Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, rzadko kiedy cos postuje, ale jak juz cos mam to  zawsze chetnie pokaze! W koncu po latach pracy w wolnych chwilach udalo mi sie skonczyc projekt zainspirowany serialem Breaking Bad. Sporo assetow bylo zrobionych od zera, a najfajnieszym wyzwaniem bylo odtworzenie prawdziwej lokalizacji z serialu ( pustynia nieopodal Albuquerque). Udalo mi sie odwiedzic ta lokaliacje gdzie podjalem probe zeskanowania wielu kluczowych klifow, ktore pozniej uzylem w projekcie. 

Wiecej o animacji mozna poczytac na artstation - https://www.artstation.com/artwork/Geolx3

Przygotowuje tez making of gdzie postaram sie przedstawic proces tworczy. 

 

Pozdrawiam, Piotr 

  • Like 22
  • Mega! 6
  • Wow 1
  • Thanks 2
Napisano

Zastanawiałem się czy i tutaj to wrzucisz i jest 🙂 

Kawał bardzo dobrej roboty na poziome całego studia, brawo za samozaparcie i jakość końcową, chapeau bas 🙂 

  • +1 1
Napisano

Cześć Piotr! Super, że to tutaj wrzuciłeś. To sporo znaczy. Od jakiegoś czasu staramy się odbudowywać community max3d.pl, a wiem, że wielu z was rozjechało się po świecie, robicie wielkie rzeczy i średnio już macie na to czas. Więc doceniam! 

Na początku jak to puściłem to myślałem, że wrzuciłeś zwiastun filmu przy którym pracowałeś, a tutaj WOW. 

Czekam na making of i chętnie bym napisał coś więcej o tym - jakiś artykuł. Jeśli możesz udostępnić artykuły i możesz odpowiedzieć na kilka pytać to byłoby super. 

  • adek changed the title to The Last Batch - Breaking Bad Cinematic
Napisano

Brawo. Piękne ujęcia i bardzo filmowo. Naprawdę mucha nie siada. Jak się w ogóle tworzy takie enviro? Mind blown.

  • +1 1
Napisano (edytowane)

Fenomenalny materiał. Na każdym poziomie, graficznym, pomysłu, odbioru. Bardzo pogodne klimaty, co w grafice nie jest tak częste, miłe zaskoczenie. Czekam na making of, jest niezbędny, żeby pokazać ogrom roboty. 

Powiedz coś więcej, skąd pomysł, motywacja, że akurat ten temat i serial podchwyciłeś i co Ci największe trudności sprawiło przy takim projekcie. Wybrałeś Redshift? Ile czasu to rendziłeś i na jakim sprzęcie?

 

Edytowane przez alex3d
  • Like 1
Napisano

Już za sam wybór Breaking Bad daje wielkiego plusa, bo to mój ulubiony serial 😉 A sam materiał, genialny. Na prawdę wygląda to przekozacko. I jak wszyscy czekam na dodatkowe materiały z making ofa 😄 

  • Like 1
Napisano

Wszystko wyszło fantastycznie, przede wszystkim enviro. Jak za pierwszym razem oglądałem to myślałem że postać ludzka jest trochę zbyt szywna i manekinowata w swoich ruchach, ale to musiało być jakieś złudne uczucie bo już tego nie odczuwam.

Napisano (edytowane)

Bardzo ładnie wygląda. Ciekawi mnie, czy te kryształy wychodzące z ziemi przed którymi ucieka (?) Walter były inspirowane sceną z mgs v w której też się dzieją podobne rzeczy, czy to przypadek?

no i najważniejsze - kiedy premiera gry? 😄

 

I drugie pytanie, czy przy okazji skanowania pustyni odwiedziłeś ten dom? 🙂

 

 

Edytowane przez EthicallyChallenged
Napisano

Wyglada bosko, jedyna rzecz, której mi trochę brakuje, to żeby Walter w ujęciu wewnątrz sięgał coś np. telefon, albo poprawiał kierując, żeby dodać ujęciu nieco chaosu w odbiorze. 

Napisano (edytowane)

Mistrzostwo świata! Tak, jak przy poprzednich, Twoich animacjach, po prostu zapiera dech. Rozsadza mi głowę dbałość o detal i jak wszystko jest perfekcyjnie zrobione.

Mam kilka pytań:

1. Czy trzęsienie postaci na fotelu (jej bezwładność) jest jakoś zsynchronizowane z trzęsieniem całego samochodu? Zawsze zastanawiałem się jak to zrobić. Ostatnio robiłem coś w tym stylu i wszystkie trzęsienia robiłem na proceduralnych noise'ach z tym samym Seed'em. Wszystko co miało drżeć elegancko drżało z tą samą częstotliwością i podobną siłą. Działało to wszysto w miarę choć przy dokładnym przyjrzeniu się widać, że bezwładność postaci nie synchronizuje się z ruchem pojazdu względem sceny. Jak to wyglądało u Ciebie?

2. Jak rigowałeś samochód?

3. W czym robione i renderowane?

4. Jaki był średni czas renderu na klatkę?

P.S. Tak mnie zainspirowała Twoja animacja, że obejrzałem ciągiem cały BB (nigdy wcześniej nie oglądałem)

P.P.S. Wrzuć tu breakdown!

Edytowane przez piotr_forkasiewicz
  • +1 1
Napisano

To ja też dodam pytanko do Q&A

1. Jak robiłeś dronem zdjęcia tych klifów, czy to nagrany film i wycięte poszczególne klatki, czy klasyczne zdjęcia?

2. Jak Redshift udźwignął taką scenę, czy renderowałeś osobno pierwszy, drugi plan itd...?

Napisano

Zapraszam wszystkich do przeczytania making of, który właśnie pojawił sie na głównej. Podziękowania dla Piotra, który udostępnił materiały i opisał to również w jezyku polskim (ja doceniam bardzo - bo mając już "podbity świat" z filmem nie musiał tego robić) 🔥

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności