Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 414
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki Grzessko,

 

jeszcze pare wygrzebanych rzeczy:

 

kolejne graficzne:

 

gps_amielgo.jpg

 

tsp:

 

camel_toe.jpg

 

i żeby się stylistyka nie przejadła ;) stary speed na teksturach z Marduka obrazka (pozdro!):

 

envoco5b.jpg

Napisano

Lubie, te twoje silne czytelne sylwetki.

Glowna zaleta tej metody, jest takze latwosc i duza kontrola w modyfikacji, ale mi czesto ciezko zachowac porzadek.

 

Zarzadzanie warstwami, to chyba sztuka sama w sobie :]

Napisano

Witam po dłuższej przerwie. Pod ogień idzie kilka konceptów, które robiłem już jakiś kawałek czasu temu dla chłopaków z 11bit Studios do Anomaly: Warzone Earth. Fajna giera, warto sprawdzić. Pozdrawiam.

 

Anomaly_Concept_0.jpg

Anomaly_Concept_1.jpg

Anomaly_Concept_2.jpg

Anomaly_Concept_4.jpg

Anomaly_Concept_3.jpg

Napisano

Łolaboga! Wywrociles mi skarpetki na lewa strona tymi artami. Bylem na ich stronie i rozkmnialem kto takie obrazy trzaska a tu prosze:) yyyy, no, lubie to! Ostatnia praca to za przeproszeniem rozpie---nanala.

Napisano

Przemek zrobil update teczki, a myslalem ze dzisiejszego dnia juz mnie nic nie zaskoczy!

Klasa, naprawde fajny klimat, a takze to co takze bardzo lubie w twoich pracach, to dobre palety barw (2,4)

Napisano (edytowane)

Dzięki serdeczne, to jeszcze coś z personala w takim razie:

(edit: czy tylko u mnie obrazki wyłażą poza layout forum?)

 

kotynski-space_taxi.jpg

Edytowane przez mant-raz
spostrzeżenie
Napisano

Nie, nie tylko u Ciebie. Poprzednio jakoś lepiej się wpasowywały. Ładne kolorki i oświetlenie. Z designu mi tylko nie podchodzi przód, przypomina bardziej ciężarówkę niż spejs-szip. Fajne te tęczowe refleksy na szybie.

Napisano

Swietne prace - zastanawia mnie tylko z jakiego powodu tylko 4 * ma ten watek jest to dla mnie (w porownaniu do innych 4 gwiazdkowych teczek) jakas niezrozumiala dysproporcja. No ale moze po prostu za malo folowersow :) 5*

Napisano

thx ppl, bardzo cieszy pozytywny odbiór!

 

JoseConseco: robiłem jeszcze okładkę, ale to właściwie była wersja jednego z tych obrazków, więc nie ma co wrzucać chyba.

 

a no i dzięki za fronta, zawsze to miłe :]

Napisano

Czołem ziomeczki, wreszcie mam możliwość wrzucenia kilku konceptów, które wykonałem na potrzeby animacji "Ostatni z rodu Olbrzymów", którą robiliśmy w Orce (reżyserem był Arek Jurcan). Animacja już dość dawno się TUTAJ pojawiła. Info o niej znajdziecie pod wskazanym linkiem. Wspomnę tylko, że na początku konceptował Mayk (on m.in. wykonał wszystkie projekty postaci), ja dołączyłem w momencie projektowania scenografii i przedmiotów. Co mogę dodać to, że "Niebawem zaprosimy do obejrzenia kolejnych polskich baśni" ;) Pozdronki.

 

olbrzym_10.jpg

 

olbrzym_06.jpg

 

olbrzym_07.jpg

 

olbrzym_08.jpg

 

olbrzym_03.jpg

 

olbrzym_09.jpg

 

olbrzym_05.jpg

 

olbrzym_04.jpg

 

olbrzym_00.jpg

 

olbrzym_01.jpg

 

olbrzym_02.jpg

Napisano

świetne słuchawki ;) ... jak przedstawienie konceptów, sposób zaprezentowania ma się do wymogów czy oczekiwań concept artysty? chodzi o prezentacje konceptów, na jednych masz białe tło z lewitującymi konceptami, na drugich z zaznaczonym cieniem że niby na czymś stoi a na innych jakies randomowe tło z ledwie zarysowanym cieniem... czy to jest malo istotne? pozdro i z góry dzięki za odpowiedź...

 

Aha żęby nie było... nie czepiam się Twojego sposobu prezentacji konceptów tylko z ciekawości pytam jak to jest w robocie i pracą nad tym ;)

Napisano

Marduk: chyba czas pakować kredki ;)

ola-f: danks

Rotcore: Zazwyczaj nie ma wymogów, ale dobrze jest wstrzelić się w klimat, np. jeśli robisz do nowoczesnej strzelanki w 2172 roku to byłby mocny rozdźwięk, gdyby np. koncepciki broni były w sepii na starym pergaminie ;) Trzeba też powiedzieć, że takie pracki, jak tu zamieściłem, to jest tylko część roboty, często robi się szybkie szkice, które do publikacji raczej się nie nadają (a tym bardziej nie zwracam uwagi na tło czy cienie), ale posuwają robotę do przodu, dzięki temu np. modeler może zacząć robić lokację zanim ja w swoim koncepcie dojdę do detalu.

Napisano

chciałabym takie steampunkowe słuchaweczki *_*

fajne pracki fajne :) tylko tło pod tymi propsami troche zbyt nasycone jest chyba. na szarawym lepiej by sie prezentowało. ta miedź od razu by "wyskoczyła" optycznie do przodu.

Napisano

Ostatnie superfajne, ale troooche bym uproscil to cielsko w jakies wieksze bryly, za mocno poleciales w te faldy i ciezko sie zorientowac co skad wyplywa. ale styl i kolor megamega

Napisano

dzięki ludzie, cieszę się, że coś takiego przypada tutaj do gustu ;)

Mocnek: właśnie o to chodziło, żeby tam wszystko pływało, żeby było widać, że to wieloletnie sadełko ;) ale może masz racje, zobacze za jakiś czas - już na świeżo.

Napisano (edytowane)

Hejhej,

Po dłuższej chwili kontynuuję temat bajek. Tym razem koncepty z "Bazyliszka". Cały kanon baśni można zobaczyć tutaj: http://vimeo.com/45189546. W tygodniu wrzucę rzeczy, które machnąłem do pozostałych dwóch bajek, może jeszcze jakieś podmalówy na cammapy czy co tam się znajdzie na dysku ;)

 

kotynski_bazyl_piwnica.jpg

 

kotynski_kuznia.jpg

 

kotynski_kuznia_inside.JPG

 

kotynski_bazyl_uliczka.jpg

 

kotynski_bazyl_postacie.jpg

 

kotynski_walus_tpose_2.jpg

 

kotynski_kowal_tposy.jpg

 

kotynski_bazyl.jpg

 

kotynski_bazyl_tposy.jpg

Edytowane przez mant-raz
Napisano

resh, ranholtzer, Urbanboogie, pumax, serio: dzięki serdeczne.

karola-j: miło słyszeć, zwłaszcza, że w Toruniu wiele razy nie byłem:) ostatnio co prawda rok temu. piękne miasto, świetny rynek, tylko ten jeden most to porażka.

 

i kończąc wątek bajek - koncepty z "Legendy o złej księżniczce Kunegundzie":

 

kotynski_kunegunda_characters_01b.jpg

 

kotynski_kunegunda_characters_02.jpg

 

kotynski_kunegunda_characters_03.jpg

 

kotynski_kunegunda_characters_04.jpg

 

wersja steampunk

 

kotynski_kunegunda_style2.jpg

 

kotynski_kunegunda_castle.jpg

 

wersja dla najmłodszych ;)

 

kotynski_kunegunda_style1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności