Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam !

 

Już trochę czasu minęło od ostatnich moich postów, wiec postanowiłem to zmienić i wolnym czasie wykonałem kilka renderingów w Fstorm.

Głównym założeniem było uzyskać efekt obrazu martwej natury :)

Przy okazji chciałbym podziękować Tomkowi Wyszołmirskiemu (MF) za użyczenie świetnej jakości textury drewna.

 

Soft: 3ds max, Fstorm, Photoshop i Marvelous Designer, Substance Painter, których używałem po raz pierwszy.

 

4nIe6dZ.png

 

5ISnM1s.png

 

a0xFbaG.png

 

xzPUjQp.png

 

Pozdrawiam !

  • Odpowiedzi 23
  • Wyświetleń 7,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja tak samo jak i poprzednicy jestem zachwycony finalnym efektem. Genialnie to wyszło!

Też jestem ciekaw tego ile z tego to skany i jak były przetwarzane? - sam obecnie staram się coś tam działać z fotogrametrią więc wszelkie porady od profesjonalistów są dla mnie na wagę złota :) Do tego te obiekty to ręcznie były rozkładane? Czy też może masz jakiś magiczny sposób na rozrzucenie ich w scenie/połączenie w takie naturalnie wyglądające zbiory?

Napisano
  • Autor

Dziękuję za wszystkie komentarze ! Jeżeli chodzi o skanowanie modeli/ fotogeometrię to nie używałem tej techniki. Jedyne skany to textury :) Jeżeli zaś chodzi o rozkładanie map to niestety nie mam magicznego sposobu. Na szczęście obiekty, które rozkładałem nie są skomplikowane i poszło to dość szybko tym bardziej, że nie rozkładałem wszystkich modeli tylko kilka :)

Przy okazji dodaję siatkę dla zainteresowanych.

 

SIKxQE9.png

 

Pozdrawiam!

Napisano

o szacun, piekne. Mozesz podac jakies liczby? Jak z renderingiem i le czasu zjadlo szykowanie modeli i tekstur, dane karty kredytowej itp ;)

Napisano
  • Autor

Dzięki Panowie ! Cieszę się, że przypadło do gustu :)

Jeżeli chodzi o czasy to najdłużej zeszło mi nad materiałami- rozkładanie map pod Substance Painter`a i jego ogarnięcie, ponieważ pierwszy raz w życiu tego programu używałem.Modele są dosyć proste, więc nie trwało to długo. Ogólnie pracowałem nad scenką kilka weekendów, bo nie zawsze miałem wolny czas i ochotę by po godzinach siedzieć przy kompie :) Karty kredytowej niestety nie posiadam, więc numerów nie podam, ale za to mogę podać pin do telefonu ;)

 

Pozdrawiam !

Napisano

mysle ze render Coroną nie wyszedłby tak ładnie ;) juz bardziej jakość Mental Ray mi to przypomina. Super kompozycja i kolorki :) Fajnie bylo by zobaczyc RAW render bez PSa :)

Napisano
  • Autor

Dziękuję ślicznie za fronta i komentarze ! :)

Raw render praktycznie identyczny, ponieważ używając Fstorm`a staram się ustawiać wszystko za pomocą "tone mapped" i dobieraniem odpowiednich LUT`ów aby postpro było jak najmniej. Ogień i pył dodany został w PSie bo łatwiej i szybciej :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Naprawdę to jest mega kozackie. Nie siedzę w 3D, ale potrafię docenić :) Gratulacje!

Napisano

Kompozycja, kolorki bardzo ladnie, plastycznie swietnie i milo sie na to patrzy:). Wszyscy tu zachwalaja(i slusznie ;)) to ja sie tylko przyczepie do shaderow cytryn, brak tam widocznego SSS i wyszly dosc plastikowo ;P. Ale tak poza tym to super:)

Napisano
  • Autor

Dziękuję za komentarze !

Czas renderingu głównego ujęcia to 15-25 min w rozdzielczości 2000px. Obrazki z dof`em były w mniejszej rozdziałce dla tego tez czas był krótszy tak z 10-15 min. Renderenowane na dwóch Titan x pascal.

Jeżeli chodzi o materiał cytryn to trafna uwaga ! Również uważam, że trochę średnio wyszły :)

 

Pozdrawiam

Napisano

dziękuję za odpowiedź, no i zazdroszczę tych dwóch Titanów :) Szkoda, że Fstrorm ma ostatnio jakieś kłopoty z prawami autorskimi i nie ma jak nabyć licencji. Ale może gość się z tego wykaraska jakoś, choć czuję, że jako były pracownik i twórca renderera Octane jednak trochę z niego zaczerpną i może być z tego większy smród. Oby nie bo to naprawdę tania i dobra alternatywa dla Octane, który już zbliża się do granicy 1000$ powoli. Pozdrawiam i gratuluję pracy.

Napisano

O kurde :O Przeciez to jest rewelacyjne! Swietnie sie na ta martwa nature patrzy :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.