Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe cos mi sie czuje ze przeglad u pana Waclawa C. znanego milosnika Wlasdcy P. :D:D u kogo w grupie ? i czemu obsiusiane przez 100 takich samych kotkow na okolo :P

pozdrawiam :P

Napisano

maverick sheep- przegląd u pana dr. Marka P. na PWr. A obsiusiane przez 100 takich samych kotków na około bo na ostatnią chwile robione i juz brakło nocy na dopracowanie :p

Napisano

Renderek testowy w Zbrushu model zrobiony na podstawie szkicu H.R. Gigera .

8557cdb8e92eb30b.jpg

Napisano

zeet - WOW, świetne!!!!

Greenman - niewiem, ale może plane z reactorem, potem modyfikator shell i noise...

Napisano
Witam, takie sobie łóżeczko.lozko2fd8.jpg

 

P.S. Jak zrobić fajna pościel ??

 

 

 

Fajny pomysł , co prawda światło bardzo kiepskie i materiał całego wyrka (ładna ściana) co do pościeli to pobaw się , cloth i simcloth. Pozdrawiam.

Napisano

podloga mi cos nie pasuje, moze to przez tilling textury, sciana super zawsze taka chcialem w pokoju, co do poscieli to juz kolega wyzej napisał :)

Napisano

Witam Witam, lecz tym razem świątecznie :D

Oto daje taki renderek na modelach od "Pavulon'a13" tak na szybko 3dsmax+v-ray oraz obrobka w CS3. Nie jest fantastycznie ani nawet fajnie no ale klimat swiat sie liczy :D:D Pozdrawiam

 

babki_fr06-2.jpg

Napisano

Falcom - fajne ale mogles jakies tlo swiateczne wrzucic ;)

 

A ja takie cos dzisiaj stworzylem, dla rozluznienia, pierwsze co wpadlo mi w oko :)

 

lenscontactsqz6.jpg

Napisano

A co to jest??

Napisano

Aha, dzięki ;)

DraB a jak zrobiłeś gwint?

Napisano

gwint robiony na szybko, renderable helix którego spłaszczyłem skalowaniem :)

Napisano

kitchen in progress na razie ok 20 % done - light test in brazil , czas 1:20

bez aa i ze słabym samplingiem. Trzeba będzie procka podkręcić :p

 

szhitma7.jpg

Napisano

o brazil mmm, jaki czas renderku ?

fajna kuchnia sie zapowiada :)

pozdrawiam

+

hehe dobra juz wiem :p

Napisano

Ty tu nie testuj sobie lakierku, tylko kończ model :P

Napisano

dzięki, za kilka dni peiwnie wrzuce updejty w lepszej jakości.

Napisano

patry - model spoko no ale do dupu bo to mental:P nie no joke nawet spoko ten 2 ale popracuj jeszcze nad 2 warstwą rozmytą bo coś ją za mało widac

Napisano

XSI 6, w zasadzie kupa ale bawiłem się nowymi opcjami i shaderami tzn. czy działają.

Jest szybciej i dużo zmian jak by się ktos pytał.

 

6testcp3.png

Napisano

Takie se bomby 4fun...:)

 

bombyzw8.jpg

 

vray

Napisano

Pseudo wnętrze w...... SCANLINE :) skylight+raytracing czas 1 godzina 48 minut.

Bounces x4

samples: 1000

interiorwt1.jpg

 

ps. teraz renderuje na 3000 sampli i bounecs x5 :D może jutro będzie

Napisano

dzieki, vray 1.5 rc3

Napisano
Dlaczego tak długo? To Vray?

 

nie wiem. Stara technologia, wolne algorytmy.

Głównie chodziło mi o sprawdzenie czy coś takiego da się zrobić w scanline. jak widać da się. tyle że się to absolutnie nie opłaca.

Napisano

Testy wszelakie przed wizką domowego szaletu.

 

lazienka002obrka4.th.jpg

Napisano

to ja nie chce widziec jak brudna lazienka by wygladala:d Podoba mi sie tex na scianie, ladnie wyszlo;] choc ciemno:P

Napisano

XSI 6

MR 3.5 = 11m 35 sek.

GI =

accuracy = 1600

bounces = 19

photons = 600 000

 

AA = 2,1 lanczos

light = physical sun

scanline

 

testcz2.png

 

dziwne, zle nie nie ma opcji fall off.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności