RaVirr Napisano 25 Grudzień 2023 Napisano 25 Grudzień 2023 7 godzin temu, Akierek napisał: W ramach swiatecznego odpoczynku od modelowania wydziargalem taki render poprzedniego modelu x7 Renderujesz w cycles czy eevee? Poka setup oświetlenia.
Akierek Napisano 13 Marzec Autor Napisano 13 Marzec W dniu 25.12.2023 o 23:30, RaVirr napisał(a): Renderujesz w cycles czy eevee? Poka setup oświetlenia. W Cycles ;d Kolejny render na mocniejszym kompie tym razem i na lepszym monitorze: 2
Akierek Napisano 4 Maj Autor Napisano 4 Maj (edytowane) Siema, rozpoczalem sobie trening modelowania ze skanu z siatka bez subdiva Porsche 911. Jest to troche inny typ modelowania, ale chce zobaczyc jak mi to wychodzi. Wszystko to modyfikator weighted oraz mirror i shade auto smoth [img]https://i.imgur.com/wSvCNVq.png[/img] [img]https://i.imgur.com/FsQntlJ.png[/img] Czemu nie widac moich obrazkow? 😄 Edytowane 4 Maj przez Akierek
Akierek Napisano 18 Wrzesień Autor Napisano 18 Wrzesień Bawię się w renderowanie porsche ( model nie moj) na bakcplates: 2
Akierek Napisano 9 Listopad Autor Napisano 9 Listopad Cześć, bawie sie troche , ucze sie enviro , więc nie bijcie za mocno. Samochod to x7 2019, troche niedopracowany 1
Akierek Napisano 11 Listopad Autor Napisano 11 Listopad W miedzy czasie zabralem sie za modelowanie Corvetty c1: 2
Mortom Napisano Wtorek o 08:32 Napisano Wtorek o 08:32 (edytowane) @Akierek 1) Przede wszystkim w tych enviro nie ma atmosfery. Wszystkie plany zlewają się w jeden. Dodaj ją w compositingu lub zrób sobie materiał powietrza z emmision podpiętym do slotu volume - z bardzo niską intensywnością. Zabiera bardzo mało czasu na render a dodaje głębi. 2) Te chmury z niebieskiego BMW - wywal to i nie wklejaj nigdy więcej 😉 kup sobie za 5 baksów jakiegoś małego paka z VDB - teraz to tanie jak barszcz a doda ci realizmu. https://screenglow.gumroad.com/l/vdb_clouds_starter_pack?layout=profile&recommended_by=library Albo kup raz i będziesz miał na lata: https://screenglow.gumroad.com/l/vdb_clouds_volume_3?layout=profile&recommended_by=library Jak będziesz chciał to ci podeśle materiał chmurek który ładnie uwypukla ich kształt a i przy okazji nie marnuje wiele zasobów na render - znaczy relatywnie mało bo trzeba ustawić Max Bounces na min 10 a najlepiej na 20-30. Choć ja ustawiam też na 5 i też daje dobry rezultat 🙂 3) Na renderze z niebiskim BMW masz 2 silne światła - sam sobie psujesz render. To drugie od strony widza jest niepotrzebne. Ruszyłbym słoneczko raczej tak aby ładnie uwypuklić linię nadwozia i ogarnąć fajne cienie. 4) dlaczego te fury stoją? Użyj rozmycia ruchu aby zrobić ładne "fotki". Zauważ jak fajnie wyglądają takie fury podczas ruchu. Zrób sobie prosty rig ruchu samochodu i eksperymentuj z długością migawki - efekty mogą cię zaskoczyć. Corweta wygląda fajnie - nie zapominaj konfrontować modelu ze zdjęciami i będzie luksja 🙂 Edytowane Wtorek o 08:38 przez Mortom 1
Akierek Napisano Wtorek o 10:53 Autor Napisano Wtorek o 10:53 @Mortom Dzieki za feedback - tego mi brakowalo 😉 1.Tutaj masz 100% racje. Sprobuje podzielic na plany i w compositorze dodac lekka atmosfere,mgle itd 2.A te chmury sa wlasnie z vdb, addon do Blendera ktorego kupilem za 28 $ jak dobrze pamietam na blendermarket.One sa dziwne bo maja za mala przjerzystosc i poza tym wlasnie wygladaja dziwnie, ale to ja spieprzylem przez bawienie sie materialem /shaderem 😄 3. Tutaj musze potrenowac wlasnie. Ja ustawiam sky texture, nishita i ustawiam rotacje, elevation itd, a potem jeszcze dopinam sun i nie wiem co tutaj zle robie ale dojde tego metoda dedukcji 😉 4. No wlasnie, tez sie zastanawiam teraz, hehe 😄 ok teraz corvette cisne a wieczorem siade do enviro 2
Mortom Napisano Piątek o 13:53 Napisano Piątek o 13:53 (edytowane) Wygląda zacnie... choć pasowało by co nieco poprawić np. klapę bagażnika - ten okrągły znaczek na klapie chyba powinien się znajdować nieco niżej I promień zaokrągleń klapy bagażnika jest chyba ździebko mniejszy... ale może robi tylko takie wrażenie pod tym kątem. 🙂 Nie jestem tez pewny czy garb bagażnika aż tak głęboko schodzi w dół za kanapą... no ale tp tez może być iluzja perspektywy 🙂 No i jeszcze ostra linia z nad tylnych świateł powinna "wrysowywać" się w tylne nadkole - u ciebie ładnie ją zgasiłeś... ale może wzorujesz się na jakiejś innej wersji C1 i może w twojej wersji jest inaczej. 🙂 Edytowane Piątek o 15:09 przez Mortom 1
Akierek Napisano wczoraj o 07:54 Autor Napisano wczoraj o 07:54 @Mortom- dzięki ! Cos tam poprawilem: 1
Akierek Napisano wczoraj o 12:04 Autor Napisano wczoraj o 12:04 Narazie sie troche bawie renderem, ale potem zabieram sie za interior,fotele deska, kiera itd, nastepnie lusterka klamki swiatla, wycieraczki i detale
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się