Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

belki to osobne obiekty, potem duża tekstura na to i kilkanascie minut przekładania tych beleczek w uvw żeby się różnorodnie porobiło.

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pressenter: no wlasnie jeszcze nic z tym w szopie nie robilem...w finale podkrece kontrast

 

kub@: ladne:)

Napisano

RA troche pozno ale taki lekko matowe lekko mi sie wydaje to zloto, pokaz jakie chcialbys uzyskac :)

dla mnie zloto to zawsze bedzie takie:

GoldDrawer.jpg

 

kuba ladnie ladnie!

Napisano

Może nawet wywal zupełnie? A wizka pierwsza klasa. To ma naprawdę gdzieś stać czy robisz to sam dla siebie/dla everów?

Napisano

może barierke wstawić taka drogową?

Nie moge udzielać info na temat tego projektu jeszcze.

Napisano

Juz jestem w miare zadwolony z oswietlenia, coś sie schrzaniły zaluzje, wszystkie to jeden kolor i box a takie plamiste wyszły.

 

simpleroom2bajeraposthj4.jpg

Napisano

SWRSC - bardzo ladnie - jedynie jak sam zauwazyles dol psuje efekt nieco (te habazie na dole rachityczne bym zastąpił poważnymi krzaczorami jak u miszcza Lisa ) - fajne niebo (i zjawiskowe kaczki :D)

 

Jacekdrze - fajne oświetlenie - podloga jakas nie teges tylko (bardzo matowo wygląda, ale moze to i dobrze)

Napisano

scenka nad ktora pracuje od 2 dni. model nie jest skonczony, sa dziury i brakuje detali.

juz wiem ze zmienie ujecie ale na razie jest tak jak widac, pierwszy test:

infkx0.jpg

Napisano

t0m3k-bardzo ładne. Mi sie tam ujęcie podoba

 

zostawić beton na elewacji czy dać biały tynk?

 

x4copyfm9.jpgx4copylu7.jpg

Napisano

grigoriob: Nie masz tam gdzieś pod ręką jakiegoś tutka o motionblur? Wiem, że trzeba ustawić jakoś prędkość obiektu, ale nie mam pojęcia gdzie to się robi.

Napisano

macie panowie jakis tutek jak zrobic by samochod ladnie zlewal sie ze zdjeciem tak jak ponizej na zdjeciach???

to sa scenki z dosch design i nie wiem jak zrobic zeby mi cos podobnego wyszlo i przydalaby sie jakas pomoc. zrobilem sebie dwa modele i chcialbym zeby mi podobnie wyszlo:)

Napisano

HDRI musisz zaprzęgnąć. Ogólnie jest jedna zasada: refleksy na modelu muszą odpowiadać otoczeniu.

Napisano

SWRSC świetna ta wieza gratulacje.. podaj chociaż miasto gdzie może to stanąć pliz

 

chmurki w szybach dodajesz w szopie czy w environment dajesz ?

Napisano

grigoriob, samochód wjeżdżający do parkingu podziemnego nie ma takiej prędkości żeby go pokazywać rozmytego. Na elewacji możesz zostawić beton, tylko nie taki podziobany, gładki będzie lepszy. Możesz też spróbować standardowoe, z płytami elewacyjnymi np. alucobond.

Napisano

test wszystkiego co w scenie. dzieki siwy za rade, zrobiłem te płyty elewacyjne. jeszcze pare pierdół i powinno być dobrze. w duzej rozdzialce nie bedzie raczej widac tych bugów na displace tych płyt. myśle co by tu jeszcze do łożyć. moze światło we wiezdzie do garażu i pare autek hmm...

 

x5copycd3.jpg

Napisano

siedz juz z samochodami nie cuduj ;P w takim kadrze styknie ;) to ma byc wizka architktury anie fur ;P dorzuc jakies ptaszki na niebie i w środku zapal jakies swietlowy (gdzieniegdzie oczywiscie)

bedzie git ;)

EDIT:

chodnik deko przyjarany... chyba ;)

Napisano

kuba@: ok :p miasto Wawa. Niedlugo ta wizka juz powinna wisiec na placu budowy.

Renderuje kanał reflectons aby mieć nad nimi większą kontrole. W tym przypadku na szybach odbicia chmur dodawalem w PS.

Napisano

scenabh8.jpg

 

test studia - studio oblało :/ walka trwa :)

 

(vrayphisicalcamera + sun)& bialy plane nad wszystkim - wykonane w 2minuty wiec códów się nie spodziewałem, nie podoba mi się rozmycie tego lakieru widoczne na najblizszej czerwonej kulce jakos sie zlewa z podłożem :/

Napisano

@grigoriob: Usuń ludzi i to będzie wyglądało jak fotka (przynajmniej tą babke z przodu)... Na pierwszy rzut oka na prawdę dałem sie nabrać:D

Napisano

Mnie się wydawało, że studio jest z zasady odcięte od światła słonecznego :D

Napisano

pff to jest power studio :) - nie twierdze ze dobre jest, mowie ze walcze (Tomuś sam jesteś scanline :P)

Napisano

całkiem....mało kartek ma ta książka :P...wygląda całkiem nieźle ;]

Napisano

ai ksiazka fajna, chociaz troche za plastikowe te strony ale powiedzmy ze to nowka :D.

Tutaj odemnie test swiatla w mentalu, zalezalo mi na czasie - render 22 min (tutaj pomniejszony 2 razy), oczywiscie przy materialach czas renderu znacznie wzrosnie, niestety :(.

8c30acd2f4072836.jpg

Napisano

.ai - fajne, tylko dodaj jakas teksturke :) Dobre na banerek.

 

Tomuś - link Ci nie wchodzi z imageshacka :)

Napisano

Tomuś - bardzo ładne jeno ponuro bardzo za oknem :)

_LoGaN_ - jak to oświatlałeś że tak czysto wygląda?

Napisano

heh..jak dawałem zywe tło to było źle a teraz gdy daje stonowane to tez sie nie podoba;)

Napisano

a mnie jeden taki mowil, ze za oknem nie moze byc ciemniej niz w srodku... ciemniak jeden :D Fajne, tylko te zielone filizanki psuja klimat :/

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności