Kub@ Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 belki to osobne obiekty, potem duża tekstura na to i kilkanascie minut przekładania tych beleczek w uvw żeby się różnorodnie porobiło.
Glob Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 pressenter: no wlasnie jeszcze nic z tym w szopie nie robilem...w finale podkrece kontrast kub@: ladne:)
pressenter Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Niezłe Master, niezłe, a usta to, jak to młodzież kolokwialnie ujmuje, wymiatają.
grzegerz Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 ładnie masterro. bardzo ładna dziewoja ci wyszła
JunioR Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 RA troche pozno ale taki lekko matowe lekko mi sie wydaje to zloto, pokaz jakie chcialbys uzyskac :) dla mnie zloto to zawsze bedzie takie: kuba ladnie ladnie!
pressenter Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 polka dot: Jakieś szanse, że podzielisz się kiedyś ustawieniami świateł oraz rendera? ;)
pressenter Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Może nawet wywal zupełnie? A wizka pierwsza klasa. To ma naprawdę gdzieś stać czy robisz to sam dla siebie/dla everów?
SWRSC Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 może barierke wstawić taka drogową? Nie moge udzielać info na temat tego projektu jeszcze.
pressenter Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 A, no to już wiem, że do pracy. ;) Pomysł z barierką świetny.
jacekdrze Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Juz jestem w miare zadwolony z oswietlenia, coś sie schrzaniły zaluzje, wszystkie to jeden kolor i box a takie plamiste wyszły.
Łukasz Jaskólski Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 panie kiełbaster: zmniejsz gorna warge i ja troche splaszcz, zwlaszcza przy kacikach ust no i zwykle jest troche na niej cienia zrobilem takie 2 overpainty : http://img516.imageshack.us/img516/3093/scarlmg5.jpg PS: przegladalem przed chwila jej zdjecia - chyba troche przesadzila z kolagenem
jacekdrze Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 SWRSC - thx JunioR- tylko sun i sky no i vrayowa kamera
Loki Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 SWRSC - bardzo ladnie - jedynie jak sam zauwazyles dol psuje efekt nieco (te habazie na dole rachityczne bym zastąpił poważnymi krzaczorami jak u miszcza Lisa ) - fajne niebo (i zjawiskowe kaczki :D) Jacekdrze - fajne oświetlenie - podloga jakas nie teges tylko (bardzo matowo wygląda, ale moze to i dobrze)
t0m3k Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 scenka nad ktora pracuje od 2 dni. model nie jest skonczony, sa dziury i brakuje detali. juz wiem ze zmienie ujecie ale na razie jest tak jak widac, pierwszy test:
grzegerz Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 t0m3k-bardzo ładne. Mi sie tam ujęcie podoba zostawić beton na elewacji czy dać biały tynk?
pressenter Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 grigoriob: Nie masz tam gdzieś pod ręką jakiegoś tutka o motionblur? Wiem, że trzeba ustawić jakoś prędkość obiektu, ale nie mam pojęcia gdzie to się robi.
osiris85 Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 macie panowie jakis tutek jak zrobic by samochod ladnie zlewal sie ze zdjeciem tak jak ponizej na zdjeciach??? to sa scenki z dosch design i nie wiem jak zrobic zeby mi cos podobnego wyszlo i przydalaby sie jakas pomoc. zrobilem sebie dwa modele i chcialbym zeby mi podobnie wyszlo:)
SWRSC Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 HDRI musisz zaprzęgnąć. Ogólnie jest jedna zasada: refleksy na modelu muszą odpowiadać otoczeniu.
Kub@ Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 SWRSC świetna ta wieza gratulacje.. podaj chociaż miasto gdzie może to stanąć pliz chmurki w szybach dodajesz w szopie czy w environment dajesz ?
grzegerz Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 pressenter-http://www.vrayelite.com/mblurcontent2.php swoja droga to i tak moim zdaniem łatwiej sie robi w ps'sie.
siwy Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 grigoriob, samochód wjeżdżający do parkingu podziemnego nie ma takiej prędkości żeby go pokazywać rozmytego. Na elewacji możesz zostawić beton, tylko nie taki podziobany, gładki będzie lepszy. Możesz też spróbować standardowoe, z płytami elewacyjnymi np. alucobond.
pressenter Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Próbowałem zrobić takie rozmycie w PS, ale przyznam szczerze, że coś mi to nie szło. ;)
grzegerz Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 test wszystkiego co w scenie. dzieki siwy za rade, zrobiłem te płyty elewacyjne. jeszcze pare pierdół i powinno być dobrze. w duzej rozdzialce nie bedzie raczej widac tych bugów na displace tych płyt. myśle co by tu jeszcze do łożyć. moze światło we wiezdzie do garażu i pare autek hmm...
arturprx2 Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 siedz juz z samochodami nie cuduj ;P w takim kadrze styknie ;) to ma byc wizka architktury anie fur ;P dorzuc jakies ptaszki na niebie i w środku zapal jakies swietlowy (gdzieniegdzie oczywiscie) bedzie git ;) EDIT: chodnik deko przyjarany... chyba ;)
SWRSC Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 kuba@: ok :p miasto Wawa. Niedlugo ta wizka juz powinna wisiec na placu budowy. Renderuje kanał reflectons aby mieć nad nimi większą kontrole. W tym przypadku na szybach odbicia chmur dodawalem w PS.
Loki Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 test studia - studio oblało :/ walka trwa :) (vrayphisicalcamera + sun)& bialy plane nad wszystkim - wykonane w 2minuty wiec códów się nie spodziewałem, nie podoba mi się rozmycie tego lakieru widoczne na najblizszej czerwonej kulce jakos sie zlewa z podłożem :/
..:: WIKTOR ::.. Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Loki ale w kulki poleciales... Ogolnie zalezy do czego to studio ma byc...
Razi91 Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 @grigoriob: Usuń ludzi i to będzie wyglądało jak fotka (przynajmniej tą babke z przodu)... Na pierwszy rzut oka na prawdę dałem sie nabrać:D
arev Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Mnie się wydawało, że studio jest z zasady odcięte od światła słonecznego :D
Loki Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 pff to jest power studio :) - nie twierdze ze dobre jest, mowie ze walcze (Tomuś sam jesteś scanline :P)
chudy Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 całkiem....mało kartek ma ta książka :P...wygląda całkiem nieźle ;]
_LoGaN_ Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 ai ksiazka fajna, chociaz troche za plastikowe te strony ale powiedzmy ze to nowka :D. Tutaj odemnie test swiatla w mentalu, zalezalo mi na czasie - render 22 min (tutaj pomniejszony 2 razy), oczywiscie przy materialach czas renderu znacznie wzrosnie, niestety :(.
JunioR Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 .ia ladne, kartki poniszczone mi by sie tutaj widzialy :)
!Ewert Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 .ai podoba mi sie ;) a tu takie coś ode mnie na kolorowo ;)
Hindus Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 .ai - fajne, tylko dodaj jakas teksturke :) Dobre na banerek. Tomuś - link Ci nie wchodzi z imageshacka :)
pionix Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 Tomuś - bardzo ładne jeno ponuro bardzo za oknem :) _LoGaN_ - jak to oświatlałeś że tak czysto wygląda?
!Ewert Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 heh..jak dawałem zywe tło to było źle a teraz gdy daje stonowane to tez sie nie podoba;)
Maykel Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 a mnie jeden taki mowil, ze za oknem nie moze byc ciemniej niz w srodku... ciemniak jeden :D Fajne, tylko te zielone filizanki psuja klimat :/
Rekomendowane odpowiedzi