Napisano 19 Styczeń 201510 l Hej wszystkim. Dawno nie byłem aktywny tu na forum i tylko biernie obserwowałem co się dzieje. Jakiś czas temu można powiedzieć, że zakończyliśmy z naszej strony pracę nad animacjami storytellingowymi do Wiedźmina 3. W ramach współpracy z super ludźmi z CD Projektu mieliśmy przyjemność wykonać parędziesiąt animacji do samej gry, jak również animacje promocyjną służącą jako przypomnienie lub wprowadzenie nowych graczy w świat prozy Sapkowskiego, która posłuży również jako sekwencja otwierająca grę. Animacja miała premierę parę dni temu i dopiero teraz możemy pokazać jakieś trochę szersze materiały na jej temat. credits: Marcin Przybyś Grzegorz Przybyś Kasia Niemczyk Studio Juice - dźwięk I stillsy: I na koniec mały breakdown sekwencji koniunkcji sfer: Edytowane 19 Styczeń 201510 l przez GrzegorzPrzybys
Napisano 19 Styczeń 201510 l Myślę, że rządzicie :) jakość rysunków, kadry, przestrzeń na najwyższym poziomie. I mam wrażenie, że widać postęp co animatik mimo, że już wcześniejsze wszystkie były full pro :). Może trochę narrator mi nie do końca siedział i przy tak długim materiale wolałbym chyba inny głos, ale to wiadomo nie ma się co czepiać.
Napisano 19 Styczeń 201510 l Gratuluje. Rzeczywiście wasze kolejne animacje są coraz lepsze, nie wiem do końca z czego to wynika, ale tak jest :) Fajnie wiedzieć, że podwyższacie sobie cały czas poprzeczkę.
Napisano 19 Styczeń 201510 l Nie mogę zamknąć ust z wrażenia :O jestem fanem ^^ Materiał promocyjny epicki.
Napisano 19 Styczeń 201510 l Autor Dzięki za wszystkie miłe słowa!! Wojtas - do narratora było typowanych 4 aktorów. Jego wybór był kwestią wewnętrznego głosowania i je przegraliśmy ;) i nie został wybrany ten który nam się najbardziej podobał. Dla mnie jest trochę za młody i za mało zniszczony jak na takiego dziada ale niektórym się podoba jak bardzo się wczuwa ;) Paweł - Dzięki, staramy się za każdym razem wprowadzić coś nowego i podkręcić to na wyższe obroty pod każdym względem. Nie tylko ze względu na lepszą jakość ale też żeby się zwyczajnie nie znudzić ;)
Napisano 19 Styczeń 201510 l Gratulacje! Super komiksowo-realistyczna kreska którą uwielbiam. Widać kawał porządnej roboty. Już nie mogę się doczekać sekwencji w grze:D Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.
Napisano 19 Styczeń 201510 l Autor Bez pomocy Kasi niektóre z kadrów wyglądałyby znacznie, znacznie gorzej. Ale jeśli liczyć procentowo ilość pracy to w gruncie rzeczy wykonały ją dwie osoby. Uściślając - scenariusz pochodził od CDP, ale również jesteśmy jego współtwórcami. Nie odpowiadamy jednak za dźwięk w żadnym stopniu i tu faktycznie nasz błąd, powinniśmy napisać iż robiło to studio Juice.
Napisano 19 Styczeń 201510 l ubóstwiam wasze animacje a najbardziej teledysk rewelacja, słyszałem o tym teledysku ale nigdy go nie widzialem. Dzięki za link Kalberos :) bardzo ładny motion design/liternictwo
Napisano 19 Styczeń 201510 l Autor Kalberos - teledysk nie był robiony przez Division48 tylko przez Juice. Wszystkie ilustracje były robione przez moją skromną osobę ale wszystko pozostałe zostało zrobione przez Juice'a. Dużo osób to kojarzy od razu z naszym studiem ale nie jesteśmy wstanie wszędzie tego prostować. Jaras - pozdro ;)
Napisano 19 Styczeń 201510 l oj tam, mi głownie chodzi o twoje arty :D prawdę mówiąc nie wiem co to za studio i z ciekawości sprawdzę
Napisano 20 Styczeń 201510 l Kawał dobrej roboty, świetna kreska, świetny montaż, miło się na to patrzy, trzymam kciuki za grę
Napisano 20 Styczeń 201510 l Podoba sie. Grzesiowa kreske kojarze od czasow liceum co moze powoduje ze nie potrafie byc w pelni obiektywny bo zawsze uwazalem ze krawedzie powinny byc delikatniejsze. Przydaloby sie wiecej ruchu na powierzchniach postaci ofcors. Np. W ujeciu z dzieckiem gdyby kropla lub dwie splynely po twarzy byloby natychmiast zywiej. Gdyby w teczowkach wiedzmina cos sie zadzialo tez byloby ciekawiej. Przyklad 2:06 :https://www.youtube.com/watch?v=e4ut7ecedG4 Calosciowo patrzac na obraz brakuje mysle wspolnego mianownika jesli chodzi o barwy Sa mocne czerwienie/ niebieski/ cyjan pomieszane z zdesaturowanymi kadrami. Tu z kolei przyklad jakby moglobyc lepiej: 4:00 : Oczywiscie nie mowie o o tym by sprowadzac wszystko w jeden tint, ale by rozne kadry posiadaly w stylu cos wspolnego. Kolory to najbardziej denerwujacy mnei element powyzszego cinematicu od division.
Napisano 21 Styczeń 201510 l Najładniejsza animacja jaką w życiu widziałem w tej kategorii (swoją drogą jak się nazywa ten typ animacji? still animation? motion still?). Przebija wszystkie inne animacje z guild warsa, diablo III itd. Nie mogę się doczekać obejrzenia reszty filmików w samej grze :)
Napisano 21 Styczeń 201510 l Szacun za całość :) Kadry z Wilkołakiem i Bitwą z Nilfgaardczykami moje ulubione, sekwencja z Koniunkcją Sfer urywa głowę ! :] Nie mogę doczekać się reszty waszych animacji w W3.
Napisano 22 Styczeń 201510 l ha, czyli współpraca z Juice do tego. I ktoś od scenariusza z CDP. No to będzie więcej niż trzy osoby ;) I trzeba przyznać, że ładnie wyszło.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto