Skocz do zawartości

Modele 3d : Afterfall.pl projekt


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 804
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dla mnie oprawa ładna lecz zasypiam przy video - za długa monotonia. Albo skrócić o 1/2 albo dodać jakiegoś dynamizmu. Nie wiem też po co wrzucać było te animki szkieleta oraz tego drugiego stworaka bo niestety brzydkie są (można było chyba lepiej zerżnąć na chama jakiegoś darmowego mocapa i pod MB podpiąć lub wogóle olać sprawę zwłaszcza, że sami wspominaliście, że o animkę nie chodzi).

No racja, duzo rzeczy moglismy zrobic. Ale z kazda aktualizacja silnika (a bylo ich bardzo duzo w trakcie tworzenia animacji) musielismy poprawiac coraz to wieksze ilosci bledow, kodzic od poczatku.. silnik ustabilizuje sie dopiero w styczniu, jak bysmy zaczynali na poczatku 2007 ta prezentacje, zrobiona bybyla calkiem inaczej. Dynamicznie, z fizyka, animacjami postaci i gameplayem. Terminy nas naprawde bardzo gonily... mozna powiedziec ze zdalnie termin jakibyl nam dany byl nierelany.

 

Jestem pewny ze jezeli bylaby fizyka (bardzo konkretna interakcja z otoczeniem co w Unigine 0.33 juz moglismy przetestowac) i animacje postaci wraz z gameplayem prezentacja bylaby o NIEBO lepsza. Ale jest dobrze narazie, wszyscy sa zadowoleni, wazne jest by pokazac na co nas stac.

 

Avi bedzie do sciagniecia na naszej stronie jutro.

 

Pozdrawiam i dziekuje. Przy okazji prosilbym bez krytyki Panowie, bo my juz to wszystko wiemy, w koncu dlugie tygodnie siedzilismy nad tym poziomem :P O wszystkich bugach wiemy i na pewno w techdemie ich nie bedzie :)

 

aha i bym zapomnial. Rozpedzilismy sie i otwieramy rekrutacje dla grafikow 3d i 2d, rowniez dla programistow. Ktos zainteresowany - zglaszac sie na mail: [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W porównaniu do screenów ciemność jest dużo lepsza. Na screenach(pewnie z powodu specyficznego ustawienia kamery) wszystko było za ciemne 0 ambient lighta. Ale na prezentacji jest kulturka:)

 

W sumie z Fallouta zostało mi że aby zrobić mroczny klimat, nie trzeba od razu, robić wszystkiego tak ciemnego.

 

Tak czy inaczej prezentacja super, wcale ambient jest:). Muzyka pasuje. Aczkolwiek potworki w środku mogły by chodzić przynajmniej. Oczywiście pewnie jest to winą nie dokończonych animacji, oczywiście gra nie jest jeszcze dokończona:)

 

cool

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o modele, tekstury i światła to prezentuje się to wyśmienicie! Nie wiem czy ktoś o tym wspominał, ale światła przenikają przez drzwi... Z przyjemnością zobaczę następny filmik, już z poprawionymi animacjami(a może gameplay?) Powodzenia w dalszej pracy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

filmik i to co na nim podoba mi się bardziej niz skriny, na skrinach tak jak to juz tu wczesniej czytalem widac taką niespojnosc textur ale w ruchu prezentuje sie to świetnie, fajny jest ten pokrwawiony hipek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladnie to wszylo..klimat muzyka..Idziecie w dobrym kierunku :)

Proba dodania dynamizmu pod koniec wyszla ale tylko jesli chodzi o muzyke..natomiast juz samo przedstawienie postaci i ich animacji kuleje..

No i moglibyscie sie wyzbyc troche tej doomowatosci :) ale to pewnie wina enginu..czarne cienie itp..

Tak czy owak dobra robota i czekamy na more..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już od dwóch lat jesteśmy z Wami. Podoba nam się tutaj i mamy zamiar zostać jeszcze dłużej. Wciąż się rozwijamy i wciąż, z roku na rok, stajemy się coraz silniejsi. Chciałbym w tym miejscu podsumować te ostatnie dwa lata, wszystkie nasze wzloty i upadki oraz opowiedzieć o tym, co dzieje się w tej chwili i jakie mamy plany na przyszłość. czytaj wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dawno nic nie wrzucalismy, wiec pokazuję nasza prace, model zrobiony na specjalna okazje suportując dobra nowine :)

 

model powstal w jeden dzien : 6k trisow 2x 1024 - 1x1024 glowa 1x1024 reszta +normale, speculary i alphy

 

rewelki nie ma ale musiałem to zrobić w szybkim tempie i nie było czasu na poprawienie detalu sorry, w przyszlosci dodam tylko wlosy sklejone i oblesne ;)

 

mam nadzieje ze przypadnie wam do gustu

final1.jpg

 

detal z viuportu :

 

glowa1.jpg

model hp :

 

glowa2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym pierwszym screenie wygląda okejowo, natomiast na screenie "detal z viuportu" już gorzej..Ale cóż, dzień pracy.. najs:)

Zsbrush to też widzę ultra speedzior:)

 

Jak sam to zrobiłeś w jeden dzień to tylko pogratulować:)

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem trochę dziwnie to wygląda. Może to jedynie kwestia prezentacji, a może tempa pracy :). Model sam w sobie jest fajny, ale całościowo coś chyba nie gra. Aż z ciekawości przejrzałem starsze posty i modele w nich pokazane. W porównaniu z nimi, ten wypadł blado.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam swszystkich :) mam zaszczyt zaprezentować kilka informacji i pokazać kilka artów z dalszych prac nad Afterfallem. Zapraszam do przeczytania:

Po dłuższej nieobecności

Po dłuższej nieobecności

 

Ekipa Intoxicate Interactive wraca wraz z całą masą pozytywnych informacji! Przez ostatnie kilka miesięcy Afterfall spotkała cała lawina niesamowitych niespodzianek poczynając od nowych możliwości rozwojowych po osobiste sukcesy członków naszego zespołu. Ale po kolei:

Na początku z wielką przyjemnością chcieliśmy was poinformować, iż Intoxicate Interactive rozpoczęło współpracę z Creative Labs. Panowie z Creativ'a widząc w nas potencjał zdecydowali się zaproponować nam współpracę co-marketingową, jak również na udostępnienie swojego sprzętu oraz wsparcia technicznego naszym muzykom. Ofertę przyjęliśmy z radością.

 

Na przestrzeni ostatnich miesięcy zgłosiły się do nas również dwie firmy zainteresowane wsparciem nas w poszukiwaniu potencjalnego wydawcy. Obie czekają obecnie na ukończenie design doc'ów, oraz funkcjonujące tech-demo, które pozwolą nam rozpocząć z wyżej wymienionymi firmami negocjacje. W związku z tym nasi fani nie powinni spodziewać się poważniejszych newsów i aktualizacji wcześniej niż pod koniec lata. Ekipa Intoxicate Interactive koncentruje 100% swoich sił na dopięciu wszystkiego na ostatni guzik i rozpoczęciu negocjacji jak najszybciej to tylko możliwe.

 

Długo oczekiwane, zaktualizowane FAQ będące zamknięciem akcji "Intoxicate Interactive odpowiada na pytania o Afterfall", jest dostępne do pobrania na stronie.

 

Z przyjemnością informujemy również, iż jeden z członków Intoxicate Interactive – Marcin Przybyłowicz aka Kwazi, został laureatem konkursu „Dolina Kreatywna” organizowanego przez TVP2. Prace które pozwoliły dojść Marcinowi do finału były między innymi utworami stworzonymi na potrzeby Afterfall.

Jak czytamy na stronie Doliny Kreatywnej: „Szczególnie zależy nam na ludziach, którzy nie zaistnieli jeszcze szerzej w mediach, którzy nie mają szansy przebić się w swoim środowisku i którym naprawdę potrzebna jest pomoc na rozwijanie swoich zainteresowań i realizację pomysłów.” Marcin jesteśmy z ciebie dumni i gratulujemy sukcesu! Program można obejrzeć w tym miejscu.

 

Nie tylko Marcin jednak został ostatnio wyróżniony, w ostatnich miesiącach kilkoro z członków naszej firmy było zmuszonych do odejścia z naszego teamu, gdyż prestiżowe i znane firmy tworzące gry zauważyły ich potencjał i zaproponowały pracę nad swoimi projektami. Rozumiemy tę sytuację, każdy musi za coś żyć. Lecz fani nie muszą martwić się o przyszłość AF. Cały czas jesteśmy w stanie przeć do przodu do momentu az uda nam się zdobyć dofinansowanie – gdy to się stanie, większość wyżej wymienionych osób zadeklarowała, iż powróci do prac nad AF.

 

Na koniec chcieliśmy zaprezentować trzy nie publikowane wcześniej kawałki muzyczne, możecie ściągnąć je:

"The days that followed" by Kwazi i

"Fail" by Gyfu.

 

Oprócz tego chciałem zaprezentować garść grafik jaka zostałaostatnio stworzona:

 

tronpolowaeo1.th.jpg rossiya50procentja1.th.jpg grzegorzprzybysfg8.th.jpg

 

I najnowszego screenu z naszej produkcji.Zapraszam do oglądnięcia i skomentowania. :)

 

 

00055ee1.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że projekt stał się trampoliną do dalszej kariery dla kilku członków grupy, jednak dla AF nie jet to chyba najweselsza wiadomość. Zawsze było by lepiej, gdyby ci utalentowani gameartowcy pozostali choć jedną nogą przy grze.

 

Co do screena, za dużo się nie wypowiem. Fajny obrazek, jednak zdaje się, że nie pokazuje nic nowego. Jak na niego spojrzałem, wydawało mi się, że już go widziałem.

 

Trzymam kciuki i życzę powodzenia w dalszej pracy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że projekt stał się trampoliną do dalszej kariery dla kilku członków grupy, jednak dla AF nie jet to chyba najweselsza wiadomość. Zawsze było by lepiej, gdyby ci utalentowani gameartowcy pozostali choć jedną nogą przy grze.

 

To prawda. Ale kazdy ma swoje zycie i za siebie decyduje. Taki chyba urok tego typu projektów.

 

Co do screena, za dużo się nie wypowiem. Fajny obrazek, jednak zdaje się, że nie pokazuje nic nowego.

 

Teraz raczej to będzie cięzka praca jak w maszynce :P trzeba stworzyć w tenm sposob cały teren objęty w założeniach i do momentu screenów z nadziemnej częsci chyba nie będzie juz zadnych graficznych rewelacji i wodotrysków :)

 

A od siebie chciałem jeszcze poinformować jeszcze o jednej rzeczy która wydarzyła sie wokół projektu. Jest to Artykuł właśnie na temat gry zamieszczony w czasopiśmie CD Action. Wprawdzie jest to tylko 1 strona ale i tak zapraszam do lektury jezeli macie CDA pod ręką :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modele super! ale chcialem pogratulowac, macie wypasik zapowiedz w CD-Action "nie ma sensu rozpisywac sie o pieknych widokach i graficznych bajerach oferowanych przez Afterfall - wystarczy tylko spojrzec na screeny" ! :)

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie artykul w CDA jest napisany nieprofesionalnie. Ciesze sie ze napisali w dobrym swietle, ale wydaje mi sie ze nie chcialo sie tworcy wejsc na strone i poczytac - tymbardziej porozmawiac chocby ze mna.

 

"Gatunek: RTS"

"Malo oryginalny system walki"

 

no lol poprostu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miło słyszeć wasze opinie Dzięki :)

 

Szacunek szacunkiem ale kiedy jakies demo? kiedy jakies filmiki z gameplay'a? Screeny sa ladne ale zaden statyczny obrazek moim zdaniem nie mowi nic o grze :)

 

Robimy wszystko co w naszej mocy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie screeny i concepty wyglądają miodzio:) fajnie, że jakiś polski projekt się rozwija... podpisuję się pod prośbą Konras'a o jakiś gamplay albo jeszcze lepiej demko:).

 

PS. Jak skończycie projekt i wyjdzie też Fallout 3 to będzie trzeba porównać :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

to demo f3 co jest w sieci to wizualnie przynajmniej kiszka kompletna, pamietam jakies skriny które byly duzo fajniejsze, osobiscie nie gralem, poza krotką chwilą, w zandego fallouta, jedyne co moge powiedzec to to ze afterfall ma napewno duzo lepszą i fajniejszą grafikę niz to stare demo f3, a co do prasy to wiadomo oni zawsze bzdury piszą , robota jak kazda i trzeba panszczyzne odrobic ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mario don - te screany są z demka które się nigdy nie pojawiło... jeszcze z tzw, projektu Van Buren (jeśli dobrze pamiętam...), a obecnie Fallouta 3 robi zupełnie inna firma niż te demo tzn. Bethesda i będzie on oparty na silniku Obliviona...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Żeby nie było, że się obijam, miałem ostatnio przyjemność pracować nad modelem do Afterfalla, mianowicie tą oto panią:

85baeef4d3ace2d9.jpg

Model ma 6969 trójkącików.

Tutaj screeny z normalem/spec, mesh, oraz koncept Cerebrate'a, na którym się opierałem:

52fec0f2faf6bd93m.jpg92a4d809a3b3333am.jpgd81a6c0d06815384m.jpg

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imho za bardzo męską twarz ma ta wydra, kumam, że to nie jest niewinna niewiasta i inwencja względem konceptu ze zmarszczonymi brwiami jest pomysłem w dobrym kierunku... ale.. coś nie teges... a tak po za tym jest git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne modele! Liczę na to że ich animacje będą na podobnym poziomie... co w sumie da efekt...

 

co do głównej postaci to ma trochę dziwną klatkę piersiową, a może taka ma być... :P

 

nie czepiam się... :)

 

edit:

 

te jego pośladki jakieś dziwne są... może to przez te gacie tak:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

ło fajny modelik najbardzije podoba mi sie na skrinie z wjuoprta, na rendrze juz mniej bo praktycznie nie widac normala i sie zrobilo dosc "płasko", twarz ma taką tez troche "rysunkową" no i koniecznie poprwcie mu majty z tyłu bo wyglada jak by mu puscily zwieracze :D, o ile ten typ redneringu fajnie sie sprawdzał przy pierwszych postaciach jakos tak pasował do nich dawał specyficzny klimat to przy tej juz mniej pasuje, moze mapa spec cos by pomogla i spoósb oswietlenia nie taki globalny?

 

edit/ ten na rendrze ma fajne te cyberntyczne kable na głowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności