 2015 Napisano 3 Luty 2015 Jeśli myslisz o wypalaniu map oświetlenia w UE4 to nie są to takie czasy renderowania jak Vray czy mentalray a raz wypalona mapa plus realtime dynamic lighting daje niezłe pole do popisu dla animacji, nawet jak klatka bedzie sie renderowała 1 sekundę. A dla kontrahenta na przyzwoitym sprzęcie uzyskasz real time z 30-20 fps przy niezłej jakości.
CzechArchitektow Napisano 24 Maj 2015 Napisano 24 Maj 2015 Cześć. Strasznie tu jesteście krytyczni ale nic, zaryzykuję i pochwalę się naszym pierwszym projektem wizualizacji renderowanych w czasie rzeczywistym w UE4. Mam nadzieję, że wynik będzie się wam podobał bo kosztowało to nas bardzo dużo pracy (pionowa krzywa nauki;) Dzięki za oglądanie, komentarze i sugestie na przyszłość. Jakbyście mieli jakieś pytania to też zapraszam, choć nie zapewniam, że uda mi się na nie odpowiedzieć. W tle widać Biecz - małe średniowieczne miasteczko w małopolsce, a w tle gra L.Stadt - Superstar. Pozdrawiam serdecznie i miłego oglądania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się