Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mebelki i scenka zrobine na podstawiem zdjecia z gazety "modny salon i sypialnia nr 2/2006". Jeden dzien roboty. Jak wam sie podoba?

 

bellagiocaprilx7.jpg

 

 

 

bellagiocapri1ha5.jpg

Napisano

kolejny tescik, mental ray, tym razem płytki na podłodze, nowe drewno i inne oświetlenie

 

kuchnia3sr9.jpg

Napisano

ja tu takie dwa renderki, just for fun:) Jakby ktoś chciał model z tego czy by potrzebował to niech się odzywa mam to jeszcze na kąpie:)

(PS. trochę mi się widoczność v ray lighta nie wyłączyło:P)

razyh4.jpg

dwaut7.jpg

Napisano

Georgas fajnie imo przyjarane przy oknie , czyt. za bialo :]

p.s fajna textura wyspy ;)

Napisano

ile render trwal ?;p ziarno ziarno :D

[+] sorka nie zauwazylem :) no wiec lepiej juz w maxwellu mniejsze ziarno by bylo przynajmniej :]

Napisano

room_bake.jpg

 

Render : Fprime

Model/shading itp. : Lightwave 9.0

Textury : google.com

 

Haj! Niedzielne wypociny...

Troche zabawy z Fprime w ramach "pieczenia" ambient occ do textury oraz maly retusz w PS.

 

pozdro!

Napisano

Hehe, kurcze mam nawet ksiazke do lightwave gdzie jest caly wielki dział o organice, ale cos nie moge sie przestawić. Moze dlatego, ze dopiero w wersji 9 dodali zaznaczanie edge:) Fprime renderer? Cos nowego? Pracka ma cos, czego nie potrafie opisac (cos pozytywnego), ale ....:)

Napisano

zupelnie przez przypadek zrobilem taki material pseudo x-ray (w vrayu ;-)

no i zmontowalem takie cos:

 

alienscan4uf.jpg

 

i inne:

x82jb.jpg

 

x68lf.jpg

 

 

x40vh.jpg

 

 

x27gx.jpg

Napisano

A może pochwaliłbyś się ustawieniami? Zakładam że cały materiał opiera się na mapie typu falloff.

Napisano

nom. w sumie banalny jest ten material.

fallout w diffuse i opacity z odpowiednimi kolorami.

co ciekawe renderowalem to bez Irr tylko z 2x Lc bo efekt byl ciekawszy ;-)

scenka do takiego materialu to czarny background, sky bialy w zakladce environmeny rendera (ewentualnie jakas HDRI- to tez nieco zmienia efent) i ...

chyba tyle ... raczej tak ;-)

pozdrawiam.

Napisano

zrobilem standardowy text splajnowy (create> splajny>text), dalem taka czcionke (chyba crazy killer-zalaczam w zalaczniku) i dalem moj material.

mozna osiagac rozne efekty zmieniajac grubosc splajnow textu oraz ilosc segmentow w tych splajnach (dzieki temu splajny tak mi sie troche rozstrzelily tworzac takie zadry/rysy).

pozdrawiam;-)

Napisano

test studia nr 1

 

std16pl.jpg

 

render coś koło 1h ale zapomniałem sprawdzić....

Napisano

nieźle panie MF ale póki co to takie tam standardowe modeliki.

interior albo jakieś kaustyki poproszę :]

Napisano

MF - widzę że w ostatniej scenie ustawieniami Radiusa z Final Gathera zropiłeś prawie QMC ;)

 

Generalnie ładnie i dołączam się do oczekiwań tweety'ego co do Interiora (jakiegoś pokręconego najlepiej)

Napisano

moja odpowiedź na delfinki MF'a :)

 

7820fa6a27d714b6.jpg

 

2lights, FG (Draft), mat Arch&Design.

rendertime: 1min 57sec

 

Pozdrawiam

Napisano

panowie. nie ma się czym podniecać.

2x kłos z różnymi kolorami.

1x góra od cylingra

+

scatter

Napisano

Widzialem ze byly osoby ktore moj rentgen zaciekawil, wiec jak ktos chce sobie zrobic rentgen ;-)to wstawilem malego tutka .

pozdrawiam.

Napisano

A to ja jeszcze to dorzuce:)

Taki speed rendering nam siezrobil- zwyciezca udostepnia scene na forum:P

Vray sun and sky.

dzbanek3im.jpg

Napisano

Hehe, co Wy, drugi Light Contest robicie?;)) Jestem w trakcie wyposażania pewnego pomieszczenia i stanąłem dzisiaj na czesci fotela, a żeby sobie 'ulżyć' przed snem, chwila zabawy w PS;p

 

2004519164828308748_rs.jpg

Napisano
A to ja jeszcze to dorzuce:)

Taki speed rendering nam siezrobil- zwyciezca udostepnia scene na forum:P

Nie taki głupi pomysł ;)

Napisano

ostatni raz delfinki :)

 

Mental Ray: to samo co poprzednio + DOF.

 

 

7d7b41a500c27f8c.jpg

 

Pozdrawiam

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności