Mortom Napisano 1 Czerwiec 2023 Napisano 1 Czerwiec 2023 Godzinę temu, pecet napisał(a): Perspektywa wszystko zmienia, a zwłaszcza takie krańcowe miejsca jak np. ta tylna krawędź dachu. Prosty test, weź jakiś model auta typu suv lub kombi zrób screena w orthographic view, a potem w perspective, przesuń jeszcze trochę kamerę w poziomie, w pionie bo przecież zdjęć też nie robi się idealnie centralnie i zobacz gdzie się będzie kończył dach w obu przypadkach. Nie twierdzę, że w tym modelu wszystko się zgadza bo wiele jest do poprawy, ale tak naprawdę żeby to sprawdzić to trzeba by mieć model i dopasować widok do zdjęć. Wysokość dachu od lewej strony samochodu - jeszcze można by było podciągnąć że to perspektywa i jest zniekształcenie. Ale nie długość obrysu w centralnej osi auta - tutaj IMO perspektywa ma gucio do "gadania" 🙂 ALE fakt najlepiej przymierzyć do zdjęcia w perspektywie i wtedy dopasować model 👍
maciek.m Napisano 1 Czerwiec 2023 Napisano 1 Czerwiec 2023 Ogólnie ciężką bryłę wybrałeś, dużo skomplikowanych przejść. Źle robisz bazę, jest za gęsta, i nie potrzebnie dodajesz tyle linii w miejscach przetłoczeń. Na etapie bazy nie patrz na to czy przetłoczenie jest na ostro czy wyoblone, wszystkie robisz na ostro, wyostrzając linie łączenia. Nie wiem jak w Blenderze ale myślę że też tak możesz robić bez dodawania dodatkowych linii. Dopiero po pierwszym zagęszczeniu dajesz linie wyostrzające dające ładne zaoblenia. Bo przy takiej bazie to po pierwszym zagęszczeniu robi Ci się sajgon pod kolejne wycinanki. Może nie jestem jakimś specem ale zerknij w mój wątek z BMW, dokładnie widać jak jest zrobiona baza i dalsze części. 3
Akierek Napisano 2 Czerwiec 2023 Autor Napisano 2 Czerwiec 2023 @pecet - dzięki za opinie. Wiem, ze kola to sa zle, bede je robil pozniej na nowo. @Mortom- z tymi proporcjami to wydaje mi sie, że racje ma tutaj @pecet, gdyż faktycznie zdjecie z viewportu bylo w rzucie ortograficznym. Teraz gdy wrzuce zdjecie z zrzutu perspektywy powinno to potwierdzic. @triget- byc może za szybko działam, ale wracam do bazy i poprawiam jeszcze raz @maciek.m - ja teoretycznie wiem jak sie robi baze, gorzej w praktyce 😄 w sensie mam nawyk zagęszczania ostrych krawędzi chamferem, przed zageszczeniem. Ale wrocilem do bazy i upraszczam maksymalnie jak sie da 2
maciek.m Napisano 5 Czerwiec 2023 Napisano 5 Czerwiec 2023 1. tu jest mały sajgon, uprość to, wyrównaj. plus pojawiła się szczelina na wysokości. Siatka na całym modelu nie jest równo rozłożona, gdzieś jest gęsto gdzieś nie a poziom skomplikowania powierzchni taki sam. 2. tutaj też zrobiła się dziura 3. tu można by wywalić ze 2 linie na wysokość. tu jest prosta powierzchnia która nie wymaga tylu linii. 4. maska jeśli jest tak płaska jak u ciebie to też można ja uprościć o jedną linie. 5. tak samo szyba i cały dach, tu jest płasko, po co tyle linii. 6. Plus szyba boczna też płaska a masz tam 3 linie do tego bardzo krzywo rozłożone. 7. Sporo linii kończy się bez żadnego zakończenia, nawet trójkąta, tam na pewno powstanie babol 8. No i wszystkie lnie oglądaj pod jak największym kontem, wtedy widać jak krzywo jest poprowadzona cała linia przez wszystkie punkty, a u ciebie bez tego widać że jest bardzo krzywo. 9. Te idealnie wycinane światła przednie i tylne też trochę za szybko, albo to połączyć albo wypuścić płaszczyzny aby reszta ładnie się układała a dopiero po zagęszczeniu wyciąć idealny kształt. Czy mniej lini tym łatwiej zrobić równą powierzchnię i ładne wyoblenie. 1
Akierek Napisano 6 Czerwiec 2023 Autor Napisano 6 Czerwiec 2023 Dzięki @maciek.m ! Odgescilem siatke: 1
maciek.m Napisano 6 Czerwiec 2023 Napisano 6 Czerwiec 2023 No i to jest baza 🙂 Chociaż okolice tylnego nadkola chyba za bardzo odchudziłeś w stosunku do reszty. Pamiętaj aby odległości między liniami były równe jeśli się da. Taka mała sugestia z drobną poprawką. Ale jest już duużo lepiej. Jak to zagęścisz będziesz miał o niebo równiejszą siatkę i płaszczyzny, bo łatwiej zapanować nad taką ilością punktów. 1
Akierek Napisano 8 Czerwiec 2023 Autor Napisano 8 Czerwiec 2023 @maciek.m - dzięki za sugestie !. Zrobilem tak jak napisales. Myślę , że moge juz zagęścić na subsurfie x1
drakul Napisano 8 Czerwiec 2023 Napisano 8 Czerwiec 2023 nie, nie mozesz zagescic jeszcze. wlasnie o tym wczesniej pisalem. do tej pory nie pokazales layoutu z zaznaczonymi bledami przez siebie samego. dopiero maciek.m 2 razy wyszczegolnil czesc bledow. i nawet kiedy to zrobil za drugim razem - rysujac siatke np w tylnym prawym nadkolu na oko, zrobil to rowniej niz Ty potem na modelu, na ktorym dalej jest krzywo. czy w ogole sprawdzales po narzuceniu w podgladzie modyfikatora subsurf ten fragment i ulozenie lini nadkola? podejrzewam ze nie bo byloby widac ze poszczegolne vertexy maja inna wage ciagniecia siatki i linia nie bedzie "ladna". tak podsumowujac, zastanow sie czy Ty w ogole "czujesz to" , czy zauwazasz ze jest zle , i czy czekasz az ktos Ci palcem pokaze gdzie i jak zrobic?
Akierek Napisano 8 Czerwiec 2023 Autor Napisano 8 Czerwiec 2023 @drakul - gdzie tu masz krzywo? Tak, zauwazam co jest zle i robie postepy. I nie przestane modelować, bede modelowal dotad az bede chcial 1 1
drakul Napisano 8 Czerwiec 2023 Napisano 8 Czerwiec 2023 Ja uważam że jest krzywo w miejscu o którym napisałem wyżej. Przekonaj mnie że nie jest.
Mortom Napisano 9 Czerwiec 2023 Napisano 9 Czerwiec 2023 (edytowane) Nie no @drakul nie krzyżuj chłopaka 🙂 Istnie przypomniały mi się czasy forum z lat +/- 2010 🙂 Bez przesady co tam jest tak strasznie krzywo? Patrzę i niewiedze, może stary już jestem i coś mi umyka ale teraz siateczka wygląda całkiem zdrowo 🙂 To nie żydowska kolacja i nie musi być koszerna 😉 Kto nie miał błędu z szadingiem na siatce który sprytnie zamaskował na renderze niech pierwszy rzuci kamień 😛 @Akierek Jak dla mnie chłopaku jest OK 🙂 Fal dunaju już nie ma, a nawet jak trochę odszedłeś od oryginału, to co? Boże święty, policja nie przyjedzie 🙂 Rób sobie w swoim tempie. dla 98% ludzików nie będzie większej różnicy. A pozostałe 2% tak czy siak nie da ci żyć 😉 Jka zaczniesz profesjonalne projekty to co innego wtedy trzeba cisnąc do spodu... Choć nie takie babole już widziałem i to za sporą kasę więc... 🙂 W ostateczności byle to wzorcowy samochód przypominało, nie falowało jak morze podczas sztormu i ciśnij sobie dalej 🙂 Edytowane 9 Czerwiec 2023 przez Mortom 1
Akierek Napisano 10 Czerwiec 2023 Autor Napisano 10 Czerwiec 2023 @drakul- jak mam Cie przekonać, ze tam nie jest krzywo. Jestem pewien ze tam jest rowno, bo nadkole trzyma okrąg i nie ma zafalowan. @Mortom- staram sie jak mogę, i bede cisnal dalej 😉 1
triget Napisano 12 Czerwiec 2023 Napisano 12 Czerwiec 2023 @drakul@Akierek@Mortom Od razu o tym pomyślałem 🙂 (tak dla rozładowania atmosfery) 1 5
drakul Napisano 12 Czerwiec 2023 Napisano 12 Czerwiec 2023 triget , i strzeliłeś z tego auta za autora. On pozbiera łuski:)
Destroyer Napisano 12 Czerwiec 2023 Napisano 12 Czerwiec 2023 @triget piękne! 😄 Chłopaki mają takie oko, że ja się tutaj boję wypowiadać 🙂 Lepiej wypowiadać się na bezpieczniejsze tematy ale chyba idzie w lepszą stronę niż pierwsza wersja 🙂
blood_brother Napisano 12 Czerwiec 2023 Napisano 12 Czerwiec 2023 A sprawdził ktoś, czy oryginał trzyma okrąg, bo przy dzisiejszych dizajnach nie jest to takie oczywiste? Nikogo nie bronię, tak tylko zwracam uwagę 😛
Sebazx6r Napisano 12 Czerwiec 2023 Napisano 12 Czerwiec 2023 W dniu 8.06.2023 o 19:51, drakul napisał: Ja uważam że jest krzywo w miejscu o którym napisałem wyżej. Przekonaj mnie że nie jest. Ten kościół z 2020 to pewnie Twoja przepustka na biczowanie innych. Nikt Cie nie musi przekonywać to nie ty modelujesz. Akier rób swoje. Tyle lat już robisz progress jest. metodologia fajna jest. Keep on working. 15 minut temu, blood_brother napisał: A sprawdził ktoś, czy oryginał trzyma okrąg, bo przy dzisiejszych dizajnach nie jest to takie oczywiste? Nikogo nie bronię, tak tylko zwracam uwagę 😛 xD tezo tym pomyslałem, bo i tak bywa ,ze nie są. Qrwa dlatego wole modelować postacie xD no moze nie liknessy.... bo tu zaraz ktoś dorwie foto z inną perspektywą etc... Tu krzywo tam krzywo tu nie podobne a dzie pany na uj...
alex3d Napisano 12 Czerwiec 2023 Napisano 12 Czerwiec 2023 (edytowane) @Akierek widać postęp w Twoich pracach, jedziesz dalej. Jak chcesz panować nad krzywiznami, to poza oczywistymi sprawami, metodologią, ważne jest panowanie nad gęstością siatki. Ogólnie czym mniej tym lepiej, ale jest taki próg, że pewnych kształtów nie wymodelujesz na danej gęstości. Pracując na sub.surfie powinieneś sobie wyobrazić dany kształt przy jak najmniejszej ilości vertexów, za dużo loopów i masz kaszanę. Ja tam lubię krytykę, irytuje mnie i motywuje. No niestety takie czasy, że takich twardzieli jak pokolenie naszych dziadków nie ma, więc z byle powodu się wszyscy mazgają. Z drugiej strony równie słabi ludzie hejtują anonimowo w necie. Żyjąc między debilizmem zachodu i zdziczeniem wschodu trzeba szukać jakiejś równowagi. Popłacz i idź naprzód. Edytowane 12 Czerwiec 2023 przez alex3d 1
drakul Napisano 12 Czerwiec 2023 Napisano 12 Czerwiec 2023 (edytowane) Sebazx6r, ale żeś pojechał. Skoro już tak daleko szukałeś jakiś dowodów na wydawanie opini to cofnij się może jeszcze dalej, albo poszukaj jeszcze innych rzeczy które mają dać komuś podstawy do wypowiadania się. A tak na poważnie, to jak koledzy wyżej nie zrozumieli, to nie chodziło o to że błotnik ma być równo z okręgiem bo nie mam pojęcia czy błotnik miał taki być. Chodziło o zachowanie równej ( gładkiej) linii, a posiłkując się okręgiem jak zrobił to triget można to szybko sprawdzić a nie mówić że jestem pewny że nadkole trzyma okrąg. Po co gdybać jak można szybko się przekonać. A ten wątek autora @Akierek jest dla polepszenia jego warsztatu więc pytanie o sprawdzenie krzywizny nadkola to raczej nie problem powinien być. ten szybki prosty sposób załatwia dwie sprawy: weryfikuje czy nadkole referencji jest okręgiem czy nie i czy modelowane nadkole trzyma gładka linie czy nie. Edytowane 12 Czerwiec 2023 przez drakul 1
maciek.m Napisano 13 Czerwiec 2023 Napisano 13 Czerwiec 2023 (edytowane) Ja jednak przyznam rację @drakul. Jest krzywo i na prawdę można by chwilę posiedzieć żeby poprawić bazę, bo az kuje w oczy nierówne nadkole. Do tego niezgodnosci z oryginalem w kluczowych miejscach sa ogromne. Widze to po 10sek, po odpaleniu pierwszego zdjęcia. A po zagęszczeniu nie poprawisz już tej linii szyb bocznych, wypukłości pod oknami czy kompletnie innego przetłoczenia niżej. Na przód i tył auta nawet nie patrze. Ale i tak jest mega progress w porównaniu do pierwszej wersji. Następne auto będzie jeszcze lepsze 😉 Ps. No i zgubiłeś kompletnie jedno przetloczenie które jest za tylnim nadkolem a jest kontynuacja przetłoczenia na drzwiach. Edytowane 13 Czerwiec 2023 przez maciek.m 2 1
Sebazx6r Napisano 13 Czerwiec 2023 Napisano 13 Czerwiec 2023 (edytowane) 21 godzin temu, drakul napisał: Sebazx6r, ale żeś pojechał. Skoro już tak daleko szukałeś jakiś dowodów na wydawanie opini to cofnij się może jeszcze dalej, albo poszukaj jeszcze innych rzeczy które mają dać komuś podstawy do wypowiadania się. Cytat tak podsumowujac, zastanow sie czy Ty w ogole "czujesz to" , czy zauwazasz ze jest zle , i czy czekasz az ktos Ci palcem pokaze gdzie i jak zrobic? Bo widzisz sposób zwracania uwagi jest ważny. Łatwo jest krytykować innych samemu nie wystawiają się na krytykę. Ucz się od Maćka, bo on podaje konkret i nawet podrysuje. Tyle w tym temacie. Edytowane 13 Czerwiec 2023 przez Sebazx6r
drakul Napisano 13 Czerwiec 2023 Napisano 13 Czerwiec 2023 (edytowane) @Sebazx6r przedostatnim postem cofnales sie 3 lata wstecz w swoich poszukiwaniach, to zanim zaczniesz udzielac rad jak udzielac rad i od kogo sie uczyc, cofnij sie tylko o strone czyli do 16 albo i wczesniej i przesledz co sie dzialo. wtedy moze zlapiesz szerszy kontekst sprawy i zostawisz sobie te pseudopedagogiczne podejscie dla siebie. wiem ze sposob zwracania uwagi jest wazny. i Ty piszac o tym, sam ten blad popelniles zwracajac uwage mi. takze wycieczki personalne zostaw dla siebie. a wracajac do tematu @Akierek nie pokazal autokorekty. pecet i maciek mu to narysowali i pokazali i napisali. a to nie jest jego pierwszy model wiec biorac pod uwage jego doswiadczenie z kilkoma juz samochodami i progres ktory robi powinien wiecej przykladac uwagi do analizowania i autokorekt. a chlopaki zwrocili mu uwage na podstawy a nie tajne zabiegi mistrzow. oczywiscie mozna tak za kazdym razem podawac na tacy bledy i chlopak bedzie poprawial. ale takiego peceta i macka w koncu zabraknie i wtedy chlopak sie zatrzyma i koniec wycieczki (albo pojawia sie inni i beda prowadzic za raczke az do ciemnego tunelu). ja wybralem wersje hard-albo na tym etapie rozwoju sam umiesz wylapac takie podstawowe bledy i pytasz, radzisz sie o trudniejsze sprawy, albo zastanow sie nad tym co robisz i moze skieruj swoja energie w inna dziedzine ktora bedzie odpowiedniejsza. ale to juz @Akierek musi rozwazyc. Edytowane 13 Czerwiec 2023 przez drakul
Sebazx6r Napisano 14 Czerwiec 2023 Napisano 14 Czerwiec 2023 (edytowane) W sumie coś napisałem ,ale nie widzę sensu w polemice wiec edytowałem. Zapraszam do założenia swoich tematów. Akier ciśniesz dalej. P.S. Myślę ze warto popracować nad renderami moze nawet na sciaganych cadowskich modelach. Edytowane 14 Czerwiec 2023 przez Sebazx6r
Akierek Napisano 30 Czerwiec 2023 Autor Napisano 30 Czerwiec 2023 Hoho, ale sie temat rozwinął, wystarczylo wrzucic krzywe nadkole i od razu zasięgi na miare Prigozyna 😄 Dobra to po kolei zeby nikt 2 razy odpowiedzi nie dostal: @Sebazx6r - dzięki, będę cisnął, czuje , że postęp jest, zamierzam ten model dopracowac. @drakul - tez szanuje za to, ze starasz sie pomóc, miales racje co do krzywego nadkola @maciek.m- no i to sie nazywa profesjonalizm, bardzo szanuje, za chęć i wytlumaczenie mi co tam robie zle w tym modeli @alex3d - ja tez lubie krytykę, tylko, że ze względu na moja nerwice i depresje i, ciezko mi czasami ogarnać moj umysl @Destroyer- oj tam, kazdy na tym forum ma dobre oko 😉 @blood_brother- chyba nie trzyma okregu w tym dizajnie xD @triget - xDDD Prigozyn lvl hard Okej, zrobilem baze , co sądzicie na temat niej? 1
blood_brother Napisano 30 Czerwiec 2023 Napisano 30 Czerwiec 2023 28 minut temu, Akierek napisał: chyba nie trzyma okregu w tym dizajnie Jeśli masz wątpliwości to teraz albo weryfikujesz jak jest w rzeczywistości, albo po prostu jedziesz ze wszystkim jak Ci się wydaje i nabierasz niewrażliwości na komentarze o niezgodności z oryginałem 😛
Destroyer Napisano 30 Czerwiec 2023 Napisano 30 Czerwiec 2023 1 hour ago, Akierek said: @Destroyer- oj tam, kazdy na tym forum ma dobre oko 😉 Pozwolę sobie się nie zgodzić 😉 gdybym miał dobre oko to nie miałbym telewizora jako monitor 😄 Baza wydaję się spoko, choć tam z przodu przy kole jest trochę zagmatwana, ja bym próbował to trochę uprościć i wyprostować topologię na tym etapie 1
Akierek Napisano 17 Lipiec 2023 Autor Napisano 17 Lipiec 2023 Hej, postanowiłem sobie wymodelować fiata 126p, zrobilem juz trochę. Do bmw wroce pozniej 1
blood_brother Napisano 17 Lipiec 2023 Napisano 17 Lipiec 2023 Na którym roczniku bazujesz? Bo na razie poza tym, że ogólna bryła się zgadza to nie wiele poza tym. Nadkola nie wchodzą tak ostro w nadwozie, słupek C jest sporo szerszy, bok auta nie jest taki płaski. Proponowałbym jednak skończyć jakiś model, bo tak to będziesz ciągle na podobnym etapie je porzucać i zaczynać kolejne.
maciek.m Napisano 17 Lipiec 2023 Napisano 17 Lipiec 2023 No niestety dalej te same podstawowe błędy w modelowaniu... ale już nie będę się powtarzał. Zgodności z oryginałem nawet nie poruszam 😉
Sebazx6r Napisano 20 Lipiec 2023 Napisano 20 Lipiec 2023 W dniu 17.07.2023 o 15:25, maciek.m napisał: No niestety dalej te same podstawowe błędy w modelowaniu... ale już nie będę się powtarzał. Zgodności z oryginałem nawet nie poruszam 😉 obstawiam między innymi nierownoemierne rozkladanie siatki....
Akierek Napisano 20 Lipiec 2023 Autor Napisano 20 Lipiec 2023 Siatka malucha jest dobrze rozlozona, na ten moment sie nie krzywi, nadkola sa zrobione z blueprintow, jest plynny luk. To ze gdzies jest mniej a gdzies wiecej linii czy edgeow to nic nie psuje
Mortom Napisano 20 Lipiec 2023 Napisano 20 Lipiec 2023 (edytowane) Chyba za ostro nadkola wchodzą ci w karoserię i w łączeniu przetłoczeń na boku nadkola tracą kształt koła i robią sie ostre kanty. Przetłoczenia w bocznej części okiennej też brakuje. Ale jak mniemam to baza więc keep going! Osobiście polecam zainteresować się programem Plasticity 3D - taka karoseria maluszka byłaby dużo łatwiejsza do ogarnięcia w wektorach. Ale na polymodelingu też jest to osiągalne 🙂 Choć by tu: Na pierwszy rzut oka jest ok choć dolne przetłoczenie między kołami chyba nie wyszło tak jak w oryginale. Ale jest ładnie i gładziutko.https://sketchfab.com/3d-models/polski-fiat-fiat-126p-edc1b9d866484e048b4c54d917cca900 Edytowane 20 Lipiec 2023 przez Mortom
drakul Napisano 20 Lipiec 2023 Napisano 20 Lipiec 2023 najprostsza rzecz do sprawdzenia czy jest ok to nadkola, i one sa krzywo a Ty mowisz ze siatka sie nie krzywi i nadkola maja plynny luk. chlopie, Ty sie meczysz. zainwestuj pare dolcow w kurs modelowania aut i zobacz jak to sie robi porzadnie. kolejny samochod zaczety i zle zrobiony, bo to malucha to tylko przypomina. i jeszcze ani razu nie pokazales tutaj swojej autokorekty. a to jest bilet wstepu. bez tego nigdzie nie wejdziesz.
blood_brother Napisano 20 Lipiec 2023 Napisano 20 Lipiec 2023 (edytowane) Jeżeli z pełną powagą i pewnością twierdzisz, że Twoje nadkole, zostańmy już przy nim, jest chociaż podobne do oryginału i naprawdę nie widzisz, że coś jest nie tak, to chyba nie ma sensu więcej porad. To najbliższe zdjęcie jakie udało mi się na szybko znaleźć. Edit: coś się nie dodał obrazek. Edytowane 20 Lipiec 2023 przez blood_brother
maciek.m Napisano 20 Lipiec 2023 Napisano 20 Lipiec 2023 8 godzin temu, Sebazx6r napisał(a): obstawiam między innymi nierownoemierne rozkladanie siatki.... To że siatka nierównomiernie rozłożona to najmniejszy problem chociaż koli w oczy. Auto totalnie nie trzyma się oryginału na każdym możliwym przetłoczenia. Siatka na drzwiach tam gdzie jest nietownomiernie rozłożona to zapewne autor dodał sobie linie cięcia drzwi, ale po zagęszczeniu jeśli w ogóle je przewiduje to zrobi się tam gęściej i trudniej będzie poprawnie wszystko pociąć. Do tego na tak rzadkiej siatce jest już wycieta maska i kwadratowe reflektory przy których są duże babole, to jest podstawą ze takie rzeczy wycina się później. 1
blood_brother Napisano 28 Wrzesień 2023 Napisano 28 Wrzesień 2023 Nie jestem w stanie rozpoznać modelu, więc nie wskażę Ci nieścisłości 😛
maciek.m Napisano 29 Wrzesień 2023 Napisano 29 Wrzesień 2023 Poświęciłem chwile czasu żeby się upewnić i nałożyłem siatkę "nową" z tą sprzed 3 miesięcy... Poza przesunięciem jednej linii są identyczne 😉 Nawet nie poprawiłeś błędu który kilka razy był rozrysowany i wyjaśniony. Więc nie wiem co tu dodać. Nie pokazałeś siatki więc ciężko coś więcej powiedzieć. 1
Akierek Napisano 29 Wrzesień 2023 Autor Napisano 29 Wrzesień 2023 @maciek.m- właśnie , że poprawilem, boczna szybe uwypuklilem, nadkole- siatke rowno rozlozylem i ostra krawedz na boku tez
Akierek Napisano 17 Październik 2023 Autor Napisano 17 Październik 2023 Hej, posiedzialem troche nad modelem: 2
blood_brother Napisano 17 Październik 2023 Napisano 17 Październik 2023 Z jednej strony spoko, bo jest dość gładko i przyjemnie dla oka pod tym względem, ale z drugiej zgodność z oryginałem jest wciąż daleka od czegokolwiek.
Akierek Napisano 18 Październik 2023 Autor Napisano 18 Październik 2023 @blood_brother- dzieki za odpowiedz. Co do niezgodnosci, caly czas je poprawiam, z tego co zauwazylem to tyl i okolice swiatel tylnych mialy niezgodnosc, poza tym uwypuklilem teraz juz boczne szyby. Wiem ze musze tez dopracowac grill przedni 1
maciek.m Napisano 19 Październik 2023 Napisano 19 Październik 2023 Niestety jest dużo niezgodnosci z oryginalem ale nie ma co już ich poprawiać, to nie czas na takie poprawki po zagęszczeniu i pocięciu. Teraz tylko jeszcze bardziej pokrzywisz model tymi poprawkami. Ustaw sobie błyszczący materiał, dużo bardziej uwypukla niedoskonałości, taki mat jak masz dużo ukrywa. Na pewno wyjdzie więcej pokrzywien niż widać teraz, ale łatwiej będzie je wyłapać i choć trochę naprostowac. Dokończ model nie poprawiaj w nieskonczonosc, przejdź przez wszystkie etapy. A następny będzie lepszy. 1
Akierek Napisano 20 Październik 2023 Autor Napisano 20 Październik 2023 @maciek.m - dzięki za komentarz. okej, wrzucam model na blyszczacym materiale, poprawilem niektore krzywizny, ale mam jeszcze do naprawy przede wszystkim krzywe: tył- tam gdzie jest zaokraglenie i te przetloczenie tam jest babol oraz czesc dolnego zderzaka przy dyfuzorze , tam tez sie krzywi
Akierek Napisano 20 Październik 2023 Autor Napisano 20 Październik 2023 troche sie pobawilem evee a przy okazji zrobilem troche elementow. PS. opony nie moje troche sie pobawilem evee a przy okazji zrobilem troche elementow. PS. opony nie moje
Akierek Napisano 21 Październik 2023 Autor Napisano 21 Październik 2023 Powoli bede zabieral sie za klamki i lusterka, teraz jeszcze podglad z evee. Ja nawet jestem zadowolony z tego ze coraz lepiej mi idzie
Akierek Napisano 21 Październik 2023 Autor Napisano 21 Październik 2023 Dobra na dzisiaj tyle jutro dalej bede dzialal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się