JohnZi Napisano 26 Listopad 2015 Napisano 26 Listopad 2015 (edytowane) Czesc, jak juz wszyscy pokazuja swoje pracki z Car Render Challange to moze i czas na mie:) Ogolnie ciesze sie, ze w ogole udalo mi sie skonczyc cos bardziej prywatnego co dla mnie juz jest sukcesem. Co do scenki to przymierzam sie rowniez do zanimowania tego ujecia i pokazania paru shotow w ruchu. Soft 3ds max, vray, mari, speedtree, marvelous designer, fume fx do dynu i kurzu, compo w nuke. Pozniej obrazek oraz pare screenow z WIP'a Polecam ogladac hiresa https://www.dropbox.com/s/q3xucgn9vvy5un5/camper_comp_fin_hires_v008.jpg?raw=1 crop: a tutaj wipy: prop z marvelousa na szybko: Wczesniejsze testy mapek wysokosciowych ktore posluzyly mi jako displacement. Prawdziwa lokacja oraz masyw gorski z okolic nowego meksyku :) Edytowane 27 Listopad 2015 przez JohnZi
STRZYG Napisano 26 Listopad 2015 Napisano 26 Listopad 2015 Takie wątki to ja rozumiem. Porządny finał, siatki, clay rendery, kilka ciekawostek. Z wypiekami na twarzy się ogląda :)
Imperator Napisano 27 Listopad 2015 Napisano 27 Listopad 2015 Od razu mi się skojarzyło z książką "Doktor sen" Stephena Kinga :) Bardzo mocna praca i fajnie, że wszystko w 3D pociągnięte, ambitnie :) Ciekawe ilu polaków będzie na podium :) też miałem spróbować ale musiałem renderować butelki dla klienta, wasze szczęście :D
vision3d Napisano 27 Listopad 2015 Napisano 27 Listopad 2015 genialny serial i tu klimat bardzo wyczuwalny, brakuje tylko niebieskich kryształów wysypujących się z tyłu campera ;D detal miażdz na hiresie, gdzie widać każdą wgniotkę na karoserii, bardzo dobra robota!
Nathanielxd Napisano 27 Listopad 2015 Napisano 27 Listopad 2015 Mega przyjemne, świetnie zadbałeś o detale.
JohnZi Napisano 27 Listopad 2015 Autor Napisano 27 Listopad 2015 Dzieki panowie za komentarze. Konkurencja jest duzo mocniejsza w tym roku i nie ma co sie ludzic, ze jest szansa na cokolwiek:) Ale przyjemnie jest dostarczyć skonczona prace na konkurs, nigdy wczesniej mi sie to nie udalo a to juz jest jakis krok do przodu :)
tr3buh Napisano 27 Listopad 2015 Napisano 27 Listopad 2015 Co to za konkurs? gdzie jak? Model bardzo ładny
JohnZi Napisano 27 Listopad 2015 Autor Napisano 27 Listopad 2015 tr3buh konkurs z humster3d, to chyba juz tradycja tam http://humster3d.com/car-render-competition
RealLifeGlitchDude Napisano 28 Listopad 2015 Napisano 28 Listopad 2015 Świetna robota, detal powala, a pomysł genialny :D Widzę że wyniki 2giego grudnia, więc powodzenia. :)
Micaki Napisano 2 Grudzień 2015 Napisano 2 Grudzień 2015 Gratulacje 3 miejsca :D Jakim sposobem robiłeś ślady opon? Tło wyszło genialne, sam pojazd nieco odstaje, (może stąd 3 miejsce) ale i tak jest nieźle :)
alex3d Napisano 2 Grudzień 2015 Napisano 2 Grudzień 2015 Rewelacyjna robota. Jak dla mnie zdecydowanie pierwsze miejsce, trzecie to jakieś nieporozumienie. Modele, oświetlenie i tekstury, detale i kompozycja, wszystko na najwyższym poziomie.
uncle Napisano 3 Grudzień 2015 Napisano 3 Grudzień 2015 Wczesniejsze testy mapek wysokosciowych ktore posluzyly mi jako displacement. Prawdziwa lokacja oraz masyw gorski z okolic nowego meksyku :) a moglbys rozwinac? bo calkiem fajnie to wyglada, jest jakies tajne miejsce z takimi mapkami? :D
bolitic Napisano 3 Grudzień 2015 Napisano 3 Grudzień 2015 Gratulacje. z Twojego wywiadu: I started my adventure with 3d graphics almost 10 years ago with 3ds max and V-ray. Now I’m trying to follow cg trends by testing new renderers and other softwares ... wygrales Corone, tak wiec okazja sie nadaza ;)
rallyman Napisano 3 Grudzień 2015 Napisano 3 Grudzień 2015 Gratulacje! Świetna praca, był pomysł, jest klimat i wykonanie na poziomie. Jeszcze większy plus za wykonanie w "wolnych chwilach" ;) Kierowcy brakuje trochę detalu a jest stosunkowo dobrze widoczny. Nie rozumiem tez dlaczego w lewym lusterku odbija się niebo w zimnych kolorach ;) W HQ widać jeszcze poszarpane krawędzie w przepaleniach. Ale te detale to już lekkie czepialstwo ;) Jeszcze raz gratuluję ukończenia pracy i wyniku :)
JohnZi Napisano 3 Grudzień 2015 Autor Napisano 3 Grudzień 2015 Micaki slady opon to mix tekstur, z ktorych sobie wyciagnalem height mape i wrzucilem do vrayowego displacementa. uncle mapki wysokosciowe zwa sie Data Elevation Map wiec glownie cos takiego Cie interesuje. Tutaj mozesz o tym poczytac http://nationalmap.gov/elevation.html a tutaj sciagnac http://viewer.nationalmap.gov/basic/?basemap=b1&category=ned,nedsrc&title=3DEP%20View. W stanach maja dosyc dobra jakosc, na kazdy taki skrawek mapki DEM przypada z ponad 50 malych skrawkow z kolorem do pokrycia. Troszke zabawy z tym jest, mozna tez z jakiegos pluginu skorzystac, ale nie testowalem tego. botlic Coronke juz testtowalem jakis czas temu i daje super efekty :) Na pewno sie tym zainteresuje rallyman dziekiza konstruktywna krytyke. Czesci bledow jestem swiadomy a czesci to nawet juz nie widze. Niestety zmeczylem sie tym obrazkiem i braklo czasu zeby od niego odpoczac przed oddaniem. Zdazylem doslownie na 5 minut przed godzina dwunasta:) Dziekuje wszsytkim za komentarze:)
remanent Napisano 4 Grudzień 2015 Napisano 4 Grudzień 2015 Bardzo fajna pracka. Miło widzieć polaka w finale, gratulacje!
gryzon Napisano 11 Grudzień 2015 Napisano 11 Grudzień 2015 Wspaniała robota. Wszechstronny warsztat, podziwiam. Brawo.
JunioR Napisano 22 Grudzień 2015 Napisano 22 Grudzień 2015 Detal i textury pierwsza klasa, bardzo dobra robota JohnZi.
Pionier Napisano 22 Grudzień 2015 Napisano 22 Grudzień 2015 Dżony, good shit :) można w przyszłości podpytywać na temat terenu? :) pozdr, P.
JohnZi Napisano 29 Grudzień 2015 Autor Napisano 29 Grudzień 2015 Dzieki panowie. Pionier wal smialo :)
Rekomendowane odpowiedzi