Sebazx6r Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 Pomyślałem ,że będę tu wrzucał co lepsze prace. Mam nadzieje ,że z czasem coraz lepsze. Na chwile obecną idę za ciosem i produkuję główki.
Dagonet, Napisano 17 Luty 2013 Napisano 17 Luty 2013 Druga jest najlepsza ze wszystkich trzech. Staraj sie zbudowac dobra forme na base bedzie ci sie potem duzo lepiej pracowac nad detalem. Form>detal.
Kris_R Napisano 17 Luty 2013 Napisano 17 Luty 2013 Arnold też z grubsza siedzi. Mam na myśli pierwszą głowę. Skoro podobieństwo się przeniosło to tragedii nie ma. Oczywiście sporo do dopracowania tam, ale ogólny kierunek ok.
Sebazx6r Napisano 17 Luty 2013 Autor Napisano 17 Luty 2013 (edytowane) Dagonet: Wlasnie z drugiej jestem najbardziej zadowolony. Kris_R: Tak to Arni. Robilem na podstawie rzeźby gdyż mialem 2 rzuty plus persp. Dzis wymodzilem cos takiego, chyab jutro opuszcze mu w dół konciki ust będzie wredniejszy.: Jeszcze druga wersja: next one: Z refek. Nie jest idealnie, ale w sumie na koniec jest umiarkowo zadowlony.: http://img6.imageshack.us/img6/499/88862785.jpg Edytowane 3 Kwiecień 2013 przez Sebazx6r
Dagonet, Napisano 22 Luty 2013 Napisano 22 Luty 2013 Popracuj nad miejscem gdzie przebiega krtań nie wychodzi ci to trochę szczególnie z profilu widać. Pzdr :)
Sebazx6r Napisano 22 Luty 2013 Autor Napisano 22 Luty 2013 Nie do końca rozumiem. Nakreśl to. Chodzi Ci o grdykę? Ostatnią babkę starałem się dokładnie z rafką. Nad szyjami na pewno muszę jeszcze popracować na pewno nie tylko ;).
Dagonet, Napisano 22 Luty 2013 Napisano 22 Luty 2013 Tak chyba tak się to nazywa w tych okolicach jakoś forma mi nie leży. No nic polecam spróbować czegoś nowego może panna z włosami albo jakiegoś chesta. Jakaś odmiana od głów ;)
andy_a Napisano 23 Luty 2013 Napisano 23 Luty 2013 progres jest :) ale ciągle znajdzie się jeszcze parę błędów, które często popełniają początkujący - powieki czy nozdrza są duże grubsze niż nam się wydaje, spójrz na ten tut jak bardzo grube robi Rod Steffen: a jeśli chodzi o mięśnie wokół ust to jeżeli przescalptujesz sobie mięśnie na czaszce (jeden na drugim) to wtedy załapiesz jak należy robić końcówki ust (i dlaczego np góra warga nachodzi na dolną). Pinch wokół całych ust to zuuuooo :P ps. jeżeli się robi kobietę to warto zawsze dać chociażby prowizoryczne włosy (zaznaczenie ich objętości starczy)
Sebazx6r Napisano 28 Marzec 2013 Autor Napisano 28 Marzec 2013 (edytowane) Taki speed tylko rozciagniety w czasie... Edytowane 3 Maj 2013 przez Sebazx6r
indian Napisano 28 Marzec 2013 Napisano 28 Marzec 2013 ładnie, szału nie ma ale ładnie ;) pamiętaj że nie ważne czy to kartoon czy co innego, wszystko opiera się na jakiejś tam anatomii, więc jak robisz coś co przypomina żuka to starasz się załapać anatomię żuka, jak robisz dmuchaną lale, to ... to jest słaby przykład... ale nawet jak robisz kartoonową buźkę to starasz się przemycić jakąś tam anatomię ludzkiej bani :D s.
Sebazx6r Napisano 28 Marzec 2013 Autor Napisano 28 Marzec 2013 (edytowane) Mniej więcej tak było w refkach... Next: Update Tors. Próba Dynamesha: Edytowane 7 Kwiecień 2013 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 7 Kwiecień 2013 Autor Napisano 7 Kwiecień 2013 Rano spojrzę świerzym okierm czy nie zmienić proporcji głowy czy dłoni...
floo Napisano 7 Kwiecień 2013 Napisano 7 Kwiecień 2013 @Sebazx6r troszkę zbyt mocno odseparowane mięśnie klatki piersiowej. Rączki zdają się być zbyt małe. Uszy do poprawki. Pracuj dalej. Jest coraz ciekawiej... ;)
Sebazx6r Napisano 8 Kwiecień 2013 Autor Napisano 8 Kwiecień 2013 Ucho potem... Możliwe ze po dynameshu detal się posypie. Poprawiłem dłonie i klatkę nieznacznie:
Lucek Napisano 8 Kwiecień 2013 Napisano 8 Kwiecień 2013 Jak ustawisz dobrą rozdziałkę i blur na 0 to się nie posypie.
Sebazx6r Napisano 8 Kwiecień 2013 Autor Napisano 8 Kwiecień 2013 (edytowane) Dynameshed : Teraz dół. Coś w stylu hard surface spodnie zrobie. Edytowane 8 Kwiecień 2013 przez Sebazx6r
mafida Napisano 9 Kwiecień 2013 Napisano 9 Kwiecień 2013 Fajnie wygląda, mega progres w porównaniu z poprzednimi:). Kciuk trochę koślawy.
Ania Napisano 10 Kwiecień 2013 Napisano 10 Kwiecień 2013 Ten rowek na plecach chyba podchodzi za wysoko pod szyję. Tak to ładny model.
Sebazx6r Napisano 10 Kwiecień 2013 Autor Napisano 10 Kwiecień 2013 Dzięki pokrzepiające słowa. Na fristiajło wymodziłem dól tak by się przyzwyczaić trochę do brushy.
indian Napisano 11 Kwiecień 2013 Napisano 11 Kwiecień 2013 za bardzo wysmoothowane te nóżki wyszły, przydało by się kilka ostrzejszych krawędzi, ale tak to bardzo fajnie :)
mafida Napisano 11 Kwiecień 2013 Napisano 11 Kwiecień 2013 Pogubiłes proporcje z nóżkami. Krocze jest za wysoko przez co tułów robi się za krótki. Sróbuj zrobić najpierw normalne nogi/dupę a potem na tej podstawie bym robił mechaniczne zabawki.
Sebazx6r Napisano 11 Kwiecień 2013 Autor Napisano 11 Kwiecień 2013 (edytowane) Poprzednie koncepcja: Zmiana konepcji dół do przebudowy. Nóżki pod zabudowę. Jednak Mafida ma racje będzie łatwiej.: Edytowane 15 Kwiecień 2013 przez Sebazx6r
indian Napisano 15 Kwiecień 2013 Napisano 15 Kwiecień 2013 mafida zazwyczaj ma rację :) popatrz, i spróbuj się zastosować :D // aaa i rączki zrób jakieś normalne, te są obleśne s.
Sebazx6r Napisano 15 Kwiecień 2013 Autor Napisano 15 Kwiecień 2013 (edytowane) Nie do konca rozumiem o co Ci chodzi z tymi rączkami. Dłonie same? Dzieki za rysunek przypasowuje mi pod druga opcje. Przy następnej postać bardzie zadbam o te proporcje by było podobnie. Buty doszly: Speed dla odmiany: Dodam ,że wykonane na podstawie tego konceptu: http://fc04.deviantart.net/fs11/i/2006/235/b/f/Zerg_Hydralisk_Redesign_by_CGZool.jpg Poprawione proporcje i tricek pewnie jeszcze cos poprawie przed odstawieniem na półkę. Edytowane 19 Kwiecień 2013 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 2 Maj 2013 Autor Napisano 2 Maj 2013 (edytowane) Podbije bo coś nowego speed 3h. Sagat street figjter z kulki... Edytowane 2 Maj 2013 przez Sebazx6r
indian Napisano 2 Maj 2013 Napisano 2 Maj 2013 jakiś tam leciutki progresik jest,ale nic specjalnego, dawaj dalej :)
mafida Napisano 3 Maj 2013 Napisano 3 Maj 2013 No, dziwne rzeczy mu sie porobiły z anatomią. Ten Zerg z konceptu to bardzo ch... koncept wybrałeś;)
Sebazx6r Napisano 3 Maj 2013 Autor Napisano 3 Maj 2013 Tak ten Zerg potem się okazało, że to ktoś sobie przerysował swoją wersję, ale starałem się uchwycić podobieństwo. Odnośnie drugiego (Sagata) to bym prosił o wskazówki gdzie co nie tak. Dól przerysowałem trochę powiększyłem w grze miał ona taką wielką brodę. Czachę z tyłu bym poprawił. Ucha też leży... Barków nie komentuję hehe. Ogólnie speed więc następny będzie lepszy. Czy może chodziło Ci o postać? Już jej nie będę kończył biorę następny chyba ,że zabuduję nogi bo ich prawie nie rzeźbiłem. Łydki są tragiczne triceps mnie męczy. Mam zamiar jeszcze ze 2 główki porzeźbić i spróbuję ładnie ramiona wyrzeźbić jako oddzielny slowspeedSculpt.
indian Napisano 3 Maj 2013 Napisano 3 Maj 2013 no mało podobny ten ostatnio :) byle że z jakiegoś wymyślnego konceptu lecisz :)
Sebazx6r Napisano 3 Maj 2013 Autor Napisano 3 Maj 2013 (edytowane) Poprawilem by byl bardziej ludzki: A któregoś dnia może tak ładnie będę :) http://www.artbylowis.com/arts/sculptures/sagat.jpg Kilka drobnych zmian: EDIT: Stary jestem nie ma co się zatrzymywać trzeba iść dalej: Edytowane 5 Maj 2013 przez Sebazx6r
DreamLoveKit Napisano 6 Maj 2013 Napisano 6 Maj 2013 Lepiej w stosunku do samego busta, ale wciąż jest dużo błędów. Przede wszystkim dłonie (a raczej ich brak) - przy posturze tego gościa, palce powinny być nieco krótsze, zaś powierzchnia dłoni jakieś półtora raza szersza od nadgarstka. Trochę nienaturalnie wygląda też samo przedramię - prostownik promieniowy długi nadgarstka (tak, yahoo podpowiedziało mi nazwę;)) jest stanowczo zbyt masywny w stosunku do okalających go mięśni i wizualnie nie tworzy z nimi integralnej całości. Popracuj też nad samym przegubem pomiędzy ramieniem, a przedramieniem - u Ciebie biceps bezpośrednio przechodzi w przedramię; brakuje "dolinki" samego przegubu. Dziwnie wygląda pierś (niby muskularna, ale trochę obwisła, z rozstępami jak u - nabitego - pięćdziesięciolatka). Zgubiłeś też jeden mięsień prosty brzucha. Postaraj się przyłożyć większą uwagę do tego gdzie i jak rozmieszczasz żyły - np. w większości przypadków na bicepsie główne (a więc najbardziej widoczne) arterie przebiegają bardzie po górnej-wewnętrznej stronie mięśnia. Z plusów? gardło dużo lepiej się prezentuje - masywne i opływające szczękę; pasuje!
indian Napisano 6 Maj 2013 Napisano 6 Maj 2013 uproszczając to co napisał kolega wyżej: zwaliłeś dłonie, przedramię, klatkę piersiową, + żyły poprowadziłeś z dupy :) keep it up!
Sebazx6r Napisano 6 Maj 2013 Autor Napisano 6 Maj 2013 (edytowane) QRde klata ma być zapadnięta :D... Nie no serio na razie mam tak. Żyły poprowadziłem na podstawie fot, ale przyjże się jeszcze raz i poprawię. Progres wrzucony jest sprzed przeczytania uwaga więc spoko. Przeczytam postaram się zastosować. Klatkę chcę taką zostawić, to suty chyba zdeka wyżej podciągnę. Pleców jeszcze zbytnio nie tykałem, ale wstępnie nie będę chciał robić jakiejś wielkiej separacji. Dzięki za uwagi. Odnośnie żył. Paul Dillet ak Frankenstein: Poprawiłem dłonie. Ogólnie traktuje ten model jako oddzielny od porzedniego cybercostam. Tylko baze skorzytalem by sie nie pierdzielic. INDIAN znajdziesz mi taki schemat po Polsku? Czy wam też chodzą po głowie: kij bejsbolowy dresy i adidaski :D może czapeczka z daszkiem? Edytowane 6 Maj 2013 przez Sebazx6r
indian Napisano 7 Maj 2013 Napisano 7 Maj 2013 a na co Ci taki schemat po polsku ? wpisując łacińską nazwę w google wyskoczy Ci więcej fajnych refelek ze stron, których byś nie znalazł wpisując łopatka, a znalazł byś wpisując scapula :D
Miłosz3ds Napisano 7 Maj 2013 Napisano 7 Maj 2013 indian dobrze prawi. Anatomia -> medycyna -> łacina, tak najłatwiej znajdziesz. :)
Sebazx6r Napisano 7 Maj 2013 Autor Napisano 7 Maj 2013 prostownik promieniowy długi nadgarstka (tak, yahoo podpowiedziało mi nazwę;) po to :D... ale chyba skimnilem sam...
DreamLoveKit Napisano 7 Maj 2013 Napisano 7 Maj 2013 Zdjęcia najogólniejszych ryciny z "Biologii" Solomona, Berga, Martina i Villee - generalnie cały rozdział 38 zawiera kilkadziesiąt dodatkowych rycin wnikliwie ilustrujących główne partie układu mięśniowego człowieka. Osobiście jednak uważam, że rzeźba organiczna to nie rysunek architektoniczny, gdzie rządzą ścisłe reguły i schematy. Tu wystarczy powierzchowna znajomość anatomii. Co z tego, że będzie się znało dokładne położenia mięśnia ramienno-promieniowego (muscle brachio-radia, czyli tego, o którego istnieniu często Seba zapominasz;)), skoro żaden podręcznik do anatomii nie zilustruje tego w jaki sposób ów mięsień się prezentuje w różnych stopniach deformacji. Dużo bardziej polecam zrezygnować z jednego lub dwóch wyjść na miasto i wybić na otwartą sesję z modelką/modelem (co kogo bardziej kręci;)). Kiedy rzeźbi się "na żywo' liczy się tylko światłocień, forma i płaszczyzny wynikające z pierwszego czynnika. Desperate measures lead to death:)
Sebazx6r Napisano 9 Maj 2013 Autor Napisano 9 Maj 2013 (edytowane) Na pewno kiedyś się udam. Tylko bobas mi podrośnie. Wcześniej jednak kupie sobie te zestawy do rzeźbienia i poćwiczę. Taki update. Zacząłem pracować nad dołem. Zastanawiam się nad proporcjami czy ramiona nie wyglądają lekko przykrótko. Poprawilem proporcje conieco: Upadete: Update: Jeszcze plecy: Dziękuję za minusy następnym razem poproszę o komentarz dokładniejszy komentarz. Jeszcze mała poprawka bo nie leżał mi środek. Edytowane 10 Maj 2013 przez Sebazx6r
indian Napisano 10 Maj 2013 Napisano 10 Maj 2013 dawaj updejta w nowym poście, bo nie mogę dać drugiego minusa do jednego posta :)
Sebazx6r Napisano 20 Maj 2013 Autor Napisano 20 Maj 2013 (edytowane) Dobra podsumowanie i biorę się za coś nowego... Next: Poprawki: Polypaint przerobionej postaci: Edytowane 3 Czerwiec 2013 przez Sebazx6r
floo Napisano 29 Maj 2013 Napisano 29 Maj 2013 @Sebazx6r Popracował bym jeszcze mocno nad shaderem skóry.
Sebazx6r Napisano 29 Maj 2013 Autor Napisano 29 Maj 2013 (edytowane) To nie shader xD... Tak zdesaturuję... To malowane w Zbrushu nie wiem czy nielepiej projekcje zrobić. Ba na pewno lepiej. Edytowane 29 Maj 2013 przez Sebazx6r
kingwins Napisano 29 Maj 2013 Napisano 29 Maj 2013 Bardzo ładne pracki, Arnolda rozpoznałem od razu, Sagata też, tam Indian marudził że niepodobny i dał screenshota z SF4 a to nie ta bajka, Sagat był z SF2 ten co Seba zrobił - takie moje skojarzenie. Pytanie do autora, długo trzeba rzeźbić żeby dojść do takiego poziomu? Jakaś szkoła plastyczna czy samouk?
Sebazx6r Napisano 29 Maj 2013 Autor Napisano 29 Maj 2013 (edytowane) Skrócę wypowiedź. Tak jestem samoukiem. Cenne są rady starszych stażem kolegów, ale i często tych młodszych. Ogólnie dużo patrzenia i tzw. dupogodzin. Ważnym etapem było przekroczenie granicy i krytyczne podejście do swoich prac. Update. Pierwszy Spotlight: Directx11 shader w Maya. Jak ktoś potrafi by Displacement z Zbrusha zadziałał to będę wdzięczny. Progress RiG'u: Edytowane 10 Czerwiec 2013 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 3 Czerwiec 2013 Autor Napisano 3 Czerwiec 2013 (edytowane) Z "Ulkiem" finish. Postać po dynameshac qrremesh i projekcji. Czyli ma odtworzone subdivy.Teraz pora będzie zrobić coś bardziej o naturalnej zwykłej sylwetce. Edytowane 3 Czerwiec 2013 przez Sebazx6r
lee666 Napisano 4 Czerwiec 2013 Napisano 4 Czerwiec 2013 czekamy na coś realistycznego .. będzie o co sie zaczepić ;)
Sebazx6r Napisano 4 Czerwiec 2013 Autor Napisano 4 Czerwiec 2013 (edytowane) Jedziemy następną. Zaczynam od główki. Jednak główka zdeczka nie pasowała pod założoną masę ciała wiec lekki remake: Testy shadingu postaci do animacji. Rig prawie na ukonczeniu. Odświeże. RIG: https://vimeo.com/68794966 Nowe testy. Zbrush, Maya 2014, MentalRay, PhotoShop: Czysty render: Scena z animacji którą robię.: Edytowane 21 Wrzesień 2013 przez Sebazx6r
legomir Napisano 2 Lipiec 2013 Napisano 2 Lipiec 2013 Noga przenika brzuch chyba, fakt wstrętne to, to jest
Sebazx6r Napisano 2 Lipiec 2013 Autor Napisano 2 Lipiec 2013 (edytowane) No przenika cos tam niestety az takie kontroli nad Rigiem nie mam. Majtki będą :). Ncloth już to przymaskował :)... Akurat mi mayka crashnęła xD... Jak on mnie dzis wpienia... Wkońcu kobieta. Edit: Praktycznie czysty render. Kolor korekcja plus Dof: Staram się by scena była ciekawsza. Mam zamiar wstawić kibel za kotarką. Może małe okna u góry sufitu. Calos mam iejsc w pokoju w piwnicy... Update pomieszczenia: Edytowane 14 Lipiec 2013 przez Sebazx6r
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się