Napisano 29 Październik 201410 l Austris Cingulis z Viscorbel wziął pod lupę silnik Unreal Engine 4 i sprawdził jak ten silnik sprawdza się jeśli chodzi o narzędzie do tworzenia wizualizacji architektonicznych. Pełna treść: UE4 i wizualizacje architektoniczne w czasie rzeczywistym
Napisano 30 Październik 201410 l straszny flicker...ogolnie pisalem na forum o techdemie ue4 , takim wlasnie archiviz. wyglada nienajgorzej i napewno jest to krok w dobrym kierunku , ale na swietne efekty przyjdzie nam jeszcze poczekac...
Napisano 30 Październik 201410 l Jak dla mnie to gama za wysoko ustawiona i jakoś to dziwacznie się ogląda. Ciekaw jestem jak by wyglądała wersja dzienna. No ale parę lat temu nawet bym nie uwierzył że to real time :)
Napisano 30 Październik 201410 l Dupy nie urywa, ale od pewnych zastosowan sie sprawdzi. Dobrze ze na filmiku widac ze to real time, a nie jak w przypadku zapowiedzi pewnych gier, gdzie leci prerender, a w dniu premiery okazuje sie ze wszystko wyglada gorzej.
Napisano 30 Październik 201410 l Na minus grają te wyśmiukane ujęcia. Real time to jest real time, chwytasz myszkę i jedziesz. A tutaj tylko slider w lewo i prawo, to po co robić to jako RT.
Napisano 31 Październik 201410 l Architektonicznie słabiutko, panie, słabiutko... Podkład muzyczny też nie zachęca... Takie zabawy amatorskie.
Napisano 31 Październik 201410 l Dolujace, nie chcialbym mieszkac w tak przedstawionym pomieszczeniu:)
Napisano 31 Październik 201410 l swietne rozwiązanie jezeli nie wiesz w ktorym miejscu w mieszkaniu ustawić apteczkę.
Napisano 1 Listopad 201410 l mantragora napisał: Czytajac wasze komentarze przypomnialo mi sie to: strzał w dziesiątke...
Napisano 28 Styczeń 201510 l na turbosquidzie wszyscy powinni teraz wyedytowac modele i dodać tagi Unreal Engine.
Napisano 29 Styczeń 201510 l Jak dla mnie bomba. 90% klientów wizek mieszkaniowych wolałoby takiej jakości "gre" niz pare obrazków photoreal.
Napisano 29 Styczeń 201510 l mantragora napisał: Czytajac wasze komentarze przypomnialo mi sie to: hehehe, perfekcyjna puenta całego tego forum :) buraczarstwo tutaj na stałe zakwitło :) sami ultra spece :)
Napisano 29 Styczeń 201510 l Autor @Lukx: warto mieć na uwadze, że połączyłem komentarze ze starym wątkiem (link w newsie). A więc pierwsze komentarze tutaj dotyczą poprzedniego newsa. Ale ktoś wrzucił nowy film tutaj - nie chciałem tworzyć nowego wątku. @deshu: jeśli sprzedajesz prezentację. Jeśli klient chce film - możliwości interaktywne są dla ciebie
Napisano 29 Styczeń 201510 l Rany, co wy z tymi suchymi badylami w wazonach. Technologia świetna, ale wazonów z badylami naliczyłem 6, albo 7.
Napisano 30 Styczeń 201510 l Te badyle, za dużo o 3 - stanowczo!! Te firanki są jak nie firanki.. za oknem biało? W ogóle jakoś... biało. Real time wygląda jak by ktoś grał w grę real time, to nie jest hollywoodzki film :/ Vray lepszy, mental ray lepszy, default scanline lepszy.. gdyby to było z 30 lat temu na atari to bym dostał zawału serca ale w dzisiejszych czasach tabletów i Unity Free... takie sobie. W ogóle po co to komu? Architekci budują budynki i nie oglądają ich, do gry też takie sobie bo za mało akcji. W ogóle po co to ktoś zrobił? Ja mam tam blendera i w Gimpie lepsze textury umiem robić. W ogóle to 60 FPS i Full HD? Jaki kodek koleś użył bo chyba coś kiepskiego (nie wierzę w to, że Youtube kompresuje tak strasznie). W ogóle to wyłączyłem po 0.0002 s oglądania bo jakoś nie zachęciła mnie fabuła, muzyka (w szczególności, lubię najpierw zamknąć oczy i słuchać soundtracku a później oglądać właściwy trailer). W sumie napisałbym autorowi, że spoko idzie dobrą drogą ale do elity mu daleko i powinien zająć się sztuką a później 3D komputerowym. Ogólnie to kaszana sztuka dla sztuki... PS. W ogóle ktoś wie jak zassać filmy z Digital Tutors za free? Najlepiej podstawy grafiki komputerowej albo ktoś ma wersję CAM? Może być z szumem, chodzącym kotem na ekranie itp. byle bym widział 3x3 pixele tutoriala za darmo!
Napisano 30 Styczeń 201510 l pxl666 napisał: ten drugi o wiele lepszy chcialbym dostac pliki do obejrzenia w domku Build jest na stronie autora, na projekt raczej nie ma co liczyć (chociażby ze względu na użycie płatnych modeli). Sam projekt świetny, nawet pomimo pewnych detali, do których można by się czepić.
Napisano 30 Styczeń 201510 l deshu napisał: Jak dla mnie bomba. 90% klientów wizek mieszkaniowych wolałoby takiej jakości "gre" niz pare obrazków photoreal. Też tak uważam. Klienci końcowi, którzy inwestują we wnętrze chcieliby sobie "pochodzić, podobierać". Lepszej jakości nie potrzebują do podejmowania decyzji. Pójdźcie do pierwszego lepszego salonu z meblami,armaturą, płytkami itd. Tam projektanci jadą softem typu Cad Kuchnie, Cad Cośtam i pokazują ludziom koncepcje a nie mega-wypas-obrazki. I tak do katalogów czy jako premium content nadal zostaną wypieszczone obrazki photoreal. W zasadzie oba podejścia już funkcjonują równolegle bo nie konkurują tylko się uzupełniają.
Napisano 30 Styczeń 201510 l Bhaal napisał: Te badyle, za dużo o 3 - stanowczo!! Te firanki są jak nie firanki.. za oknem biało? W ogóle jakoś... biało. Real time wygląda jak by ktoś grał w grę real time, to nie jest hollywoodzki film :/ Vray lepszy, mental ray lepszy, default scanline lepszy.. gdyby to było z 30 lat temu na atari to bym dostał zawału serca ale w dzisiejszych czasach tabletów i Unity Free... takie sobie. W ogóle po co to komu? Architekci budują budynki i nie oglądają ich, do gry też takie sobie bo za mało akcji. W ogóle po co to ktoś zrobił? Ja mam tam blendera i w Gimpie lepsze textury umiem robić. W ogóle to 60 FPS i Full HD? Jaki kodek koleś użył bo chyba coś kiepskiego (nie wierzę w to, że Youtube kompresuje tak strasznie). W ogóle to wyłączyłem po 0.0002 s oglądania bo jakoś nie zachęciła mnie fabuła, muzyka (w szczególności, lubię najpierw zamknąć oczy i słuchać soundtracku a później oglądać właściwy trailer). W sumie napisałbym autorowi, że spoko idzie dobrą drogą ale do elity mu daleko i powinien zająć się sztuką a później 3D komputerowym. Ogólnie to kaszana sztuka dla sztuki... PS. W ogóle ktoś wie jak zassać filmy z Digital Tutors za free? Najlepiej podstawy grafiki komputerowej albo ktoś ma wersję CAM? Może być z szumem, chodzącym kotem na ekranie itp. byle bym widział 3x3 pixele tutoriala za darmo! problemy emocjonalne? trzeba zaczac odrozniac narzekanie od krytyki. Jak na ironie, to twoj wpis podchodzi pod to pierwsze. Zawsze trzeba pod kazdym newsem pisac ochy i achy? Ludzie przedstawiaja swoje opinie i wiekszosc ludzi robi to kulturalnie, wiec wstrzymaj sie Panie z tym slabym sarkazmem.
Napisano 31 Styczeń 201510 l Deshu, Skocu - pod warunkiem, że klienci będą skorzy do płacenia za takie spacery ;)
Napisano 3 Luty 201510 l deshu napisał: No oczywiście;) Chętny może być np developer. Co tam parę kafli inwestycji. Jesli piszesz o paru kaflach "taniej" to pewnie będą skorzy, odliczy się od ceny wiele godzin renderowania(których ilością "prawdziwi wizkowcy" pewnie strasznie sie podniecają ) w zamian za mozliwosc zobaczenia projektu "na żywo". Jakoś nie wierzę, ze kontrahent wyczuje różnicę, czy szum w cieniu za ostatnią półką jest, albo czy przypadkiem nie przepalone są refleksy na słoiku z kwiatami, który znajduje sie na górnej półce po lewej stronie kadru! Oczywiście bez urazy dla wszystkich! Pozdrawiam!
Napisano 3 Luty 201510 l Błędem jest myślenie, że tej steny nie musisz renderować. Musisz, i jest tego renderowania sporo więcej niż przy wizkach.
Napisano 3 Luty 201510 l Jeśli myslisz o wypalaniu map oświetlenia w UE4 to nie są to takie czasy renderowania jak Vray czy mentalray a raz wypalona mapa plus realtime dynamic lighting daje niezłe pole do popisu dla animacji, nawet jak klatka bedzie sie renderowała 1 sekundę. A dla kontrahenta na przyzwoitym sprzęcie uzyskasz real time z 30-20 fps przy niezłej jakości.
Napisano 24 Maj 20159 l Cześć. Strasznie tu jesteście krytyczni ale nic, zaryzykuję i pochwalę się naszym pierwszym projektem wizualizacji renderowanych w czasie rzeczywistym w UE4. Mam nadzieję, że wynik będzie się wam podobał bo kosztowało to nas bardzo dużo pracy (pionowa krzywa nauki;) Dzięki za oglądanie, komentarze i sugestie na przyszłość. Jakbyście mieli jakieś pytania to też zapraszam, choć nie zapewniam, że uda mi się na nie odpowiedzieć. W tle widać Biecz - małe średniowieczne miasteczko w małopolsce, a w tle gra L.Stadt - Superstar. Pozdrawiam serdecznie i miłego oglądania.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto