hcpiter Napisano 25 Sierpień 2017 Share Napisano 25 Sierpień 2017 Witam ! Już trochę czasu minęło od ostatnich moich postów, wiec postanowiłem to zmienić i wolnym czasie wykonałem kilka renderingów w Fstorm. Głównym założeniem było uzyskać efekt obrazu martwej natury :) Przy okazji chciałbym podziękować Tomkowi Wyszołmirskiemu (MF) za użyczenie świetnej jakości textury drewna. Soft: 3ds max, Fstorm, Photoshop i Marvelous Designer, Substance Painter, których używałem po raz pierwszy. Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gajowy Napisano 25 Sierpień 2017 Share Napisano 25 Sierpień 2017 Na fronta! Dużo w tym wszystkim skanów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
genitalius Napisano 25 Sierpień 2017 Share Napisano 25 Sierpień 2017 przepiekne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artuur Napisano 25 Sierpień 2017 Share Napisano 25 Sierpień 2017 ogień, wyszło mega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Araiel Napisano 25 Sierpień 2017 Share Napisano 25 Sierpień 2017 Ja tak samo jak i poprzednicy jestem zachwycony finalnym efektem. Genialnie to wyszło! Też jestem ciekaw tego ile z tego to skany i jak były przetwarzane? - sam obecnie staram się coś tam działać z fotogrametrią więc wszelkie porady od profesjonalistów są dla mnie na wagę złota :) Do tego te obiekty to ręcznie były rozkładane? Czy też może masz jakiś magiczny sposób na rozrzucenie ich w scenie/połączenie w takie naturalnie wyglądające zbiory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 26 Sierpień 2017 Share Napisano 26 Sierpień 2017 Pięknie to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 27 Sierpień 2017 Autor Share Napisano 27 Sierpień 2017 Dziękuję za wszystkie komentarze ! Jeżeli chodzi o skanowanie modeli/ fotogeometrię to nie używałem tej techniki. Jedyne skany to textury :) Jeżeli zaś chodzi o rozkładanie map to niestety nie mam magicznego sposobu. Na szczęście obiekty, które rozkładałem nie są skomplikowane i poszło to dość szybko tym bardziej, że nie rozkładałem wszystkich modeli tylko kilka :) Przy okazji dodaję siatkę dla zainteresowanych. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian85osg Napisano 30 Sierpień 2017 Share Napisano 30 Sierpień 2017 front ode mnie bez dwóch zdań :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 31 Sierpień 2017 Share Napisano 31 Sierpień 2017 Piękny render! Aż nie można się napatrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 31 Sierpień 2017 Share Napisano 31 Sierpień 2017 slicznosci :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boni0 Napisano 4 Wrzesień 2017 Share Napisano 4 Wrzesień 2017 Widzę, że martwa natura w modzie. Świetna praca :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 4 Wrzesień 2017 Share Napisano 4 Wrzesień 2017 o szacun, piekne. Mozesz podac jakies liczby? Jak z renderingiem i le czasu zjadlo szykowanie modeli i tekstur, dane karty kredytowej itp ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
McGavish Napisano 4 Wrzesień 2017 Share Napisano 4 Wrzesień 2017 Poezja, Panie, poezja! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 4 Wrzesień 2017 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2017 Dzięki Panowie ! Cieszę się, że przypadło do gustu :) Jeżeli chodzi o czasy to najdłużej zeszło mi nad materiałami- rozkładanie map pod Substance Painter`a i jego ogarnięcie, ponieważ pierwszy raz w życiu tego programu używałem.Modele są dosyć proste, więc nie trwało to długo. Ogólnie pracowałem nad scenką kilka weekendów, bo nie zawsze miałem wolny czas i ochotę by po godzinach siedzieć przy kompie :) Karty kredytowej niestety nie posiadam, więc numerów nie podam, ale za to mogę podać pin do telefonu ;) Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 15 Wrzesień 2017 Share Napisano 15 Wrzesień 2017 Ja pierdzielę!!! Mistrz!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaxymilianMax Napisano 16 Wrzesień 2017 Share Napisano 16 Wrzesień 2017 mysle ze render Coroną nie wyszedłby tak ładnie ;) juz bardziej jakość Mental Ray mi to przypomina. Super kompozycja i kolorki :) Fajnie bylo by zobaczyc RAW render bez PSa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 20 Wrzesień 2017 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2017 Dziękuję ślicznie za fronta i komentarze ! :) Raw render praktycznie identyczny, ponieważ używając Fstorm`a staram się ustawiać wszystko za pomocą "tone mapped" i dobieraniem odpowiednich LUT`ów aby postpro było jak najmniej. Ogień i pył dodany został w PSie bo łatwiej i szybciej :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ezils Napisano 21 Wrzesień 2017 Share Napisano 21 Wrzesień 2017 Naprawdę to jest mega kozackie. Nie siedzę w 3D, ale potrafię docenić :) Gratulacje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mirkowaty Napisano 25 Wrzesień 2017 Share Napisano 25 Wrzesień 2017 Witam, można się spytać o czasy renderingów i na jakim sprzęcie było liczone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 25 Wrzesień 2017 Share Napisano 25 Wrzesień 2017 Kompozycja, kolorki bardzo ladnie, plastycznie swietnie i milo sie na to patrzy:). Wszyscy tu zachwalaja(i slusznie ;)) to ja sie tylko przyczepie do shaderow cytryn, brak tam widocznego SSS i wyszly dosc plastikowo ;P. Ale tak poza tym to super:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 2 Październik 2017 Autor Share Napisano 2 Październik 2017 Dziękuję za komentarze ! Czas renderingu głównego ujęcia to 15-25 min w rozdzielczości 2000px. Obrazki z dof`em były w mniejszej rozdziałce dla tego tez czas był krótszy tak z 10-15 min. Renderenowane na dwóch Titan x pascal. Jeżeli chodzi o materiał cytryn to trafna uwaga ! Również uważam, że trochę średnio wyszły :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 2 Październik 2017 Share Napisano 2 Październik 2017 Piękny klimat. Normalnie czuć gęstość powietrza:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mirkowaty Napisano 5 Październik 2017 Share Napisano 5 Październik 2017 dziękuję za odpowiedź, no i zazdroszczę tych dwóch Titanów :) Szkoda, że Fstrorm ma ostatnio jakieś kłopoty z prawami autorskimi i nie ma jak nabyć licencji. Ale może gość się z tego wykaraska jakoś, choć czuję, że jako były pracownik i twórca renderera Octane jednak trochę z niego zaczerpną i może być z tego większy smród. Oby nie bo to naprawdę tania i dobra alternatywa dla Octane, który już zbliża się do granicy 1000$ powoli. Pozdrawiam i gratuluję pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Akierek Napisano 16 Październik 2017 Share Napisano 16 Październik 2017 O kurde :O Przeciez to jest rewelacyjne! Swietnie sie na ta martwa nature patrzy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi