Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hm jak ty to renderowałeś ?:P Niestety nie ciekawy ten render mogłeś chociaż miękkie cienie dać, AA też słaby. Mam nadzieje że poprawisz :)

Napisano
Hm jak ty to renderowałeś ?:P Niestety nie ciekawy ten render mogłeś chociaż miękkie cienie dać, AA też słaby. Mam nadzieje że poprawisz :)

 

hehe to nie render a photoshop :P

tzw bawilem sie w photoshopie :)

chcialem osiagnac taki pewien efekt ktory baaaaaardzo mi sie podoba, widzialem go pare razy na cgt :)

i takie aa, sharpen itp itd. zamierzone, :)

Napisano

ech, bajer po prostu. tez bym tak chciał :)

ale widze ze trzeba sie zabrac do roboty, modelowac, modelowac i jeszcze raz modelowac - wtedy idzie coraz lepiej :D

Napisano

Model kompletnie do mnie nie przemawia ... Wszystko jest jakies takie niedopracowane i jeszcze poszczegolne elementy niepasuja do siebie przynajmniej tak jest w moim odczuciu ... . :) co do supermana jest ok tylko podnies mu uszy :) Tak jak kiedys wspomnialem stanoles w miejscu i sie z niego nie mozesz ruszyc na level uP :|

Napisano

Witam!!

dzieki za komentarze :)

max_1989-->chodzi ci o model frankensteina ? ze do ciebie nie przemawia, ze nie dopracowane i poszczegolne elementy do seibie nei pasuja ? jak tak to koncept nie byl moj a robilem ten model na podstawie modelu Kolbego Jukesa :)

Napisano

nielot niesluchaj glupot :) jakie level upy o czym my tu woqule mowimy , jakbys robil ciagle ten sam model i z kazdym kolejnym powtorzeniem niebylby lepszy to wtedy mozna mowic o jakis tam level upach... jedziesz dalej ... kazdy kolejny model to nowa bryla i nowe doswiadczenie chocbys powielal niektore schematy i patenty. Przytocze ci tu powiedzonko z pewnego popularnego programu "bledow niepopelnia tylko ten co nic nierobi" !! tergo sie trzymaj :D. Pozdo i czekam na kolejne modele :)

Napisano

yy ja sie nadal trzymam swojego nie chce byc zlosliwy, ale poprostu tyle modeli naskrobales i nadal wygladaja podobnie co do poziomu zarowno obecna twarz jak i modele kilka stron wczesniej zbytnio sie nie roznia ...

Napisano

wlasnie dlatego trening czyni mistrza, mozliwe ze roznic nie dostrzegasz aczkolwiek nielot mogl zrobic postepy np. w szybkosci robienia tych modeli, wypracowaniu procedur dzialania, budowy siatek itp.. Nie wszyscy sa i musza byc odrazu Michalem Aniołem, brak talentu mozna nadrobic technika, treningiem (i zeby bylo jasne nie posądzam nielota o brak talentu niemnie to oceniac) ale osob ktore przyslowiowo z niczego robia cos jest malo. Body z posta:584,586 czy batman z gameart wedlug mnie jest duzym postepem w odniesieniu do poprzednich prac i tu chyba sie zemna zgodzisz jedyne co mozna mu zarzucic to ze leniwiec z niego jeden i niekonczy modeli :D.

Napisano

Witam!!

Predator--> czyli z tego wychodzi ("bledow niepopelnia tylko ten co nic nierobi") ze powinienem nic nierobic :D

max-->hmmm wiesz mnie ciezko sie oceniac :P ale wedlug mnie jakies tam robie postepy moze nie za duze ale robie :P a czy robie duzo modeli hmmmm jakos mi sie wydajeze nie, ze robie ogolnie malo modelimozna na jednej rece wyliczyc skonczone glowy :) tylko wiesz moglbys napisac przynajmniej co powinienem poprawic co robie zle bo posty ze nie moge podskorzyc level up mi nic nie mowia :)

Napisano

eee nie ma co sie rozdrabniac, czasem przez dluzszy okres nic nie idzie do przodu, ale jak juz sie ruszy to na maxa ;)

Wydaje mi sie ze z kazdym modelem robisz progres wiec jest spoko, czasem wiekszy czasem mniejszy :)

Napisano

Mimo że po czasie, ale pozwolę sobie zająć własne stanowisko ;).

 

Ta jakaś gadaninka o level up to jakieś nieporozumienie- albo ja nie dostrzegam takich zależności po prostu :). Akurat Nielot kojarzy mi się z dużym postępem, fakt że dosyć nietypowo podchodzi do prowadzenia projektów (nacisk na dużo niedokończonych prac) oraz że bardzo podobnie wykańcza różne elementy... Jednak w jego przypadku zdaje to egzamin, prace są wyraźnie coraz to lepsze i coraz większą uwagę zwraca na budowaną bryłkę -> jest oki.

Napisano

nielot007-za dobrze ci to idzie żeby robić speedy,rób całe modele i texturki już czas na to :)

Ryjek fajny,tylko ucho takie jakieś dziwne. :)

Napisano

wizz--> no moze masz racje, ;)

 

co o tym powiecie, robione tabletem (super sie "modeluje" tablecikiem) na szybko bo nie lubie/umiem sculptowac :)

aha jakbyscie nie wiedzieli to to sa te usta z glowy co wyzej pokazywalem tylko troche poprawilem forme i dalem detal :D

pozdro

ustasz4.jpg

Napisano

krzychu--> jak uzywam jak nie, pierwszy raz go dotknalem od kilku miechow (cos kolo tego) :D

kuba--> thanks ;)

no i moje pytanie, bo fajnie szybko mozna poprawic model robiony w maxie tzw, takie detale wylozyc czy poprawic lekko krztalt, jak np. poprawie troche krztalt pewnych czesci ciala dam detal (jak wyzej) i co pozniej, wypalam mape ? tylko czy efekt "na mapie" bedzie dobrej jakosci, taki jak high wersja ?

zawsze mnie to od zbrusha odpychalo co po zrobieniu modelu...(wiem tutek klicka...:D)

Napisano
nielot007-jak np. poprawie troche krztalt pewnych czesci ciala dam detal (jak wyzej) i co pozniej, wypalam mape ? tylko czy efekt "na mapie" bedzie dobrej jakosci, taki jak high wersja ?
Poprawki kształtu staraj się robić jak na najniższym subdivide,wtedy nie mają wpływu na normal mapkę.

Przy mocnych zmianach kształtu na wysokim podziale mogą powstać błędy w mapie.

Napisano
Poprawki kształtu staraj się robić jak na najniższym subdivide,wtedy nie mają wpływu na normal mapkę.

Przy mocnych zmianach kształtu na wysokim podziale mogą powstać błędy w mapie.

 

do kitu :(

Napisano

Dlaczego do kitu :) ,przy drobnych zmianach nie powinno być problemów.

Przy mocnym przesunięciu polygonów na wysokim subdivide ,najbardziej chodzi o wysokość-wypukłości,mogą na normal mapce pojawić się w tych miejscach łyse plamy.

Napisano
Dlaczego do kitu :) ,przy drobnych zmianach nie powinno być problemów.

Przy mocnym przesunięciu polygonów na wysokim subdivide ,najbardziej chodzi o wysokość-wypukłości,mogą na normal mapce pojawić się w tych miejscach łyse plamy.

 

a tak wogole to w zbrushu 3-jce da rade wypalic ? bo slyszalem ze nie mozna czy nie wychodza ...

Napisano
Sorry ale mała różnica pomiędzy modelem z maxa a zb :)

Daj mocny detal skóry,ust,pontony pod oczami, poszalej trochę w zb :)

 

no wlasnie skromny bo nie lubie hiper extra super na maxa detalu :D ale det skory itp. dodam :P

jutro sie pobawie bo kurde czas wymodelowac to co powinienem a nie bawie sie...ehhh te lenistwo :D

Napisano

dziurki w nosie masz niczym wloty powietrza w bumperze:P teraz mi sie rzucilo w oczy, za ostro lacza sie ze skora imo:) tak to bardzo fajnie, rob batmana:D

Napisano

No widzisz Bracie;) 'mieszałes z błotem' użytkowników sculpterow;PP teraz smiało moge CI powiedziec ze nieładnie:P proporcje, detal, szczegóły wszystko wymaga ciezkiej pracy;) podobnego osobnika zrobił Wizz... i wyszedł mu znakomicie, looknij do jego topica

ale bedziesz wymiatał pracuj !:)

Napisano

nielot on jest za mało rozbudowany jak na te usta, po miniaturce szykowałam się na jakiegoś bezkarkowca a tu taka wąska czacha...brodę, okolice żuchwy i w ogóle wszystko co pod uszami z kształtu głowy-jest za wąskie według mięśni w okół ust i policzków!

ale poza tym jest bardzo dobre:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności