JmTm00 Napisano 21 Grudzień 2005 Napisano 21 Grudzień 2005 kurde! skacz wasc ta scene bom ciekaw efektu koncowego ;D Pozdrawiam Ps: czyli ze zmistycznego wedrowca odzianego w szmaty raczej nici?
Vorek Napisano 22 Grudzień 2005 Napisano 22 Grudzień 2005 Jaras jak zwykle klasa poprostu, pogratulować tylko
jaras Napisano 23 Grudzień 2005 Autor Napisano 23 Grudzień 2005 poprawiłem tło , czyli wodę i miasto. Dorobiłem proste (nie bijcie) domki z dachami które troszkę zburzyły ten efekt boxów (mam nadzieję) ... Ostateczny obrazek bedzie w większej rozdziałce i te szczegóły będę lepiej widoczne. Zastanawiam się też nad wprowadzeniem jakiejś roślinności ? thx 4 comments :) Przy okazji życzę wszystkim zdrowych i wesołych Świąt !!
RA Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 Skaly na pierwszym i srodkowym planie mdle i zbyt jednorodne. Odnosnie budynkow, to... hmm... troche nie pasuja do biurowcow (proporcje chyba tez). Mimo to praca emanuje czyms ciekawym, wiec wrazenia jak najbardziej pozytywne. :)
kliment woroszyłow Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 Nie jestem pewny...ale czy te domki nie są powtarzalne? Mam podobne odczucia jak RA ...nie pasuja skalą do tego "city"....co oczywiście w niczym nie zmienia faktu ze takze zycze wam wszystkim wesołych swiat:D
Horus Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 Kojarzy mi sie to troche z klimatem z "Mrocznej Wiezy" S.Kinga. I moze wlasnie taki moglby byc wedrowiec: http://www.bookstore.com.pl/mroczna_wieza._tom_1._roland.htm
Koniu_PL Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 Nie no jaras to zaczyna wyglądać bardzo przekonywująco :] Skały mogą zostać, ale dodaj jakąś roślinność może... Bo tak pusto... nie dużo - jakieś wyschnięte krzaczki czy coś... Wesołych Świąt ziomki :]
jaras Napisano 25 Grudzień 2005 Autor Napisano 25 Grudzień 2005 dzięki za wszelkie sugestie i prosze o jeszcze :D - myślałem o dodaniu roślinności i drzewek na 1 planie. załączam podmalowany koncept - pozdrawiam
Huter Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 Robi wrażenie ... ciekawe czy będzie dostępna tapetka na pulpit :)
hkropinski Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 wow... super praca, czekam na update'y pozdrawiam
kliment woroszyłow Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 trawka tak, dobry pomysł...ale chyba dałbym gęściej. drzewka nie koniecznie. wędrowiec jest naprawde swietny.
kruger Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 Wow Jaras robi wrażenie, utrzymaj to w tej tonacji a będzie super, nasuneła mi się jadna myśl jakaś skała z jaszczurką, albo wężem, trochę ożywić to, albo pies u nogi, nie wiem może odmiana wilka, super futro i te sprawy, Pozdrawiam
jaras Napisano 27 Grudzień 2005 Autor Napisano 27 Grudzień 2005 przemyślę Wasze pomysły - thx , na razie (mniej więcej) zrobiłem trawkę (hair fx)
Nezz Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 Hej! powtorze innych i powiem ze praca robi wrazenie , na mnie nawieksze postac , tatuaze , swietna robota ! pozdrawiam, maciek
diesbonus Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 Witam. Praca sliczna, ale to juz wiesz. Ja mam tylko jedno 'ale'. Swiatlo na ciele jak i na ziemi jest takie ostre, czyste. W tle widac chmury dymow i pylu, wiec wydaje mi sie ze swiatlo do postaci nie docieralo by takie ostre. Drzew bym nie dodawal, moze jakas korodrzewinke przy ziemi...
Hubi Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 hmm ja bym torszke kadr zmienił co by bylo widać wiecej miasta i wodospadów a mniej tej trawy i skałek na dole ;) takie moje subiektywne odczucie. Ale ogolnie wykonanie mi się bardzo podoba ;)
Gość User190 Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 ja przesunąłbym go bardziej na krawędź, albo, tak jak pisze Hubi, zmienił kadr.. no i włosy do poprawy - poza tym bombowo :)
jaras Napisano 27 Grudzień 2005 Autor Napisano 27 Grudzień 2005 zmiany kadru juz raczej nie będzie - za dużo roboty a trzeba zawalczyć w bitwie ;) dodam jeszcze "morze" trawy na tych górkach w dalszym planie i zrobię włosy które są na razie tylko dorysowane (tak jak i kilofek) żeby było widać co i jak - powoli się za nie biorę Hair FX'em diesbonus- światło jest raczej ok, mgła i wszystkie zapylenia zawsze są widoczne w oddali a 1 plan jest ostry. dzięki za wszystkie sugestie
Huter Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 Mnie się ujęcie bardzo podoba ... ładnie pokazuje otoczenie bohatera pracy, co bardzo lubie we wszystkich pracach na których istnieje głowny bohater ... śliczności ;) ... tylko sugerowałbym dodania czagoś zywego co już ktoś sugerował ... jakiegoś małego stwora czy coś :) ... Pozdrawiam :) Oooo... teraz dostrzegłem coś co mi sie troche nie podoba ... zamieszczam w załączniku ... ta prosta linia oddzielająca jasny fragment od ciemnego ... jakby od linijki :|
Simple_man Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Nie żebym się czepial ale tutaj też nic się za bardzo nie rusza. Jaras no co ty ?!?
diesbonus Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Rusza? Moze ptaki gdzies nad wodospadem? I mozna by dodac jakies zwierzatka na ziemi. Jakis skorpion, pajak, waz grzejacy sie na sloncu. Mozna by tez bohaterowi dorobic psa (raczej na sznurku niz lancuchu), albo jakies inne zwierze... moze kobiete? :D Kadr jest ok, a umieszczenie postaci w tym miejscu chyba najlepsze.
Ania Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 no racja, Jaras puszczasz się, rusz myszką. fajna praca, kępy trawy pociągnęłabym aż do przepaści, żółty odcień z lewej strony miasta jest trochę zbyt intensywny, natomiast prawa strona miasta wyszła bardzo ładnie. albo jakies inne zwierze... moze kobiete? wypraszam sobie
jaras Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 ... Jaras puszczasz się... Anno przywołuję Cię do porządku :D co do trawy to czytasz w moich myślach - od 3 dni stoję nad kompem z gaśnicą proszkową i jak się zapala to go gaszę;) Trawka daje mu nieźle popalić i jest na niezłym haju ;) a co do postaci to jest juz nowa lokalizacja , niebawem finał. dzięki - pozdrawiam
Ania Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 no i o wiele lepiej teraz. dalej zbyt żółto, jak już to musi być to niech ten wodospad nie będzie taki idealnie biały, coś tam się gryzie moim zdaniem.
KLICEK Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 o widze ze juz prawie konczysz :) postac wyglada spoksik czekam na wloski i dodatki ;) otoczenie na piec z piecioma plusami i piecioma gwiazdkami ;)
FF Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Jak skończysz to wuranderuj w rozdzielczości 1024x768 co najmniej żebym se mógł na tapetę walnąć:)
kliment woroszyłow Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 o dziwo ale wciąz lepiej...a wydawać by sie mogło ze lepiej juz nie mozna...fiu fiu...tyle powiem:)
jaras Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 postać zmieniła troszkę lokalizację a aktualnie pracuję nad włosami - idzie topornie - C&C most welcome
Leru Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 wow :) robi wrażenie. SSS wyszło fajnie na paznokciach :D Świetne uczesanie, wyczesany tatuaż, pieprzyki też ciekawe (niby detal, a jednak jest, tam diabeł siedzi!). Rewelka :) Mi się bardzo podoba. Dawaj dalej Jarek !
mikemayday Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 Ja bym raczej popracował nad plastikowością skóry (refleksy na plecach i ramieniu), bo mnie się te włosy bardzo już podobają. Ogólnie BOMBA!
AGmakonts Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 no fakt skóra miejscami plastikowa ale mozesz to wukożystać, troche ztuningowac i oblac go potem, wygląda narazie pięknie;]
KoMic Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 witam, wow faktycznie praca wychodzi narazie super, mam tylko 1 ale, nie dalo by sie podniesc reki tak, aby wygladala ze zaslania sie od promieni slonecznych?, bo jesli by sie zaslanial to dostal by jakiegos cienia po twarzy a narazie tak nie jest i nie wiadomo po co macha lapami: ], hehe, reszta bez zazutow, noo moze jeszcze fakt ze miasto troche plastikowo wyglada, glownie problem w wierzowcach ni stad ni z owat nagle wyratstaja, a wiadomo jaka jest geneza powstawania miast i wierzowcow, najpierw masa malych i potem kilka rodzynkow, pozdrawiam i czekam na reszte: ] EDIT: hmmm nie to co z skala jest nietak, np wierzowce sa jakies dziwnie male w stosunku do reszty, albo ten najblizej z prawe taki niski jest za duzy w stos do wierzowcow, no i ostatnie odniesienie do wodospadu, w takiej skali wodospad i rozbryzgi byly by prawie plaskie, chodzi mi o to ze oderwanie wody jest ale w tej skali bylo by widac conajwyzej plaska sciane, a nieposzarpane krawedzie wody i kropel w powietrzu, no nic,, pracuj bo praca i tak robi wrazenie: ], cu EDIT: ] hehe na srodku tez bym walnol mase malych domkow, taki wierzowiec to kosztowna inwestycja, znacznie taniej jest pudowac na ziemi niz isc do gory, a wierzowce wynikaja z braku miejsca w miescie, hehe u ciebie tego miejsca wydaje sie byc pod dostatkiem: ], pozdro i juz koncze, heheh definitywnie: ]
chudy Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 no ja odniosłem podobne wrażenie co KoMic, czyli że to miasto w tle wydaje się, że jest za blisko, a budynki są bardzo małe. poza tym super
Ania Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 włosy nietego, poprzedni koncept był lepszy, teraz to jak fryzura starej ciotki na jakiś bal. butom dodałabym trochę grubości.
