Napisano 7 Maj 20241 r Hej, rzadko kiedy cos postuje, ale jak juz cos mam to zawsze chetnie pokaze! W koncu po latach pracy w wolnych chwilach udalo mi sie skonczyc projekt zainspirowany serialem Breaking Bad. Sporo assetow bylo zrobionych od zera, a najfajnieszym wyzwaniem bylo odtworzenie prawdziwej lokalizacji z serialu ( pustynia nieopodal Albuquerque). Udalo mi sie odwiedzic ta lokaliacje gdzie podjalem probe zeskanowania wielu kluczowych klifow, ktore pozniej uzylem w projekcie. Wiecej o animacji mozna poczytac na artstation - https://www.artstation.com/artwork/Geolx3 Przygotowuje tez making of gdzie postaram sie przedstawic proces tworczy. Pozdrawiam, Piotr
Napisano 7 Maj 20241 r Zastanawiałem się czy i tutaj to wrzucisz i jest 🙂 Kawał bardzo dobrej roboty na poziome całego studia, brawo za samozaparcie i jakość końcową, chapeau bas 🙂
Napisano 7 Maj 20241 r Cześć Piotr! Super, że to tutaj wrzuciłeś. To sporo znaczy. Od jakiegoś czasu staramy się odbudowywać community max3d.pl, a wiem, że wielu z was rozjechało się po świecie, robicie wielkie rzeczy i średnio już macie na to czas. Więc doceniam! Na początku jak to puściłem to myślałem, że wrzuciłeś zwiastun filmu przy którym pracowałeś, a tutaj WOW. Czekam na making of i chętnie bym napisał coś więcej o tym - jakiś artykuł. Jeśli możesz udostępnić artykuły i możesz odpowiedzieć na kilka pytać to byłoby super.
Napisano 7 Maj 20241 r Brawo. Piękne ujęcia i bardzo filmowo. Naprawdę mucha nie siada. Jak się w ogóle tworzy takie enviro? Mind blown.
Napisano 7 Maj 20241 r Fenomenalny materiał. Na każdym poziomie, graficznym, pomysłu, odbioru. Bardzo pogodne klimaty, co w grafice nie jest tak częste, miłe zaskoczenie. Czekam na making of, jest niezbędny, żeby pokazać ogrom roboty. Powiedz coś więcej, skąd pomysł, motywacja, że akurat ten temat i serial podchwyciłeś i co Ci największe trudności sprawiło przy takim projekcie. Wybrałeś Redshift? Ile czasu to rendziłeś i na jakim sprzęcie? Edytowane 7 Maj 20241 r przez alex3d
Napisano 8 Maj 20241 r Już za sam wybór Breaking Bad daje wielkiego plusa, bo to mój ulubiony serial 😉 A sam materiał, genialny. Na prawdę wygląda to przekozacko. I jak wszyscy czekam na dodatkowe materiały z making ofa 😄
Napisano 8 Maj 20241 r Wszystko wyszło fantastycznie, przede wszystkim enviro. Jak za pierwszym razem oglądałem to myślałem że postać ludzka jest trochę zbyt szywna i manekinowata w swoich ruchach, ale to musiało być jakieś złudne uczucie bo już tego nie odczuwam.
Napisano 9 Maj 20241 r Bardzo ładnie wygląda. Ciekawi mnie, czy te kryształy wychodzące z ziemi przed którymi ucieka (?) Walter były inspirowane sceną z mgs v w której też się dzieją podobne rzeczy, czy to przypadek? no i najważniejsze - kiedy premiera gry? 😄 I drugie pytanie, czy przy okazji skanowania pustyni odwiedziłeś ten dom? 🙂 Edytowane 9 Maj 20241 r przez EthicallyChallenged
Napisano 16 Maj 20241 r Wyglada bosko, jedyna rzecz, której mi trochę brakuje, to żeby Walter w ujęciu wewnątrz sięgał coś np. telefon, albo poprawiał kierując, żeby dodać ujęciu nieco chaosu w odbiorze.
Napisano 19 Czerwiec 20241 r Mistrzostwo świata! Tak, jak przy poprzednich, Twoich animacjach, po prostu zapiera dech. Rozsadza mi głowę dbałość o detal i jak wszystko jest perfekcyjnie zrobione. Mam kilka pytań: 1. Czy trzęsienie postaci na fotelu (jej bezwładność) jest jakoś zsynchronizowane z trzęsieniem całego samochodu? Zawsze zastanawiałem się jak to zrobić. Ostatnio robiłem coś w tym stylu i wszystkie trzęsienia robiłem na proceduralnych noise'ach z tym samym Seed'em. Wszystko co miało drżeć elegancko drżało z tą samą częstotliwością i podobną siłą. Działało to wszysto w miarę choć przy dokładnym przyjrzeniu się widać, że bezwładność postaci nie synchronizuje się z ruchem pojazdu względem sceny. Jak to wyglądało u Ciebie? 2. Jak rigowałeś samochód? 3. W czym robione i renderowane? 4. Jaki był średni czas renderu na klatkę? P.S. Tak mnie zainspirowała Twoja animacja, że obejrzałem ciągiem cały BB (nigdy wcześniej nie oglądałem) P.P.S. Wrzuć tu breakdown! Edytowane 19 Czerwiec 20241 r przez piotr_forkasiewicz
Napisano 19 Czerwiec 20241 r Ja tylko zaspojleruje, że składam making of bo Piotr napisał go tez po polsku 🔥
Napisano 19 Czerwiec 20241 r To ja też dodam pytanko do Q&A 1. Jak robiłeś dronem zdjęcia tych klifów, czy to nagrany film i wycięte poszczególne klatki, czy klasyczne zdjęcia? 2. Jak Redshift udźwignął taką scenę, czy renderowałeś osobno pierwszy, drugi plan itd...?
Napisano 20 Czerwiec 20241 r Zapraszam wszystkich do przeczytania making of, który właśnie pojawił sie na głównej. Podziękowania dla Piotra, który udostępnił materiały i opisał to również w jezyku polskim (ja doceniam bardzo - bo mając już "podbity świat" z filmem nie musiał tego robić) 🔥
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto