nielot007 Napisano 10 Sierpień 2007 Autor Napisano 10 Sierpień 2007 Witam!! dzieki za komentsy i za rady :)
wizz Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 Hm jak ty to renderowałeś ?:P Niestety nie ciekawy ten render mogłeś chociaż miękkie cienie dać, AA też słaby. Mam nadzieje że poprawisz :)
nielot007 Napisano 10 Sierpień 2007 Autor Napisano 10 Sierpień 2007 Hm jak ty to renderowałeś ?:P Niestety nie ciekawy ten render mogłeś chociaż miękkie cienie dać, AA też słaby. Mam nadzieje że poprawisz :) hehe to nie render a photoshop :P tzw bawilem sie w photoshopie :) chcialem osiagnac taki pewien efekt ktory baaaaaardzo mi sie podoba, widzialem go pare razy na cgt :) i takie aa, sharpen itp itd. zamierzone, :)
mrkrzysiek Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 bardzo ładny model ale po tych zabawach twoich w PS trochę chyba stracił na wyglądzie,
mkk3a Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 ech, bajer po prostu. tez bym tak chciał :) ale widze ze trzeba sie zabrac do roboty, modelowac, modelowac i jeszcze raz modelowac - wtedy idzie coraz lepiej :D
..::Krzysiek M::.. Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 ładnie ładnie :D byle by tak dalej !
max_1989 Napisano 12 Sierpień 2007 Napisano 12 Sierpień 2007 Model kompletnie do mnie nie przemawia ... Wszystko jest jakies takie niedopracowane i jeszcze poszczegolne elementy niepasuja do siebie przynajmniej tak jest w moim odczuciu ... . :) co do supermana jest ok tylko podnies mu uszy :) Tak jak kiedys wspomnialem stanoles w miejscu i sie z niego nie mozesz ruszyc na level uP :|
nielot007 Napisano 13 Sierpień 2007 Autor Napisano 13 Sierpień 2007 Witam!! dzieki za komentarze :) max_1989-->chodzi ci o model frankensteina ? ze do ciebie nie przemawia, ze nie dopracowane i poszczegolne elementy do seibie nei pasuja ? jak tak to koncept nie byl moj a robilem ten model na podstawie modelu Kolbego Jukesa :)
Predator Napisano 13 Sierpień 2007 Napisano 13 Sierpień 2007 nielot niesluchaj glupot :) jakie level upy o czym my tu woqule mowimy , jakbys robil ciagle ten sam model i z kazdym kolejnym powtorzeniem niebylby lepszy to wtedy mozna mowic o jakis tam level upach... jedziesz dalej ... kazdy kolejny model to nowa bryla i nowe doswiadczenie chocbys powielal niektore schematy i patenty. Przytocze ci tu powiedzonko z pewnego popularnego programu "bledow niepopelnia tylko ten co nic nierobi" !! tergo sie trzymaj :D. Pozdo i czekam na kolejne modele :)
max_1989 Napisano 13 Sierpień 2007 Napisano 13 Sierpień 2007 yy ja sie nadal trzymam swojego nie chce byc zlosliwy, ale poprostu tyle modeli naskrobales i nadal wygladaja podobnie co do poziomu zarowno obecna twarz jak i modele kilka stron wczesniej zbytnio sie nie roznia ...
Predator Napisano 13 Sierpień 2007 Napisano 13 Sierpień 2007 wlasnie dlatego trening czyni mistrza, mozliwe ze roznic nie dostrzegasz aczkolwiek nielot mogl zrobic postepy np. w szybkosci robienia tych modeli, wypracowaniu procedur dzialania, budowy siatek itp.. Nie wszyscy sa i musza byc odrazu Michalem Aniołem, brak talentu mozna nadrobic technika, treningiem (i zeby bylo jasne nie posądzam nielota o brak talentu niemnie to oceniac) ale osob ktore przyslowiowo z niczego robia cos jest malo. Body z posta:584,586 czy batman z gameart wedlug mnie jest duzym postepem w odniesieniu do poprzednich prac i tu chyba sie zemna zgodzisz jedyne co mozna mu zarzucic to ze leniwiec z niego jeden i niekonczy modeli :D.
nielot007 Napisano 14 Sierpień 2007 Autor Napisano 14 Sierpień 2007 Witam!! Predator--> czyli z tego wychodzi ("bledow niepopelnia tylko ten co nic nierobi") ze powinienem nic nierobic :D max-->hmmm wiesz mnie ciezko sie oceniac :P ale wedlug mnie jakies tam robie postepy moze nie za duze ale robie :P a czy robie duzo modeli hmmmm jakos mi sie wydajeze nie, ze robie ogolnie malo modelimozna na jednej rece wyliczyc skonczone glowy :) tylko wiesz moglbys napisac przynajmniej co powinienem poprawic co robie zle bo posty ze nie moge podskorzyc level up mi nic nie mowia :)
KLICEK Napisano 14 Sierpień 2007 Napisano 14 Sierpień 2007 eee nie ma co sie rozdrabniac, czasem przez dluzszy okres nic nie idzie do przodu, ale jak juz sie ruszy to na maxa ;) Wydaje mi sie ze z kazdym modelem robisz progres wiec jest spoko, czasem wiekszy czasem mniejszy :)
Gotham Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Mimo że po czasie, ale pozwolę sobie zająć własne stanowisko ;). Ta jakaś gadaninka o level up to jakieś nieporozumienie- albo ja nie dostrzegam takich zależności po prostu :). Akurat Nielot kojarzy mi się z dużym postępem, fakt że dosyć nietypowo podchodzi do prowadzenia projektów (nacisk na dużo niedokończonych prac) oraz że bardzo podobnie wykańcza różne elementy... Jednak w jego przypadku zdaje to egzamin, prace są wyraźnie coraz to lepsze i coraz większą uwagę zwraca na budowaną bryłkę -> jest oki.
hkropinski Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 heh... pomysles ze jeszcze nie dawno zaczynałes:D chyba tez sie wkoncu wezme za maxową organika:D ps. co z batmanem??:D
zeet Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 nielot007-za dobrze ci to idzie żeby robić speedy,rób całe modele i texturki już czas na to :) Ryjek fajny,tylko ucho takie jakieś dziwne. :)
mrkrzysiek Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 bardzo fajny model, trochę mi tylko górna warga nie pasuje, właśnie kończ Batmana a nie się obijasz,
nielot007 Napisano 23 Wrzesień 2007 Autor Napisano 23 Wrzesień 2007 Witam!! batman zyje i ma sie dobrze ;) pozdro
nielot007 Napisano 23 Wrzesień 2007 Autor Napisano 23 Wrzesień 2007 wrzecionek--> wiedzialem ze o czyms zapomnialem,NIE PATRZCIE NA USZY :) bo ich i tak nie bedzie widac...
gawel72 Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 A ja się będę czepiał paru rzeczy. :P http://img401.imageshack.us/img401/8333/speedob8in3.jpg 1: Dziwnie wygląda ta dziura między kością nosową, a czołową. 2: Nie podobają mi się te wypukłe linie wokół ust, ale to tylko moje zdanie. :D A reszta super. :)
nielot007 Napisano 23 Wrzesień 2007 Autor Napisano 23 Wrzesień 2007 A ja się będę czepiał paru rzeczy. :P http://img401.imageshack.us/img401/8333/speedob8in3.jpg 1: Dziwnie wygląda ta dziura między kością nosową, a czołową. 2: Nie podobają mi się te wypukłe linie wokół ust, ale to tylko moje zdanie. :D A reszta super. :) 1. hmmmm czy ja wiem :P 2. mi tam sie podobaja :P wedlug mnie moje najlepsze usta :D dzieki za czepianie sie :)
wizz Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 linie kolo ust ok ale te przy górnej wardze jednak za wydajne chyba :) ucho wiadomo malo atrakcyjny :D reszta fajna
nielot007 Napisano 23 Wrzesień 2007 Autor Napisano 23 Wrzesień 2007 wizz--> no moze masz racje, ;) co o tym powiecie, robione tabletem (super sie "modeluje" tablecikiem) na szybko bo nie lubie/umiem sculptowac :) aha jakbyscie nie wiedzieli to to sa te usta z glowy co wyzej pokazywalem tylko troche poprawilem forme i dalem detal :D pozdro
mrkrzysiek Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 no ładnie to wygląda fajne usta cieszę się że w końcu używasz sculpta :)
nielot007 Napisano 23 Wrzesień 2007 Autor Napisano 23 Wrzesień 2007 krzychu--> jak uzywam jak nie, pierwszy raz go dotknalem od kilku miechow (cos kolo tego) :D kuba--> thanks ;) no i moje pytanie, bo fajnie szybko mozna poprawic model robiony w maxie tzw, takie detale wylozyc czy poprawic lekko krztalt, jak np. poprawie troche krztalt pewnych czesci ciala dam detal (jak wyzej) i co pozniej, wypalam mape ? tylko czy efekt "na mapie" bedzie dobrej jakosci, taki jak high wersja ? zawsze mnie to od zbrusha odpychalo co po zrobieniu modelu...(wiem tutek klicka...:D)
zeet Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 nielot007-jak np. poprawie troche krztalt pewnych czesci ciala dam detal (jak wyzej) i co pozniej, wypalam mape ? tylko czy efekt "na mapie" bedzie dobrej jakosci, taki jak high wersja ?Poprawki kształtu staraj się robić jak na najniższym subdivide,wtedy nie mają wpływu na normal mapkę. Przy mocnych zmianach kształtu na wysokim podziale mogą powstać błędy w mapie.
nielot007 Napisano 23 Wrzesień 2007 Autor Napisano 23 Wrzesień 2007 Poprawki kształtu staraj się robić jak na najniższym subdivide,wtedy nie mają wpływu na normal mapkę. Przy mocnych zmianach kształtu na wysokim podziale mogą powstać błędy w mapie. do kitu :(
zeet Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 Dlaczego do kitu :) ,przy drobnych zmianach nie powinno być problemów. Przy mocnym przesunięciu polygonów na wysokim subdivide ,najbardziej chodzi o wysokość-wypukłości,mogą na normal mapce pojawić się w tych miejscach łyse plamy.
nielot007 Napisano 23 Wrzesień 2007 Autor Napisano 23 Wrzesień 2007 Dlaczego do kitu :) ,przy drobnych zmianach nie powinno być problemów. Przy mocnym przesunięciu polygonów na wysokim subdivide ,najbardziej chodzi o wysokość-wypukłości,mogą na normal mapce pojawić się w tych miejscach łyse plamy. a tak wogole to w zbrushu 3-jce da rade wypalic ? bo slyszalem ze nie mozna czy nie wychodza ...
Georgas Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 w wersji 3.1 już możesz wypalać :) fajne usta :)
zeet Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 Zbrush 3.1 bez problemu normale pali , w ZB 3 nie.
nielot007 Napisano 23 Wrzesień 2007 Autor Napisano 23 Wrzesień 2007 co o tym powiecie ? poczatek pierwszego powaznego potraktowania zbrusha :D
zeet Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 Sorry ale mała różnica pomiędzy modelem z maxa a zb :) Daj mocny detal skóry,ust,pontony pod oczami, poszalej trochę w zb :)
nielot007 Napisano 23 Wrzesień 2007 Autor Napisano 23 Wrzesień 2007 Sorry ale mała różnica pomiędzy modelem z maxa a zb :) Daj mocny detal skóry,ust,pontony pod oczami, poszalej trochę w zb :) no wlasnie skromny bo nie lubie hiper extra super na maxa detalu :D ale det skory itp. dodam :P jutro sie pobawie bo kurde czas wymodelowac to co powinienem a nie bawie sie...ehhh te lenistwo :D
JohnZi Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 dziurki w nosie masz niczym wloty powietrza w bumperze:P teraz mi sie rzucilo w oczy, za ostro lacza sie ze skora imo:) tak to bardzo fajnie, rob batmana:D
hcpiter Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 a ucho jak wampir xD Super usta jedziesz ziooom !
nielot007 Napisano 24 Wrzesień 2007 Autor Napisano 24 Wrzesień 2007 WitaM!! dzieki za komentsy :) troche detalu na ustach chyba juz je tak zostawie :) pozdro
Innos Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 Ładnie wyszło. Brakuje tylko troche detalu ale to da sie zalatwic bump.. Naprawde ladnie :p
wrzecionek Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 Jeśli sie czepiać to nie podoba mi sie to wgłębienie pomiędzy nosem a ustami ale tak bardzo fajnie
Kirian Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 No widzisz Bracie;) 'mieszałes z błotem' użytkowników sculpterow;PP teraz smiało moge CI powiedziec ze nieładnie:P proporcje, detal, szczegóły wszystko wymaga ciezkiej pracy;) podobnego osobnika zrobił Wizz... i wyszedł mu znakomicie, looknij do jego topica ale bedziesz wymiatał pracuj !:)
mrkrzysiek Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 jak na pierwsze odpalenie ZB od kilku miesięcy idzie Ci bardzo dobrze, ładnie wyszła broda i czoło
chveti Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 prawie :) http://www.netnoir.com/images/stories/May_2007/03_18_07_jayz.jpg http://bi.gazeta.pl/im/7/4050/z4050357X.jpg Za ostro to coś co do ust idzie spod nosa - nie wiem jak to się nazywa. Pozdrawiam.
Levus Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 Nielot, super dajesz, ale popatrz na żuchwę z profilu...
purple Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 nielot on jest za mało rozbudowany jak na te usta, po miniaturce szykowałam się na jakiegoś bezkarkowca a tu taka wąska czacha...brodę, okolice żuchwy i w ogóle wszystko co pod uszami z kształtu głowy-jest za wąskie według mięśni w okół ust i policzków! ale poza tym jest bardzo dobre:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się