BizU Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 taa.... czerwona siatka to nie był dobry pomysł wiem ;P ale mam nadzieje ze nie jest wiejski ;)
Master Kiełbaster Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 jest :P pała została przegięta :P
BizU Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 bywa, jest to moje pierwsze auto, taki miałem koncept, trochę go ucywilizuje, ale nie zamierzam wprowadzać radykalnych zmian. ino będzie wiejski tuning choć Master widze że też masz doświadczenie jako takie z tym, wiec będę liczył na doradztwo ;)
tadzio Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 A wy zawsze o jednym :P Drab a co w tym zlego? Tyle mojego ze sobie pogadam... ;) ehhh... ja wiem.... Erotoman gawedziarz ze mnie ;)
oczek Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Długo się zastanawiałem, gdzie to wrzucić, ale wybrałem testy. Scenke robiłem jakieś 2-3 dni i później kombinacje i postprodukcja. Taki stateczek, który mi się o wakacje zaczepił. Wrzucam 3 wersje, bo każda z nich mi się podoba na swój sposób.: (1).wersja (2).wersja (3).wersja
Mortom Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 a może to łudź podwodna i właśnie sie zanurza xD A tu powiedzmy takie spotkanie po latach. Przy czyszczeniu dysku znalazłem sobie stara scenę, jest jeszcze z czasów gdzie pojecie GI było mi zupełnie obce :> a o internecie mogłem sobie tylko przeczytać w CHIPie ;) Postanowiłem skonfrontować swoje umiejętności z dawnych czasów i z obecnych. Oto rezultat. Stary render (scanline) :D Nowy (Vray) :>
Mortom Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 aha no to no to dzięki ^_^ (scalnile rules!!) xD a tak serio to zamieniłem rendery tan u góry jest ten nowy a ten na dole stary xD (dżołk) :P
maczuga Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Mortom nie uważasz, że szyby w szafie z tym czymś, co przypomina wazony, powinny jeszcze mieć trochę odbić? teraz wyglądają jakby za matową wodą stały te wazony :P
pionix Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 tadzio - też nie wiem co to ale ta metaliczna struktura wyszła całkiem nawet bardzo fajnie ;)
tadzio Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Pionix-"całkiem nawet bardzo fajnie" he he;* Speedowy toporek wodza w ok godzinke:) hej!!
Mortom Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 maczuga no może masz racje ale render przygotowywałem tylko w 30 min więc masakra to nie jest :) ale poprawie sobie bo rzeczywiście jakoś taki dziwnie. Dzięki
Notre Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 tadzio - topór fajny :) a co do tej poprzedniej metalurgicznej struktury to ja wiem co to jest :D to jest przewrócony kibel :D Mortom, daj słabsze światło z za okna i będzie o wiele lepiej :)
tadzio Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 tadzio - to jest przewrócony kibel :D lol dobre;) Mortom-radiosity robiles, czy jakies fakeowane omnikami czy jak? pozdr
zonk Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Witam, wczoraj pierwszy raz zainstalowalem vraya, mozna powiedziec, ze to moja pierwsza "wizka" :D Calosc raczej do siebie nie pasuje bo otwieralem katalog ikei i wybieralem losowe elementy ;p Tak wiec mam pare pytan, pomozecie ? 1.Wiecie jak mozna rozmyc te cienie od zyrandola na scianie po lewej ? 2.Znacie jakies tutki na realistycznie wygladajace lampy/zyrandole, bo wyszla mi jedna biala plama po nadaniu VRayLightMtl 3.Jest jakies top 3 stron, z ktorych najczesciej korzystacie przy teksturowaniu [kafelki, panele podlogowe etc]
Cruzh3r Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Dodaj światło VrayLight zamiast materiału., zaznacz Global Illumination. Kiepska perspektywa FOV za mały.a
hcpiter Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Witam ! Tak zeby odpoczac, test shaderu wosku no i jakis tam modeling w maxie :) Vray 1.5 Pozdrawiam
hcpiter Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 DraB dzieki, plomienie to zwykla mapa z opacity nalozona na light material vraya :)
zonk Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 hcpiter3d: ten vray light material sam emituje swiatlo, czy jest tam jeszcze cos innego? Cruzh3r: zrobilem tak jak mowiles i chyba jest lepiej ;p Co do GI to czemu myslisz, ze go nie ma? To jest chyba podstawa, niezaleznie o jaki renderer chodzi. Wyszlo cos takiego i chyba jest to wszystko na co mnie narazie stac jesli chodzi o rendering, denerwuje mnie tylko jedna rzecz- czemu przestrzen do okola zaslon jest zielona? Od zewnatrz pokoj jest oswietlony dosyc ciemnym niebieskim environmentem vraya , tlo rendera tez jest podobnego koloru ;/ Aha i ponawiam jeszcze pytanie Jest jakies top 3 stron, z ktorych najczesciej korzystacie przy teksturowaniu [kafelki, panele podlogowe etc]
tadzio Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 hcpiter3d swietny efekt, zwlaszcza ze tak prosto zrobione:) pozdr
makbol Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Test FRYRender'a. Szum nieziemski a czas renderu to TYLKO 4h :| W tym czasie vray robi cuda. Nie wiem jak by wyszło w porównaniu jakościowym ale bardzo podoba mi się intuicyjność i prostota. Zarówno ustawień rendera jak i materiałów (porównuje z maxwellem). Strach pomyśleć co by się działo gdyby były shadery :|
JunioR Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Test FRYRender'a. Szum nieziemski a czas renderu to TYLKO 4h :| W tym czasie vray robi cuda. Nie wiem jak by wyszło w porównaniu jakościowym ale bardzo podoba mi się intuicyjność i prostota. Zarówno ustawień rendera jak i materiałów (porównuje z maxwellem). Strach pomyśleć co by się działo gdyby były shadery :| 4h to hehe przegiecie ;) jaki masz sprzet ? co do vraya to przeciez demon szybkosci i nikt mu nie dorowna ;]
hcpiter Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 zonk to nie vray light tylko light mapa z vraya :) tadzio dzieki :D zycie trzeba sobie upraszczac ;) slajver cos za dlugoo pytanie jak wyzej jaki sprzet ? bo bez materialow to troszke przegiecie :)
tadzio Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 hcpiter3d- jasne ze trzeba;) ja zawsze kombinuje na skroty;) szukam alternatywnych rozwiazan. a swieczuszka bez symulatora typu fume itp w Twoim wykonaniu to bardzo efektowne i porzadne rozwiazanie. pozdr:*
pionix Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 hcpiter3d - płomyk wyszedł zarąbiście ale wosk już jakoś tak troche mniej ;)
hcpiter Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 tadzio poprostu nic dodac nic ujac :* pionix heheh kurde :p taki efekt chcialem starej swieczki uzyskac ;] dzieki :)
makbol Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 4h to hehe przegiecie ;) jaki masz sprzet ? Athlon 3200+, 512 MB Ram.
DraB Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Jak mozesz to zainwestuj przynajmniej w 2x1GB i będzie śmigać ;]
JunioR Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Athlon 3200+, 512 MB Ram. fiu fiu... renderenuj vrayem :)
makbol Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Dzięki szpeszialiści :D. Po wakacjach miałem w planach inwestycje w ram'y ;)
ReflectVision Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 przeslij scenke na prv, zrobimy test ;)
makbol Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Prosze bardzo, oto scena .max (3ds max 9): http://www.speedyshare.com/209279550.html .3ds: http://www.speedyshare.com/631583578.html Nie pogardze ;) edit załączam 3ds 2
hcpiter Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Dalo by sie ta scenke do 3ds formatu zgrac ? plss :)
Orangegraphics Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Etyr całkiem ładna makietka, tylko coś te kolory na obydwu nijakie... drugie przekontrastowione. tutaj odemnie 5 min. naszła mnie ochota na greeble:
hkropinski Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 tadzio -> jaki czas? Xiz0r -> kolory mi sie tam wydają nawet niezle, ale u ciebie ten żółty mi jakos nie podchodzi:D pozdr
Rekomendowane odpowiedzi