Skocz do zawartości

UE4 i wizualizacje architektoniczne w czasie rzeczywistym


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

straszny flicker...ogolnie pisalem na forum o techdemie ue4 , takim wlasnie archiviz. wyglada nienajgorzej i napewno jest to krok w dobrym kierunku , ale na swietne efekty przyjdzie nam jeszcze poczekac...

Napisano

Jak dla mnie to gama za wysoko ustawiona i jakoś to dziwacznie się ogląda. Ciekaw jestem jak by wyglądała wersja dzienna.

No ale parę lat temu nawet bym nie uwierzył że to real time :)

Napisano

Dupy nie urywa, ale od pewnych zastosowan sie sprawdzi. Dobrze ze na filmiku widac ze to real time, a nie jak w przypadku zapowiedzi pewnych gier, gdzie leci prerender, a w dniu premiery okazuje sie ze wszystko wyglada gorzej.

Napisano

Na minus grają te wyśmiukane ujęcia. Real time to jest real time, chwytasz myszkę i jedziesz. A tutaj tylko slider w lewo i prawo, to po co robić to jako RT.

Napisano
Czytajac wasze komentarze przypomnialo mi sie to:

 

hehehe, perfekcyjna puenta całego tego forum :) buraczarstwo tutaj na stałe zakwitło :)

sami ultra spece :)

Napisano

@Lukx: warto mieć na uwadze, że połączyłem komentarze ze starym wątkiem (link w newsie). A więc pierwsze komentarze tutaj dotyczą poprzedniego newsa. Ale ktoś wrzucił nowy film tutaj - nie chciałem tworzyć nowego wątku.

 

@deshu: jeśli sprzedajesz prezentację. Jeśli klient chce film - możliwości interaktywne są dla ciebie

Napisano

Te badyle, za dużo o 3 - stanowczo!! Te firanki są jak nie firanki.. za oknem biało? W ogóle jakoś... biało. Real time wygląda jak by ktoś grał w grę real time, to nie jest hollywoodzki film :/ Vray lepszy, mental ray lepszy, default scanline lepszy.. gdyby to było z 30 lat temu na atari to bym dostał zawału serca ale w dzisiejszych czasach tabletów i Unity Free... takie sobie. W ogóle po co to komu? Architekci budują budynki i nie oglądają ich, do gry też takie sobie bo za mało akcji. W ogóle po co to ktoś zrobił? Ja mam tam blendera i w Gimpie lepsze textury umiem robić. W ogóle to 60 FPS i Full HD? Jaki kodek koleś użył bo chyba coś kiepskiego (nie wierzę w to, że Youtube kompresuje tak strasznie). W ogóle to wyłączyłem po 0.0002 s oglądania bo jakoś nie zachęciła mnie fabuła, muzyka (w szczególności, lubię najpierw zamknąć oczy i słuchać soundtracku a później oglądać właściwy trailer). W sumie napisałbym autorowi, że spoko idzie dobrą drogą ale do elity mu daleko i powinien zająć się sztuką a później 3D komputerowym. Ogólnie to kaszana sztuka dla sztuki...

PS. W ogóle ktoś wie jak zassać filmy z Digital Tutors za free? Najlepiej podstawy grafiki komputerowej albo ktoś ma wersję CAM? Może być z szumem, chodzącym kotem na ekranie itp. byle bym widział 3x3 pixele tutoriala za darmo!

Napisano
ten drugi o wiele lepszy

chcialbym dostac pliki do obejrzenia w domku

Build jest na stronie autora, na projekt raczej nie ma co liczyć (chociażby ze względu na użycie płatnych modeli).

 

Sam projekt świetny, nawet pomimo pewnych detali, do których można by się czepić.

Napisano
Jak dla mnie bomba. 90% klientów wizek mieszkaniowych wolałoby takiej jakości "gre" niz pare obrazków photoreal.

Też tak uważam. Klienci końcowi, którzy inwestują we wnętrze chcieliby sobie "pochodzić, podobierać". Lepszej jakości nie potrzebują do podejmowania decyzji. Pójdźcie do pierwszego lepszego salonu z meblami,armaturą, płytkami itd. Tam projektanci jadą softem typu Cad Kuchnie, Cad Cośtam i pokazują ludziom koncepcje a nie mega-wypas-obrazki.

I tak do katalogów czy jako premium content nadal zostaną wypieszczone obrazki photoreal. W zasadzie oba podejścia już funkcjonują równolegle bo nie konkurują tylko się uzupełniają.

Napisano
Te badyle, za dużo o 3 - stanowczo!! Te firanki są jak nie firanki.. za oknem biało? W ogóle jakoś... biało. Real time wygląda jak by ktoś grał w grę real time, to nie jest hollywoodzki film :/ Vray lepszy, mental ray lepszy, default scanline lepszy.. gdyby to było z 30 lat temu na atari to bym dostał zawału serca ale w dzisiejszych czasach tabletów i Unity Free... takie sobie. W ogóle po co to komu? Architekci budują budynki i nie oglądają ich, do gry też takie sobie bo za mało akcji. W ogóle po co to ktoś zrobił? Ja mam tam blendera i w Gimpie lepsze textury umiem robić. W ogóle to 60 FPS i Full HD? Jaki kodek koleś użył bo chyba coś kiepskiego (nie wierzę w to, że Youtube kompresuje tak strasznie). W ogóle to wyłączyłem po 0.0002 s oglądania bo jakoś nie zachęciła mnie fabuła, muzyka (w szczególności, lubię najpierw zamknąć oczy i słuchać soundtracku a później oglądać właściwy trailer). W sumie napisałbym autorowi, że spoko idzie dobrą drogą ale do elity mu daleko i powinien zająć się sztuką a później 3D komputerowym. Ogólnie to kaszana sztuka dla sztuki...

PS. W ogóle ktoś wie jak zassać filmy z Digital Tutors za free? Najlepiej podstawy grafiki komputerowej albo ktoś ma wersję CAM? Może być z szumem, chodzącym kotem na ekranie itp. byle bym widział 3x3 pixele tutoriala za darmo!

 

problemy emocjonalne? trzeba zaczac odrozniac narzekanie od krytyki. Jak na ironie, to twoj wpis podchodzi pod to pierwsze. Zawsze trzeba pod kazdym newsem pisac ochy i achy? Ludzie przedstawiaja swoje opinie i wiekszosc ludzi robi to kulturalnie, wiec wstrzymaj sie Panie z tym slabym sarkazmem.

Napisano
No oczywiście;) Chętny może być np developer. Co tam parę kafli inwestycji.

 

Jesli piszesz o paru kaflach "taniej" to pewnie będą skorzy, odliczy się od ceny wiele godzin renderowania(których ilością "prawdziwi wizkowcy" pewnie strasznie sie podniecają ) w zamian za mozliwosc zobaczenia projektu "na żywo". Jakoś nie wierzę, ze kontrahent wyczuje różnicę, czy szum w cieniu za ostatnią półką jest, albo czy przypadkiem nie przepalone są refleksy na słoiku z kwiatami, który znajduje sie na górnej półce po lewej stronie kadru!

Oczywiście bez urazy dla wszystkich! Pozdrawiam!

Napisano

Błędem jest myślenie, że tej steny nie musisz renderować. Musisz, i jest tego renderowania sporo więcej niż przy wizkach.

Napisano

Jeśli myslisz o wypalaniu map oświetlenia w UE4 to nie są to takie czasy renderowania jak Vray czy mentalray a raz wypalona mapa plus realtime dynamic lighting daje niezłe pole do popisu dla animacji, nawet jak klatka bedzie sie renderowała 1 sekundę. A dla kontrahenta na przyzwoitym sprzęcie uzyskasz real time z 30-20 fps przy niezłej jakości.

Napisano

Cześć. Strasznie tu jesteście krytyczni ale nic, zaryzykuję i pochwalę się naszym pierwszym projektem wizualizacji renderowanych w czasie rzeczywistym w UE4. Mam nadzieję, że wynik będzie się wam podobał bo kosztowało to nas bardzo dużo pracy (pionowa krzywa nauki;)

Dzięki za oglądanie, komentarze i sugestie na przyszłość. Jakbyście mieli jakieś pytania to też zapraszam, choć nie zapewniam, że uda mi się na nie odpowiedzieć. W tle widać Biecz - małe średniowieczne miasteczko w małopolsce, a w tle gra L.Stadt - Superstar. Pozdrawiam serdecznie i miłego oglądania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności