Greenman Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 Więźba robiona na przegląd na ostatnią chwile :)
maverick sheep Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 hehe cos mi sie czuje ze przeglad u pana Waclawa C. znanego milosnika Wlasdcy P. :D:D u kogo w grupie ? i czemu obsiusiane przez 100 takich samych kotkow na okolo :P pozdrawiam :P
Master Kiełbaster Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 Jak dam wyżej to będzie widać koniec świata (w końcu to antarktyda)...
Greenman Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 maverick sheep- przegląd u pana dr. Marka P. na PWr. A obsiusiane przez 100 takich samych kotków na około bo na ostatnią chwile robione i juz brakło nocy na dopracowanie :p
patry Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 Jaki słodki misio :) Futerko to maxowe hair and fur??
maverick sheep Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 hehe patry dzieki tak to hair maxowski modeligg beznadziejny render tez ale robie pozadki na dysku :D
zeet Napisano 22 Grudzień 2006 Napisano 22 Grudzień 2006 Renderek testowy w Zbrushu model zrobiony na podstawie szkicu H.R. Gigera .
Greenman Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 Witam, takie sobie łóżeczko. P.S. Jak zrobić fajna pościel ??
patry Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 zeet - WOW, świetne!!!! Greenman - niewiem, ale może plane z reactorem, potem modyfikator shell i noise...
arch515 Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 Witam, takie sobie łóżeczko. P.S. Jak zrobić fajna pościel ?? Fajny pomysł , co prawda światło bardzo kiepskie i materiał całego wyrka (ładna ściana) co do pościeli to pobaw się , cloth i simcloth. Pozdrawiam.
hcpiter Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 podloga mi cos nie pasuje, moze to przez tilling textury, sciana super zawsze taka chcialem w pokoju, co do poscieli to juz kolega wyzej napisał :)
naeq Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 Witam Witam, lecz tym razem świątecznie :D Oto daje taki renderek na modelach od "Pavulon'a13" tak na szybko 3dsmax+v-ray oraz obrobka w CS3. Nie jest fantastycznie ani nawet fajnie no ale klimat swiat sie liczy :D:D Pozdrawiam
DraB Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 Falcom - fajne ale mogles jakies tlo swiateczne wrzucic ;) A ja takie cos dzisiaj stworzylem, dla rozluznienia, pierwsze co wpadlo mi w oko :)
Gość obo Napisano 24 Grudzień 2006 Napisano 24 Grudzień 2006 Aha, dzięki ;) DraB a jak zrobiłeś gwint?
DraB Napisano 24 Grudzień 2006 Napisano 24 Grudzień 2006 gwint robiony na szybko, renderable helix którego spłaszczyłem skalowaniem :)
Kub@ Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 kitchen in progress na razie ok 20 % done - light test in brazil , czas 1:20 bez aa i ze słabym samplingiem. Trzeba będzie procka podkręcić :p
JunioR Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 o brazil mmm, jaki czas renderku ? fajna kuchnia sie zapowiada :) pozdrawiam + hehe dobra juz wiem :p
Gość obo Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 Ty tu nie testuj sobie lakierku, tylko kończ model :P
Kub@ Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 dzięki, za kilka dni peiwnie wrzuce updejty w lepszej jakości.
AGmakonts Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 patry - model spoko no ale do dupu bo to mental:P nie no joke nawet spoko ten 2 ale popracuj jeszcze nad 2 warstwą rozmytą bo coś ją za mało widac
Gordy Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 XSI 6, w zasadzie kupa ale bawiłem się nowymi opcjami i shaderami tzn. czy działają. Jest szybciej i dużo zmian jak by się ktos pytał.
deshu Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 za mocne GI oraz daj flipa kuli albo jasne hdr
Lis Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 Pseudo wnętrze w...... SCANLINE :) skylight+raytracing czas 1 godzina 48 minut. Bounces x4 samples: 1000 ps. teraz renderuje na 3000 sampli i bounecs x5 :D może jutro będzie
Lis Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 Dlaczego tak długo? To Vray? nie wiem. Stara technologia, wolne algorytmy. Głównie chodziło mi o sprawdzenie czy coś takiego da się zrobić w scanline. jak widać da się. tyle że się to absolutnie nie opłaca.
deshu Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 toc napisal ze scanline musiales cos pogmatfac ze tak dlugo:)
chveti Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Napisano 28 Grudzień 2006 Przeprowadzasz się klimatami do Turcji?
JohnZi Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 to ja nie chce widziec jak brudna lazienka by wygladala:d Podoba mi sie tex na scianie, ladnie wyszlo;] choc ciemno:P
Gordy Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 XSI 6 MR 3.5 = 11m 35 sek. GI = accuracy = 1600 bounces = 19 photons = 600 000 AA = 2,1 lanczos light = physical sun scanline dziwne, zle nie nie ma opcji fall off.
Rekomendowane odpowiedzi