Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

taka mała zabawa z kłakami ... max9 i vray rc3

Co sądzicie o renderowaniu tego w vrayu.. Oo ja mam ciągle wrażenie że coś kuleje...

kakizd3.jpg

Napisano

Futro pewnie modyfikatorem hair and fur, a wyglada jakby bylo GI ale strzelam. Czekamy na krzyhhha;]

 

edit: tu masz maxa9 mental hair and fur bez GI z deafultowym swiatlem:

 

wlosyya3.jpg

Napisano

prawie jak paris hilton :P

eeee co do futra mi zawsze jakies takie nie mrawe wychodzi... ale w tym krzyhhha raczej GI jest... :]

Napisano

Wow futrzaki wyszły świetnie jakie czasy?? I może małe jakieś ustawienia czy to tajemnica. Pozdrawiam .

Napisano

Moj to zwykly mentalray, czas jakies 30 sekund, wszystkie ustawienia defaultowe. Po prostu sphere, hair and fur + zwiekszona tylko ilosc wlosow do 50000 dodana grawitacja czy jak to sie tam zwie i kolor zmieniony:P

Napisano

no bardzo ładne futerka :]

lelen cos ten sss nie wyszedł jak powinien ;)

Napisano

tak tak jest GI .. o to mi głównie chodziło w tym mini teście.. jak to będzie w ogóle wyglądać...

 

i ustawienia to żadna tajemnica.. i też żadna magia :

 

sphere +fur&hair (w "environment and effect" w zakładce "effect" dla fur&hair zmieniacie hairs: na geomery .... dzięki temu zacznie wam renderować odrazu z kłakami... czyli z GI itp...

jak zostawicie na buffer... to doda wam kłaki pod koniec całkowitego renderu... czyli hm.. bez GI itp ;) )

 

dodałem więcej włosów z 15000 na 30000

jeden vray light + vray plane

shader to szarawe vraymlt

i po 31 min otrzymałem takie oto coś

Napisano

nie powinno, generalnie i tak materiał przepuszcza prawie cale światło bo materiał dla GI jest prawie idealnie przeźroczysty. refract jest na interpolacji więc tez nie powinien się dlugo renderować.

Napisano

hi

testuje sobie ogolnie shadery, głownie zalezało mi na poscieli, poduszkach, co o tym sądzicie komentarze mile widziane. jezeli chodzi o modele to nie są moje zaznaczam. Scena specjalnie taka testowa, nie maiłem czasu na bawienie sie w modelowanie :]

sypialnia2copylg6.jpg

 

paa

Napisano
  • Autor

jakbym widział ten domek Marcina ;)

 

fajnie , wywal ziarno.

Napisano

chveti echh tam gadasz ;] textura drewna ta sama co u Marcina w ktorejś z jego scen :]

a tak przy okazji tez mam Marcin na imię :p

a ziarno jest git, render ala maxwell XD ;]

Napisano
  • Autor

nie mówie że to źle ;) ale pierwsze skojarzenie.

 

meble te same , nawet miejsce na telewizor.. ponadto okno i lampy ....kolorystyka...:) w sumie niepodobne , masz rację ;)

Napisano

hehe spoko loozik, miło i wogle :D

a Ty lepiej nie gadaj tylko tez cos pokazuj :p

Napisano

Witam !

Ostatnio sobie troszke testowałem render i shaderki na takiej malutkiej scenie a oto efekt:

14wm6.jpg

Pozdrawiam

Napisano

kome -> fajne tylko ta kamera nie pasi:/ nie wiem czemu ale przez nią robi sie takie ulozenie sceny ze nie wiadomo na czym się skupić:/ ale materialki i render fajne;) pozdr

Napisano

TEST PPT a nie kamery

 

maczuga - ppt to sposób liczenia obrazka (Progressive Path Tracing) i działa podobnie jak maxwell :D

Napisano

anouk - no szybko ci to pozło ;) nie żartuje 130 godzin ok ... ale chociaż efekt jest porządny.

 

Nie opłacało się czekać :)

Napisano

130 godzin ? ? a ja myślałem że przecinka zapomniałeś wstawić ;) Jeżeli chciałeś pokazać że nie warto to napewno Ci się udało :)

Napisano

MR 3.5

czas: 1h 2 min

materiały Arch and Des.

Photony + FG (preset medium)

3x mr_area_Omni

samplowanie sceny 1/16

 

hswreceppc6.jpg

 

wersja nocna:

2x photometr.

1x mr_areaOmni (flesz)

 

hswrecepmrflbc0.jpg

 

Pozdrawiam,

Napisano

Pinero łądnie to wygląda.. dobre światło.. gdzieś widziałem podobny układ łazienki ? .. hehe

Pozdro Gratsy.. ciekawa próba

Napisano

odrobinę mniej szumu (o połowę) i w sumie wyszo by coś takiego jak przy ISO 1600 w jakim taką łazienkę bym sfotografował.

nieźle panie Pinero, całkiem nieźle :)

Napisano

Pinero: wbrew powszechnie krążącej plotce wiem, że QMC na niskich ustawieniach powoduje noise :]

co nie zmienia faktu, że ładnie.

 

anouk: ooo... zblurowane cienie ;] ładny kominek :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności