Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 01.08.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. 12 punktów
    nasmarowane na rozgrzewke przed nocka
  2. 10 punktów
    Najlepsza pogoda na lato :) Gwasz na papierze, A3
  3. 9 punktów
    Jaa ciee, ale wymiatacie. Malo czy de (wcale) wiec wrzucam 2 szybkie główki
  4. 8 punktów
    Hi everybody ! Trochę odgrzewany kotlet, ponieważ już wrzucałem ten koncept tylko że teraz wrzucam go w innej kolorystyce plus inne otoczenie. #3dsmax #unrealengine Behance- https://www.behance.net/gallery/232618071/PAGANI-BLADE-RED
  5. 8 punktów
    https://www.earthsworld.com/
  6. ZiN

    8 punktów
  7. 8 punktów
    Drzew podobno nigdy za wiele
  8. 8 punktów
    plenerek z brudstocku
  9. 7 punktów
    no w niedokończone ptaszki, wymagają jeszcze trochę wypieszczenia jeśli się uda to trochę jeszcze się nad nimi pospuszczam w wolnym czasie
  10. 7 punktów
    10 minutowe szkice do kadrow, taki sobie pomysl na „pamietnik” filmowy wczoraj wymyslilem, penem, bez korekt, ktos dolaczy?
  11. 7 punktów
    widzę, że źle zrobiłem nie wykadrowując stupek, za dużo uwagi przyciągają XD W tym tygodniu takie akcje:
  12. Kolejny ciekawy programik do 2D oparty o nody (free, open source). https://pixieditor.net/ Co jeszcze ciekawsze... Pixi Labs Sp. z o.o, Bładnicka 23, 43-430, Międzyświeć, Poland.
  13. 7 punktów
    Udało mi się dokończyć prackę, która leżała od paru miechów. Wilżanka na burzowo. Jak zwykle gwasze :) Kilka etapów: Digitalowe szkice: Ołowek już normalnie: No i farbki:
  14. skończony w zasadzie, z jego lewą dłonią wciąż coś nie tak, ale myślę że wystarczy: cały vlog: https://youtube.com/playlist?list=PLAqSXVHMEl0FpjY06SGcsB4p4JpaM-pmD&si=vDQVV5D4Am59J90b (trudno kręcić youtube i malować jednocześnie)
  15. 6 punktów
    hejka, trochę podgoniłem ptaszki, więc uznaję, że są skończone, białe noce są spoko dzięki za polecenie :) (ofc tych nieskończonych nie wrzucam dodam do mojego spamu w speedpaint xD)
  16. Jako, że spędziłem tydień w Kolonii na gamescom to pomyslałem, że napiszę parę słów dla szanownych formumowiczów o tym, jak było i co robiłem. Niestety albo stety większość czasu spędziłem na naszym Half Swordowym stoisku, bo wyjazd był służbowy, więc siłą rzeczy większość będzie dość solipsystyczna, ale udało mi się też trochę poeksplorować. Była to moja pierwsza wizyta na gamescomie i gierkowym konwencie w ogóle, a uczucie że się sprzedałem było bardzo silne po ujrzeniu wielkich plakatów które wyszły spod mojego piórka, było też bardzo przyjemne. Mieliśmy jednego peceta z normalnym demem które już od jakiegoś czasu jest na steamie, oraz cztery inne z nowym, kończonym jescze w hotelu i nawet w samochodzie z hotelu do hali, buildem Player vs Player. Ten builid dostarczył wielu ludziom kupy śmiechu. Zaraz po napisaniu tych słów zabieram się za edytowanie filmu który to wszystko pokaże, do tego czasu kilka fotek: Odwiedził nas jakiś grubszy niemiecki youtuber historyczny, raz w ubraniu a raz w pełnym rynsztunku. Po oględzinach mojego plakatu powiedział, że zazwyczaj jest w stanie na takich pracach znaleźć dużo błędów, ale u mnie znalazł tylko jeden, pojemnik na proch wiszący na pasie u strzelca. Po usłyszeniu tego od kolegi złapałem swój przenośny zestaw malarstwa olejnego (przez cały pobyt malowałem kolejny obraz na żywo) i przemalowałem ten pojemnik na proch. Następnego dnia spotkałem tego Pana i pokazałem mu co zrobiłem, był pod wrażeniem i powiedział, że jestem szalony, ale było widać, że mu się podobało. Tu jego video w którym o tym wspomina (7:30) Jeśli chodzi o inne gry, to byłem bardzo podjarany, że zagram sobie w remake snake eater'a. W tym celu udałem się bardzo wcześnie do ich stoiska, w czasie, gdy jeszcze nie wpuszczano normalnej publiczności, tylko dziennikarzy, inwestorów i developerów. Niestety, kolejka od samiutkiego rana wyglądała tak: a czas oczekiwania wynosił ponad półtora godziny. Patrząc na liczbę ludzi w kolejce można sobie obliczyć, ile dają pograć, więc położyłem na to lachę i poczekam, aż gra wyjdzie, pocieszając się myślą, żem nie frajer ani żaden darmowy betatester. Następną grą którą byłem ucieszony widzieć, był Dawnwalker od Rebel Wolves, mieli wielkie stoisko, równie wielkie jak moje nadzieje, że zobaczę coś, czego nie pokazywali w tym nowym trailerze. Niestety, tu znów rozczarowanie, bo nie mieli tam ani jednego monitora, tylko dekoracje, rekwizyty, cosplayerów i informację, że samą grę można zobaczyć w formie prezentacji w hali biznesowej zamkniętej dla publiki. Niestety w tejrze hali nie udało mi się znaleźć tej gry, więc na tym temat Dawnwalkera się dla mnie zakończył. Pewnego wieczora, podczas pakowania pecetów przy piwku, do naszej budki zawitali średniowieczni koledzy, twórcy gry Hieronymus. Po długiej rozmowie o naszej i ich grach wiedziałem, że muszę zagrać w ich demo. Hieronymus to FPP z naciskiem na eksplorację świata znanego z obrazów Hieronima Boscha. Gra zawiera wszystkie t odjechane kreatury i elementy świata znanego z malarstwa, piękne średniowieczne UI, jest trochę walki (strzelamy z kuszy i arquebusa) ale przede wszystkim atmosfera fantastycznej wersji XVI wieku. https://www.youtube.com/@HieronymusGame Sam konwent bardzo pozytywny, kupa ludzi, graczy, cosplayerów, devów, inwestorów, dzięki naszemu wydawcy jadłem kolację z twórcami BeamNG Drive, której to gry jestem wielkim fanem, wyczerpałem przez ten tydzień ekstrowertyczne baterie, fajny substytut Promised Landu którego w tym roku niestety nie będzie. Jakbyście mieli jakieś pytania to walcie.
  17. 6 punktów
  18. 6 punktów
    Jakichś specjalnych detali to chyba nie ma, praca ma format A3, a ja a taki precyzyjny nie jestem :) Tutaj zoom na najbardziej szczegóowy fragment. Ciągle studiuję jak Angus Mcbride malował bo to mój (niedościgniony) wzór do gwaszu. Szkoda, że nie zostawił jakichś tutoriali albo książki, na szczęscie Syd Mead już tak, więc jakaś pomoc jest :) Małowałem też ograniczoną paletą - jak zwykle Zorn + jeden silniejszy zielony na kiecce
  19. 6 punktów
    Dzięki za sugestie. Tak, skała faktycznie wygląda jak kora, ten overpaint ładnie to pokazuje. Co do chmury nie wiem jeszcze, bez obrysu totalnie mi ona nie siedzi. Pewnie jeszcze będę ją próbował ugryźć. Tymczasem wydaje mi się, że znalazłem patent na skałę + zacząłem ognistego koleżkę w prawym dolnym rogu. Czarny koleżka będzie miał wymieniane "wąsy" bo dzieci powiedziały, że paskudny i w ogóle nie tak go sobie wyobrażały, ale cóż... ja mniej więcej tak go sobie wyobrażałem go od początku. Jakoś szczególnie tę postać polubiły, choć jest to smok nieszczególnie miły; w sumie to miał być z charakteru dość paskudny. W każdym razie za bardzo pępowinę przypominają więc do zmiany na klasyczniejsze chyba. Ten "feniks" pewnie też będzie przerabiany. Trudno mi taki skrót zrobić, nie ma refek to tego więc lecę z wyobraźni. Głowa chyba za duża i raczej w większym skrócie powinna być, ale próbowałem tak i nie działa to zupełnie. Pewnie popracuję, żeby bardziej scaliła się z ciałem, postaram się korpusowi nadać może więcej masy (coś musi tymi skrzydłami machać) i zrobić jego oś po tej fajnej krzywej linii, która na szkicu teraz trochę jest widoczna. W ogóle fajnie mi się to dłubie, przypominają się lata dziecięce kiedy rysowałem komiksy całymi dniami i jakie fajne to było. Człowiek starzeje się może, ale niewiele zmienia. Jak skończę, to może sobie ustawię scenę w Unity, dodam trochę ruchu do całości i pobawię się shaderami.
  20. Dzięki panowie! No, trzeba ich znerdować trochę zanim social media ich zniszczą XD Będą mieli chociaz jakieś wspomnienia po mnie jak już odejdę z tego padoła XD Idąc za ciosem, w zeszły weekend przeleciałem po wydrukach sprayem. Szczegóły są bardzo ładnie widoczne (jak na to moje drukowanie), nawet warstwy i jakieś tam errorki. Jak już pomalujemy to też wrzucę. Teraz słabej jakości zdjęcia szaraczków. (na razie pomalowałem koksa i szło to dużo lepiej niż poprzedni. Córka też pomalowała kota i wsyzsedł też bardzo fajnie. Może nie jestem obiektywny ale super mi się podoba :D, ale to następną wrzutką jak już pomalujemy cały zestaw) Co do kart postaci.. chciałbym sam namalować ich portrety ale nie wiem czy kiedyś się za to wezmę bo nie umiem tego zrobić tak jak bym sobie życzył :C \
  21. 5 punktów
    It's-a-me again. Pracować cały czas nad czymś pracuję, ale jak dotąd nie było czego pokazać. Na razie nie będę opisywał co dokładnie robię, ale point jest taki, że potrzebuję do tego postaci. Więc robię postać. Poniżej aktualny postęp prac. Oczywiście jak zawsze krytyka mile widziana 🙂
  22. wziałem aparat na poranny spacer
  23. 5 punktów
    Duże lustro przed sztalugą jest kluczowe w procesie malowania proces malowania:
  24. 5 punktów
    Wkrótce ruszm służbowo na Gamescom 2025 do Kolonii. Mam parę pomysłów, jak przyciągnąć ludzi do stoiska, jeden z nich pokazany na filmiku poniżej, bo robiłem próbę na sucho:
  25. 5 punktów
    Nie idą mi te pojazdy muszę spokojniej posiedzieć przy konstrukcji
  26. 5 punktów
    Od dość dawna podpatrywałem dzieła nicponima i zawsze mnie intrygowało, jak potrafi fajnie wetkać obraz w mistycznej mgle. Miałem do tej pory taką technikę malowania, że ni cholery nie szło nawet zbliżyć się do tego efektu, ba! nawet do końca nie wiedziałem jak właściwie oddać efekt mgły na płótnie, dlatego dziś postanowiłem z tym powalczyć.... jak zwykle użyty tylko okrąglak.
  27. 5 punktów
  28. pozytywnie :D ja zrobiłem mind map możliwych dróg rozwoju bo już jestem w takim wieku, że wóz albo przewóz, albo coś robię jeszcze albo sobie odpuszcza i się wyśpię jeszcze za życia :) Pierwsza wersja, zarys, nie jest jakoś specjalnie budujący ale też nie mam dalszych pomysłów :D
  29. Ale cieszy, że zwykli ludzie z góry na dół tym otwarcie gardzą i mieszają z gównem takie produkcje :)
  30. 4 punkty
    Jak odbierałem kolegę z lotniska na gamescom'ie to zrobiłem sobie takie coś do trzymania dla beki a tutaj rysuny z wczorajszego wieczora
  31. 4 punkty
    Kiedyś nawet na artstation widziałem prace, jakieś assety (ass ety he he ) przyzwoite ale dość proste jak sofa czy fotel i rendery ozdobione zdjęciem autorki i to chyba każda praca je miała :) O instagramie nawet nie ma co wspominać Ale też nie jest tak źle, nie dramatyzujmy, jest też inna droga jak osiągnąć sukces jako artysta albo ktokolwiek inny :)
  32. Jeżeli to prawda a nie bait jak większość w internecie to smutne ale też ai, alkohol czy ayahuascaczy cokolwiek innego "pomagającego" się przełamać i odkryć swój potencjał czy coś nie robi nic innego jak tylko wydobywa to co już i tak było np narcyzm czy power fantasy czy coś jeszcze innego. Na szczęście ja nie mam takiego problemu :)
  33. czy grałem... jest to jeden z moich najbardziej uwielbianych tytułów, przechodzona niezliczoną ilość razy, mam duży sentyment do tej gry, dokładnie to została wydana w 2002
  34. 4 punkty
    Kolega mi drukna. Jeszcze czekam na wysylke
  35. 4 punkty
    Dzisiaj były markery w robocie, oteksturowałem sobie deskę do pływania
  36. @Nezumi Tak ostatnio jest takie silne wrażenie, że jako ludzkość bardzo szybko i zawzięcie idziemy w pewnym kierunku rozwoju
  37. Nowe updaty do maxa i mayi jako potężna odpowiedź na prezentacje Houdniego :) 3ds Max 2026 Help | What's New in 3ds Max 2026.2 Update | Autodesk Maya Help | What's New in Maya 2026.2 Update | Autodesk może i bieda ale za to z nędzą :)
  38. Drugi obraz (bardziej szkicowy) i timelapse: Oba obrazy:
  39. 3 punkty
    Blue Widowmaker 1975 porsche 911 turbo 930, model Karola Miklasa Pierwszy raz w życiu dokończyłem jakiś render samochodu. Blender Cycles 1024 sample + denoising bez compo, bo się wiesza na ostatnim samplu ale nie chce mi się już szukać przyczyny.🥱 edit: nowa grafika (brawo ja, wrzuciłem wcześniej zły obrazek (32 sample)
  40. nie rysuję, jestem ze świata 3d a stękam :) można? można :D
  41. Eee gusta są rózne i w ogóle, ale to zwykły randomowy slop. Taka mózgojebna randomowość była fajna, kiedy ktoś naprawdę musiał mieć nierówno pod sufitem, żeby wpadać na odjechane pomysły i je realizować, a dzisiaj to po prostu seria przypadkowych promptów jakie można klepać tonami.
  42. 3 punkty
    Oszukał, oszukał mnie... Nikomu w nic już nie uwierzę. Kłamca i oszust. Hohsztapler, pijak i złodziej, bo każdy Polak to pijak i złodziej... Do sondu podam...
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.