jaras Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 dzięki za komentarze - ogólnie to jeszcze będzie wiele poprawek - planuję : 1- poprawić shader skóry i dodać jakieś miesjca bardziej i mniej błyszczące od potu, brudu itp. 2- dodam zaplecione małe warkoczyki 3- "ciupaga" 4- sznureczki, rzemyki itp 5- textura spodni do poprawy 6- wzmocnię troszkę flarkę od obiektywu (zwiększę ASec i MSec) przy mieście już mi się nie chce dłubać :( ale jeszcze zobaczę dzięki za wszelkie sugestie i rady ! i proszę o jeszcze edit: do postu poniżej - no mi te spodnie też nie leżą - będę je starał się zrobić bardziej podobne do wstępnego konceptu
polka dot Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 nie chcę pisać głupich krótkich postów ale to mnie gryzie.. dokładnie skrojone i uszyte spodnie imho nie pasują do wizerunku tego pana :)
ASY2002 Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 Super!!! Mi osobiscie nie podoba sie trawa i to ze ta skóra jest troche plastikowa Pozd
DraB Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 Wgniata... :) Błagam pokaż screen z view portu jeśli możesz
jaras Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 nie ma nic ciekawego w tych viewportach - kupa kresek i kropek ale jak chcesz to proszę - acha- renderowałem w 3 warstwach bo w jednej scenie to rzeźnia i sadyzm
Huter Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 Szczena opada ... jeszcze skórę poprawić i pare detali ... i ja proszę o tapetę :D
General Straw Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 Wyglada super. Podoba mi sie jako calosc a szczegolow czepiac sie nie bede bo sam tego nie lubie :).
sammael_at Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 wow, bardzo fajna robota, chociasz mi sie najbardziej podoba krajobrazik, i bym z tego zrobil taki podluzny obrazek jak niektore pocztowki, i wyrzucil tego pana ;-)) gj
syriusz 27 Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 Widząc twoją prace leże i kwiczę zazdroszcząc Ci umiejetności,oby tak dalej,czekam na final:)
Vorek Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 Jesteś moją inspiracją hehehe ;) Świetnie wychodzi, jak dla mnie nominacja do złotej :) Pozdrawiam
Gość Raffaello Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 Dałeś czadu chłopie! Gdyby to była bitwa to pierwszą nagrodę juz miał byś w ręku. Gratulacje! Czekam na te popraweczki o których wspomniałeś. Pierwszy koncept wlosów bardziej mu pasował.
aneye Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 WHOA :)) generalnie wypas, krajobraz wypas, kolo wypas i 2 mikrouwagi 1. dopoki nie byla kola to wydawalo mi sie ze warto te dwa miasta ze soba polaczyc mostem albo mostami na tych crackach - ale teraz jak typo zaslania wieksza czesc to juz nie wydaje mi sie tak 2. i osobiscie wydaje mi sie ze nikt kto zaslania oczy przed swiatlem nie rozcapierza paluchow, (chyba ze oczekuje ze z tamtej strony ktos w niego rzuca czyms) przynajmniej ja zawsze robie daszek z lapy, nie uzywam sunglasow wiec czesto tak robie w lecie, z reguly tez wlasnie przykladam lape do czola zeby uzyskac lepsze zaciemnienie - ale to nie jest regula, dla kompozycji fajnie ze ta reka jest odsunieta
DraB Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 Jakiego ty kompa musisz miec zeby tyle czasteczek utrzyamc :)
jaras Napisano 25 Styczeń 2006 Autor Napisano 25 Styczeń 2006 juz troszkę przestarzały zestawik 2 x Athlon 2100 MP , płyta Tyan Tiger, 1 GB ramu , nvidia Quadro 4 700 XGL aneye - odp.1 - dlatego właśnie nie robiłem mostu nad którym się zastanawiałem odp2- rozczapierzyłem palce bo ja tak odruchowo robię jak się zasłaniam przed światłem (sprawdzałem organoleptycznie;) poza tym SSS ładniej mi wychodziło na palcach dzięki za komentarze - jeszcze sporo pracy mi zostało - teraz za spodnie się biorę bo takie jak są mi nie leżą zupełnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się